@pernaveikko Ei oikein hyvät terassikelit täällä Suomessa koko viikonloppuna tiedossa. Viikolla olisi ollut. Kalsarikännäilyksi taitaa mennä.
No ei jumalautsi kannata tehdä sellasta tänään minkä pysty jättään eilenkin hyvillä mielin tekemättä.
Ei oikein hyvät terassikelit täällä Suomessa koko viikonloppuna tiedossa. Viikolla olisi ollut. Kalsarikännäilyksi taitaa mennä.
Niin katsonkin, se onkin päivän kohokohta kun Markkanen pelaa ja hyvää lääkettä vierotusoireisiin kaikkia pallopelejä kohtaan. Aika vaan kuluu järkyttävän hitaasti tässä odotellessa. Onneksi kohta pääsee lähteen kauppaan ostaan tonnikaupalla makaroonia, kun tänään alkaa tankkaus Sulkavalle.Katso Tsekki-Suomi pomputtelupalloilua joka alkaa kello 19
Niin katsonkin, se onkin päivän kohokohta kun Markkanen pelaa ja hyvää lääkettä vierotusoireisiin kaikkia pallopelejä kohtaan. Aika vaan kuluu järkyttävän hitaasti tässä odotellessa. Onneksi kohta pääsee lähteen kauppaan ostaan tonnikaupalla makaroonia, kun tänään alkaa tankkaus Sulkavalle.
Sulla on laktoosi-intoleranssi ja olet yhtynyt..siis ryhtynyt varastettuun nautakarjaan. Siitä se tulee. Ei kestä elimistö maitoa tuottavia luomakunnan kappaleita.Pierettää.
Mutta väilittyiköhän sille ravintolalle nyt sellainen mielikuva että ihan asialliselle "porukalle" lahjakortin lahjoitti ja olemme siitä tosiaan kiitollisia. Vai pitäisikö sinne pistää vaikka vielä jokin meili? Voihan tämä olla aika nuoleskelevaa, mutta haittaako se tällaisessa tapauksessa?
No onneksi tästäkin asiasta pääsi jonnekin purkamaan mielensä. Voi olla tietenkin että mielessäni suurentelenkin asioita.
No onneksi tästäkin asiasta pääsi jonnekin purkamaan mielensä. Voi olla tietenkin että mielessäni suurentelenkin asioita.
Osta nyt kånken. Mahtuu hyvin nobet ja vetskari kestää.Reppu perkele katosi, ja viikon sisään jo toiset aurinkolasit. Onneks poikuus on tallella huh.
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...muija on ruvennut tutkimaan puhelintani
Toiminta kuulostaa sellaiselta, että ehdottomasti vaihtoon.Olen huomannut että muija on ruvennut tutkimaan puhelintani kenelle soitan ja kenen kanssa. Vituttaa tuommonen ja sanoin asiasta. Veti hirveät kilarit että vahingossa kun luuli omaksi luuriksi. On se höylänny myös kortin tyhjäksi luvatta ja lupasi ettei tapahdu enää koskaan.
Taasko tämä alkaa? Pitääkö olla huolissaan? Vaihtoon?
Olen huomannut että muija on ruvennut tutkimaan puhelintani kenelle soitan ja kenen kanssa. Vituttaa tuommonen ja sanoin asiasta. Veti hirveät kilarit että vahingossa kun luuli omaksi luuriksi. On se höylänny myös kortin tyhjäksi luvatta ja lupasi ettei tapahdu enää koskaan.
Mä meinasin jo laittaa vaihtoon ku oli kattonu whatsappissa että oon ollu joskus paikalla vaikka oon sanonu olevani nukkumassa. Sai vielä manipuloituu mut jatkamaan.Olen huomannut että muija on ruvennut tutkimaan puhelintani kenelle soitan ja kenen kanssa. Vituttaa tuommonen ja sanoin asiasta. Veti hirveät kilarit että vahingossa kun luuli omaksi luuriksi. On se höylänny myös kortin tyhjäksi luvatta ja lupasi ettei tapahdu enää koskaan.
Kysymys pikemminkin kuuluu että mitä helvettiä sä vielä kotona teet???Joko saa lähteä pubiin vaikka peli alkaa vasta klo 21?
Joko saa lähteä pubiin vaikka peli alkaa vasta klo 21?
Kysymys pikemminkin kuuluu että mitä helvettiä sä vielä kotona teet???
Sehän riippuu siitä oletko parisuhteessa.
Ei se siitäkään aina riipu. Parisuhteessa ollessa se riippuu siitä että annatko ihtes olla tossun alla vai et. Kunnon mies tekee mitä lystää. Tossusankarit on sit erikseenSehän riippuu siitä oletko parisuhteessa.
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...
Mielestäni kotosalla pitäisi luottaa omaan muijaan oli puhelin lukossa tai ei. Perusluottamusta...