Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 413 996
  • 67 134

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuli sitten hommattua ”Jouluksi karkuun”-reissu. Piti elää keski-ikäiseksi että kehtasi lähteä huitsin nevadaan kauas pois ja viettää sellaisen Joulun kun haluaa, eli palmun alla ja ihan itsekseen.

Ajattelin, että kurkistellaan kisat ensin ennen kuin nostellaan dokaatko jouluaattona -ketju, pahaa joulua -ketju ja mitä niitä on.

Mutta onnittelut ja aivan varmasti et tule pettymään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ajattelin, että kurkistellaan kisat ensin ennen kuin nostellaan dokaatko jouluaattona -ketju, pahaa joulua -ketju ja mitä niitä on.

Mutta onnittelut ja aivan varmasti et tule pettymään.
Minusta olisi kyllä äärimmäisen aiheellista jo nyt nostaa. @vetti voisi siellä sitten spekuloida montako mojitoa menee palmun alla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tässä saa kiitollisin mielin olla. Palkintojen ruinaamis"projekti" on pyörinyt tässä jonkin aikaa ja hyvin tuloksin. Hiukan huvittaa kun täällä kuntoutuskeskuksessa on ennen ollut ongelmana se että palkintoja ei ole ollut. Nyt on päinvastainen, positiivinen ongelma. Palkintoja on jo kovasti, niinkin paljon että osa jää varmasti jaettavaksi seuraavissa skaboissa.

Yksiksenihän minä tätä projektia olen pyörittänyt. Ehkä liiankin innokkaasti? No toisaalta tämä on ollut aika kiinnostavaa puuhaa ja melko koukuttavaakin.

Viimeisin lahjoitus oltaisiin saamassa paikalliselta tasokkaalta ravintolalta, joka olisi lahjoittamassa peräti 40 euron lahjakortin ravintolaansa.

Tuo olisi jo kova juttu ja olisi hieno palkinto kisan voittajalle. Mutta vähän valitettavasti aiheutti myös sellaisen reaktion ja kysymyksen että onko tämä vitsi vai sittenkin totta. Jos ovat tosissaan niin olisin ja varmasti moni muukin täällä kuntoutuskeskuksessa olisi erittäin mielissään ja kiitollisia lahjoituksesta.

Kyllähän se niinkin varmasti olisi että sen verran köyhää porukkaa täälläkin asuu että ilman lahjoitusta moisen ravintola-illan summa olisi vain kaukainen haave. Tämän koko luokan lahjoitus olisi jo paljon enemmän kuin mistä edes uskaltaisi haaveilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minusta olisi kyllä äärimmäisen aiheellista jo nyt nostaa. @vetti voisi siellä sitten spekuloida montako mojitoa menee palmun alla.
Saatan mä oluen jos toisenkin parissa viikossa ottaa. Mojitot ei ole minua varten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kahteenkymmeneen vuoteen en pyöräillyt, mitä nyt viime kesänä vähän. Aika vaikea oppia katsomaan kumpi puoli on pyöräilijoille ja kumpi muka jalankulkijoille. Muutenkin kaikki menee aina sujuvasti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viides tuoppi lähenee loppua eikä kuseta, tai no tulis varmaan jos yrittäis, mutta ei ole vielä tarve mennä. Lähtiessä pari lasia vettäkin masussa tui tui.

Se on vähän kuin jokusen päivän ryyppäilyn jälkeen runkatessa ei tule kuin pari tippaa ja muuten lentää metrin päähän tai ainakin omalle naamalle.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kyllä ketuttaa kun Saksa putosi mutta mikäs tässä muuten ollessa kun kesäloman eka viikko menossa ja huomenna Lontooseen muutamaksi päiväksi :). Ja tietty sekin että nyt ei tarvii suunnitelma ohjelmaa kisojen vuoksi enää
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se on vähän kuin jokusen päivän ryyppäilyn jälkeen runkatessa ei tule kuin pari tippaa ja muuten lentää metrin päähän tai ainakin omalle naamalle.
Minulla ainakin darrassa tavaraa riittää ja mälli lentää suurinpiirtein kattoon asti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla ainakin darrassa tavaraa riittää ja mälli lentää suurinpiirtein kattoon asti.
Täällä sama. Mällin määrä on hyvin paljon suurempi darrassa. Ja se lähtee kun telkkä pöntöstä. Ilman känniä tai darraa kuuluu vaan vaimea tussahdus.

Vituttaa muuten runkatessa ku mälli lentää kunnolla nii et huomaa että minne se eka turskahus meni
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oon vuodesta 2015 seilannut tehtaalla niin että kesätyöt kevät-syksy töissä ja talvet vapaalla. Nyt kuulunut huhua että pyytäsivät takasin vakkariksi. Joku vois olla tyytyväinen, mutta en kyllä ihan tuuleta. Haittaa oluen juontia moinen. No kuunnellaan..
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon vuodesta 2015 seilannut tehtaalla niin että kesätyöt kevät-syksy töissä ja talvet vapaalla. Nyt kuulunut huhua että pyytäsivät takasin vakkariksi. Joku vois olla tyytyväinen, mutta en kyllä ihan tuuleta. Haittaa oluen juontia moinen. No kuunnellaan..
Jos ne sut haluaa vakkariks nii ne kyllä myös myöntää "harjoitusvapaita"
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jos ne sut haluaa vakkariks nii ne kyllä myös myöntää "harjoitusvapaita"
Jotenkin tykännyt tästä rytmistä vaan ihan pirusti. Talvella aikaa sitten matkustella jne. No olishan se taloudellinen turva tietty jos alkaa järkikantilta miettimään. Ikääkin jo yli kolmekymmentä, ehkä ois aika tehdä jotain muuta kuin "kesätyötä"...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin tykännyt tästä rytmistä vaan ihan pirusti. Talvella aikaa sitten matkustella jne. No olishan se taloudellinen turva tietty jos alkaa järkikantilta miettimään. Ikääkin jo yli kolmekymmentä, ehkä ois aika tehdä jotain muuta kuin "kesätyötä"...
No joo voihan sen noinki ajatella.

Ite oon aina ollu semmonen mikä ei pidä työtä minään aikuistumisen mittarina. Ihminen jos on onnellinen nii tehkööt mitä lystää.

Sama pätee itteenikin. Oon ollu 10 vuotta semmosessa työssä missä oikeestaan ite saan päättää työaikani hyvin pitkälti. Jos haluun viikon loman lyhyellä varoitusajalla niin poikkeuksetta se onnistuu. En mä koe että mun aikuistuminen ois jääny vajaaks ku en tee just sitä normaalirytmiä ku suurin osa ihmisistä. Tää on helvetin hienoo just näin ja jatkan niin pitkään näin ku vaan on mahdollista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään just työkaveri valitteli että kaljat loppui kesken duunipäivän.
Mulla kaveri pystytti toiminimellä talopaketteja. Kukapa siellä kattoo ku voi päivät pitkät kaljaa juoda kuha työt tuli tehtyä. Vaimoaan aina säälitti ku mies oli viikonloppusin nii väsyny "rankan" työviikon jälkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän se niinkin varmasti olisi että sen verran köyhää porukkaa täälläkin asuu että ilman lahjoitusta moisen ravintola-illan summa olisi vain kaukainen haave. Tämän koko luokan lahjoitus olisi jo paljon enemmän kuin mistä edes uskaltaisi haaveilla.

Tämähän on ihan todellakin todellinen asia jopa meidän rikkaassa Suomessa. Liian suuret lahjat tuovat vain eripuraa, vaikka olisikin rehellinen kisavoitto. Joillekin 40 euroa on aivan mahdoton summa ja se on eri ketjun asiaa miten siitä pääsisi eroon. Koska monille se on vain ai tälläinen.

Tuo pitää neuvotella ravintolan kanssa, koska ne eivät varmaankaan ole tietoisia siitä kuinka iso summa tuo on siihen tarkoitukseen mihin se menee. Sitten taas toisaalta niiden ravintolassa ei hirveästi voi nauttia mistään, jos summa on pienempi eikä ole mahdollista sen päälle vielä heittää kaikkea omaa ja tippiä.

Lahjoitushan taatusti on aito, ei siinä mitään.
--

Jos menee pieneen afrikkalaiskylään, niin sinne ei todellakaan viedä mitään kallista vaan värikyniä ja jalkapallo mikä on kaikkien pelattavissa. Kyllä se niin vain menee suomalaisessa hyvinvointivaltiossakin monin paikoin. Ratkaisuehdotusta minulla ei ole, mutta tieto on siitä, että jotain tarvitsisi tehdä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävin tuolla peliluolan Pokemon-ketjussa. En tajunnut sanaakaan. Taidan olla levelillä 666.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ryypätessähän tulee sellainen positiivinen kipu ja treenatessa vaikka kuntosalilla negatiivinen kipu. Mitä toikin jätkä tossa oikein selittää.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Jos Maradonna ja Matti Nykänen ottaisivat viinanjuontikilpailun, kumpi voittaisi? Tätä mietin tällä hetkellä. Sanoisin että Matti veisi hiuksenhienolla erolla, mutta en menisi vannomaan satavarmaksi voitoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös