Insinjöörit pääsee panee. Aina.Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.
O sweet Jasmin. Olen kuullut huhuja lajitovereideni piireistä.On muuten kuuma lääkäri Naantalin terveyskeskuksessa. Miss Turku muutaman vuoden takaa nopealla Googletuksella.
Suosittelen käymään vaikkei mitään kunnon aihetta olisikaan, parantaa fiilistä kummasti ton (naaman) katsominen.
Pääsenköhä mä panee? Aamulla ei ehtinyt (saatikka olisiko niinkään edes huvittanut) mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä.
Insinjöörit panee, muut antaa.Kyllä on tasa-arvo mennyt kummalliseksi. Vielä 90-luvulla tytöt ei pannu vaan ne antoi.
O sweet Jasmin.
Kyllä, pitää muistaa sukupuolineutraalius. Se on muotia. Ja seksi ei kai ihan heti mene muodista. Ja kyllä minä itse ajattelen että panettaa eikä että tekisi mieli antaa.Kyllä on tasa-arvo mennyt kummalliseksi. Vielä 90-luvulla tytöt ei pannu vaan ne antoi.
Pitäis varmaan mennä naantalin terkkariin töihin, kunhan tässä valmistun (toivottavasti) kesällä. Jos meinaat kokeilla, niin kannattaa sitä ennen. Meikäläisen jäljiltä ei enää löytyne naantalissa paljon koluttavaa :---)Kyllä. Sama nainen.
Ei oikeen muuta sanottavaa. Kai se pitää kahville ainakin kysyä, jos vielä törmään kyseiseen muikkeliin.
Meikäläisen jäljiltä ei enää löytyne naantalissa paljon koluttavaa :---)
Pikku Myy ja Aliisakin taitavat vielä olla sakkolihaa. Mymmeli taitaa olla jo sallittujen rajoissa. Noitaa ei välttämättä kannata, koska kikkeli saattaa kadota siinä touhussa jonkun loitsun myötä. Tuutikki on lesbo.Jätä nyt Muumit edes rauhaan.
Japanissa on nuorison keskuudessa menossa pois muodista:Kyllä, pitää muistaa sukupuolineutraalius. Se on muotia. Ja seksi ei kai ihan heti mene muodista. Ja kyllä minä itse ajattelen että panettaa eikä että tekisi mieli antaa.
On muuten kuuma lääkäri Naantalin terveyskeskuksessa. Miss Turku muutaman vuoden takaa nopealla Googletuksella.
Suosittelen käymään vaikkei mitään kunnon aihetta olisikaan, parantaa fiilistä kummasti ton (naaman) katsominen.
O sweet Jasmin. Olen kuullut huhuja lajitovereideni piireistä.
Millonkohan ne olumppialaiset alkaa? Muistan joku aika sitten, että ylellä puhuttiin sadasta päivästä. On niitä päiviä kulunut aika monta siinä välissä.Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi. Sotsi oli helppo, Vancouver, Torino, Salt Lake City, Nagano, Lillehammer, Kälkäri, Sarajevo, Lake Placid, missä oli 1976.
Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi. Sotsi oli helppo, Vancouver, Torino, Salt Lake City, Nagano, Lillehammer, Kälkäri, Sarajevo, Lake Placid, missä oli 1976.
Ei se aina ole urheilijoillekaan helppoa, Tikihän oli -98 menossa Luganon olympialaisiin.Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi.
Japanissa on nuorison keskuudessa menossa pois muodista:
Why have young people in Japan stopped having sex? | World news | The Guardian
Young Japanese people are not having sex | The Independent
Joitain asioita en vaan ymmärrä Japanian maasta.
Pyeongchang Pyeongchang Pyeongchang, meniköhän oikein. Vaikee nimi. Sotsi oli helppo, Vancouver, Torino, Salt Lake City, Nagano, Lillehammer, Kälkäri, Sarajevo, Lake Placid, missä oli 1976.
Muuta vaikka Irakiin, jos rauhalliset olot harmittavat.Sota, tule jo takaisin. Stabiilitila aiheuttaa vain ylimääräistä levottomuutta.