Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.
Eikö suomen kieli riitä? Se on paremmin-tietäminen.
Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.
Toki näinkin ja itseänikin ärsyttää moista lukea ketjusta toiseen, mutta toisaalta ollaan kuitenkin jääkiekkopalstalla, joten luulisi, että ei niiden nimien oikein kirjoittaminen voi olla niin kovin vaikeaa mikäli lajia seuraa edes vähän alusta. JMA on kuitenkin sen verran tunnettu suomalaiskiekkoilija vieläpä, että kyllä sen nimen pitäisi jo taittua oikeaan muotoon vaikka katsoisi pelkät MM-kisat keväisin.Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.
Kaikkia tuollainen ei ärsytä. Ja muutenkin luulisi että tuollaisesta pätemisestä ja piikittelystä tulisi jonkinlainen alemmuudentunne kun syyllistyy sellaiseen. Itse ei kehtaisi sanoa tai ei kyllä tee mielikään sanoa enkä itse asiassa edes mieti koko asiaa. Huomasin kyllä kun luin.Hakamussuttelut erikseen toki, mutta kyllä niitä ihan vakavissaan kirjoitteleviakin löytyy jotka nuo nimet onnistuvat lähes järjestäen vääntämään vituilleen. Syö vähän hemmetisti asiapitoisuutta viestiltä.
Juu, tavallaan samaa mieltä, mutta jos se ärsyttää niin paljon että siitä pitää oikein huomauttaa, niin sitten siitä sanotaan suoraan, että "se on muuten Juhamatti senkin hölmö" eikä vammailla turhia.Toki näinkin ja itseänikin ärsyttää moista lukea ketjusta toiseen, mutta toisaalta ollaan kuitenkin jääkiekkopalstalla, joten luulisi, että ei niiden nimien oikein kirjoittaminen voi olla niin kovin vaikeaa mikäli lajia seuraa edes vähän alusta. JMA on kuitenkin sen verran tunnettu suomalaiskiekkoilija vieläpä, että kyllä sen nimen pitäisi jo taittua oikeaan muotoon vaikka katsoisi pelkät MM-kisat keväisin.
Ärsyttävää touhuahan tuommoinen on, mutta siitä on jo tullut palstan tapa. Jotkut oikein nauttivat, kun pääsevät kuittailemaan.Juu, tavallaan samaa mieltä, mutta jos se ärsyttää niin paljon että siitä pitää oikein huomauttaa, niin sitten siitä sanotaan suoraan, että "se on muuten Juhamatti senkin hölmö" eikä vammailla turhia.
Kohta lähetän lapset viikonlopuksi äitinsä luokse. Vaimo lähti tosiaan kolme viikkoa sitten, ei tämä lasten äiti eli lapseton ja akaton viikonloppu siis. Ensiksi oli paniikki päällä, että mitä pirua sitä tekisi, en ole oikein tottunut yksinoloon. No, kun olen lapset "ajanut" ovesta ulos, lähden kaverin kyytiin Helsingin taivaalle. Illalla saatan ottaa oluisen tai kolmekymmentä. Ehkä se elämä taas tästä.
Olevinaan näin horisontissa yhden kuumailmapallon. Kahdella eri pienkoneella oltiin lentelemässä.Toi Helsingin taivas kuulostaa hyvältä. Onkohan ne kuumailmapallot jo lentelemässä? Vähän oon haaveksinut, josko joskus semmoisen kyytiin pääsisi.
Kyllä 70-luvun Aerosmith on kova. Sen vain halusin tulla tänne kertomaan.
Kyllä 70-luvun Aerosmith on kova. Sen vain halusin tulla tänne kertomaan.
Joe Perry on kovettu pelimanne. Corey Perrylle toivon menestystä urallaan myös.
Ei Permanent Vacationikaan huono levy ole. Sen vain halusin tulla tänne kertomaan.
Ei ole, eikä Pump eikä Get A Grip.
Mutta kyllähän Toys In The Attic ja Rocks ovat ihan ylittämättömiä Aerosmithin tuotannossa.
Pumpkin menettelee. Ei siis Smashin Pumpkin vai mikä se bändi oli tai on. Millä levyllä on Eat The Rich. Se on aika hyvä.
Smashing Pumpkins on hieno orkesteri, mutta ei siitä nyt enempää.
Eat The Rich on Get A Grip-levyllä, siis sillä missä on se lehmän nänni. Mutta Aerosmithin kovimmat levyt ovat 70-luvulta, just Toys In The Attic ja Rocks.
Kuuntele mieluummin niitä kuin lehmännännilevyä.
Oi että hienoa. Tänään muuten DC-3 lensi yli kun tuolla ulkona pussikaljottelin. Kesällä menen kyytiinkin oujee. Bucket list lyhenee yhdellä.Kahdella eri pienkoneella oltiin lentelemässä.
Minä olen ollut moisen kyydissä joskus 70-luvun lopussa eli parivuotiaana Brasiliassa. Muistikuvia ei ole, mutta olen sen kuitenkin tehnyt.Oi että hienoa. Tänään muuten DC-3 lensi yli kun tuolla ulkona pussikaljottelin. Kesällä menen kyytiinkin oujee. Bucket list lyhenee yhdellä.
Oi että hienoa. Tänään muuten DC-3 lensi yli kun tuolla ulkona pussikaljottelin. Kesällä menen kyytiinkin oujee. Bucket list lyhenee yhdellä.