Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 548
  • 66 849

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Äärimmäisen todennäköisesti seuraavan neljän vuoden aikana ei toisin sanoen tule - vaikka niin pelotellaan - ydinsotaa, pörssiromahdusta, Naton hajoamista, uutta öljykriisiä, Suomen Euroviisuvoittoa tai esim. universumin lämpökuolemaa.
Toki neljä vuotta sitten olisin sanonut, että äärimmäisen todennäköisesti Donald Trumpista ei tule Yhdysvaltain presidenttiä. Vielä vuosikin sitten. Että vaikka kaikki tämä äärimmäisen epätodennäköistä onkin, niin Clintonin kanssa olisi ollut vielä epätodennäköisempää.

Eipä tämä Trumpin presidenttiys minussa silti mitään suurempaa huolta aiheuta. Ehkä itäisen Euroopan, johon Suomikin kuuluu, turvallisuuspoliittinen asema seuraavalla nelivuotisella tietyllä tapaa hieman arveluttaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo joka päivä tissutellessa on se hyvä puoli että noin kolmen tuopin välein tarttee käydä kusemassa vaan se puolikas tuopillinen. Ja sama jatkuu koko illan.

Totaaliset amatöörit tietty sanoo että kalja kusettaa.

No joskus kesähelteellä nyt tulee välillä vedettyä se 8-9 nobea että kusettaa.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pari kaveria saapuu vierailulle tänne minun uuteen residenssiin. Mikäs siinä, varmasti tulee kiva retki.

Vaan eihän sitä nyt koko ajan jaksa aamusta iltaan olla jossain pubissakaan, niin ostin korttipakkoja. Voidaan sitten pelaa keskenämme tikkiä ja ei todellakaan enää sitä pokeria.

Vähintään yksi niistä pakoista piti silti koeajaa eli pelata jotain pasiansseja. Sitten taas ei mitään yhtä vaan sitä juuri sitä yhtä mitä itsekin pelaat töissä. Ne jaot ja säännöt osaan niistä unissakin.

Hyvin sekoitettu pakka ja peli etenee kivasti ja ehkä jopa menossa läpi. Sitten kaikki loppui, kun jostain syystä ristikymppi oli mustan miehen kimpussa.

En oikein keksi miksi valehtelisin itselleni, tein selkeän erheen mitä tietokone ei olisi ikinä hyväksynyt. Harmittaa vain, kun tuo olisi voinut mennä läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mies lääkäriin ja valitti puujalkaa. Lääkäri katto hetken miestä ja tuumas, että tämän pitää lopettaa runkkaaminen. Mies kysyi, että minkähän takia, johon lääkäri vastasi, siksi että voisin tutkia teidät
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Junassa on menossa tiukka keskustelu:
"EäääÄeäeäeäeeE sheLaine ole mikään, kun Mattööövs!!!!1"
"Ai kukaa?"
"No Mättöövvs!"
"Ennoo kuullu"
"No se Toronton Mätteessi! Mutta ilmaveivi! Se oli kyllä hieno! Sitä tarvithaan..."

Onko täällä joku Jatkis-miitti?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
I WANNA BE A FROOOOOG WÄY WÄY

Oli se aikaa kun oli Sielun Veljet. Sakari Pesolaa oli vituttanut, kun Siekkarit teki Suomen ennätyksen 120 keikkaa putkeen kamoissa. Diggaan myös Sakkea. Sinuttelen, sillä joskus ollaan dokattukin samoissa mestoissa. Mutta Siekkarien Suomen ennätys sitä vitutti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei multa meinaa päästä itku kun tää on niin ihanaa. Tyttö nukkuu tossa vieressä niin söpösti. Hengittääkin rauhallisemmin kun pitää sen päästä tai kädestä kiinni. Mä vedän hirveät perseet ja kömmin sen viekkuun. Hitto vaan kun se herää niin mä oon taju kankaalla. Helvetti ei mulle satu näin. Tää on uskomaton viikko. Mä en ymmärrä tätä todeksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Forsberg on harmaantunut ja läskiintynyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo 29 tuntia kesti rakkaus. Tai no kerran tossa välissä se lähti, mutta tuli maitojunalla takaisin. En tiedä olisko nytkin käynyt ovella pimpottelemassa kun pussikaljottelin tuolla metriksellä, mutta tuskin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli aika mielenkiintoista toimintaa aamuyöstä ABC-asemalla neljän hengen porukalta, jotka olivat liikkeellä BMW:llä. Autoa ei ollut jaksettu ajaa parkkiin, vaan se piti jättää lähemmäs ovea. Kun astuin sisään ABC:lle, niin yksi porukasta haistatti minulle paskat. Vähän yllätyin ja kysäisin, että mitä. Ei voinut tehdä niin kuin Jatkoajassa ja miettiä rauhassa jotain nasevaa letkautusta. Sitten vielä lopuksi yksi jäsenistä kusaisi bensamittarin päälle. Enpä ole ennen nähnyt kenenkään kusevan huoltoasemalla bensamittarin päälle.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
"The tragic truth is that America’s millennials are a bunch of phone-addicted, selfie-obsessed, hashtagging, snapchatting, kale-munching, twerking, lazy, whining, ill-informed, politically correct, cossetted narcissists who find absolutely everything mortally offensive and believe there are 165 ways to sexually identify." -Piers Morgan

Kauniisti tiivistetty. Koskee toki myös eurooppalaisia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asensin Spotifyn kun Soneran sivuilla sitä on mainostettu pitkään eduissa. Nyt oon trendin harjalla. Ei tää ollut edes vaikea juttu, sen kun klikkaili vaan menemään. Seuraavaksi mä varmaan asennan Skypen ja sen jonkun tekstarijutun. Ja Kikin ja Snapchatin ja sitten mä viestittelen teinitytöille. Varokaa vaan ja varotelkaa tyttäriänne. Kohta mulla käy netflixi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olli Määtän pää näyttää kaikissa kuvissa tennispallon kokoiselta. Ja naama 8-vuotiaalta pojalta.

Onko se sitten ihmekään kun pelit ei oikein kuleksi aikuisten sarjoissa.

Vaikka isohan se oikeasti on. Kamera ei lisää Ollille 10 kiloa niin kuin muille, vaan poistaa 30 kg ja 20 cm.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Päivän avautuminen.

Ok... Ässät on ollut 2000-luvulla kaksi kertaa välierissä. Molemmilla kerroilla Ässät on päässyt finaaliin ja voittanut kerran mestaruuden. Lukko on 2000-luvulla ollut mielestäni viisi kertaa välierissä ja jäänyt jokakerta siihen. Kolme kertaa Lukko on ollut selvästi huonompi 2005, 2011 ja 2013. 2014 ja 2015 välierä sarjat olivat todella tasaisia... Kumpi tahansa olisi voinut voittaa... Mut nyt sanon oman mielipiteeni: Tuo on totta, että Ässien mahdollisuus menestyä tai jopa voittaa mestaruus on huomattavasti pienempi pitkässä juoksussa, kuin Lukolla. Mutta luettuani edelliset kommentit, niin ymmärrän porilaisten ja raumalaisten ajattelussa YHDEN ISON ERON. Vuosina 2006 ja 2013, kun Ässät on päässyt välieriin. ÄSSIEN PELAAJAT OVAT SAANEET ÄSSIEN KANNATTAJILTA KAUKALOSSA JA KAUKALON ULKOPUOLELLA AITOA KUNNIOITUSTA SUORITUKSESTAAN. EI SILLOIN PORIN KAHVILOISSA PUHUTA. ÄSSIEN ON (PAKKO PAKKO PAKKO JNE JNE...) PÄÄSTÄ FINAALIIN... PORISSA PUHUTAAN, ETTÄ JOUKKUE TAISTELEE HELVETIN HIENOSTI JA KAIKKI JÄTTÄÄ KENTÄLLE AIVAN KAIKEN. USKON, ETTÄ TÄMÄ "KUNNIOITUS" JA FANIEN "KÄSITTÄMÄTÖN" TUKI KOTIPELEISSÄ JA MIKSEI VIERAISSAKIN ANTAA PELAAJILLE 1. RENTOUTTA, 2. ITSELUOTTAMUSTA JA 3. ENERGIAA... EDELLÄMAINITUT ASOAT OVAT VARMASTI AUTTANEET PELAAJIA KAUKALOSSA... P.S. Minulla on muutama kaveri, jotka kannattavat fanaattisesti Lukkoa. Vuosina 2014 ja 2015 välierien aikana he ovat sanoneet minulle näin. "Mestaruus tahi finaalipaikka merkitsevät ainoastaan... VÄLIERIIN PÄÄSY EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN..." Mielestäni tuossa näemme Ässien ja Lukon kannattajien ERON... ELI PORISSA KUNNIOITETAAN VÄLIERIIN PÄÄSYÄ. RAUMALLA VALTAOSAN MIELESTÄ SE EI OLE VIELÄ MIKÄÄN SAAVUTUS... OMA MIELIPITEENI ON SE: VÄLIERIIN PÄÄSY ON JOKA JOUKKUEELLE JOKAISENA VUONNA KOVA SAAVUTUS, KOSKA LIIGA ON NIIN HELVETIN TASAINEN JO NOIN 10 VUOTTA.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kävin normaaliin tapaan joukkueen futsal treeneissä. Vuoron alussa tuli pallon tavoittelutilanne. Mun polvi kolahti yhteen toisen pelaajan kanssa. Vihlasi ikävästi polveen mutta pienen huilitauon jälkeen jatkpin pelaamista ilman kipuja. Nyt tuntuu että joku työntäisi puukkoa polveen. Ei sitten vissiin nukuta yänä yönä.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jääkaappi on täynnä lonkeroa, ulkona huono ilma ja urheilussa seuraava kattaus: 14.30 Manu-Arsenal 17.00 Southampton-Liverpool 19.30 Spurs-West Ham 21.45 Atletico-Real 02.00 Boston-Winnipeg. Ei tästä parempaa marraskuista kalsarikännipäivää olekaan. Hyvää viikonloppua kaikille!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jääkaappi on täynnä lonkeroa, ulkona huono ilma ja urheilussa seuraava kattaus: 14.30 Manu-Arsenal 17.00 Southampton-Liverpool 19.30 Spurs-West Ham 21.45 Atletico-Real 02.00 Boston-Winnipeg. Ei tästä parempaa marraskuista kalsarikännipäivää olekaan. Hyvää viikonloppua kaikille!

Sama, mutta itsellä menee Eurosportilla bundeksen parissa eka Wolkkarit- Schalke ja sitten illan herkkuna Dortmund- Bayern minkä väitän biittaavan tuon Atletico-R€alin viihdyttävyydessä ;) Mutta hyvää vkoloppua ja loppupäivää sinullekin parahin attendo!

Edit. ja toki tuo Muna- Arsu tulee luultavasti väijyttyä striimiltä kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sama, mutta itsellä menee Eurosportilla bundeksen parissa eka Wolkkarit- Schalke ja sitten illan herkkuna Dortmund- Bayern minkä väitän biittaavan tuon Atletico-R€alin viihdyttävyydessä ;) Mutta hyvää vkoloppua ja loppupäivää sinullekin parahin attendo!

Kiitos ja sitä samaa sinne. Ja samaa mieltä bundesliigan viihdyttävyydestä. Iloista, hyökkäävää futista noin voittopuolisesti. Niillä kanavilla vaan mennään mitä on.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kiitos ja sitä samaa sinne. Ja samaa mieltä bundesliigan viihdyttävyydestä. Iloista, hyökkäävää futista noin voittopuolisesti. Niillä kanavilla vaan mennään mitä on.

Joo itehän oon niin persaukinen et on "tyydyttävä" tohon Eurosportin pakettiin kun ei Viasat näy. Toki olisihan se kiva taasen olla sinun housuissasi ja katsoa tuo Manu- Arsu tv:stä :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen lätkämatsissa ostin sen fanireissun Tampereen ulkojäille ja toissa päivänä futiskausarin. Miksi hitossa sitä himassa vaan runkkailisi jos kerta fanittaa?

Roihun Tyttöjen pesistä kanssa ajattelin katsastaa ens kesänä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis varmaan yksi naiskohtaaminen kymmeneen vuoteen ja nyt neljäs kahteen viikkoon. Onks tää joku piilokamera? Joo äsken lähdin sen luota. Aamulla ysiltä haettiin kaljalaatikko. Ei ollut mikään nynny.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis varmaan yksi naiskohtaaminen kymmeneen vuoteen ja nyt neljäs kahteen viikkoon. Onks tää joku piilokamera? Joo äsken lähdin sen luota. Aamulla ysiltä haettiin kaljalaatikko. Ei ollut mikään nynny.

No aamunsa oluella aloittava nainen ei kyllä voi olla nynny.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös