Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 540
  • 68 312

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No ei jumalautsi kannata tehdä sellasta tänään minkä pysty jättään eilenkin hyvillä mielin tekemättä.

Totta. Siitä ei ole muuten kauaa, kun runkkaaminen oli tässä ketjussa pinnalla.

Ei oikein hyvät terassikelit täällä Suomessa koko viikonloppuna tiedossa. Viikolla olisi ollut. Kalsarikännäilyksi taitaa mennä.

Tuokin ketju on joskus pinnalla, ideapalaverit välillä edistää joitain asioita.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Katso Tsekki-Suomi pomputtelupalloilua joka alkaa kello 19
Niin katsonkin, se onkin päivän kohokohta kun Markkanen pelaa ja hyvää lääkettä vierotusoireisiin kaikkia pallopelejä kohtaan. Aika vaan kuluu järkyttävän hitaasti tässä odotellessa. Onneksi kohta pääsee lähteen kauppaan ostaan tonnikaupalla makaroonia, kun tänään alkaa tankkaus Sulkavalle.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin katsonkin, se onkin päivän kohokohta kun Markkanen pelaa ja hyvää lääkettä vierotusoireisiin kaikkia pallopelejä kohtaan. Aika vaan kuluu järkyttävän hitaasti tässä odotellessa. Onneksi kohta pääsee lähteen kauppaan ostaan tonnikaupalla makaroonia, kun tänään alkaa tankkaus Sulkavalle.

Ai niin tämä, juuri kun ehti miettiä olisiko oikeasti elämässä jotain muutakin kuin vuoden ympäri joka päivä joku peli.

Tokihan tuo kiinnostaa erittäin paljonkin ja tutkin keväällä, jos saisi lippuja, mutta ei ollut helppoa ja se sitten vähän unohtuikin ja muutenkin jäi kahden ryssäretken väliin. Olisi kiinnostavaa tietää miten tuonne lopulta liput myytiin. Varmaan niitä jostain helpostikin sai, mutta ei osunut silmiin tutkimusmatkan aikana.

Onkohan Sulkavasta livestriimiä vai ollaanko vaan sporttiruudun jonkun kesäraportin varassa. Ja viikon päästä saapuvien jatkisraporttien. Ei kai veneeseen kannata luuria ottaa ja onkohan siellä edes kenttää maailman merillä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miksi sitä just silloin käyttäytyy nolosti kun pitäisi käyttäytyä erityisen hyvin ja pitää ainakin itse tilannetta tärkeänä? Ehkäpä sitä sitten jännittää jo liikaakin kyseistä tilannetta ja sen takia käyttäytyminen voi olla, mitä on.

Menin hakemaan tuota 40 euron lahjakorttilahjoitusta tuolta paikallisesta ravintolasta. Ajattelin että tähän tilanteeseen koitan nyt sitten panostaa viimeisen päälle, kun kuitenkin ravintola teki niin hyvän lahjoituksen. Mutta mitä vielä, koitin sanoa ensin että itse asiassa tulin hakemaan teiltä sitä lahjoitusta/lahjakorttia. Sönkötin kuitenkin hieman tuossa itse asiassa-sanan kohdalla, en meinannut osata sanoa sitä vaan takertelin. No lopulta kaikki meni hyvin ja sain asiani sanottua. Muistaakseni korjasin ja sanoin toiseen kertaan tuon itse asiassa-sanan niin asia tuli korjatuksi.

Sitten kun sain lahjakortin käteeni niin tietenkin kiitin. Eihän siellä onneksi se ravintolan pomo ollut sitä lahjakorttia ojentamassa vaan tarjoilija. Tämä tarjoilija muistaakseni kiitti takaisin. Ja minä kun muistin vasta tässä vaiheessa että minunhan piti sanoa oikein että kiitos paljon tms niin menin vielä toiseen kertaan kiittämään ja tällä kertaa sanoin, että kiitos paljon.

Eli tämä meni jotenkin näin:

Minä: Kiitokset.
Tarjoilija: Kiitos.
Ja minä vielä: Kiitos paljon. Tämä viimeinen kiitos paljon taisi jäädä hieman mutina-asteelle kun hiukan aloin epäröimään sanoa kiitokset uudelleen.

Hiukan jäi vaivaamaan tuo tilanne, kun piti siihen oikein tosiaan viimeisen päälle panostaa, mutta jäi ainakin itselleni kuva että tilanteesta tuli kuitenkin hiukan epäselvä. No olinhan minä onneksi jo sähköpostillakin ehtinyt kiittämään ravintolaa ja kehunut että tuon kokoluokan lahjoituksesta olisimme jo erittäin mielissämme ja kiitollisia. Ja mikä parasta, niin asia tuli kyllä hoidettua ja sain tai saimme lahjakortin. Mutta väilittyiköhän sille ravintolalle nyt sellainen mielikuva että ihan asialliselle "porukalle" lahjakortin lahjoitti ja olemme siitä tosiaan kiitollisia. Vai pitäisikö sinne pistää vaikka vielä jokin meili? Voihan tämä olla aika nuoleskelevaa, mutta haittaako se tällaisessa tapauksessa?

No onneksi tästäkin asiasta pääsi jonnekin purkamaan mielensä. Voi olla tietenkin että mielessäni suurentelenkin asioita.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta väilittyiköhän sille ravintolalle nyt sellainen mielikuva että ihan asialliselle "porukalle" lahjakortin lahjoitti ja olemme siitä tosiaan kiitollisia. Vai pitäisikö sinne pistää vaikka vielä jokin meili? Voihan tämä olla aika nuoleskelevaa, mutta haittaako se tällaisessa tapauksessa?

No onneksi tästäkin asiasta pääsi jonnekin purkamaan mielensä. Voi olla tietenkin että mielessäni suurentelenkin asioita.

Et todellakaan laita mitään meiliä ja todellakin vain suurentelet asioita mielessäsi.

Tuo meni aivan hyvin ja pomo kenties kysyy siltä tarjoilijalta hakiko se tyyppi muuten sen lahjakortin. Ja sitten hän vastaa, joo haki.

Voi tulla jatkokysymys puhtaasta mielenkiinnosta oliko se millainen tyyppi ja siihen tarjoilija vastaa "ei siinä mitään, ihan tavallinen."

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Just näin kuten @pernaveikko sanoo. Tommoiset asiakaspalvelijat ei kelaa tommosia tilanteita todennäköisesti muutamaa sekuntia pidempään ja muutenkin pahin mitä voi tapahtua on, että päädyt hetkessä unohtuvaksi läpäksi työkavereiden kesken. Se on aika pientä siihen hyötyyn nähden mitä duunillasi saat aikaan.

Selkeesti kelaat ja teet noita hommia suuresta intohimosta, joten anna palaa ja älä kelaa turhia. Vastoinkäymisiä tulee ja ihmiset voi välillä ihmetellä, mutta aivan sama.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olen huomannut että muija on ruvennut tutkimaan puhelintani kenelle soitan ja kenen kanssa. Vituttaa tuommonen ja sanoin asiasta. Veti hirveät kilarit että vahingossa kun luuli omaksi luuriksi. On se höylänny myös kortin tyhjäksi luvatta ja lupasi ettei tapahdu enää koskaan.

Taasko tämä alkaa? Pitääkö olla huolissaan? Vaihtoon?

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
muija on ruvennut tutkimaan puhelintani
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen huomannut että muija on ruvennut tutkimaan puhelintani kenelle soitan ja kenen kanssa. Vituttaa tuommonen ja sanoin asiasta. Veti hirveät kilarit että vahingossa kun luuli omaksi luuriksi. On se höylänny myös kortin tyhjäksi luvatta ja lupasi ettei tapahdu enää koskaan.

Toiminta kuulostaa sellaiselta, että ehdottomasti vaihtoon.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Isot pojat on kertonu "pelipuhelimen" olevan kätevä, niin ei omasta löydy jälkiä. Sen kun vaan aina muistaa laittaa pois päältä ja heittää vaikka hanskalokeroon ennen kotiutumista.

Kannattaa myös jättää naapurin ristomarjatat rauhaan.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katselin tuossa videoita Vinnie Pauliin liittyen ja siellä oli vanhan MTV:n Headbangers Ball -ohjelman juttuja. Siinä oli hieno ohjelma... monsters of rock donington90-luvulla...
e. oon varma että ainakin @Musta Nuoli on tätä ohjelmaa aikoinaan katsonut

Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Mä meinasin jo laittaa vaihtoon ku oli kattonu whatsappissa että oon ollu joskus paikalla vaikka oon sanonu olevani nukkumassa. Sai vielä manipuloituu mut jatkamaan.

Sun tilanteessa eiku vaihtoon tommosen jäljiltä. Paluuta ei ole. Luultavasti kohta sun liikkeitä seurataan, etkä saa edes runkattua ettei akka tietäs siitä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kysymys pikemminkin kuuluu että mitä helvettiä sä vielä kotona teet???

Pyöräilin päivällä aika-ajot kattomaan keskustaan ja muutaman törpön jälkeen muistui mieleen että illallahan tulee Portugalin peli. Joten kotiin hakkamaan änäriä pleikkarilla ja koffia kitusiin. Nyt kyllä alkais taas menojalkaa vipattamaan...

Sehän riippuu siitä oletko parisuhteessa.

Sinkkuakin sinkumpi. Menoks!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...

Varmaan siksi, kun ei jaksa koko ajan näpytellä sitä PIN-koodia. Ainakin minua se joskus vituttaa, mutta onhan se tietenkin pakko olla.

Jos joku tyttö koskee luuriini, niin saa samantien kenkää. Mitään siellä ei sinänsä ole, mutta onhan siellä kaikenlaista kavereiden kanssa heitettyä läppää ja muuta. Ne ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille.

Ja siis toisen luurin tutkiminen kertoo paljon muistakin ongelmista ja on syy siksikin heivata. Terveisiä taas eksälle muuten, jos vielä seuraat minua Jatkoajan kautta. Se oli aivan järkyttävä veto monella tavalla muuten täysipäiseltä tytöltä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Mielestäni kotosalla pitäisi luottaa omaan muijaan oli puhelin lukossa tai ei. Perusluottamusta...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy