Ei pelkoa. Hälytys ohi.Nobelaner vaihtaa Hart Sportiin, @petter en olisi uskonut. Toivottavasti oli vitsi?
Ei pelkoa. Hälytys ohi.Nobelaner vaihtaa Hart Sportiin, @petter en olisi uskonut. Toivottavasti oli vitsi?
Pitäähän nuo muistaa.Pelaan Doom 2:sta. Muistin vieläkin mistä pääsee Wolfenstein salatasoille
Jos olis enemmän rahaa, niin lähtisin jouluksi ulkomaille. Kehtaisko joku lainata vaikka pari tonnia? Maksan sitten ensimmäisestä palkasta pois kun valmistun.
Viime joulu oli mulle ensimmäinen joulu viiteen vuoteen Suomessa. Suosittelen muillekin. Siis lähtemään täältä pois!
Tänä vuonnakin lisin kyllä muuten pois, mutta kun muutto osuu juuri välipäiville eikä sitä pelkkää joulua jaksa karkuun lähteä.
Meillä on töissä yksi nainen joka on aikanaan sairastanut rintasyövän ja ilmeisesti jollain tasolla syöpä on uusiutunut tässä viime aikoina. Nyt on kuitenkin suht ok ja kaiketi kaikki kasvaimet on saatu leikattua yms. Silti tulee aika hurja fiilis aina kun töissä joku sanoo "ei perkele saan syövän tästä..." jos joku asia ottaa päähän, tai sitten sanotaan yleisesti jonkun paskan asian "olevan syöpää". Ei siis muuten, mutta jos tämä kyseinen nainen on läsnä. Toki tästä sairaudesta ei minun lisäkseni moni töissä edes tiedä, mutta silti.
Työssäni teinien parissa olen huomannut, että nykyään on ilmeisesti tullut tapa ja muoti-ilmiö sanoa moneen asiaan, pikku vaivaan, että "mulla on varmaan syöpä kun sitä tai tätä...". Kuvottaa ihan älyttömästi. Sedän taistelun katsoin vierestä, kun tämä meni pois reilu 50v. Puolessa vuodessa vei ruokatorven syöpä ja vanhensi miehen 30-40 vuotta kerralla. Lukiokaveri kuoli pois aivokasvaimen takia 20+-vuotiaana. Sullakin tosiaan on syöpä kun kutittaa sieltä päästä. Painu vittuun. Olen yrittänyt kolmelle lapselleni selittää mistä elämässä on kyse. Älkää vajotko tähän samaan aivopaskaan, kuten kaverinne. Miettikää ennen kuin päästätte sanoja suusta. Olkaa erilaisia. Ajatelkaa.
Osittain ymmärrän näitä sanojia. Ikääntyessä kaikki oudot vihlaisut ja kivut lisääntyvät. Tulee jotain helvetin vatsan yläosan närästyksiä (rintakipu, mitä jos sydäninfarkti), yläselkä säteilee kipua päähän (aivoverenvuoto lähellä, suvussa ollut muillakin), kassien luonnollista vihlaisua (ei todellakaan luonnollista, pakko hiplata, onko patti tuossa kiveksessä, kiersivätkö piuhat nyt mutkalle), ja näiden kaikkien yhdistelmää. Eli todennäköisesti ei syytä huoleen. Mutta kyllä oikeasti aina joku tippuu jo "nuoremmalla iällä" yllättäen, ja sitä oikeasti välillä vähän pelkää.
Ostakaa verenpainemittari ja tutkitkaa kiveksiänne tarpeeksi usein.
Minä en siirtänyt mihinkään, tuolla se on edelleen seinällä. Kännykän kello toki siirtyy aina minun mukanani useita kertoja päivässä.Perkele. Kelloja siirrettiin taas.
Perkele.
Seinäkellosi liikkuu maapallon mukana aika kovassa tahdissa. Revippä siitä.Minä en siirtänyt mihinkään, tuolla se on edelleen seinällä. Kännykän kello toki siirtyy aina minun mukanani useita kertoja päivässä.
Nii vittu.
Seinäkelloni on maapallon keskipiste, maapallo pyörii sen ympärillä. Nih.Seinäkellosi liikkuu maapallon mukana aika kovassa tahdissa. Revippä siitä.
Mutta kehtaako tuota sanoa kun kaikki kuitenkin tajuaa. Ei se ettei kiinnosta vielä niinkään, mutta tekosyyt. Tai voihan joillain olla niin tärkeä työ ja on siinä korvaamaton, mutta ei kait mikään päivän tupla- tai triplapalkka ole mitään jos joulu tai sukulaiset on tärkeitä. Tai kuten @JKyykka sanoi, ottaa vaikka loparit. Ei kait siinä mitään. Mutta toi on niin läpinäkyvää.Joulu olisi parasta viettää töissä, niin voisi kaikille sanoa etten pääse kun on töitä voi harmin paikka.
pettter ymmärtää vakavuuttta.Tämä on mielestäni vain mennyt jo nuorten keskuudessa vitsiksi, etteivät he aina ymmärrä mistä puhuvat. Sitä vakavuuttta.
Mutta kehtaako tuota sanoa kun kaikki kuitenkin tajuaa. Ei se ettei kiinnosta vielä niinkään, mutta tekosyyt. Tai voihan joillain olla niin tärkeä työ ja on siinä korvaamaton, mutta ei kait mikään päivän tupla- tai triplapalkka ole mitään jos joulu tai sukulaiset on tärkeitä. Tai kuten @JKyykka sanoi, ottaa vaikka loparit. Ei kait siinä mitään. Mutta toi on niin läpinäkyvää.