Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 424 320
  • 67 152

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kysymys pikemminkin kuuluu että mitä helvettiä sä vielä kotona teet???

Pyöräilin päivällä aika-ajot kattomaan keskustaan ja muutaman törpön jälkeen muistui mieleen että illallahan tulee Portugalin peli. Joten kotiin hakkamaan änäriä pleikkarilla ja koffia kitusiin. Nyt kyllä alkais taas menojalkaa vipattamaan...

Sehän riippuu siitä oletko parisuhteessa.

Sinkkuakin sinkumpi. Menoks!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...

Varmaan siksi, kun ei jaksa koko ajan näpytellä sitä PIN-koodia. Ainakin minua se joskus vituttaa, mutta onhan se tietenkin pakko olla.

Jos joku tyttö koskee luuriini, niin saa samantien kenkää. Mitään siellä ei sinänsä ole, mutta onhan siellä kaikenlaista kavereiden kanssa heitettyä läppää ja muuta. Ne ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille.

Ja siis toisen luurin tutkiminen kertoo paljon muistakin ongelmista ja on syy siksikin heivata. Terveisiä taas eksälle muuten, jos vielä seuraat minua Jatkoajan kautta. Se oli aivan järkyttävä veto monella tavalla muuten täysipäiseltä tytöltä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En ymmärrä miksi puhelinta ei lukita siten ettei muut siihen pääse käsiksi. Ihan perustietoturvaa...

Mielestäni kotosalla pitäisi luottaa omaan muijaan oli puhelin lukossa tai ei. Perusluottamusta...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Varmaan siksi, kun ei jaksa koko ajan näpytellä sitä PIN-koodia. Ainakin minua se joskus vituttaa, mutta onhan se tietenkin pakko olla.

Jos joku tyttö koskee luuriini, niin saa samantien kenkää. Mitään siellä ei sinänsä ole, mutta onhan siellä kaikenlaista kavereiden kanssa heitettyä läppää ja muuta. Ne ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille.

Ja siis toisen luurin tutkiminen kertoo paljon muistakin ongelmista ja on syy siksikin heivata. Terveisiä taas eksälle muuten, jos vielä seuraat minua Jatkoajan kautta. Se oli aivan järkyttävä veto monella tavalla muuten täysipäiseltä tytöltä.

Tässä on erittäin hyvin tiivistettynä mistä on kyse. Kiitos Pernis. Kysäsin vielä mammalta että mistä kiikastaa niin pannaan liian harvoin kuulemma. Rahaa kumminki pannaan haisemaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan siksi, kun ei jaksa koko ajan näpytellä sitä PIN-koodia.
Onneksi nykyaikaisissa puhelimissa riittää että on oikean ihmisen sormi joka painaa puhelimen auki. Ei usein tarvitse sitä pin koodia...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Katselin tuossa videoita Vinnie Pauliin liittyen ja siellä oli vanhan MTV:n Headbangers Ball -ohjelman juttuja. Siinä oli hieno ohjelma... monsters of rock donington90-luvulla...
e. oon varma että ainakin @Musta Nuoli on tätä ohjelmaa aikoinaan katsonut

Jostain syystä tägäyksesi ei toiminut, lieneekö editin syytä?

Täysin oikeassa olit, Headbangers Ballia katsoin säännöllisesti 90-luvulla ja muistan joten kuten tuon Monsters Of Rock Donington -lähetyksenkin.

Minä tein 90-luvun alkuvuosina ja vielä vanhempieni luona asuessani niin, että istuin öisin pitkät langalliset kuulokkeet päässäni (ei silloin mitään langattomia ollutkaan) television ääressä jotta en häiritsisi nukkuvia perheenjäseniä. Kädessä oli videon kaukosäädin, sormi oli rec-napilla ja videonauhurissa kasetti sisällä. Nauhoittelin sitten monen monta VHS-kasettia täyteen HB:ssa esitettyjä metalli- ja rock-videoita.

Se aikoinaan harmitti, että biisin ja bändin nimi tuli joskus vasta noin 30 sekunnin jälkeen ruutuun eli biisi ehti lähteä käyntiin jolloin siitä saattoi jäädä alku nauhoittamatta jos ei ollut ns. hereillä 2-3 aikaan yöllä. Toisinaan tuli nauhoitettua biisejä ns. varmuuden vuoksi tietämättä mikä biisi edes alkoi.

Jos oli paska biisi tai biisi oli ennestään nauhalla niin sitten piti kelailla VHS-nauhaa oikealle kohdalle ja palata valmiusasemiin. Yleensä "Triple Thrash Treat"-osuus ohjelman lopussa oli parasta ja raskainta antia, alkuosuus ohjelmasta meni ties mille Nuno Bettencourtin nössöhevivideoille.

Oi noita aikoja. Paljon tuli hyviä biisejä nauhoitettua ja kuunneltua, ja samalla katseltua juurikin Monsters Of Rock -lähetysten tapaisia pätkiä joissa mm. Panteran ja Type O Negativen jäsenet sekä Max Cavalera jutustivat ja välillä sekoilivatkin. Välillä tuli todella raskasta tavaraa kuten Carcassia ynnä muuta, mitä ei juuri mistään muuten kuullut paitsi joskus harvoin jos kuunteli Klaus Flamingin radio-ohjelmia ja sieltä sattui joku rouheampi biisi tulemaan.

Jossain vaiheessa vain Headbanger's Ball -ohjelman taso laski rajusti ja ylipäätään koko MTV:n sisältö muuttui musiikkivideoista piirrettyihin ja tosi-tv -paskaan. Siihen jäi sitten senkin katsominen ja yksi elämänvaihe, onneksi videoita ja biisejä kuuli sitten siinä vaiheessa jo muualtakin paremmin ja nykyäänhän näkee YouTubesta mitä huvittaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jostain syystä tägäyksesi ei toiminut, lieneekö editin syytä?

Täysin oikeassa olit, Headbangers Ballia katsoin säännöllisesti 90-luvulla ja muistan joten kuten tuon Monsters Of Rock Donington -lähetyksenkin.

Minä tein 90-luvun alkuvuosina ja vielä vanhempieni luona asuessani niin, että istuin öisin pitkät langalliset kuulokkeet päässäni (ei silloin mitään langattomia ollutkaan) television ääressä jotta en häiritsisi nukkuvia perheenjäseniä. Kädessä oli videon kaukosäädin, sormi oli rec-napilla ja videonauhurissa kasetti sisällä. Nauhoittelin sitten monen monta VHS-kasettia täyteen HB:ssa esitettyjä metalli- ja rock-videoita.

Se aikoinaan harmitti, että biisin ja bändin nimi tuli joskus vasta noin 30 sekunnin jälkeen ruutuun eli biisi ehti lähteä käyntiin jolloin siitä saattoi jäädä alku nauhoittamatta jos ei ollut ns. hereillä 2-3 aikaan yöllä. Toisinaan tuli nauhoitettua biisejä ns. varmuuden vuoksi tietämättä mikä biisi edes alkoi.

Jos oli paska biisi tai biisi oli ennestään nauhalla niin sitten piti kelailla VHS-nauhaa oikealle kohdalle ja palata valmiusasemiin. Yleensä "Triple Thrash Treat"-osuus ohjelman lopussa oli parasta ja raskainta antia, alkuosuus ohjelmasta meni ties mille Nuno Bettencourtin nössöhevivideoille.

Oi noita aikoja. Paljon tuli hyviä biisejä nauhoitettua ja kuunneltua, ja samalla katseltua juurikin Monsters Of Rock -lähetysten tapaisia pätkiä joissa mm. Panteran ja Type O Negativen jäsenet sekä Max Cavalera jutustivat ja välillä sekoilivatkin. Välillä tuli todella raskasta tavaraa kuten Carcassia ynnä muuta, mitä ei juuri mistään muuten kuullut paitsi joskus harvoin jos kuunteli Klaus Flamingin radio-ohjelmia ja sieltä sattui joku rouheampi biisi tulemaan.

Jossain vaiheessa vain Headbanger's Ball -ohjelman taso laski rajusti ja ylipäätään koko MTV:n sisältö muuttui musiikkivideoista piirrettyihin ja tosi-tv -paskaan. Siihen jäi sitten senkin katsominen ja yksi elämänvaihe, onneksi videoita ja biisejä kuuli sitten siinä vaiheessa jo muualtakin paremmin ja nykyäänhän näkee YouTubesta mitä huvittaa.
Tuli nauhoteltua kanssa noita videoita, tosin hieman myöhemmin. Ehkä jostain 2000-luvun alusta. Sepulturaa ja Panteraa tuolla myöskin metsästettiin ja usein se tietenkin soi. Muistan edelleen kuinka fiiliksissä olin, kun tuota kautta tajusin, että Maxilla oli Rootsin videossa rakastamani Deftones -yhtyeen paita. Superock tuli myös kanavalta illalla/yöllä ja sekin oli ihan katseltavaa kamaa, joskin musiikki oli useimmiten paljon kevyempää, mutta tosiaan aika hyvää ug-matskua siellä usein soi. Ei todellakaan ratsastettu missään valtavirrassa ja noihin aikoihin noiden videoiden ansiosta törmäsi kyllä mahtaviin uusiin bändeihin.

Muistelisin, että parin videon jälkeen tuli (jo) silloin se saatanallinen mainoskatko, joka kesti suurinpiirtein enemmän mitä nuo pari musavideota yhteensä. Siinä välissä kerkesi mennä syömään (runkkaamaan) ja polttaa vaikka rööki silloisella parvekkeella. Sitten sormi äkkiä takaisin recille orjallisesti.

Tuohon aikaan taisi pyöriä esimerkiksi eräs Jackass ensimmäisiä kertoja MTV:llä. Hienoja aikoja.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatana että tekis mieli ottaa turpaan. Sillein kunnolla pataan, en oo semmosta koskaan kokenut. Onneks Uruguay voitti-
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saatana että tekis mieli ottaa turpaan. Sillein kunnolla pataan, en oo semmosta koskaan kokenut. Onneks Uruguay voitti-

Kävin kerran suomalaisella nakkikioskilla. Ei vaikuttanut kovin vaikealta toteuttaa tuollainen haave.

Niin ja Kangasalla joku tuli uhkailemaan, kun juttelin ihan normaalisti sen systerin kanssa pubissa. Hänen siskolleen ei kuulema jutella, mutta onneksi sisko itse hoiti tilanteen, koska en halunnut ottaa turpaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kävin kerran suomalaisella nakkikioskilla. Ei vaikuttanut kovin vaikealta toteuttaa tuollainen haave.

Niin ja Kangasalla joku tuli uhkailemaan, kun juttelin ihan normaalisti sen systerin kanssa pubissa. Hänen siskolleen ei kuulema jutella, mutta onneksi sisko itse hoiti tilanteen, koska en halunnut ottaa turpaan.
Riittää kai että on tai että sanoo että on paksumpi lompakko? Vai pitääkö alkaa peniksiä mittailemaan? No minä olen valmis. Ei se iso ole, mutta kyllä sillä vahinkoa saa aikaan,
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko ikäni oon miettinyt sitä J. Karjalaisen biisiä Mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään, niin eilen baarissa oli yks sellainen jätkä. Se sanoi että pystyy samaistumaan siihen.

Mysteeri on ratkennut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin sunnuntaiaamun kunniaks kotona tuli vähän matsia taas niin järjettömästä asiasta ku olla ja voi. LOTTOVOITOSTA. Tai pikemminkin joskus tulevaisuudessa voitetusta lottovoitosta.

Mä oon ainut kuka tässä talossa lottoaa ja silti pitäs puolet akalle antaa. En vitussa, se elättäs vaan idiootti veljeään niillä rahoilla. Sanoin että ei sun tarviis ruuasta eikä matkusteluista enää maksaa, mut kun mikään ei riitä. Nyt se istuu jossain mökömökö puussa. Hahahah
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon välillä miettinyt onko monillakin ihmisillä jotain, mitä ne ostaisi jos tulisi lottovoitto. Siis jotain tavaraa. Lottovoiton tultuahan vois luopua kaikesta. Tietty jossain maalla on enemmän niitä punainen tupa ja perunamaa -tyyppejä.
 

julle-jr

Jäsen
Mä oon välillä miettinyt onko monillakin ihmisillä jotain, mitä ne ostaisi jos tulisi lottovoitto. Siis jotain tavaraa. Lottovoiton tultuahan vois luopua kaikesta. Tietty jossain maalla on enemmän niitä punainen tupa ja perunamaa -tyyppejä.
Tarkoitatko, että kaupungissa ei muka olisi yhtä paljon ihmisiä, jotka haalivat tavaraa ja muuta aineellista omaisuutta?

Mä ostaisin ainakin ensimmäisenä Targan, kolmevitosen luultavasti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitatko, että kaupungissa ei muka olisi yhtä paljon ihmisiä, jotka haalivat tavaraa ja muuta aineellista omaisuutta.
Onhan joka paikassa tietty vaikka mitä, mutta varmasti tossa joku ero on. Maallahan niillä pitää ostaa ruohonleikkureita ja moottorisahoja ja vaikka mitä sellaisia, missä rahalla saa paremman mallin. Omakotitaloakin pitää korjailla ja auto hankkia jne. Kaupungissa sitten mennään enemmän vaikka leffaan tai keikalle tai jotain, missä kaikilta on sama maksu. Näin vähän kärjistetysti sanottuna, mutta ei täällä silleen rahaa hirveästi edes mieti.

Päälle tietty kaikki ilmaistapahtumat. Nytkin Anna Abreu hoilaisi Narinkkatorilla, mutta mä vaan istun baarissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös