Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 499
  • 68 368

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirja auki ja teltta pystyyn, sanon minä.

Ettei menisi OT:ksi niin huomautan että haalarijengiä liikenteessä, varokaa.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirja auki ja teltta pystyyn, sanon minä.

Ettei menisi OT:ksi niin huomautan että haalarijengiä liikenteessä, varokaa.
Taitaa olla useampi vappu takana kun 3vkoa ennen vappu alkaa juhliminen?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuosta tulikin mieleeni kun kerran äijäporukan kanssa koottiin esittelytelttaa johonkin tapahtumaan. Koin että olin vain tiellä ja totesin ettei minusta ole kyllä yhtään apua teltan pystytyksessä. Siihen yksi miehistä totesi että kyllä noilla avuilla muutama teltta on varmaan pystyyn saatu ja iski silmää. Vaikka minulla aika likainen mielikuvitus on niin kesti muutama sekunti ennen kuin tajusin mihin hän viittasi.
Nimimerkki teltan pystytys talkoissa vuodesta 1993

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuosta tulikin mieleeni kun kerran äijäporukan kanssa koottiin esittelytelttaa johonkin tapahtumaan. Koin että olin vain tiellä ja totesin ettei minusta ole kyllä yhtään apua teltan pystytyksessä. Siihen yksi miehistä totesi että kyllä noilla avuilla muutama teltta on varmaan pystyyn saatu ja iski silmää. Vaikka minulla aika likainen mielikuvitus on niin kesti muutama sekunti ennen kuin tajusin mihin hän viittasi.
Noin ja heti lähdettiin #meetoo alueelle tässäkin jutussa. Kai olet muistanut kertoa herran nimen nyt avoimesti twitterissä ja kertoa tulleesi ahdistelluksi? Niin ne asiat koetaan.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Tuohan on mitä mainioin kohteliaisuus. Viittaako nimimerkkisi kasviin vai ravintolaan Nokialla?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noin ja heti lähdettiin #meetoo alueelle tässäkin jutussa. Kai olet muistanut kertoa herran nimen nyt avoimesti twitterissä ja kertoa tulleesi ahdistelluksi? Niin ne asiat koetaan.
En kokenut tulleeni ahdistelluksi vaan kehutuksi.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En kokenut tulleeni ahdistelluksi vaan kehutuksi.
Näin olinkin toteavinani viestistäsi, se vain alleviivaa sitä mitä omallani tarkoitin. Onneksi teitä ihan normaaleja naisia on olemassa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuohan on mitä mainioin kohteliaisuus. Viittaako nimimerkkisi kasviin vai ravintolaan Nokialla?
Kasviin (kuulosti kivalta, oli mielestäni aika neutraali), ravintola tuli tietooni ihan vahingossa kun satuin näkemään jossain hääohjelmassa kun lesbot meni ns. naimisiin. Olivat tavanneet Iisopissa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kasviin (kuulosti kivalta, oli mielestäni aika neutraali)

Melko neutraalia:

Jyrki Kasvi – Wikipedia

Olen jonkinmoinen internetin aikainenkäyttäjä ja Kasvin kanssa tuli vaihdeltua sähköposteja silloin sen maailmanmestaruuden aikoihin, kun ei ollut oikein ketään muutakaan kenelle lähettää mitään. Siitä kirjasta puhuttiin, kannattaa muuten lukea. Hyvä teos on vielä tallessa siellä Hämeessä landella, missä @Iisoppi kin.

Hänestä tuli julkkis ja minusta tuli veikko, mutta mielenkiintoisia juttuja oli.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harmi kun olen hiukan kipeänä. Olen nuhan kourissa. Ei nyt mikään paha nuha onneksi mutta kipeänä olen kuitenkin.

Ja nyt en osaa päättää sitäkään ottaisko tämän päivän levon kannalta vai menisikö tänäänkin kuitenkin pelaamaan muun muassa biljardia.

Järki päässäni koittaa sanoa että olisi hyvä ottaa levon kannalta tämä päivä ja pysyä pois biljardipöydän ääreltäkin ettei muun muassa tartuta muihin tätä tautia ja paranisikin joskus. Mutta toisaalta en malttaisi olla pelaamatta biljardia, on se sen verran koukuttavakin laji. No saa nyt nähdä millaiseksi tämä päivä tästä kehkeytyy.

Joka tapauksessa on tuo biljardi vaan mielenkiintoinen peli ja mielelläänhän sitä pelaisi päivästä toiseen. Nyt varsinkin kun on pelaamiseen hyvät mahdollisuudetkin. Mutta se vaan että viitsiikö sitä vähänkään kipeänä pelata? Kun sitä kuitenkin muuten tulee pelattua paljon niin tuskin se nyt niin iso kipupiste olisi jos yhtenä päivänä jättäisi kokonaan pelaamattakin kyseistä lajia.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Järki päässäni koittaa sanoa että olisi hyvä ottaa levon kannalta tämä päivä ja pysyä pois biljardipöydän ääreltäkin ettei muun muassa tartuta muihin tätä tautia ja paranisikin joskus. Mutta toisaalta en malttaisi olla pelaamatta biljardia, on se sen verran koukuttavakin laji. No saa nyt nähdä millaiseksi tämä päivä tästä kehkeytyy.

Jos olet oikeasti kipeä, niin sinulla on velvollisuus jäädä pois. Juurikin tartuttamasta muita.

Suomalainen menee töihin, vaikka olisi miten kipeä, koska muutkin sukupolvet aina paiski tehtaalla. Mutta se on vain niin väärin kaikkia muita kohtaan.

Aavistuksen vituttaa pussittaa sitä kasia vai onko ysiä mitä veivaatte, mutta kun joku niiskuttelee ja pärskii vieressä. Vaikka siihen ei kuolisikaan.

Oletko koskaan ollut avokonttorissa töissä, älä vie sitä paskaa tutulle klubille.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletko koskaan ollut avokonttorissa töissä, älä vie sitä paskaa tutulle klubille.

Lainasin nyt vain tämän tekstipätkän vaikka koko teksti oli ihan järkipuhetta.

Emme pelaa klubilla vaan tässä tällaisessa kuntoutuskeskuksessa missä asun tällä hetkellä on oma biljardipöytänsä. Ja sitä saadaan käyttää niin paljon kuin halutaan, paitsi ei hiljaisuuden aikana. Hiljaisuus kestää 22-07. Ennen täällä jotkut pelasivat iltakymmenenkin jälkeen mutta siitä tuli sen verran pärinää kun pallot piti ääntä ja ei pystynyt kunnolla nukkumaan että lopulta kiellettiin pelaamasta hiljaisuuden aikana. Se oli sitä aikaa vielä kun itse en ollut innostunut pelaamaan biljardia.

No vähän lähti juttu sivuraiteille... Mutta joka tapauksessa oli pelipaikka mikä hyvänsä niin parempi varmasti jättää tänään pelit väliin. En tartuta sitten muihin tautia ja paranen itse jonain päivänä tästä taudista ja ei tauti pahene.

Täällä olisi toki muutakin ohjelmaa tänään mutta parempi välttää varmaan muutenkin oleilua yleisissä tiloissa ja ottaa levon kannalta tämä päivä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matkalla jossain päin Suomea. Mies on varannut meille yöpymispaikan jostain, ei suostunut kertomaan mistä. Vitostietä mennään pohjoiseen päin. Katellaan...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Emme pelaa klubilla vaan tässä tällaisessa kuntoutuskeskuksessa missä asun tällä hetkellä on oma biljardipöytänsä.

Täällä olisi toki muutakin ohjelmaa tänään mutta parempi välttää varmaan muutenkin oleilua yleisissä tiloissa ja ottaa levon kannalta tämä päivä.

Anteeksi, pahoitteluni. Nyt muistankin sinun kertoneen kuntoutuskeskuksesta aikaisemmin. Vaan tosiaan samat pointit ne pätee missä vain. Ei ne biljarditaidot mihinkään katoa yhdessä yössä. On muuten sellainen taitolaji niin kuin monet muutkin, joskus ei vain osu, kun ei ole itseluottamus kunnossa.

Ja sitten alkaa osua. Ketsuppipullo kliseenä on vähän tyhmä ja kulunut, mutta muuten se nyt vain on totta. Ei kenenkään urheilijan olkapäällä oikeasti asu apina, vaikka turistipaikoissa esimerkiksi Gibraltarilla voi niin hetkeksi käydä.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hieno kevätpäivä tiedossa. Kyllä kevät ja kesä on ihmisen parasta aikaa, sano nykäsmasa mitä vaan.

Jos lähtis suhaileen fillarilla, kun tuli viikolla huoltokin jo tehtyä. Katupöly ja hiekka siellä varmaan vielä vähän vaivaa, mutta mitä sitten hä, en mä mikään nynny oo, kuten eräs palstalainen sanoisi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On muuten sellainen taitolaji niin kuin monet muutkin, joskus ei vain osu, kun ei ole itseluottamus kunnossa.

Ja sitten alkaa osua. Ketsuppipullo kliseenä on vähän tyhmä ja kulunut, mutta muuten se nyt vain on totta. Ei kenenkään urheilijan olkapäällä oikeasti asu apina, vaikka turistipaikoissa esimerkiksi Gibraltarilla voi niin hetkeksi käydä.

Juu, en nyt tiedä johtuuko itseluottamuksen puutteesta vai mistä, mutta pelitaso kyllä heittelehtii vielä aika paljonkin minulla tässä lajissa.

Joskus tulee hölmöjä virheitä ja tappiotakin mutta joskus sitten taas tulee sitä toista "ääripäätä", kun tulee voittoja ja sellaisia onnistumisia että pistää ihmetyttämään minua itseänikin, onnistuinko ihan oikeasti tuossa?

Mutta se on hyvä että välillä saa niitä voittoja, menestystä ja onnistumisenkin kokemuksia. Pysyy into yllä treenaamista ja kehittymistä kohtaan, kun näkee itsensä ihan kehittymiskelpoisena yksilönä tässä(-kin) lajissa.

Työtähän se kehittyminen kyllä vaatii ja treeniä, mutta se lienee yksi tämän(-kin) lajin kiinnostavimmista puolista, että aina voi kehittyä paremmaksi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää ny haluan kirjottaa tänne jotain. Mua masentaa. Musta piti tulla yhdessä lajissa tosi kova nimi. Mestari. Ja ulkomaillekkin oli ovet auki. Mitä musta tuli? Polvi paskana ja tyhjän nauraja sekä naistennaurattaja. Tyhjäntoimittaja. Mitättömyys. Nada. Yritin itsaria viime yönä. Vaimo pelasti. Onneks. Haluan elää, mutta oon ihan turha.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mää ny haluan kirjottaa tänne jotain. Mua masentaa. Musta piti tulla yhdessä lajissa tosi kova nimi. Mestari. Ja ulkomaillekkin oli ovet auki. Mitä musta tuli? Polvi paskana ja tyhjän nauraja sekä naistennaurattaja. Tyhjäntoimittaja. Mitättömyys. Nada. Yritin itsaria viime yönä. Vaimo pelasti. Onneks. Haluan elää, mutta oon ihan turha.
No voi perhana, äijä. Tiedän tuon olotilan omalta kohdaltani todella hyvin. Anna tulla tekstiä vaan ja purkaudu. Tai jos pääset niin lähde metsään huutamaan niin saakelin lujaa kuin jaksat. Metsä antaa samalla voimia ja alkukantaa. Älä ainakaan jää yksin vaan tuu tänne Jatkoaikaan vaikka heti kun siltä tuntuu. Voimia sulle sylin täydeltä.

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Joku variksen kaltainen lintu on rakentanut pesän tuohon läheiseen puuhun. Ihan jäätävän koukuttavaa seurattavaa, kun hän tulee vähän väliä sinne päivystämään vähäksi aikaa, kunnes lähtee taas muualle. Linnut ovat muutenkin kiehtovia eläimiä. Pitäisiköhän alkaa ihan harrastamaan niitä? Vai pitäiskö alkaa elämään ihan normaalin ihmisen elämää?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy