banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voisiko joku lainata miljardi euroa 1200 vuoden maksuajalla, nolla korolla?
Voisiko joku lainata miljardi euroa 1200 vuoden maksuajalla, nolla korolla?
^Mahtaako liittyä siihen, kun julisti muutamassa ketjussa erään nimimerkin asuvan Puolassa...
Minäkin näin tuollaista. Oli aika erikoinen meno eli pakko sen on siihen liittyä.
ja välillä kun kävelee suu auki ulkona.
Kannattaa kesäaikaan pitää suuta hieman enemmän supussa, ettei kaikenlaiset örviäiset lentele sinne.
Hyönteisten syönti tulee pelastamaan maailman ruokaongelman, kunhan se saadaan kunnolla käyntiin. Ja tokihan sitä monin paikoin jo harrastetaankin.
Tietenkin valkoihoinen on ylempiarvoinen eikä koskaan söisi neekerin ruokaa.
Tiesithän että maailmanvaltiaalla ja hyvinvointivaltio USA:lla on n. 20 000 miljardia valtionvelkaa. On mahtanut olla hyvät supliikkimiehet ja takaajat.Yksikään nyt mukapulassa oleva valtio ei tule koskaan maksamaan ulkomaanvelkaansa pois.
Ei kai neekerikään niitä elävänä ja raakana syö? Muutenhan neekermaissa ois jo ongelmat ratkastu kun kaikki vain juoksentelis ympäriinsä naama auki. Oon meinaan nähny Salorasta, että niillä tienoilla on pirusti elukkaa ilmatilassa.
Tiesithän että maailmanvaltiaalla ja hyvinvointivaltio USA:lla on n. 20 000 miljardia valtionvelkaa. On mahtanut olla hyvät supliikkimiehet ja takaajat.
Siis kakskymmentätuhatta miljardia. Ei pysty käsittämään. Onko tuo raha ihan oikeasti jostain tilisiirtoina saatu.
Osan voi syödä raakanakin, mutta kyllähän tuo tietenkin vähän koulutusta vaatii miten raaka-aineiden kanssa toimitaan. Ei raakaan ravintoon silti kuole yhtä helposti kuin tilanteeseen missä ravintoa ei ole ollenkaan.
Puhtaasta vedestä ei sitten aleta tässä ketjussa edes höpöttämään, eihän?
Otteluseurantaketjussa asiointi on joka kerta kuin "Interstellarissa" se madonreiän ylitys; aina yhtä uusi ja jännittävä kokemus, kun ikinä ei voi tietää eikä ennakoida, mitä tapahtuu - ihan sama, onko kyseessä Liigan runkosarja vai arvokisat.
Interstellar - Wormhole Scene 1080p HD - YouTube
Esim. kohta 1:20 vertautuu siihen, kun alkaa tulla jotain metaläppää Kokkosen Lassen luistimia koskevan keskustelun argumenttien relevanssisuhteesta Torinon olympiahopeaan.
On muuten upea elokuva. Interstellar siis.
Kukas hän on?Minulle tulee Juha-Matti Aaltosesta mieleen...
Kukas hän on?
Kysyin sinulta, että kenestä henkilöstä puhutaan, kun en ole ennen hänestä kuullut. Ja sitten esität vastakysymyksenä saman minulle. Ei, minulla ei ole parempaa tietoa, kun en tosiaan kyseistä henkilöä tiedä/tunne.Onko sinulla parempaa tietoa?
Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.Voi vittu tuonkin nalkutuksen/viestien taustana siis se, että sehän on JUHAMATTI Aaltonen. Paska Jatkoaika, tulis modet ja tappais.
Tämä. Voi jumalauta että tuonkaltainen besserwisseröinti on sitten ärsyttävää.