Oikeastaan siinä riittää, että osoittaa aidon halun kehittää itsestään hyvä työntekijä. Ja jos yksityinen toimija, niin osoittaa ymmärtävänsä yrityksen intressit, eli fyrkkaa tehdään tavoin miten työnantaja haluaa sitä tehtävän. Jos se vaatii perhanasti lisämyyntiä, niin sitten sitä lisämyyntiä tehdään perhanasti.Työllistyminen on päivän päätteeksi aika helppoa. Opettele tekemään jotain vitun hyvin, niin joku siitä sinulle antaa rahaa.
Jaahas. Taas on se aika kun saa kuunnella virheellistä argumentointia siitä, että kuinka "ei ole mitään oikeutta valittaa vaalista jos et käy itse äänestämässä"
seksiä oli kyllä ennen puolta yötä
Olen ollut viikonlopun yksin kotona
Se olikin sitten ilmeisesti naapurin mies tai pizzalähetti. Tai molemmat. No en minä ala ketään arvostelemaan, good for you!
Naapurissa sattuu asumaan sen verran näpsäkkä nainen, joka on tullut joskus rappukäytävässä ja pyykkituvassa vastaan, että varsin mieluusti voisin mennä jokin kerta hänen luoksena "leipomaan pizzaa", jos hän pyytäisi. Itse en kehtaa.Mies lähti lauantaiaamuna ennen kuin minä heräsin hakemaan lastaan ja he lähtivät yhteiselle matkalle. Minä jäin kotiin. Eli lasken olleeni viikonlopun ns. yksin kotona. Pizzaa en tilaa kotiin (tulee kalliiksi), naapurin mies on ihan kiva ukko, isääni vanhempi kuitenkin ja toinen naapuri on alkoholisoitunut resupekka. Ei nappaa. No joo. Yksin olen edelleen. Tulisikohan joku kyleileen?
"Voi vittu min kaa!"
Mies lähti lauantaiaamuna ennen kuin minä heräsin hakemaan lastaan ja he lähtivät yhteiselle matkalle. Minä jäin kotiin. Eli lasken olleeni viikonlopun ns. yksin kotona.
Periaatteessa noin teorian tasolla voisi jopa vähän kiinnostaakin, mutta ei nyt kuitenkaan tämän pidemmälle mennä.Niin ja jos ketään kiinnostaa niin avomieheni ei ole vieläkään tullut kotiin viikonloppureissultaan.
Niin ja jos ketään kiinnostaa niin avomieheni ei ole vieläkään tullut kotiin viikonloppureissultaan. Hänen viikonloppuun voi vaikka sitten lisätä maanantain. Meni isälleen yöksi. Voi V... Mitähä mä tein vääri? Tuskin mitään. Hyvällä tuulella tuntu olevan kun soitti. Meinas että idäukkoakin pitää välillä muokata kun sillä on surua kun muija nro 3 kuoli puolisen vuotta sitten.
Mä tulin koulun hiihtokisoissa toiseksi viimeiselle sijalle. Sukset oli väärin voideltu, muuten olisin voittanut. Perkele. Sen myötä Suomellakin lienee yksi olympiakulta vähemmän. Koulun vika. Perkele.Kattelen tässä koripalloa ja tuli mieleen oma urani koripalloilijana. Vähän virallisemmassa ottelussa pääsin kerran kentälle ja heittämäänkin kerran ja koriinhan se meni eli heittoprosenttini on 100. Lisäksi syötin yhden korin. Liian helppo laji mulle ja ei oikein tarjonnut haasteita, joten päätin lopettaa.
Livin' on the edge. Tänään on miehekäs olo. Aamupäivällä pääsin panee. Kohta lähen salille. Salin jälkeen käyn ostaan olutta ja meen katsomaan ottelua parin ÄIJÄkaverin kanssa. Illalla on mahdollista päästä panee, erin naisen kanssa. Kohta laitan vielä Guns n' rosesin soimaan.
Joskus oon kuullut alfauroksista, mutta ei jumalaut en olisi ihan heti uskonut, että tällainen päivä koittaa näinkin äkkiä. Huomenna taitaa vaan elämä notkahtaa normaalin rillipäisen Joonas-Petterin kaltaiseksi. Tosin rillejä ei mulla ole, ainakaan vielä.
Ehkä sitä vielä joskus loppuelämän aikana.
Kohta laitan vielä Guns n' rosesin soimaan.
Sukupuolineutraalius, voi hitto mikä vouhotus. Kun pitää keksiä kaikenlaista ns. epänimekkeitä olemassa olevien ammattien sijaan. Kaikki ammattinimikkeet joissa on mies pitää korvata jollain neutraalilla. Eipä ole estänyt nimekkeet naisia olemasta vaikka puhe- tai perämiehiä. Nainen voi olla vaikka mitä. En jaksa enempää "julistaa" mutta tympii kaikki vuohotus kuten äitiyspakkauksen nimi.Tälläisiä viestejä, joista testosteroni pursuaa ympäriinsä on kiva lukea aikana jolloin kaiken pitää olla sukupuolineutraalia,