Ei tossa paketissa ole kuin kymmenen. Ja jotain tekee mieli kun kaljat loppuu. Tietty sitä ykköskaljaakin on haettu usein.Miksi ihmeessä sä haet juustotikkuja noin paljon?
Ei tossa paketissa ole kuin kymmenen. Ja jotain tekee mieli kun kaljat loppuu. Tietty sitä ykköskaljaakin on haettu usein.Miksi ihmeessä sä haet juustotikkuja noin paljon?
Anna Abreu heittää kohta ilmaiskeikan Itiksen Cittarin vieressä ja eilen toisaalla hoilasi Mikael Gabriel. Kaikki teinityttöjen suosikkiartistit mäkin kierrän. En kerro miksi.
Näin tänään baarissa ollessani hyvän perseen. En mennyt perään.
Hienoa. Ei kerta vielä homoksi tee.Jumalauta mikä ilta/yö takana. Käytiin vaimon kanssa paikoissa, mihin olisi mm. pitänyt maksaa ja jonottaa. No, ei maksettu eikä jonotettu, kun tähdet sattu olemaan kohtiilla. Se mitä tapahtu näiden jälkeen. Huh! Valmis kuolemaan.
Näköjään kuuminta hottia kuplaporukoissa on paheksua kulttuurisesta omimisesta. Siitä puhuminen on ollut lisääntymään päin ja nyt Saara Aaltoakin syytetään rasismista ja kulttuurisesta omimisesta kun lauloi eilen kipaleen pukeutuneena kimonoon ja japanilaisperuukkiin. Siellä on twitter laulanut UK:ssakin. Jotenkin hienoa miten näitä aina keksitään uusia juttuja joilla pitää itsensä kiireisenä ja joiden avulla pystyy tuntemaan itsensä tärkeäksi ja oikeamieliseksi. Hienoa. Nyt vain odotellaan seuraavaa ilmiötä. Mukava kun nuoriso harrastaa ja yrittää.
Ettet ois ollut banaaninviljelijän kanssa samoilla jatkoilla.Ei saatana kuolenko mä tähän paikkaan. Suusta tulee verta ja tonne jonnekin pistelee. Hirveä krapula ollut. Eilen seksimessuilla vedin sellaiset perseet että pari kertaa kompuroin ihmisiä päin. No otetaan lisää kaljaa ja huomenna Tallinnaan. Mut jos tää jää vikaksi viestiksi niin mä vielä sanon tähän loppuun että im a roooooooollling stone!
Ettet ois ollut banaaninviljelijän kanssa samoilla jatkoilla.
Eihän sitä tiedä jos ei ole vaan tajunnut katsoa sinne housuihin. Kyllähän toi suusta tuleva veri voisi hyvinkin viitata tuollaisiin railakkaampiin juhlallisuuksiin.Siltä tulee verta suusta, ei perseestä.
Ei saatana kuolenko mä tähän paikkaan. Suusta tulee verta ja tonne jonnekin pistelee. Hirveä krapula ollut. Eilen seksimessuilla vedin sellaiset perseet että pari kertaa kompuroin ihmisiä päin. No otetaan lisää kaljaa ja huomenna Tallinnaan. Mut jos tää jää vikaksi viestiksi niin mä vielä sanon tähän loppuun että im a roooooooollling stone!