Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 274
  • 66 802

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
HYI VITTU minkälainen leffa tuo "The Blair Witch Project" on.

Ei mun varmaan tarvinnukkaan nukkua ens yönä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Fisustanut muinoin kloppina jonkin verran, viskoin viehettä jokeen, mereen ja myös muutamiin järviin. Tuli silloin Lapissakin muutamaan otteeseen rinkkaa kannettua, virveli mukana. En ole heittänyt virveliä ikinä, edes maalle. No kuiteskin se touhu on jäänyt, mutta mukava tv-ohjelma on jälleen tämä uusi kausi Korpela/Hietalahti tuotantoa eli Incredible Fishing with Hissu and Tommi. Tämä mielipide yhden jakson perusteella. Jotain muuta kuin idioottiporukan sekssävyistä tositvtä tai koomikoiden ruokaohjelmaa. Välillä jopa slowteeveen puolelle maltetaan mennä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HYI VITTU minkälainen leffa tuo "The Blair Witch Project" on.

Ei mun varmaan tarvinnukkaan nukkua ens yönä.
Tämä leffa kyllä jakaa mielipiteitä. Monet sanovat, että "tylsää paskaa, kun ei edes näy mitään", mielestäni juuri tuon takia elokuva on hieman kuumottava ja mystinen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikenlaisia kivoja kaupunkiosajuhlia kyllä löytyy ympäri Helsinkiä, mutta kotoista Lauttasaaren katujuhlaa ei voi oikein siihen laskea. Hauskaa ohjelmaa 8-80-vuotiaille. Korjaan, tuon haarukan ulkopuolelle jääville:
Lauttasaaren katujuhlan ohjelma julkistettu
Syntisellä rock n' rollilla tai edes pop n' pollilla ei tuolla rietastella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jestas. Kun juo kokoajanvähemmän ja harvemmin, niin kaksi oluttakin näyttää tekevän hyökkäystä päähän. Ihan hyvä näin, olo on kiva ja aamulla tuskin on krapulaa tai sitten sekin tekee tämän saman.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mitenkähän paljon tohon allekirjoitukseen saa nimiä mahtumaan?

Itsemoderointi on laissa kielletty, mutta eikös näillä ole myös joku sääntö, että allekirjoitus saa olla vain tietyn kokoinen.

Jatkoajan sääntöjen 14. pykälän mukaan "Allekirjoitus ei saa olla kolmea tavallista riviä korkeampi eikä siinä sallita linkkejä. Kaikki tätä pidemmät allekirjoitukset tullaan poistamaan."

Mutta säännöt on tehty rikottaviksi!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jatkoajan sääntöjen 14. pykälän mukaan "Allekirjoitus ei saa olla kolmea tavallista riviä korkeampi eikä siinä sallita linkkejä. Kaikki tätä pidemmät allekirjoitukset tullaan poistamaan."

Mutta säännöt on tehty rikottaviksi!
Miten määritellään "kolme tavallista riviä" ? Esim. läppärin näytöllä tämä oma allekirjoitus menee näihin raameihin, mutta kännykän näytöllä on sitten pidempi. Tosin ei tää oo mun keksimä, löysin netistä valmiin pohjan ja tyylittelin sitten omanlaisen.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Miten määritellään "kolme tavallista riviä" ? Esim. läppärin näytöllä tämä oma allekirjoitus menee näihin raameihin, mutta kännykän näytöllä on sitten pidempi. Tosin ei tää oo mun keksimä, löysin netistä valmiin pohjan ja tyylittelin sitten omanlaisen.
Ehkä näiden suhteen ei niin tarkkoja olla. Täytyyhän allekirjoituksessa olla mahdollisuus lisätä myöhemmin rivejä, jos tulee tarpeen päivittää/lisätä suosikkijoukkueita ja -pelaajia menestyksen myötä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ehkä näiden suhteen ei niin tarkkoja olla. Täytyyhän allekirjoituksessa olla mahdollisuus lisätä myöhemmin rivejä, jos tulee tarpeen päivittää/lisätä suosikkijoukkueita ja -pelaajia menestyksen myötä.
Joo, ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta säännöt on tehty rikottaviksi!

Niin. Duunarikaverit pitävät minua tiukkana tinkijänä. Näinhän asia ei ole vaan vituttaa tyhmät rikolliset. Pitää olla tietoinen kaikista asetuksista ja määräyksistä ja sitten voi tehdä oman pohdinnan mitä on järkeä noudattaa ja mitä ei.

Tappara on hyvin tietoinen mitä kirja sanoo ja sitten kahvataan siinä äärirajoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon nyt pari kertaa sotkenut oman viestini erään toisen nimimerkin viestiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itsemoderointi on laissa kielletty, mutta eikös näillä ole myös joku sääntö, että allekirjoitus saa olla vain tietyn kokoinen.
Onko joku itsemoderoinut julkisella paikalla?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos joku Pelicans-kannattaja sattuu heräämään koomasta näinä päivinä tai ei ole seurannut joukkueen edesottamuksia viime aikoina, niin Pelicans ei ole pudonnut Mestikseen, vaikka siltä näyttääkin.

Pelicansin kauden avaus:

Pelicans-Sport
Jukurit-Pelicans
Pelicans-KooKoo
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos joku Pelicans-kannattaja sattuu heräämään koomasta näinä päivinä tai ei ole seurannut joukkueen edesottamuksia viime aikoina, niin Pelicans ei ole pudonnut Mestikseen, vaikka siltä näyttääkin.

Pelicansin kauden avaus:

Pelicans-Sport
Jukurit-Pelicans
Pelicans-KooKoo


Dale Cooper on kenties Pelicansin miehiä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin viime yönä missä Suomi ja Tanska pelasivat jääkiekon MM-finaalissa. Oletan että kyseessä on/oli kevään 2018 finaali, toki Suomen joukkueessa pelasi esim. Ville Peltonen ja Niko Kapanen, mutta silti kyseessä oli mielestäni kevään 2018 finaali. Anyway, Tanska johti peliä 6-3 n. 4 minuttia ennen pelin päättymistä, mutta Suomi iski kaksi maalia reilussa minuutissa ja juurikin Niko Kapanen teki tuon jälkimmäisen kavennusmaalin kun peliä oli jäljellä 2:53. Suomi sai tämän jälkeen paljon paikkoja, Peltosella oli hyvä paikka ja aloitukset koko ajan Tanskan alueella. Viimeiset muistijäljet on siinä kun peliä on 18 sekuntia jäljellä, aloitus Tanskan päädyssä mutta se joudutaan uusimaan ja kello juoksee ainakin pari sekuntia ylimäääräistä. Suomalaispelaajat osoittavat kelloa ja ilmeisesti sitä käännetään taaksepäin. Tämän jälkeen pian sitten olen valveilla...

... Voisiko joku kertoa, miten tuo ottelu päättyi? Saiko Suomi pelin tasoitettua ja mahdollisesti vietyä MM-kullan jatkoajalla, vai kestääkö Tanska ja voittaa kotiyleisön edessä MM-kultaa? Arvatkaa miten paljon vituttaa jos missasin Suomen kolmannen aikuisten maailmanmestaruuden sen takia että heräsin kesken pelin, monilla kun on käynyt niin että nukahtavat kesken pelin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En tiedä onko joku tehnyt tämän jo viime aikoina. Minä siis kävin katsomassa jokaisen Liiga-joukkueen omasta aiheesta, että löytyykö sieltä jo "Päävalmentaja herra X:lle kenkää!", ja tuohon X:n tilalle siis oman joukkueen päävalmentaja. Suluissa on vuosi, jolloin päävalmentaja aloitti.

Seuraavat päävalmentajat ovat saanet jo oman kenkää ketjun: JYP - Marko Virtanen (2013), KalPa - Sami Kapanen (2017), Sport - Tomek Valtonen (2014), TPS - Kalle Kaskinen (2017).

Pieni pettymys oli, että ainoastaan neljällä seuralla oli tuollainen ketju. Tuleehan tuo kasvamaan kauden mittaan. Toivotettiin siellä potkuja muillekin seuran henkilöille, esimerkiksi johtajille tai sitten pelaajille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Selvittäkää samalla riittikö majoituskapasiteetti Herningissa, kun tarkoitus olisi mennä paikalle.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kuten minun kirjoituksia lukeneet (minä) tietävät meillä on susikoiria. Vaimo harrastaa. No viime viikolla siellä oli käynyt niin, että puruharjoituksissa koira oli purrut emäntäänsä oikein kunnolla (7 tikkiä käsivarteen). Tänään sinne oli sitten tullut isäntä laittamaan koiraa kuriin. Arvatkaa mitä. Isäntä lähti ambulanssilla jorviin käsivarsi auki. Ei saisi nauraa, etenkin kun todennäköisesti koiraa odottaa piikki osaamattomien ohjaajien takia, mutta silti vähän naurattaa. En jaksa enempää kirjoittaa muuta kuin että ensi viikolla tai siis tänä viikonloppuna on Kotkassa suojelun sm-kisat ja sinne meidän yksi koira on saanut osallistumisluvan. Vaimo noita ohjaa, minä ulkoilutan ja annan ruokaa. Nyt Moikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös