Aika tarkat aikataulut. Vastasiko siis viestillä "Aletaaks olee klo 17:15", vai kuinka osasit minuutilleen jäljelläolevan sinkkuutesin tietää?Aaaaaaa!!! Mä oon enää kolme minaa sinkku! Mitä mä teen?! Mitä mä teen!? Ai kuuntelen jonkun biisin vai? Oke! Kaikki alkoi siitä, kun tyttö tykkäs yhdestä mun kommentista Facessa ja kuvansa vei jalat suuhun, ja niin päätin kirjottaa hänelle vähän pidemmän viestin. Ja tässä sitä ollaan nyt. Kunnioittakaa sanan säilää ja pidetään suomen kieli ansaitsemallaan paikalla. Siitä seuraa vain hyvää!
Ei tietenkään mitään viestijuttuja, mutta tiesinpähän vaan ja kivaa olla parisuhteessa, eikä vaikka olla entinen lapsisotilas, narkkari tai esimerkiksi kuollu.
Joku jolla on autistinen lapsi? Tai koliikki tapaus. Sitten kun löytyy jotain, joka toimii niin ei sitä vaihdeta.Minkälainen mielipuoli kuuntelee tähän aikaan yöstä jo tunnin kolmatta kvartaalia samaa lastenlaulua toistolla eli repeatillä ja vielä niin kovaa, että olen epilepsian partaalla än, yy, tee NYT? No, minkälainen!?!
Kasperi Kapasen ja sen emännän intiimit kuvat vuotaneet nettiin, eipä oo kummonen muikkeli ilman kuteita ja meikkejä, vittukin ihan keskiverto.
Siis emt mut oon kuullu
Miksi tuntemattomat ihmiset kirjoittavat erityisesti vaikka instagramissa kommentteja tunnettujen ihmisten kuviin? Jotenkin nyt tullu kiinnitettyä huomiota vaikkapa kun just kattelin mitä kuvia Kotkaniemi on Montrealista laitellu.
Kasperi Kapasen ja sen emännän intiimit kuvat vuotaneet nettiin, eipä oo kummonen muikkeli ilman kuteita ja meikkejä, vittukin ihan keskiverto.
Siis emt mut oon kuullu
Mutta kyllähän dumbass white biatch kelpaa nekrulle kun nekrulle. Ruohola-tarakka on sitten bonusta. Harvinaisen syvällisen ja filosofisen näkönen pari kyllä muuten. Käyköhän noi paljonkin syväluotaavia keskusteluja mm. historiasta ja politiikasta?Kimmo Kapanen tuskin on, ei ollut ghettobooty.
Harvinaisen syvällisen ja filosofisen näkönen pari kyllä muuten. Käyköhän noi paljonkin syväluotaavia keskusteluja mm. historiasta ja politiikasta?
Oon eri mieltä. 17:30 alkaa Foxilta Family Guy. Saisivat tosin laajemmalla skaalalla niitä jaksoja näyttää. Suurin osa jaksoista on täällä jo moneen kertaan katsottu läpi.Klo 17-18 on kyllä huonoin aika katsoa televisiota. Kanavia on joku 20, mutta ei mitään katseltavaa, paitsi lapsille pikkukakkonen. No toisaalta kuka nykyaikana mitään tv-lähetystä edes tarvitsee.
Kyseessä on pakko olla TAUKKI. Alaviivojen kanssa toki, eli olisiko oikea muoto ollut sitten T_A_U_K_K_I tai vastaava.Yhdessä kuvassa Kasperi näyttää ihan siltä irc-gallerian sikanenäiseltä jannulta. Oli legendalla nimikin mutta kuka niitä muistaa.
Katsoin Netflixistä leffan IO. En tykännyt yhtään.
Miten ihmismieli käyttäytyy?
Elokuva jossa ei: a: Tapahtunut mitään b: Ollut mitenkään mielenkiintoista käsikirjoitusta c: Ollut mitenkään mielenkiintoisia henkilöitä d: Jäi vaan odottamaan koska tää leffa alkaa.Katsoin Netflixistä leffan IO. En tykännyt yhtään.
Helposti turhin ja tylsin elokuva jonka olen nähnyt ikinä.