Kentin musiikki on hämmentävän kaunis, katarttinen yhdistelmä surumielistä suomalaista pohjavirettä ja kevyen maalailevia ruotsalaisia melodioita.
Heh, on nää makuasiat vaan hassuja. Kent. Ehkä hirveintä paskaa mitä olen ikinä kuullut. Coldplay on kova haastaja. Mutta niihän se on että makuasioista ei voi KUIN kiistellä. Ja hyvä niin.Kentin musiikki on hämmentävän kaunis, katarttinen yhdistelmä surumielistä suomalaista pohjavirettä ja kevyen maalailevia ruotsalaisia melodioita.
Saakohan pizzerian haastaa oikeuteen? Aloin skruudaamaan, mut safka näyttää siltä kun 10 äijää ois runkannut mällit siihen.
Maistellaan..
Tota, jos ei maistu, ni paljollako myyt? Voisin satkun heittää. Saat viiskybää lisää jos jotenkin saat näyttään sen siltä kun 11 äjjää olis runkannu siihen... Kaverille veisin.
Tässä oliskiin salattuihin elämiin uusi juonen käänne. 10 äijää koittaa runkata, mutta yhtäkkiä tuleekin yhdestoista.
Tulin juuri saunasta. Nyt on puhdas ja rento olo.
Kokeileppa joskus maistella viitos-, kuutos- tai jopa seiskaolutta. Ne vasta hyviä ovatkin!Kyllä nelosolut on vaan makunsa puolesta niin paljon parempaa kuin kolmosolut.
En tiedä oliko tarkoituksesi viisastella mutta vähän meni tämän viestin pointti ohi nyt. Oman viestini idea vaan oli se että jos joskus tulee haettua olutta ihan vaan lähikaupasta niin harvoin se valinta enää perus keskiolueen kohdistuu.Kokeileppa joskus maistella viitos-, kuutos- tai jopa seiskaolutta. Ne vasta hyviä ovatkin!
Sitä vain että ei ole enää vuosiin ollut kolmos- taikka nelosoluta. Oisko siitä nyt paljonkin yli 20 vuotta kun ne veroluokat poistettiin...En tiedä oliko tarkoituksesi viisastella mutta vähän meni tämän viestin pointti ohi nyt. Oman viestini idea vaan oli se että jos joskus tulee haettua olutta ihan vaan lähikaupasta niin harvoin se valinta enää perus keskiolueen kohdistuu.
Hieno homma. Ihan yleisesti tuota nelosoluen nimitystä kuitenkin käytetään. Mutta hienoa että sait taas oman tähtihetkesi ja pääsit pätemään vaikka varmaan jokainen tämän palstan lukija tajusi mistä tuossa kirjoitin.Sitä vain että ei ole enää vuosiin ollut kolmos- taikka nelosoluta. Oisko siitä nyt paljonkin yli 20 vuotta kun ne veroluokat poistettiin...
Sivistymättömiä moukkia olivat... Ihan sama kai olisi selittää että kolmosolut maksoi kaupassa kuusi markkaa ja kymmenen penniä.Minkähän takia muuten esimerkiksi uutislähetyksissä puhuttiin aikoinaan että nelosoluet tulevat ruokakauppaan vaikka tuota ei siis ilmeisesti pitäisi enää käyttää.
Eiköhän tuo mene läpi, nyt kun tuo on julkisesti paljastettu että tällaista on kyselty niin olisihan se melkoinen imagotappio Jyväskylän kaupungille jos tuota nyt ei toteutettaisi.Tässä kun Nykäs-Matin poismenon takia tulevaa erikoislähetystä katson, niin tuli mieleen että meneeköhän patsashanke läpi valtuustossa jo tämän päivän aikana. Wallinheimo siis kertoi että Matti oli ottanut viime vuonna yhteyttä että jos sais Calgaryn 30v juhlavuoden kunniaksi jonkun veistoksen ja tuo oli jäänyt valtuustossa hautumaan, luulen melkein että haudutus valmistui aamun uutisen myötä.
Mitäköhän niille 90-luvun alussa Lapin seutuville hengaileen tulleille elämäntapaintiaaneille nykyään kuuluu? Nehän sai mamuiluluvan kun piti tehdä jotain tieteellistä tutkimusta luonnossa elämisestä. Luonnollisesti sielä oli kohta jo jonossa nippu kotimaan hippejä liittymässä eksoottisiin inkkareihin. Vaikka jostain Ranskasta taisivat oikeasti olla. Sittemmin kävi ilmi ettei sielä mitään tutkimusta tehty vaan palveltiin päällikköä joka mulkutti heimon naisia ja lapsia mielensä mukaan. Luonnoneläjiä kun oltiin niin mitään lääkäri- tai apteekkipalveluitahan ei tarvittu, niin jengi oli aika huanossa hapessa siälä. Eikös ne sitten potkittu vittuun ja lähtivät muille maille inkkaroimaan? Saikohan se poppamies, tai mikä lie päällikkö oli, koskaan kakkua? Perkule, mitä jos perustas semmosen elämäntapasomput-heimon. Vois olla ihan jees vähän aikaa vaan lonnia ostarin nurkilla ahdistelemassa teinilissuja, vältellä työntekoa sossun tuilla ja vetää khattia naamaan. Ja bändäreitä riittäs jonoks asti kun ollaan niin vitun eksoottisia. Tässä vois olla aihiota...
Tänään on Runebergin päivä. On tarjolla niitä hyviä Runebergin torttuja. Mutta minä en mitä tahansa torttuja uskalla syödä. Etenkin kun kaupassa myytävissä tortuissa on useasti käytetty leivonnassa jossakin määrin myös jonkin sortin alkoholia. Tämä itseäni hiukan kärvistelee. Haluaisin niin kovasti herkutella Runebergin tortuilla, mutta kun käytän antabusta niin ihan mitä tahansa torttuja en uskalla syödä. Ettei tule mitään reaktioita siitä että käyttää alkoholia ainakin vähän antabuksen kanssa.
Kahtena edellisenä vuonna olen kaupasta ostanut erehdyksissäni runebergin torttuja ja huomannut kotona että ei piru, enhän minä näitä voi syödäkään. Näissä kun on jossain määrin käytetty alkoholia.
Vaikka kyllä minä monia kertoja olen nähnyt unta siitä kuinka vallan juon alkoholia silloinkin kun käytän antabusta. Juon unissani oikein kännejäkin mutta mitään reaktioita ei ole tullut. Mutta unimaailma on eri juttu kuin todellisuus.
Se on kyllä sääli, jos älykkyysösämäärä ei riitä niitä hommia tekemään.Mä kävin vuosia eri hoitokodeissa tapaamassa vaariani ja sillä kokemuksella voin todeta: hoitokotien suurin ongelma on tyhmät ja aloitekyvyttömät hoitajat. Porukan äö on jotain saappaan ja perunan väliltä.