Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 945
  • 68 240

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jokaisella Antabus toimii vähän omalla laillaan, mutta pieni alkoholimäärä ei välttämättä ole ongelma. Esim. jokin karamelli, ehtoollisviini tai mitä niitä on. Runebergintorttu. Uskaltaisin sanoa, että anna mennä, syö vapaasti. Ovathan ne loistavan makuisiakin.

No ostin nyt kuusi kappaletta Runebergin torttuja. Valmistajana näillä on kaikilla sama eli Leivon. Näissä on valmistuksessa käytetty kyllä arrakki aromia mutta käsittääkseni se ei ole varsinaista alkoholia? Varsinaista alkoholia näissä ei ole yhtään.

Että kyllä näitä varmaan pystyn syömään. Sitä vaan että olivathan nämä tortut melko kalliita mutta kai sitä välillä voi tuhlata rahaa kunhan sitä ei ota tavaksi.

Töissä kun puhuin tästä että käytän antabusta ja en välttämättä uskalla syödä noita tavallisia Runebergin torttuja niin antoivat minun ottaa tortut erityisruokavaliolinjastosta, niissä tortuissa ei ollut leivonnassa käytetty mitään alkoholiin edes viittaavaa ja se oli hyvä juttu.

Vähän ikävää tämä tällainen on kun pitää olla tarkkana ettei syö ja juo mitään alkoholia ja kuitenkin mieli tekee syödä nyt näitä Runebergin torttujakin. Varsinaista alkoholia tekee kanssa mieli juoda joskus, etenkin kännejä on välillä ikävä mutta sen nyt käsittääkin ettei sitä alkoholia kannata minun juoda.

@Iisoppi Olisihan näitä Runebergin torttuja voinut itsekin leipoa mutta laiskuus kai vaivasi. No laskiaispullat on kyllä jo pakkokin leipoa itse, kaupan pullat kun on mauttomia. Kaupan Runebergin tortut nyt on vielä hyviäkin.

Ikävä kyllä tässäkin tapauksessa äitiä joka leipoi joka vuosi itse aina Runebergin tortut. Ne oli herkullisia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti jos meikäläisen rimpuilu päätyisi siihen johonkin Poliisit-sarjaan. Välillä olis kyllä kiva nähdä mitä tapahtui, mutta ei nyt.

Sairaalassa myöhemmin 3.5 promillea.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aaaaaaa!!! Mä oon enää kolme minaa sinkku! Mitä mä teen?! Mitä mä teen!? Ai kuuntelen jonkun biisin vai? Oke! Kaikki alkoi siitä, kun tyttö tykkäs yhdestä mun kommentista Facessa ja kuvansa vei jalat suuhun, ja niin päätin kirjottaa hänelle vähän pidemmän viestin. Ja tässä sitä ollaan nyt. Kunnioittakaa sanan säilää ja pidetään suomen kieli ansaitsemallaan paikalla. Siitä seuraa vain hyvää!
Aika tarkat aikataulut. Vastasiko siis viestillä "Aletaaks olee klo 17:15", vai kuinka osasit minuutilleen jäljelläolevan sinkkuutesin tietää?

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tuolla Maikkarin sääjannulla on aina mätsäävä takki/kauluspaita ja kengät. Ei ennen tuommoista ollut, mihin Juha Föhrin nahkahousut olisi mätsännyt? Vai onko se mätsännyt vai matchannut, ei näistä tiedä miten pitää kirjoittaa.

Lisäksi se Yleltä kaapattu hujoppi on nähtävästi värjännyt hiuksensa, koittanut semmoista "huomaamatonta" punaa, mutta ei mee läpi. Ja mietin että onkohan sillä sen juontajaparilla kunnon musta puska kun hiukset on niin runsaat ja kulmakarvatkin näyttää että niitä joutuu päivittäin nyppimään. Itse olen maltillisemmin karvoituksen ystävä.

Ralph

Jäsen
Mielenkiintoista, kun päätä särkee, koska olen nukkunut liian vähän. Ja en saa unta, kun päätä särkee liikaa. Näin siis eilen yöllä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkälainen mielipuoli kuuntelee tähän aikaan yöstä jo tunnin kolmatta kvartaalia samaa lastenlaulua toistolla eli repeatillä ja vielä niin kovaa, että olen epilepsian partaalla än, yy, tee NYT? No, minkälainen!?!
Joku jolla on autistinen lapsi? Tai koliikki tapaus. Sitten kun löytyy jotain, joka toimii niin ei sitä vaihdeta.

Toinen vaihtoehto on trollaus jonkun toimesta. Emmätie oon vähän kännissä.

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Miksi tuntemattomat ihmiset kirjoittavat erityisesti vaikka instagramissa kommentteja tunnettujen ihmisten kuviin? Jotenkin nyt tullu kiinnitettyä huomiota vaikkapa kun just kattelin mitä kuvia Kotkaniemi on Montrealista laitellu.

Ei se urheilija lue (ainakaan toivottavasti) kaikkia kommentteja ja toisekseen tuskin sitä kiinnostaa vittuakaan mitä joku oman elämänsä instagram kuningas siellä sönköttää.

Surullista tietysti et jotkut tolla somella saa elannon.

Jos itse olet siellä äänessä niin kerro toki miksi!?

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kasperi Kapasen ja sen emännän intiimit kuvat vuotaneet nettiin, eipä oo kummonen muikkeli ilman kuteita ja meikkejä, vittukin ihan keskiverto.

Siis emt mut oon kuullu

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi tuntemattomat ihmiset kirjoittavat erityisesti vaikka instagramissa kommentteja tunnettujen ihmisten kuviin? Jotenkin nyt tullu kiinnitettyä huomiota vaikkapa kun just kattelin mitä kuvia Kotkaniemi on Montrealista laitellu.

Täällä sentään vastataan nimimerkkien sanoihin.

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Kasperi Kapasen ja sen emännän intiimit kuvat vuotaneet nettiin, eipä oo kummonen muikkeli ilman kuteita ja meikkejä, vittukin ihan keskiverto.

Siis emt mut oon kuullu

Tärkein kysymys tässä mielestäni on, että onko Sami Kapanen jo käynyt stalkkaamassa että millasia tissejä se poika kourii. Kimmo Kapanen tuskin on, ei ollut ghettobooty.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kimmo Kapanen tuskin on, ei ollut ghettobooty.
Mutta kyllähän dumbass white biatch kelpaa nekrulle kun nekrulle. Ruohola-tarakka on sitten bonusta. Harvinaisen syvällisen ja filosofisen näkönen pari kyllä muuten. Käyköhän noi paljonkin syväluotaavia keskusteluja mm. historiasta ja politiikasta?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällä hetkellä väsyttää aika paljon. On poikki, rikki ja väsynyt. Mutta en tiedä oikein noista päiväunistakaan työpäivän jälkeen. Toisaalta sitä hieman piristyisi ja nukkuminenhan on aina kivaa mutta toisaalta se nukkumisaika on sitten taas pois siitä vapaa-ajasta jonka on valveilla. Ja se vapaa-aika arkipäivisin on aika vähäistä.

Olen tämän viikon ollut töissä patatiskikoneen käyttäjänä. Siellä on sairaustapauksia jonka vuoksi minut on pistetty jakelusta tiskaushommiin. Koitan siis puhdistaa parhaani mukaan tyhjiksi tulevia gn-vuokia ja muuta rompetta huuhtelen ja pistän taas menemään puhdistukseen isoon tiskikoneeseen.

Hommat on sujunut ihan hyvin vaikka nyt eilen ja tänään jäikin jäljiltäni muutama gn-vuoka putsaamatta. Mutta ne tuli niin työvuoroni lopussa vasta pesuunkin että olisi saanut olla tosi nopea jos ne olisi ennättänyt pesemään. Että turha tässä on liikaa itseään syyllistääkään ja noilla asioilla päätään vaivata. Ne pakit jäi töihin vielä jääneiden pestäviksi.

Keittiön pomot puhuivat että minulle voisi antaa kuntoisuuslomapäiviä. Siihen menin sitten kommentoimaan että onhan siinä ainakin se hiihtolomaviikko lomaa niin toinen pomoista totesi leikillä että sovitaan että se on sinun kuntoisuuslomasi. En tiedä sitten olivatko ihan tosissaan tämän asian kanssa ja onko minulla jossain vaiheessa vaikka pidennetty viikonloppuvapaa, se olisi kyllä ihan kiva.

Mutta kai se on taas merkki siitä että työt on sujunut hyvin kun tuollaisia puhuivat. Kuntoisuuslomiahan annetaan armeijassakin niille jotka ovat suoriutuneet jostain erinomaisesti.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Klo 17-18 on kyllä huonoin aika katsoa televisiota. Kanavia on joku 20, mutta ei mitään katseltavaa, paitsi lapsille pikkukakkonen. No toisaalta kuka nykyaikana mitään tv-lähetystä edes tarvitsee.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Klo 17-18 on kyllä huonoin aika katsoa televisiota. Kanavia on joku 20, mutta ei mitään katseltavaa, paitsi lapsille pikkukakkonen. No toisaalta kuka nykyaikana mitään tv-lähetystä edes tarvitsee.
Oon eri mieltä. 17:30 alkaa Foxilta Family Guy. Saisivat tosin laajemmalla skaalalla niitä jaksoja näyttää. Suurin osa jaksoista on täällä jo moneen kertaan katsottu läpi.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tulis nyt perhana se Visulahti-mainos, ni tietäis että tää talvi loppuukin joskus!!!

Nick Neim

Jäsen
Yhdessä kuvassa Kasperi näyttää ihan siltä irc-gallerian sikanenäiseltä jannulta. Oli legendalla nimikin mutta kuka niitä muistaa.
Kyseessä on pakko olla TAUKKI. Alaviivojen kanssa toki, eli olisiko oikea muoto ollut sitten T_A_U_K_K_I tai vastaava.

Piti ihan käydä tarkistamassa, sehän se.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Katsoin Netflixistä leffan IO. En tykännyt yhtään.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miten ihmismieli käyttäytyy? Edellinen asunto jossa asuin monta vuotta, josta ehdin maksamaan tuhansia euroja on vain hämärä muisto. Kaikki ne tunnit jotka siinä sohvalla telkkarin äärellä röhnötin, miksi en niistä juurikaan muista mitään? Montako kertaa tulin töistä kotiin siitä ulko-ovesta, montako kertaa siitä aamulla töihin lähdin. Lukemattomia kertoja, baariin? Koiran kanssa lenkille? Ei siitä ole kuitenkaan kuin 7 vuotta kun siitä ovesta edellisen kerran kuljin. Montako kertaa istuin siinä vessassa paskalla tai saunoin siinä saunassa. Miksi en muista näistä kuin jotain harmaita muistoja?

Rakastin sitä ihmistä. Nyt kun et luota edes itseesi, miten voit luottaa toiseen ihmiseen?

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taitaa kassun eukko ottaa aika monia kuvia päivässä, itsestään varsinkin. Mikäs siinä kassulla on kotio pelireissuilta tullessa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

On tietysti jonkun verran eri asia katsoa työajalla etätöissä, mutta vähän tykkäsin. Ei sitä voi kenellekään sen enempää suositella tai uudelleen kovin heti katsoa, mutta ihan mielenkiintoinen tarina.

IMDB:n arvosana 4.7 ei tee oikeutta.

Miten ihmismieli käyttäytyy?

Siten, että ajan kanssa tuon laskemisen lopettaa. Se ei koskaan unohdu, mutta ei myöskään hallitse elämääsi. Nykyään on oma ovi.

Tyttöystävälläkin on oma vessa ja olen siellä jokusen kerran käynyt paskalla. En ole laskenut kuinka monta kertaa, lopulta aika vähän, mutta aina joskus.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Elokuva jossa ei: a: Tapahtunut mitään b: Ollut mitenkään mielenkiintoista käsikirjoitusta c: Ollut mitenkään mielenkiintoisia henkilöitä d: Jäi vaan odottamaan koska tää leffa alkaa.

Helposti turhin ja tylsin elokuva jonka olen nähnyt ikinä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy