Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 910
  • 66 856

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lillehammer 1994 jäi väliin, mutta 1999 olin paikalla.

Se trauma on vieläkin käsittelemättä kunnolla. Voi, kunpa olisi silloin ollut joku jääkiekkoaiheinen palsta missä jutella.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikku Myy ja Aliisakin taitavat vielä olla sakkolihaa. Mymmeli taitaa olla jo sallittujen rajoissa. Noitaa ei välttämättä kannata, koska kikkeli saattaa kadota siinä touhussa jonkun loitsun myötä. Tuutikki on lesbo.

Siitä Naantalin Muumilaaksosta voisi tehdä iltaisin/öisin auki olevan aikuisten puuhalaakson. Semmoinen saunaclub-henkinen Muumiaiheinen gangbang-klubi. Maksetut työntekijät (täysi-ikäisiä) pukeutuvat niihin Muumi-kosyymeihin paitsi että klo 22 jälkeen pukuihin tehdään penetraation mahdollistavat reiät.

Naispuolisista hahmoista tarjolla olisi ainakin petite-teini Pikku Myy, hänen siskonsa Mymmeli, klassinen pikkuhuora Niiskuneiti, MILF-Muumimamma, tuhma-täti Viljonkka, poikatyttö Tuu-tikki sekä tietysti Mörkö.
Seksuaalisesti kokeilunhaluisempi voi myös testata cross-dresser Hemulia, sähköistä stimulaatiota antavaa Hattiwattia tai miksei vaikka rimmingiä tarjoavaa Haisulia.

Japanilaisturisteja siellä olisikin jo valmiiksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vierumäellä olisi tulevaisuuden tähdet-tapahtuma (linkki tapahtuman sivuille). Tuttavan poika pelaa siellä ja sanoi että voisin tulla kaveriksi kattomaan yhden pelin. En tiedä viitsinkö lähteä katsomaan kun n. viistoista vuotiaat pelailee lätkää... toisaalta onko minulla muutakaan tekemistä? Jaa katsellaan mitä tänään teen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
WRC All live on ihana palvelu! En tiedä miten ilman tätä on voinut elää.

En tiedä, mutta SM-liigan mainoskatkolla Ruutu+ osasi kertoa jonkun helvetin rallin alkavan. Se ei ole minulta pois, jos joku bensalenkkarien sähläämistä seuraa, mutta en haluaisi siitä mainoksia palvelussa mistä jo maksan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ralli on yksiselitteisesti perseestä.
Enpä kyllä allekirjoittaisi ihan suoralta kädeltä. Mootoriurheilusta mielestäni ylivoimaisesti ykkönen. Omasta mielestäni tuo kuskin taidot parhaiten esiin ja niillä eniten merkitystä suhteessa käytössä olevaan kalustoon. Rallihan nyt on ihan Hitlerin itsensä signeeraamaa natsikultaa verrattuna johonkin formuloihin, indyihin tai nascareihin. Rallikansa sen sijaan... No, olen nyt tällä kertaa pc enkä lähre sinne.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ylläolevasta allerkirjoituksesta: "When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Luulin keksineeni tämän itse, ja joskus suututinkin ihmisiä. Mutta pitäisi varmaan olla Dawkins, jotta otettaisiin tosissaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Työllistyminen on päivän päätteeksi aika helppoa. Opettele tekemään jotain vitun hyvin, niin joku siitä sinulle antaa rahaa.
Oikeastaan siinä riittää, että osoittaa aidon halun kehittää itsestään hyvä työntekijä. Ja jos yksityinen toimija, niin osoittaa ymmärtävänsä yrityksen intressit, eli fyrkkaa tehdään tavoin miten työnantaja haluaa sitä tehtävän. Jos se vaatii perhanasti lisämyyntiä, niin sitten sitä lisämyyntiä tehdään perhanasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
TV5 näyttää parhaillaan Australian avointen miesten loppuottelua suorana lähetyksenä, ja eilen taisi tulla myös naisten finaali livenä. Muistaakseni kesällä näyttivät Wimbledonin pelejä suorana lähetyksenä myös. TV5 on samaa konsernia EuroSportin kanssa, joten ihan hyvä tapa heitlä antaa vähän ilmaisherkkujakin niille jotka ei ole maksupaketteja ostaneet. Lisäksi Tennis on varmaan lajina vähän sellainen muutenkin, että HC-fanit hankkii maksupaketteja ja näillä ilmaismaistiaisilla on hyvät mahdollisuudet houkutella lisää faneja.

Tällä pohdinnalla haen vähän vertailua tuohon Pöllölaakson kilpailijaan eli Maikkariin, joka ei kyllä vahingossakaan näytä ilmaiseksi suorana lähetyksenä mitään urheilua, ellei sitä ole lakiin kirjattu kuten jääkiekon MM-kisojen kohdalla Suomen peleissä ja ratkaisumatseissa. Maikkarilla on kuitenkin aika laajat oikeudet vielä ainakin tämän kauden osalta talviurheiluun ja kesällä timanttiliigaan, ja pian tuo formulakausikin alkaa. Kaikki on piilotettu maksumuurin taakse, tiedä sitten olisiko se niin kamalaa jos vaikka pari kertaa kuukaudessa tulisi viikonloppuisin suoria urheilulähetyksiä, saattaisi vaikka boostata kanavapakettienkin myyntiä kun antaa aina välillä vähän maistiaisia ilmaiseksi...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas. Taas on se aika kun saa kuunnella virheellistä argumentointia siitä, että kuinka "ei ole mitään oikeutta valittaa vaalista jos et käy itse äänestämässä"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaahas. Taas on se aika kun saa kuunnella virheellistä argumentointia siitä, että kuinka "ei ole mitään oikeutta valittaa vaalista jos et käy itse äänestämässä"

Olen tuon väärän argumentin ihailija. Sitä hokevat ne, joita herrat vievät, vaikka luulevat olevansa kovinkin itsenäisiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuntuu että koko viikonloppu on mennyt vaan kotona tössötellessä. Olen ollut viikonlopun yksin kotona. Eikä ollut mitään suunnitelmia. Kävin Vierumäellä katsomassa junnukiekkoa, siivosin alakerrassa, hiiksin vähän pellolla, katselin telkkaa, tein vähän käsitöitä. Kaupoillakin ehdin käydä ja laitella vähän ruokaa. Vaikka miehen kanssa usein päivät pitkät puuhaillaan omiamme kun ollaan vapaalla, niin kyllä me yhdessä yleensä syödään ja vaihdetaan välillä kuulumisia. Kyllä siihen toisen paikalla oloon tottuu ja sitä kaipaa... Kun siitä ei yleensä ole haittaa. Sellainen hiljainen, säyseä työmyyrä kun mies on.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se olikin sitten ilmeisesti naapurin mies tai pizzalähetti. Tai molemmat. No en minä ala ketään arvostelemaan, good for you!

Mies lähti lauantaiaamuna ennen kuin minä heräsin hakemaan lastaan ja he lähtivät yhteiselle matkalle. Minä jäin kotiin. Eli lasken olleeni viikonlopun ns. yksin kotona. Pizzaa en tilaa kotiin (tulee kalliiksi), naapurin mies on ihan kiva ukko, isääni vanhempi kuitenkin ja toinen naapuri on alkoholisoitunut resupekka. Ei nappaa. No joo. Yksin olen edelleen. Tulisikohan joku kyleileen?
 

sinikettu

Jäsen
Mies lähti lauantaiaamuna ennen kuin minä heräsin hakemaan lastaan ja he lähtivät yhteiselle matkalle. Minä jäin kotiin. Eli lasken olleeni viikonlopun ns. yksin kotona. Pizzaa en tilaa kotiin (tulee kalliiksi), naapurin mies on ihan kiva ukko, isääni vanhempi kuitenkin ja toinen naapuri on alkoholisoitunut resupekka. Ei nappaa. No joo. Yksin olen edelleen. Tulisikohan joku kyleileen?
Naapurissa sattuu asumaan sen verran näpsäkkä nainen, joka on tullut joskus rappukäytävässä ja pyykkituvassa vastaan, että varsin mieluusti voisin mennä jokin kerta hänen luoksena "leipomaan pizzaa", jos hän pyytäisi. Itse en kehtaa.
 

Pekkis

Jäsen
Olisi mielenkiintoista tietää, että mikä olisi Presidentinvaalien tulos jos media ei pystyisi vaikuttamaan kansalaisten mielipiteeseen.

Kai me sitten vaan ollaan niin helvetin tyhmiä, että emme osaa omin päin ehdokastamme valita. Kuten emme osaa huumoriohjelmia katsoessammekaan oikeissa kohdin nauraa. Ammattinaurajat sen meille sitten kertovat. On tää vaan niin helppoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies lähti lauantaiaamuna ennen kuin minä heräsin hakemaan lastaan ja he lähtivät yhteiselle matkalle. Minä jäin kotiin. Eli lasken olleeni viikonlopun ns. yksin kotona.

Niin ja jos ketään kiinnostaa niin avomieheni ei ole vieläkään tullut kotiin viikonloppureissultaan. Hänen viikonloppuun voi vaikka sitten lisätä maanantain. Meni isälleen yöksi. Voi V... Mitähä mä tein vääri? Tuskin mitään. Hyvällä tuulella tuntu olevan kun soitti. Meinas että idäukkoakin pitää välillä moikata kun sillä on surua kun muija nro 3 kuoli puolisen vuotta sitten.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin ja jos ketään kiinnostaa niin avomieheni ei ole vieläkään tullut kotiin viikonloppureissultaan.
Periaatteessa noin teorian tasolla voisi jopa vähän kiinnostaakin, mutta ei nyt kuitenkaan tämän pidemmälle mennä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Niin ja jos ketään kiinnostaa niin avomieheni ei ole vieläkään tullut kotiin viikonloppureissultaan. Hänen viikonloppuun voi vaikka sitten lisätä maanantain. Meni isälleen yöksi. Voi V... Mitähä mä tein vääri? Tuskin mitään. Hyvällä tuulella tuntu olevan kun soitti. Meinas että idäukkoakin pitää välillä muokata kun sillä on surua kun muija nro 3 kuoli puolisen vuotta sitten.

No helpottaisi tietää mitä on sovittu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kattelen tässä koripalloa ja tuli mieleen oma urani koripalloilijana. Vähän virallisemmassa ottelussa pääsin kerran kentälle ja heittämäänkin kerran ja koriinhan se meni eli heittoprosenttini on 100. Lisäksi syötin yhden korin. Liian helppo laji mulle ja ei oikein tarjonnut haasteita, joten päätin lopettaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös