Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 426
  • 68 365

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Jatkoajan sääntöjen 14. pykälän mukaan "Allekirjoitus ei saa olla kolmea tavallista riviä korkeampi eikä siinä sallita linkkejä. Kaikki tätä pidemmät allekirjoitukset tullaan poistamaan."

Mutta säännöt on tehty rikottaviksi!
Miten määritellään "kolme tavallista riviä" ? Esim. läppärin näytöllä tämä oma allekirjoitus menee näihin raameihin, mutta kännykän näytöllä on sitten pidempi. Tosin ei tää oo mun keksimä, löysin netistä valmiin pohjan ja tyylittelin sitten omanlaisen.

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Miten määritellään "kolme tavallista riviä" ? Esim. läppärin näytöllä tämä oma allekirjoitus menee näihin raameihin, mutta kännykän näytöllä on sitten pidempi. Tosin ei tää oo mun keksimä, löysin netistä valmiin pohjan ja tyylittelin sitten omanlaisen.
Ehkä näiden suhteen ei niin tarkkoja olla. Täytyyhän allekirjoituksessa olla mahdollisuus lisätä myöhemmin rivejä, jos tulee tarpeen päivittää/lisätä suosikkijoukkueita ja -pelaajia menestyksen myötä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehkä näiden suhteen ei niin tarkkoja olla. Täytyyhän allekirjoituksessa olla mahdollisuus lisätä myöhemmin rivejä, jos tulee tarpeen päivittää/lisätä suosikkijoukkueita ja -pelaajia menestyksen myötä.
Joo, ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta säännöt on tehty rikottaviksi!

Niin. Duunarikaverit pitävät minua tiukkana tinkijänä. Näinhän asia ei ole vaan vituttaa tyhmät rikolliset. Pitää olla tietoinen kaikista asetuksista ja määräyksistä ja sitten voi tehdä oman pohdinnan mitä on järkeä noudattaa ja mitä ei.

Tappara on hyvin tietoinen mitä kirja sanoo ja sitten kahvataan siinä äärirajoilla.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itsemoderointi on laissa kielletty, mutta eikös näillä ole myös joku sääntö, että allekirjoitus saa olla vain tietyn kokoinen.
Onko joku itsemoderoinut julkisella paikalla?

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos joku Pelicans-kannattaja sattuu heräämään koomasta näinä päivinä tai ei ole seurannut joukkueen edesottamuksia viime aikoina, niin Pelicans ei ole pudonnut Mestikseen, vaikka siltä näyttääkin.

Pelicansin kauden avaus:

Pelicans-Sport
Jukurit-Pelicans
Pelicans-KooKoo

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos joku Pelicans-kannattaja sattuu heräämään koomasta näinä päivinä tai ei ole seurannut joukkueen edesottamuksia viime aikoina, niin Pelicans ei ole pudonnut Mestikseen, vaikka siltä näyttääkin.

Pelicansin kauden avaus:

Pelicans-Sport
Jukurit-Pelicans
Pelicans-KooKoo

Dale Cooper on kenties Pelicansin miehiä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin viime yönä missä Suomi ja Tanska pelasivat jääkiekon MM-finaalissa. Oletan että kyseessä on/oli kevään 2018 finaali, toki Suomen joukkueessa pelasi esim. Ville Peltonen ja Niko Kapanen, mutta silti kyseessä oli mielestäni kevään 2018 finaali. Anyway, Tanska johti peliä 6-3 n. 4 minuttia ennen pelin päättymistä, mutta Suomi iski kaksi maalia reilussa minuutissa ja juurikin Niko Kapanen teki tuon jälkimmäisen kavennusmaalin kun peliä oli jäljellä 2:53. Suomi sai tämän jälkeen paljon paikkoja, Peltosella oli hyvä paikka ja aloitukset koko ajan Tanskan alueella. Viimeiset muistijäljet on siinä kun peliä on 18 sekuntia jäljellä, aloitus Tanskan päädyssä mutta se joudutaan uusimaan ja kello juoksee ainakin pari sekuntia ylimäääräistä. Suomalaispelaajat osoittavat kelloa ja ilmeisesti sitä käännetään taaksepäin. Tämän jälkeen pian sitten olen valveilla...

... Voisiko joku kertoa, miten tuo ottelu päättyi? Saiko Suomi pelin tasoitettua ja mahdollisesti vietyä MM-kullan jatkoajalla, vai kestääkö Tanska ja voittaa kotiyleisön edessä MM-kultaa? Arvatkaa miten paljon vituttaa jos missasin Suomen kolmannen aikuisten maailmanmestaruuden sen takia että heräsin kesken pelin, monilla kun on käynyt niin että nukahtavat kesken pelin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En tiedä onko joku tehnyt tämän jo viime aikoina. Minä siis kävin katsomassa jokaisen Liiga-joukkueen omasta aiheesta, että löytyykö sieltä jo "Päävalmentaja herra X:lle kenkää!", ja tuohon X:n tilalle siis oman joukkueen päävalmentaja. Suluissa on vuosi, jolloin päävalmentaja aloitti.

Seuraavat päävalmentajat ovat saanet jo oman kenkää ketjun: JYP - Marko Virtanen (2013), KalPa - Sami Kapanen (2017), Sport - Tomek Valtonen (2014), TPS - Kalle Kaskinen (2017).

Pieni pettymys oli, että ainoastaan neljällä seuralla oli tuollainen ketju. Tuleehan tuo kasvamaan kauden mittaan. Toivotettiin siellä potkuja muillekin seuran henkilöille, esimerkiksi johtajille tai sitten pelaajille.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Selvittäkää samalla riittikö majoituskapasiteetti Herningissa, kun tarkoitus olisi mennä paikalle.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kuten minun kirjoituksia lukeneet (minä) tietävät meillä on susikoiria. Vaimo harrastaa. No viime viikolla siellä oli käynyt niin, että puruharjoituksissa koira oli purrut emäntäänsä oikein kunnolla (7 tikkiä käsivarteen). Tänään sinne oli sitten tullut isäntä laittamaan koiraa kuriin. Arvatkaa mitä. Isäntä lähti ambulanssilla jorviin käsivarsi auki. Ei saisi nauraa, etenkin kun todennäköisesti koiraa odottaa piikki osaamattomien ohjaajien takia, mutta silti vähän naurattaa. En jaksa enempää kirjoittaa muuta kuin että ensi viikolla tai siis tänä viikonloppuna on Kotkassa suojelun sm-kisat ja sinne meidän yksi koira on saanut osallistumisluvan. Vaimo noita ohjaa, minä ulkoilutan ja annan ruokaa. Nyt Moikka.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Olen vaihtamassa kämppää ja pistin yhdelle ehdokkaalle viestiä, että en pääse näyttöön, mutta voin lyödä nimen paperiin kuvien perusteella vaikka heti ja kysy lisää jos haluat. Vastasi viestiin, että hakijoita on paljon, etkö pääsisi näyttöön? Ajattelin, että OK, ilmeisesti olin jossain määrin kiinnostava hakija, kun hän viitsi edes vastata viestiini. Vastasin, etten valitettavasti pääse, kuten kerroin, mutta että jos hän haluaa, niin on hyvä ja ehdottaa jotakin toista aikaa. Siihen hän vastasi, että hakijoita on jonoksi Manskulle asti ja hän ei mitään yksityisnäyttöjä ehdi järjestää. Tuohon vittuiluviestiin teki mieli vastata, että mitäs vittua näitä viestejä lähettelet, kun kerroin ensimmäisessä viestissä selvällä suomella, etten siihen näyttöön pääse.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yritin etsiä jonkun sopivan ketjun, mutta kärsivällisyys loppui kesken. Eli tänne. Mikäli tänä yönä tulen saamaan lopullisen pelikiellon, niin haluan sanoa teille kaikille, että vitun siistiä oli olla tätä yhteisöä ja ootte ihan vitun fiksuja. Ei ole asiaa mihin täältä ei saisi neuvoa. Onhan täällä paljon tyhmääkin jengiä, mutta missä ei olisi. No okei, maunula oli täynnä fiksuja, mutta se oli geenien ansiota ei maunulan. Faija kuoli tänä aikana kun olin täällä ja se oli aika paha juttu, mistä en rehillisyyden nimissiä ole vieläkään selviytynyt. Tärkeä äijä oli mulle. Nyt alkaa taas itkettää. Vittu. Mutta minkäs teet. Hieno mies. Sellainen kun haluaisin itse olla. En vaan pysty. Vittu. Pala kurkussa. Se meni lopulta niin nopeesti. Mutta niinhän ne aina. Perhekeskeinen olen. Heh. Tossa meni aikaa kun tein uuden paukun. Koirat tuli pummaa ruokaa kun avasin jääkaapin oven ja vaimolla meni hermot kun vielä valvon ja kirjoitan. Tätä tää on. Aina väärässä paikassa väärään aikaan. Turha tätä jatkaa. Hienoja ootte kaikki!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sä et haluu saada lopullisia bännejä tänä yönä. Lupaa lukea raamattu ja raitistua, jos saat aikaa se varmasti onnistuu. Muttei tänä yönä.

Ihmettelen myös, miksi olen edelleen hereillä, vaikka vielä pari tuntia sitten väsytti niin maan helvetisti ja pitäisi herätä viimeistään vajaa 7 tunnin kuluttua...

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sä et haluu saada lopullisia bännejä tänä yönä.

Mä en haluu saada lopullisia bännejä ikinä, sillä tämä on ainoa miten se sanotaan, askel sosiaaliseen mediaan mulla. En ole Facessa enkä tinderissä enkä xhamsterissa, vaan ainoastaan jatkoajassa. Säälittävää, ehkä. Mutta näin on. Mutta siltä varalta että mokaan vaikka klo n5 aamulla niin haluan teidän tietävän, että mun mielestä ootte vitun ssiistii porukkaa.

Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Selvittäkää samalla riittikö majoituskapasiteetti Herningissa, kun tarkoitus olisi mennä paikalle.

Ei huolta, Kummola on örähtänyt, joten Herningiin nousee tuhansien ihmisten telttaleiri jossa kaljaa riittää suomalaisille niin paljon kuin he jaksavat juoda. Näin luvattiin Iltalehdessä.

Teltta ja kaljaa, siinä varmaan keskiverron MM-lätkäturistin tärkeimmät toiveet. Niistä peleistä ei kai niin väliä, mitä lie Etelä-Koreaa vastassa.

MM-kisapeli voisi olla joskus mukava nähdä ulkomaillakin, tosin en kaipaa telttamajoitusta enkä pisaraakaan kaljaa joten Herning ei liene minun valintani. No, on noita pelejä nähty takavuosina Turussakin eikä sitä sen kauemmas viitsisikään MM-kiekon takia lähteä ellei olisi jotain muuta syytä lähteä ulkomaille.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei huolta, Kummola on örähtänyt, joten Herningiin nousee tuhansien ihmisten telttaleiri jossa kaljaa riittää suomalaisille niin paljon kuin he jaksavat juoda. Näin luvattiin Iltalehdessä.

Teltta ja kaljaa, siinä varmaan keskiverron MM-lätkäturistin tärkeimmät toiveet. Niistä peleistä ei kai niin väliä, mitä lie Etelä-Koreaa vastassa.

MM-kisapeli voisi olla joskus mukava nähdä ulkomaillakin, tosin en kaipaa telttamajoitusta enkä pisaraakaan kaljaa joten Herning ei liene minun valintani. No, on noita pelejä nähty takavuosina Turussakin eikä sitä sen kauemmas viitsisikään MM-kiekon takia lähteä ellei olisi jotain muuta syytä lähteä ulkomaille.

Miten on Black Arrow, kirjoitin noin sen takia, että muut huomaavat kelitaitonit ja sivityneisyyteni, jos Tuto kohtaa Herningin CHL:n finaalissa. Lähdetkö telttaan juomaan kaljaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy