Kirjoitan nyt jostain mitä tapahtui 17.8.18. Kirjoitan siksi, jotta saisin tämän päästäni pois. Ei ole muutakaan paikkaa mihin tämän työntäisin ja pakko se on ulos päästää, kun painajaisiakin on aiheuttanut. Painajaisissani olen jäänyt tappelemaan ja aina on koira kuollut. Täällä on sellainen "tehdasalue", missä on paljon erilaisia liikkeitä, k-rautaa, hitsausliikkeitä, autokorjaamoja, katsastuspaikka, hessumobiili, jne. Se on u-muotoinen, eli toista sakaraa pitkin pääsee päähän ja toista sakaraa pitkin takaisin. No olin kyseisenä iltana koiran kanssa siellä lenkillä ja takaisin tullessa yhden liikkeen kohdalla oli paljon "moponuoria". Laskin olevan 14 mopoa ja kolme pyörää. Kaljoittelivat siellä ja musiikki soi kovalla. Fine by me. No mentiin ohi ja joku neropatti otti meidät silmätikuksi ja huusi "leikitkö vartijaa vai mitä vittua sä täällä tähän aikaan hiivit" ja perään lensi täysinäinen tölkki meistä noin metrin päähän. Koira reagoi haukahtamalla ja siitä alkoi meikäläisen piina. Kelasin seuraavaa "kuinka monta ehdin tarpeen tullen hakata ja päästänkö koiran vapaaksi, jolloin sillä on edes mahdollisuus paeta. Toisaalta jos päästän sen vapaaksi, niin ei se pakene vaan käy päälle". En vittu tiennyt mikä olisi fiksuinta, jos sieltä lähtisi porukka onneaan koittamaan. Ja nimenomaan oli hirveä huoli koirasta, miten sille kävisi jos ne kaikki kävisivät päälle. Kelasin, etten millään pysty kaikkia hakkaamaan ja sen jälkeen koira olisi omillaan. Vittu että kuumotti ja samaan aikaan teki mieli mennä repimään tölkin heittäjältä korvat päästä irti. Kävelin vaan muina miehinä eteenpäin enkä antanut koirankaan paljon jäädä haistelemaan, vaan äkkiä autoon ja pois paikalta. Oli kuumottava hetki. Miten itse olisitte toimineet? En ole tapahtuneen jälkeen viitsinyt kyseisellä lenkiilä käydä ja sekin vituttaa, että elämä on nyt tolta osin rajoittunutta.