Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 396 214
  • 67 048

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onkos häät mukavia tapahtumia muiden kuin morsiamen mielestä?
No meillä oli hyvät häät. Morsianta ei häissä näkynyt, me ja kaksi hyvää ystävää todistajina, ei muita. Käytiin erittäin hyvin syömässä ja vähän juomassakin. Aamusta häämatkalle.

Juuri näköisemme juhlat.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No meillä oli hyvät häät. Morsianta ei häissä näkynyt, me ja kaksi hyvää ystävää todistajina, ei muita. Käytiin erittäin hyvin syömässä ja vähän juomassakin. Aamusta häämatkalle.

Juuri näköisemme juhlat.

Mitä ihmettä. Missä oli juhlakulkue ja sateenkaari täynnä ilmapalloja? Teillä on ollut huonot homohäät. Ensin käydään monta, niin monen monta vuotta taistelua siitä, että homot saa mennä naimisiin ja kun ne saa vihdoin ja viimein luvan, niin sitten pidetään pienet ja huomaamattomat häät. On teillä kanssa logiikka. Huutomerkki!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No meillä oli hyvät häät. Morsianta ei häissä näkynyt, me ja kaksi hyvää ystävää todistajina, ei muita. Käytiin erittäin hyvin syömässä ja vähän juomassakin. Aamusta häämatkalle.

Juuri näköisemme juhlat.
Nonni.
Eli heti kun morsiammet pysyy poissa säheltämästä, niin häistä tulee mitä mainioimmat.
 

ace

Jäsen
Kissan torttu kyllä menee ihan omiin atmosfääreihin. Meillä OLI kolme kissaa(leikattuja) niin sain vähitellen muijalle sanottua että miten jos poisteltas vähemmäksi. Nyt ei ole yhtään ja elämä on lepposampaa. Ei tarvi kusihiekkoja vaihdella.

Niin me ihmiset ollaan erilaisia, itse vaihtelen kusihiekkoja ihan mielelläni vastapalveluksena kissojen läsnäolosta. Omat vaikeet ajat meni läpi pitkälti kissaterapian ansiosta, tai ainakin osittain. Nykyäänkin yksi harvoista ilonaiheista on seurata noiden kahden katin touhuiluja. En ymmärrä ihmisiä jotka ei tykkää eläimistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikä ne taida olla mukavia edes kaikkien morsiammien mielestä. Kyllä ne sisältää niin paljon stressiä kun kaiken pitää olla täydellistä. Ja sitten tietenkin sataa, pappi sotkee nimet, joku ottaa liikaa kuppia, ruoka on kylmää ja seremoniamestari tylsä yms.
Mitä opittiin? Kannattaa jättää menemättä naimisiin, niin säästyy pettymykseltä.

Oho onnittelut @vetti lle, muistaakseni oli vielä keväällä pari haussa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä opittiin? Kannattaa jättää menemättä naimisiin, niin säästyy pettymykseltä.

Oho onnittelut @vetti lle, muistaakseni oli vielä keväällä pari haussa.
Tuo oli 2009, johan tässä on erottu. Mutta häät oli hyvät (tai silloin vielä rekisteröidyttiin). Eikä miehessä vieläkään mitään suurempaa vikaa ole, kaikki ei vain mene kun oli ajatus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo oli 2009, johan tässä on erottu. Mutta häät oli hyvät (tai silloin vielä rekisteröidyttiin).
No sitten otan kyllä onnitelut takasin, mä luulin että olet tässä kesällä pikapikaa painanut naimisiin. Joku maatilanisäntä oli kiikarissa. Huijasit, julmaa tuolainen. No saat anteeksi.

Mutta vain tämän kerran.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä opittiin? Kannattaa jättää menemättä naimisiin, niin säästyy pettymykseltä.
Tai ei lataa siihen niin paljon odotuksia. En muista oliko se jossain täällä kun päiviteltiin sitä että hääpäivä on olevinaan naisen elämän tärkein päivä...

Minä olen välillä olen ajatellut että voisi käydä nopeasti maistraatissa avioitumassa ja söisi hampparit Hesessä avioitumisen kunniaksi. Mutta mies haluaa ns. oikeat häät enkä halua sitä häneltä riistää ja kyllä minäkin kunnon juhlat haluan. Täytyy vaan pitää huoli että menee hetkeksi "lepäämään" jos ihmiset, sosiaalisuus ja esillä olo alkaa liikaa ahdistaa. Hupsut häät jossa sulhanen on kyllä paikalla mutta morsian "lepää" mökissä kun ei jaksa vieraitaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt se on tulossa. Krapula! Hikoilluttaa, kädet vapisee, vessassa pitää juosta jatkuvaan, levoton olo.

Tästä ku selviin nii en juo ikinä enää......
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tai ei lataa siihen niin paljon odotuksia. En muista oliko se jossain täällä kun päiviteltiin sitä että hääpäivä on olevinaan naisen elämän tärkein päivä...

Minä olen välillä olen ajatellut että voisi käydä nopeasti maistraatissa avioitumassa ja söisi hampparit Hesessä avioitumisen kunniaksi. Mutta mies haluaa ns. oikeat häät enkä halua sitä häneltä riistää ja kyllä minäkin kunnon juhlat haluan. Täytyy vaan pitää huoli että menee hetkeksi "lepäämään" jos ihmiset, sosiaalisuus ja esillä olo alkaa liikaa ahdistaa. Hupsut häät jossa sulhanen on kyllä paikalla mutta morsian "lepää" mökissä kun ei jaksa vieraitaan.
Toi on kyllä hieno ajatus että maistraattin ja hampparille. Monihan sitä valittaa miten avioliittoon menon jälkeen se koko parisuhde muuttuu. Täytyy liittyä just noihin käsittämättömiin oletuksiin ja odotuksiin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toi on kyllä hieno ajatus että maistraattin ja hampparille. Monihan sitä valittaa miten avioliittoon menon jälkeen se koko parisuhde muuttuu. Täytyy liittyä just noihin käsittämättömiin oletuksiin.

Mä oon ollut tämmöisissä häissä. Pari meni naimisiin maistraatissa ja sitten painettiin vetään niitten lempiruokaa läheiseen siipimestaan. Siitä sitten kiskoon muutama bisse ja naineet lähti häämatkalle ja me muut vieraat (mä ja kolme muuta) jatkettiin sitten iltaa pubissa. Kauheen hyvä fiilis oli koko päivän ajan, eikä ohjelmassa mitään väkisin väännettyä sontaa missään kohtaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä oon ollut tämmöisissä häissä. Pari meni naimisiin maistraatissa ja sitten painettiin vetään niitten lempiruokaa läheiseen siipimestaan. Siitä sitten kiskoon muutama bisse ja naineet lähti häämatkalle ja me muut vieraat (mä ja kolme muuta) jatkettiin sitten iltaa pubissa. Kauheen hyvä fiilis oli koko päivän ajan, eikä ohjelmassa mitään väkisin väännettyä sontaa missään kohtaa.
Joo just tollanen kuulostaa kivalta. Itsekin vaikka millasia häitä kolunnut ja tollaset vaikuttaa parhailta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotin joskus naiselleni että otettais sänkyleikkeihin joku kolmas akka mut
Ei kannattaisi alkaa ahneeksi, luultavasti toinen olisi mennyt läpi mutta kolmas oli jo liikaa..
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselin tossa puuta nimeltä koivu jossa kiipesi mato nimeltä mittari. Sitten mietin elämää ja itsekseni totesin, että meidän ihmisten pitäisi ottaa oppia mittarimadosta. Kyllä sen päämäärän saavuttaa, vaikka ei niin kiirettä pitäisikään. Hyvää Juhannusta kaikille ja heterorakkautta ympäri Suomen toivoo Hera80
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No nyt on ruoto kurkussa poikittain. Paska, no olkot. Tämähän ratkesi melkein kuin se legendaarinen, mitä pitää tehdä jos on hätä kädessä, no siitähän pääsee käden käänteessä, nyt pääsi mahan kääntämällä.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Röyh, nam. Kesä ja grillaaminen. Lihat, makkarat, herkkusienet, vartaat, ihan kaikki. Meen nyt tonne mahan viereen pötkölleen, yöt.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Olenko ainut joka haluaa nähdä suomalaisen futispelaajan, joka pelaa brasilialaistyyppisellä taitelijanimellä? Esim. Matti Meikäläinen joka pelaa nimellä Masa. Tai tuon tyyppinen kuitenkin.

Parasta olisi, jos tämä kaveri olisi joku 2. divarin joukkueen puolustava keskikenttä. Ja nimenomaan ei pelaisi vitsillä tällä nimellä vaan olisi tosissaan. Elokuva-ainesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olenko ainut joka haluaa nähdä suomalaisen futispelaajan, joka pelaa brasilialaistyyppisellä taitelijanimellä? Esim. Matti Meikäläinen joka pelaa nimellä Masa. Tai tuon tyyppinen kuitenkin.

Olet ainoa. Mene grillin kautta mökkiin nukkumaan.

Brasiliassa ei ole juhannusta eikä me tarvita meidän kulttuuriin niiden juttuja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko ainut joka haluaa nähdä suomalaisen futispelaajan, joka pelaa brasilialaistyyppisellä taitelijanimellä? Esim. Matti Meikäläinen joka pelaa nimellä Masa. Tai tuon tyyppinen kuitenkin.
Eikös ainakin se Hashtag Jaakoppi käytä paidassaan ytimekkäästi vain nimeä "Mosa"? Syntyperäistä suomalaista tienraivaajaa vielä odotellaan, kai.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olenko ainut joka haluaa nähdä suomalaisen futispelaajan, joka pelaa brasilialaistyyppisellä taitelijanimellä? Esim. Matti Meikäläinen joka pelaa nimellä Masa. Tai tuon tyyppinen kuitenkin.

Parasta olisi, jos tämä kaveri olisi joku 2. divarin joukkueen puolustava keskikenttä. Ja nimenomaan ei pelaisi vitsillä tällä nimellä vaan olisi tosissaan. Elokuva-ainesta.

Itse liputan kyllä tämän puolesta ehdottomasti. Olisi vielä hienoa kun vaikka tuo Masa olisi selässä kirjoitettu "Masa!" tai joku Pentti ois "Bena"! Olisi huikeaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhhuh olipahan yö. Onneks se on ohi. 4 kertaa juoksutti vessassa aina semmosia 15min sessioita.

Aina kun nukahti nii näki unta et täällä kämpässä on tulipalo ja ite makaan sängyssä, enkä pysty jostain syystä liikkumaan. Sit välillä eläimet tuli vaahtosammuttimien kanssa mut pelastamaan ku akka lähti ulkomaille tulipaloo karkuun. Mitä vittua
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselin tässä aamulla ohjelmaa haista. Se oli tullut Yleltä ja BBC:n tuotantoa. Siinä sukeltajakuvaajat olivat valkohaiden lähellä ilman mitään häkkejä tai muita suojavarusteita. Se oli kuulemma ihan turvallista kun osasi lukea hain käytöstä ja perääntyä jos ne käyttäytyy uhkaavasti. Luulen että jos ohjelma olisi ollut yhdysvaltalaista tuotantoa niin kuvaajat olisivat olleet häkeissä, selostaja hokenut miten vaarallista tämä on, miten verenhimoisia valkohait on. Ja jossain sivussa joku tuotantoryhmästä ruiskuttaa verta veteen että saadaan hait hurjiksi.
 
Huhhuh olipahan yö. Onneks se on ohi. 4 kertaa juoksutti vessassa aina semmosia 15min sessioita.

Aina kun nukahti nii näki unta et täällä kämpässä on tulipalo ja ite makaan sängyssä, enkä pysty jostain syystä liikkumaan. Sit välillä eläimet tuli vaahtosammuttimien kanssa mut pelastamaan ku akka lähti ulkomaille tulipaloo karkuun. Mitä vittua

Jos juot vielä tänään, niin varmaan hyppäät kirkuen ulos/läpi ikkunasta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Huhhuh olipahan yö. Onneks se on ohi. 4 kertaa juoksutti vessassa aina semmosia 15min sessioita.

Aina kun nukahti nii näki unta et täällä kämpässä on tulipalo ja ite makaan sängyssä, enkä pysty jostain syystä liikkumaan. Sit välillä eläimet tuli vaahtosammuttimien kanssa mut pelastamaan ku akka lähti ulkomaille tulipaloo karkuun. Mitä vittua

Itsellä tuli myös öttimönkiäset uniin hyi saatana. Uni oli siis sellainen että olin ottanut semmosen vitun ison koppakuoriaisen(about nyrkin kokonen) lemmikiksi. Sitten kun se käveli käteni päällä niin haukkas kädestä kiinni. Heräsin ja meni kalsarit vaihtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös