Telttaan voin lähteä jos TuTo pelaa CHL-finaalissa ja jos teltta on iso festivaaliteltta eikä mikään kahden miehen retkiteltta. Kaljaan en viitsi silloinkaan koskea.
Viimeksi join puoli tuopillista olutta Wienissä 14.7.2011 siinä klo 23 maissa. Tuolloin päätin kokeilla jospa germaaninen paikallisolut olisi maineensa veroista ja sopisi kyytipojaksi maukkaalle annokselle porsaanpotkaa, knödeleitä ja hapankaalia. Paskan makuistahan se sakemanniolutkin pääosin oli, mutta sentään sen verran suomalaisia lapinkultakarjaloita parempaa, että join tuota puoli tuoppia. Loput jäivät juomatta.
Puolalainen Zubrowka-vodka on sen sijaan hyvää. En sitäkään nykyisin juo, mutta se on kuitenkin hyvää ja sitä on pullo jos toinenkin aikoinaan mennyt. Maun vuoksi tietenkin, ja lämmikkeeksi. Jos ei vodkassa ole visentin herkkua eli kortta mukana se ei ole juomisen arvoista ollenkaan.
Mikäli käsitin oikein sun tekstiä,niin sinäkään et tykkää oluesta. Jos näin, niin en minäkään. Tai siis en tykkää vaikka tykkäisitkin. Ja jos et tykkää niin en minäkään. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta? Joko sitä tykkää oluesta taib ei tykkää ja minä en tykkää. Lonkeroa taas rakastan Mitähän mulla taas oli asiaa? Ei hajuakaan. Kai sitä, etä en itse ole ikinä ollut Wienissä ja sä oot. Jännä juttu sikäli, että kannatat Tutoa ja mä JokereitA ja Jokerit on sentään pelannut wienissä, mutta onko Tuto? Epäilen että ei. Eli mun ois pitänyt olla wienissä, mutta sun ei. Tää on tätä kännisen lokiikkaa. Sä olet hieno mies, vaikka et ymmärräkään oopperaa etkä teatteria.