Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 228
  • 66 866

Nick Neim

Jäsen
JYPin mediaketjussa kerrotaan, että Poju on kieltämässä Liigan kenties ärsyttävimmän maalilaulun soittamisen Hippoksella. Herättääkö tämmöinen mitään tuntemuksia teissä arvon palstalaiset?
No ei vittu! Miten Hippoksella sitten enää saadaan tunnelmaa aikaiseksi?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
JYPin mediaketjussa kerrotaan, että Poju on kieltämässä Liigan kenties ärsyttävimmän maalilaulun soittamisen Hippoksella. Herättääkö tämmöinen mitään tuntemuksia teissä arvon palstalaiset?

Onneksi Blues meni konkurssiin, niin ei tarvitse kuunnella koiralaulua enää koskaan. Seuraavaksi voisivat mennä konkurssiin ainakin HPK ja TPS. Mitäs muita luokattomia räpellyksiä vielä olikaan?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No jäähän sinne legendaarinen sambaryhmä.
Koska 6 rummun rynkytys ja lehmänkellot on hienoa puuhaa vielä 2010-luvulla. 30 vuotta pelkkää rynkytystä.

Naurattaahan tää vähän. Pojun tuotantohan on yhtä junttidiscoa. Sillä erolla et missä Frederikin puuhat aiheuttaa vähän naureskelua, niin Poju lähinnä... ei mitään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Koska 6 rummun rynkytys ja lehmänkellot on hienoa puuhaa vielä 2010-luvulla. 30 vuotta pelkkää rynkytystä.

Naurattaahan tää vähän. Pojun tuotantohan on yhtä junttidiscoa. Sillä erolla et missä Frederikin puuhat aiheuttaa vähän naureskelua, niin Poju lähinnä... ei mitään.
Mitäs meillä on muute soitettu ennen oijoijoita? En nyt saa päähän. Mielenkiinnolla odotan, että mitähän sieltä on tulossa seuraavaks...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitäs meillä on muute soitettu ennen oijoijoita? En nyt saa päähän. Mielenkiinnolla odotan, että mitähän sieltä on tulossa seuraavaks...
Rock you like a hurricane oli jossain vaiheessa, samaten Punainen musta valkoinen taisi olla.

Ja CHL:ssä pari vuotta sitten ah niin omaperäinen Sevennationarmy.

Pelaajaesittelybiisit kummasti tulee muistettua viimevuosilta paremmin. Bullet for my Valentinen Riot, Pop Evilin Trenches, Volbeatin A Warriors Call, Apollo 440 - Stop the rock jne.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JYPin mediaketjussa kerrotaan, että Poju on kieltämässä Liigan kenties ärsyttävimmän maalilaulun soittamisen Hippoksella. Herättääkö tämmöinen mitään tuntemuksia teissä arvon palstalaiset?

Se riittää että muuttaa sitä vain vähän. Esim sama melodia kuin ennen, mutta oioioioi korvataan traktorin käymisäänellä.

Bröm bröm bröm....brömmmmmmbröbrömbröm......
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
JYPin mediaketjussa kerrotaan, että Poju on kieltämässä Liigan kenties ärsyttävimmän maalilaulun soittamisen Hippoksella. Herättääkö tämmöinen mitään tuntemuksia teissä arvon palstalaiset?

Mitäs yhteyksiä Zabludowiczilla on JYP:aan? Mää luulin että hän omistaa vain Tamhockeyn osakkeita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirja auki ja teltta pystyyn, sanon minä.

Ettei menisi OT:ksi niin huomautan että haalarijengiä liikenteessä, varokaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirja auki ja teltta pystyyn, sanon minä.

Ettei menisi OT:ksi niin huomautan että haalarijengiä liikenteessä, varokaa.
Taitaa olla useampi vappu takana kun 3vkoa ennen vappu alkaa juhliminen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuosta tulikin mieleeni kun kerran äijäporukan kanssa koottiin esittelytelttaa johonkin tapahtumaan. Koin että olin vain tiellä ja totesin ettei minusta ole kyllä yhtään apua teltan pystytyksessä. Siihen yksi miehistä totesi että kyllä noilla avuilla muutama teltta on varmaan pystyyn saatu ja iski silmää. Vaikka minulla aika likainen mielikuvitus on niin kesti muutama sekunti ennen kuin tajusin mihin hän viittasi.
Nimimerkki teltan pystytys talkoissa vuodesta 1993
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuosta tulikin mieleeni kun kerran äijäporukan kanssa koottiin esittelytelttaa johonkin tapahtumaan. Koin että olin vain tiellä ja totesin ettei minusta ole kyllä yhtään apua teltan pystytyksessä. Siihen yksi miehistä totesi että kyllä noilla avuilla muutama teltta on varmaan pystyyn saatu ja iski silmää. Vaikka minulla aika likainen mielikuvitus on niin kesti muutama sekunti ennen kuin tajusin mihin hän viittasi.
Nimimerkki teltan pystytys talkoissa vuodesta 1993
Noin ja heti lähdettiin #meetoo alueelle tässäkin jutussa. Kai olet muistanut kertoa herran nimen nyt avoimesti twitterissä ja kertoa tulleesi ahdistelluksi? Niin ne asiat koetaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuosta tulikin mieleeni kun kerran äijäporukan kanssa koottiin esittelytelttaa johonkin tapahtumaan. Koin että olin vain tiellä ja totesin ettei minusta ole kyllä yhtään apua teltan pystytyksessä. Siihen yksi miehistä totesi että kyllä noilla avuilla muutama teltta on varmaan pystyyn saatu ja iski silmää. Vaikka minulla aika likainen mielikuvitus on niin kesti muutama sekunti ennen kuin tajusin mihin hän viittasi.
Nimimerkki teltan pystytys talkoissa vuodesta 1993

Tuohan on mitä mainioin kohteliaisuus. Viittaako nimimerkkisi kasviin vai ravintolaan Nokialla?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Noin ja heti lähdettiin #meetoo alueelle tässäkin jutussa. Kai olet muistanut kertoa herran nimen nyt avoimesti twitterissä ja kertoa tulleesi ahdistelluksi? Niin ne asiat koetaan.
En kokenut tulleeni ahdistelluksi vaan kehutuksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En kokenut tulleeni ahdistelluksi vaan kehutuksi.
Näin olinkin toteavinani viestistäsi, se vain alleviivaa sitä mitä omallani tarkoitin. Onneksi teitä ihan normaaleja naisia on olemassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuohan on mitä mainioin kohteliaisuus. Viittaako nimimerkkisi kasviin vai ravintolaan Nokialla?
Kasviin (kuulosti kivalta, oli mielestäni aika neutraali), ravintola tuli tietooni ihan vahingossa kun satuin näkemään jossain hääohjelmassa kun lesbot meni ns. naimisiin. Olivat tavanneet Iisopissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kasviin (kuulosti kivalta, oli mielestäni aika neutraali)

Melko neutraalia:

Jyrki Kasvi – Wikipedia

Olen jonkinmoinen internetin aikainenkäyttäjä ja Kasvin kanssa tuli vaihdeltua sähköposteja silloin sen maailmanmestaruuden aikoihin, kun ei ollut oikein ketään muutakaan kenelle lähettää mitään. Siitä kirjasta puhuttiin, kannattaa muuten lukea. Hyvä teos on vielä tallessa siellä Hämeessä landella, missä @Iisoppi kin.

Hänestä tuli julkkis ja minusta tuli veikko, mutta mielenkiintoisia juttuja oli.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harmi kun olen hiukan kipeänä. Olen nuhan kourissa. Ei nyt mikään paha nuha onneksi mutta kipeänä olen kuitenkin.

Ja nyt en osaa päättää sitäkään ottaisko tämän päivän levon kannalta vai menisikö tänäänkin kuitenkin pelaamaan muun muassa biljardia.

Järki päässäni koittaa sanoa että olisi hyvä ottaa levon kannalta tämä päivä ja pysyä pois biljardipöydän ääreltäkin ettei muun muassa tartuta muihin tätä tautia ja paranisikin joskus. Mutta toisaalta en malttaisi olla pelaamatta biljardia, on se sen verran koukuttavakin laji. No saa nyt nähdä millaiseksi tämä päivä tästä kehkeytyy.

Joka tapauksessa on tuo biljardi vaan mielenkiintoinen peli ja mielelläänhän sitä pelaisi päivästä toiseen. Nyt varsinkin kun on pelaamiseen hyvät mahdollisuudetkin. Mutta se vaan että viitsiikö sitä vähänkään kipeänä pelata? Kun sitä kuitenkin muuten tulee pelattua paljon niin tuskin se nyt niin iso kipupiste olisi jos yhtenä päivänä jättäisi kokonaan pelaamattakin kyseistä lajia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Järki päässäni koittaa sanoa että olisi hyvä ottaa levon kannalta tämä päivä ja pysyä pois biljardipöydän ääreltäkin ettei muun muassa tartuta muihin tätä tautia ja paranisikin joskus. Mutta toisaalta en malttaisi olla pelaamatta biljardia, on se sen verran koukuttavakin laji. No saa nyt nähdä millaiseksi tämä päivä tästä kehkeytyy.

Jos olet oikeasti kipeä, niin sinulla on velvollisuus jäädä pois. Juurikin tartuttamasta muita.

Suomalainen menee töihin, vaikka olisi miten kipeä, koska muutkin sukupolvet aina paiski tehtaalla. Mutta se on vain niin väärin kaikkia muita kohtaan.

Aavistuksen vituttaa pussittaa sitä kasia vai onko ysiä mitä veivaatte, mutta kun joku niiskuttelee ja pärskii vieressä. Vaikka siihen ei kuolisikaan.

Oletko koskaan ollut avokonttorissa töissä, älä vie sitä paskaa tutulle klubille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös