@nummenkallio joo, kait pitää olla huoltoyhtiöön yhteydessä. Noihin kuulemma ei saa itse koskea. Vaikka kuinka tekisi mieli. Satunnaisesti tuota sattuu, mutta ihan helvetin ärsyttävää.
Eiköhän siitä ole vaan patteri lopussa, onko oikeasti sellainen että ei pysty itse mennä sen verran rassaamaan että voisi patterin vaihtaa?Miksi taas tuo palovaroitin satunnaisesti piippaa? Ei siis mitään jatkuvaa, mutta parin minsan välein lyhyt piip. Paloa ei ole ja virta näissä uusissa tulee sähköllä. Ja puolisen vuotta nuo tsekattiin taloyhtiön puolesta.
@nummenkallio joo, kait pitää olla huoltoyhtiöön yhteydessä. Noihin kuulemma ei saa itse koskea. Vaikka kuinka tekisi mieli. Satunnaisesti tuota sattuu, mutta ihan helvetin ärsyttävää.
Muutaman Jatkoajan nimimerkin tiedän kuolleen. Ja sitten on näitä ihmeellisesti katoavia, kuten Savon Detroit. Ja itsetuhoisuuteen taipuvainen ihmisvihaaja eli nimimerkki Hemingway, joka siis myös yhtäkkiä katosi. Ehkä vaan makaa laavussa ja ällistelee. Taikka sitten muutaman metrin alempana kalmistossa.Jos ei mitään vähään aikaan kuulu, niin rip.
Siellä ei ole patteria. Ja @nummenkallio esim landella nuo patterinvaihdot ovat tulleet tutuksi, sehän ei ole tässä ongelma.
Hyvä @vetti kyllä jätkä pärjää! Lähetään joskus dokaan ilman palovaroitinta ;)
Hyvä kun tuli puheeksi. Muutin tässä joku aika sitten, ja nyt huomasin, ettei täällä ole palovaroitinta. Täytyy varmaan hommata kanarialintu. Sitten kun se pyörtyy, niin tähän asiaan koulutettu rusakko ryntää minun luo ja herättää.
Elätkö sä ilman sähköä? Ei nimittäin hevillä uskoisi kaupunkilaisesta.Muutin tässä joku aika sitten ja olen sitä miettinyt, että palovaroitinta ei ole. Välillä sitä aina ihmettelee, mutta en oikein keksi mitä sillä kerrostalossa edes tekisi. Mitä ja ennen kaikkea miten tässä pitäisi syttyä, että se hälytin piipittäisi muutakin kuin vanhaa patteria.
Tämän maan lait ei sellaisesta ole kuulleetkaan, mutta ehkä jättirautakaupasta niitä saisi. Mitä enemmän asiaa mietin, niin en osta. Saisiko jotain tilastoja milloin siitä on ollut hyötyä kaupungissa.
Maalaiset nyt sählää joidenkin työkalujensa kanssa ja mitä ikinä tekevätkään. Onhan niillä kuulema autojakin.
Käytä pesupussia.Tissiliiveistä lähti tuollainen metallijuttu ja meni pesukoneen väliin.