Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole auttanut. Toivottavasti joskus kyllästyy.

Toivottavasti. Itse jouduin joskus käymään poliisiasemalla yhden häirikön takia, kun viestittely ei loppunut ja muuttui koko ajan sekopäisemmäksi. Virkavalta hoiti asian asiallisesti ja se loppui käytännössä sitten siihen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole auttanut. Toivottavasti joskus kyllästyy.

Tää on ehkä vähän henkilökohtainen kysymys, eikä oikeastaan liity mitenkään mihinkään, mutta mua on jäänyt askarruttamaan täällä Jatkoajassa aikoinaan esillä ollut arvoitus, ja muistini perukat kertoivat että sinulla voisi sattuneesta syystä olla tähän asiaan lopullinen ratkaisu.

Täällähän aikoinaan pohdittiin, että tällaisessa ns. junamuodostelmassa - joka isojen äijjjien mukaan on homoseksuaalien miesten jokapäiväistä hupia, usein he vielä raahaavat puoliväkisin näihin juniinsa perussuomalaisia heteromiehiä ja muita homofoobikkoja ja varmaan samalla juovat myös neitsyeiden verta ja kannattavat Jokereita - niin mikä siinä junassa mahtaa olla paras paikka? Puolestapuhujia (käsittääkseni hyvin pitkälti maallikoista koostuvassa ryhmässä) oli niin veturin kuin konduktöörinkin vaunun puolesta, veturissa kun ei tarvitse itse tehdä mitään, ja arvuuteltiin että ehkä siellä keulassa se ryhmän liike ikäänkuin huipentuu, jotain meren aaltoja siinä kai käytettiin verrokkina ja sitä kuinka ne kallioon osuessaan tyrskähtävät, ja konduktöörin vaununa taas pääsee itse määräämään tahdin ilman että takana oleva jamppa häiritsee. Silloin kuitenkin oikeaksi vastaukseksi haravoitui hiilivaunu, koska siinä on sekä antavana että ottavana osapuolena, ja bonuksena pääsi vielä "vetämään keulahomolta käteen", kuten joku vääräleuka asian muotoili.

Olen harkinnut tekeväni tästä aiheesta gradun, mutta tarvitsisin jonkun jolla on asiasta käytännön kokemusta pönkittääkseni tutkimustuloksia, pelkkä amatöörien arvailu ei mielestäni ole riittävä tieteellisen tutkimuksen pohja. Siksi rohkenen tässä kysyä, että onko sinulla kenties asiasta ihan käytännön tasolta jotain mielipidettä? Jos kysymykseni on liian tungetteleva ja henkilökohtainen, olen pahoillani, mutta vaadin sinua silti vastaamaan koska olen moukka.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää on ehkä vähän henkilökohtainen kysymys, eikä oikeastaan liity mitenkään mihinkään, mutta mua on jäänyt askarruttamaan täällä Jatkoajassa aikoinaan esillä ollut arvoitus, ja muistini perukat kertoivat että sinulla voisi sattuneesta syystä olla tähän asiaan lopullinen ratkaisu.

Täällähän aikoinaan pohdittiin, että tällaisessa ns. junamuodostelmassa - joka isojen äijjjien mukaan on homoseksuaalien miesten jokapäiväistä hupia, usein he vielä raahaavat puoliväkisin näihin juniinsa perussuomalaisia heteromiehiä ja muita homofoobikkoja ja varmaan samalla juovat myös neitsyeiden verta ja kannattavat Jokereita - niin mikä siinä junassa mahtaa olla paras paikka? Puolestapuhujia (käsittääkseni hyvin pitkälti maallikoista koostuvassa ryhmässä) oli niin veturin kuin konduktöörinkin vaunun puolesta, veturissa kun ei tarvitse itse tehdä mitään, ja arvuuteltiin että ehkä siellä keulassa se ryhmän liike ikäänkuin huipentuu, jotain meren aaltoja siinä kai käytettiin verrokkina ja sitä kuinka ne kallioon osuessaan tyrskähtävät, ja konduktöörin vaununa taas pääsee itse määräämään tahdin ilman että takana oleva jamppa häiritsee. Silloin kuitenkin oikeaksi vastaukseksi haravoitui hiilivaunu, koska siinä on sekä antavana että ottavana osapuolena, ja bonuksena pääsi vielä "vetämään keulahomolta käteen", kuten joku vääräleuka asian muotoili.

Olen harkinnut tekeväni tästä aiheesta gradun, mutta tarvitsisin jonkun jolla on asiasta käytännön kokemusta pönkittääkseni tutkimustuloksia, pelkkä amatöörien arvailu ei mielestäni ole riittävä tieteellisen tutkimuksen pohja. Siksi rohkenen tässä kysyä, että onko sinulla kenties asiasta ihan käytännön tasolta jotain mielipidettä? Jos kysymykseni on liian tungetteleva ja henkilökohtainen, olen pahoillani, mutta vaadin sinua silti vastaamaan koska olen moukka.
Tämähän selviäisi myös Jokerien toimistolta. Kannattaa pistää sinnepäin myös viestiä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
niin mikä siinä junassa mahtaa olla paras paikka? ...Mutta vaadin sinua silti vastaamaan koska olen moukka.
Ravintolavaunun seinä? Eräälllä pelireissulla (Lue: lentopallo) päätimme kokeilla, että voiko mandariinin palasia syödä pää alaspäin. Olimme ylösalaisin jalat seinää vasten ja punnersimme pala kerrallaan lohkoja suuhun. Melkein koko junan henkilökunta ja osa matkustajia oli hulluna nauramassa meitä.
Vihje: älä puraise mandariinin siipaletta, vaan syö se kokonaisena, koska ylösalaisin ollessa sitruunainen mehu valuu nenäontelöihin ja peli on hävitty. Tuntuu melkoisen oudolta, kun syöty osa matkaa ruokatorvea pitkin hitaasti suuntaan ylöspäin.

Saanko tempauksesta älykkyyspisteitä? jos, niin kuinka paljon?

Alkoholilla oli aavistuksen verran osuutta asiaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämähän selviäisi myös Jokerien toimistolta. Kannattaa pistää sinnepäin myös viestiä.

Niin no vaikka ne siellä kaikki junalla Järvenpäästä Pasilaan päivittäin matkustavatkin, niin en usko että siellä kuitenkaan on tästä ihmisten välisestä junailusta tietoa. On homojen aliarvioimista ja halveksuntaa olettaa, että kaikki Jokerien toimistossa olisivat homoja. Homot ovat ihmisiä, ei Jokeri-faneja. Häpeä!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Niin no vaikka ne siellä kaikki junalla Järvenpäästä Pasilaan päivittäin matkustavatkin, niin en usko että siellä kuitenkaan on tästä ihmisten välisestä junailusta tietoa. On homojen aliarvioimista ja halveksuntaa olettaa, että kaikki Jokerien toimistossa olisivat homoja. Homot ovat ihmisiä, ei Jokeri-faneja. Häpeä!
Kyllä huomaa kuka meistä on mensassa. Rupesin tässä pohdiskelemaan että voiko tällaista ihmisjunakysymystä todistaa aukottomasti, kun luulisi että aukoilla on oleellinen merkitys junailussa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Bolognese kuplimassa, kylmää olutta ja kohta liigakierros. Näistä aineksista on hyvä syyslauantai tehty.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Missä muuten saitte eka kerran "pesää"? Itse vetelin ensimmäisen kerran paikallisen discon verhon takana November rainin soidessa taustalla. Olihan se huikeeta. Fritsut kaulassa sitten äijänä kylille että tulipahan kostutettua kärkeä eka kertaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään pyydystämässä karpaloita. Ihan hyvin meni, jokunen pääsi kyllä karkuun mutta saalis oli hyvä. Pari tuntia vaeltelin suolla ja vajaan pari litraa sain kasaan.

Lapsuuden muisto karpaloiden keräämisestä ei ole mitenkään ruusuinen. Mentiin mummon, vaarin ja äidin kanssa jonnekin isolle suolle. Sinne piti kävellä jonkinmoinen matka kylmässä ilmassa juuri auringon noustua. Sitten kerättiin jäisiä karpaloita kuuraisesta maasta näpit kohmeessa. Ei ihan napannut... No onneksi tätä ei tapahtunut kuin kerran... Muistaakseni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen viettänyt toistaiseksi mukavan ja mielenkiintoisen viikonlopun. Meillä on täällä mielenterveyskuntoutujien asuin-ja toimintakeskuksessa, jossa minäkin tällä hetkellä joudun asumaan niin biljarditurnaus ollut käynnissä koko viikonlopun ajan. Ja onhan tämä taas ollut hauskaa ajan vietettä, miltei koko viikonloppu kulunut biljardin parissa. Ja itsellänikin sujunut pelit hyvin. Voitin koko yhdeksän pelaajan alkulohkon puhtaalla pelillä. Pelasin kahdeksan peliä alkulohkon aikana ja voitin niistä kaikki.

Päivällä kävi myös Hämeenlinnan biljardiseurasta kaksi edustajaa hiukan opettamassa meille lisää lajin hienouksia. Ja sekin setti oli kyllä tosi mielenkiintoista kuunneltavaa. Niin tyytyväinen olen siitäkin että taidan kirjoittaa Hämeen Sanomien tekstiviestipalstalle erikseen vielä kiitokset hyvästä opastuksesta.

Huomenna sitten edessä jännittävä päivä kun silloin mitellään turnauksen pudotuspelit. Toivottavasti pääsisin ainakin neljän joukkoon. Mutta vaikken pääsisikään niin kivaa on ollut koko viikonlopun ajan ja sehän se kai tärkeintä kuitenkin on.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kiitos @Hirvonen kun kehotit vetämään suojakännin ennen Blackkklansmania.

Paskaahan se oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös