Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 443
  • 66 870
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Geografinen Liigan all stars:

Jokinen J. - Ojanen - Kallio
Lehtonen P. - Saarinen Si.

Peltonen E. - Peltonen J. - Peltonen V.
Salo S. - Virta H.

Jokinen O. - Forss - Järvi / Aho
Peltonen P. - Salo V.

Rinne - Nieminen M. - Nieminen V.
Lehtonen M. - Lehtonen M.

Salminen Sa. - Järvinen J-M. - Virta T.
Numminen - Lehto

Rinne
Niemi
Lehtonen
Koskinen
Nurminen
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Valmentajat:
Manner
Virta
Aho
Korpi
Virtanen
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Valtiot, paikkakunnat ja kansallisuudet All Stars:

Jesse Joensuu - Iikka Kangasniemi - Jere Karjalainen
Reijo Ruotsalainen - Sami Salo

Eemeli Suomi - Arttu Ruotsalainen - Sami Venäläinen
Kalle Maalahti - Valtteri Kemiläinen

Janne Lahti - Matias Loppi - Jerry Turkulainen
Robin Salo - Vili Saarijärvi

Markus Jämsä - Miika Lahti - Jonne Tammela

Tommy Salo
Juha Järvenpää
Mika Norja


Ihan en saanut nykypelaajista joukkuetta kasaan, joten muutaman vahvistuksen menneiltä ajoilta jouduin rekrytoimaan mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
JYPin Jerry Turkulainen nykypelaajista.

No kappas, Turkulainen oli jo kokoonpanossa mukana, mutta olin siirtämässä sitä alempaan ketjuun, ja jäi näköjään siinä häslingissä kokonaan pois. Käyköhän oikeille valmentajillekin näin?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sen verran vedän kotiinpäin karjalalippisjunttina, että kyllä meidän ykkösveskamme pitäisi tämän hurrin sijasta olla Jaakko Suomalainen.
Joonas Hurri sitten pakkiin kompensaationa? ;)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaikki kunnia taitaville konsolipelaajille sekä aivan ansiokkaita juttuja kirjoittaville toimittajille, mutta edelleen tuntuu, että Jatkoajan verkkolehti uutisoimassa konsolikiekkosarjasta on jollain tavalla sama kuin Suomen Sotilas -lehti tekisi laadukkaita, taustoittavia operatiivis-strategisia taistelutilanneanalyysiartikkeleita Ilposta (nimi muutettu) pelaamassa Windowsin miinaharavaa.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei jumankeuta... Kävin naapurin vanhaa rouvaa auttamassa sohjon työnnössä kun ei päässyt pihasta pois Fiestalla, 20min homma ja löi sata nykyistä rahaa käteen vaikka miten vastustelin että en todellakaan ota ainakaan noin paljoa. Pitää koittaa kyttäillä jos hän useamminkin tarttee apuja, ei taida olla pikkurahasta pulaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei jumankeuta... Kävin naapurin vanhaa rouvaa auttamassa sohjon työnnössä kun ei päässyt pihasta pois Fiestalla, 20min homma ja löi sata nykyistä rahaa käteen vaikka miten vastustelin että en todellakaan ota ainakaan noin paljoa. Pitää koittaa kyttäillä jos hän useamminkin tarttee apuja, ei taida olla pikkurahasta pulaa.

Kannattaa noita tarkkailla ja kytätä. Isoäiti antoi tonnin kouraan sitä toista rahaa, kun kävin hieman siivoilemassa siellä. Se oli enemmänkin lomaretki enkä kummempaa palkkiota odottanut, mutta tuhannen markan seteli on aika hieno näky, kun sen saa ja on sinua varten. Mutsi tosin meinasi kuolla sydänkohtaukseen kuullessaan paljonko mummi maksoi.

Kaikki isovanhempani ovat edesmenneitä, pitäkää huolta niistä keillä on. Ei ne ajat sitten koskaan palaa eikä kyse ole jostain rahasta vaan aivan muusta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onkohan Tetriksessä kaikkien aikojen hienoin pelitunnusmusiikki? Kyseessä on siis venäläisestä "Korobeiniki"-kappaleesta tehty versio, jossa on kaikessa elektronisessa minimalistisuudessaan kaihoisan lohdullinen sointi.

Jotenkin absurdia ajatella, että dystooppisessa valtioterroriregiimissä kehitettiin kylmän sodan aikaan ydinaseiden ja reaalisosialismin ohella tuollainen harmiton peli, jossa liikutellaan palikoita järjestykseen. Tämänpäiväisiin uutisiin (Venäjä irtautuu internetistä, Kauppalehti.fi) peilattuna on samaan aikaan sympaattista, ironista ja kuvaavaa, että tuon lyhyen videon lopussa on maininta "All Pictures are from the World Wide Web (www.google.com)".
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainittakoon myös Spy vs. Spyn teema, jonka Villa Nah muokkasi pari vuotta sitten täysimittaiseksi biisiksi.

Villa Nah - Spy

Pakko sanoa vielä Villa Nahista, että vaikka suurinpiirtein muistan, minkä näköisiä ne hemmot on, ne kääntyvät aina hetken kuluttua mielessäni Kari Ketoseksi ja Siim Liivikiksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Taitaa olla. Super Mario ainoa varteenotettava haastaja, jonka tähän hätään keksin.
Komeahan tuo Tetriskin on, mutta Ghosts'n Goblinsin (C64) theme on nykyään jopa liiankin aliarvostettu.
Mainittakoon myös Spy vs. Spyn teema, jonka Villa Nah muokkasi pari vuotta sitten täysimittaiseksi biisiksi.

Villa Nah - Spy
Voidaankohan Terminator-tunnusmusiikki huomioida myös pelien puolella? Tuosta menee joka kerta kylmät väreet, kun syntikkaosuus alkaa - varsinkin, kun miettii itse elokuvaa ja sitä, miten huikean taitavasti kiehtova, vaikuttava ja monipolvinen scifi-tarina on saatu markkinoitua suurelle yleisölle yksioikoisen tylynä action-rymistelynä.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Nimimerkki Nahkizz paljastui heti palstauransa aluksi trolliksi, joten passitimme hänet saman tien ulkoruokintaan."

Ehtikö edes käydä Trump-ketjuun kirjoittamassa, ainakin on viesti poistettu jos ehti? Pekka Virran ketju on myös saanut olla rauhassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tein tällaisen oman "krobben kiperät"-kyssärin:

Kuka Liiga-pelaaja?
"Tarjoushintaan ratsuni tai 'diasetyylimorfiinini' mukaan saa kukan siitoslehden tai levy-yhtiön"
Aleksi Heponiemi
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tein tällaisen oman "krobben kiperät"-kyssärin:

Kuka Liiga-pelaaja?
"Tarjoushintaan ratsuni tai 'diasetyylimorfiinini' mukaan saa kukan siitoslehden tai levy-yhtiön"
Aleksi Heponiemi
Hitto kun lisäsit spoilerin juuri, kun olin antamassa oikeaa vastausta. Tosin myönnän, että osa meni arvalla, mutta Ale alku ja emi loppu paljastivat. Vielä tätä kirjoittaessakin koitin tuota keskiosaa saada auki, mutta ei meinaa kokonaan aueta. Autatko? Ratsuni = ksi? Vai mitäh.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
...myönnän, että osa meni arvalla, mutta Ale alku ja emi loppu paljastivat. Vielä tätä kirjoittaessakin koitin tuota keskiosaa saada auki, mutta ei meinaa kokonaan aueta. Autatko? Ratsuni = ksi? Vai mitäh.
Tarjoushintaan (+ mukaan; yritin siis muotoilla niin, että "muuttuu tarjoushintaiseksi / hinnaltaan lasketuksi" käyttämättä ksi-translatiivipäätettä) = Aleksi
Ratsuni / "diasetyylimorfiinini" ("heroiini") = heponi
Kukan siitoslehti tai levy-yhtiö = emi
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Välillä mietin miksi kaikki on niin vaikeaa ja miksi väsyn niin helposti. Koti, kissa, kolaus, työ ja toverit... Minä yritin niin paljon ja väsyin taas liikaa. Mies otti ohjia ja hankki meille kyliltä auraajan. Kissankin olisi valmis laittamaan pois jos en jaksa. On taas ollut päiviä jolloin kaikkein mieluiten olisin vain nukkunut ja ollut ihan hiljaa. Tuntuu että monet asiat meni ohitse enkä edes tajunnut. Kissa, rakas likkamme on ollut lohtuna, niin lähellä. Olen pitänyt hänestä hyvää huolta, en usko että kukaan sitä kiistää. Mies, rakas, ilman häntä en selviäisi. Hän on yrittänyt piristää minua ettei olisi paha olla. Mutta ei minun ole oikeastaan paha olla vaan väsyttää.

Olen taas ollut sairauslomalla... Tämän ja viime viikon, ensi viikolla yritän taas töihin. En jaksa olla enää väsynyt... Uusi kissa, lumityöt, työ ja muutama muu asia oli taas minulle liikaa ja väsyin. En tiedä miksi muut jaksaa vaan ja minä väsyn niin helposti. Pidän työstäni ja pelkään että menetän sen kun en ole aina läsnä. Tiedän että osaan asiani. En tiedä miksi väsyn niin helposti kun on monia asioita vireillä, palloja ilmassa. Pallot vaan tippuu lattialle ja katson niitä ja tuntuu etten välitä. Kyllä minä välitän, tuntuu pahalta etten saa niitä kaikkia enää ilmaan ja annan olla... Miksi edes yrittää kun kaikki putoaa taas kerran. Kyllä tämä taas tästä selkenee... Kiitos, Anteeksi ja Hyvää Yötä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös