Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 178
  • 66 807

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Aika hieno täysikuu tuolla taivaalla mollottaa.
 
Väänsin just pakkorakoon elämäni ylivoimaisesti nopeimmat paskat. Huh! In and out ehkä noin puoleen minuuttiin. Saa nähdä milloin tästä pistetään paremmaksi, vai pistetäänkö koskaan. Toivottavasti ei, sillä sehän tarkoittaa että taas on ajauduttu epämieluisaan tilanteeseen, ja elämän pitää olla mieluisaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt olen kirjoittanut tähän ketjuun 995 viestiä ja kohta 996. Niissä ei ole mitään sisältöä, vaan ne ovat poetiikaltaan vastakkaisia esim. Kalle Päätalon taiteelle. Olen päättänyt, että saatuani 999 viestiä kirjoitetuksi, en vittu kirjoita tähän ketjuun enää yhtään mitään, vaikka pakotettaisiin ja vaadittaisiin.

Tuolla yhdessä toisessa ketjussa Porilainen entinen erityisopettaja kyseli klassikkoteoksien sivistävyydestä. En viitsinyt hänelle suoraan antaa yhtään nimeä tai teosta mutta lainauksessa mainittu kirjailija voisi olla hyvinkin yksi sivistyksen antaja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ajelin eilen Hervannassa yhden Nissan Micran perässä. Ajelin, koska ohi ei päässyt, ja vauhti oli niin hiljainen, että se oli ajelua eikä ajamista.

Sinne se jäi ajelemaan Insinöörinkadun ja Teekkarinkadun liikenneympyrää ympäri, kun itse jatkoin kohti määränpäätäni. Joku voisi käydä vilkaisemassa, että onko vieläkin siellä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ajelin eilen Hervannassa yhden Nissan Micran perässä. Ajelin, koska ohi ei päässyt, ja vauhti oli niin hiljainen, että se oli ajelua eikä ajamista.

Sinne se jäi ajelemaan Insinöörinkadun ja Teekkarinkadun liikenneympyrää ympäri, kun itse jatkoin kohti määränpäätäni. Joku voisi käydä vilkaisemassa, että onko vieläkin siellä.

No, kun teistä hitaista hämäläisistä on kyse, niin ehkä siellä joku ensi viikolla käy vilkaisemassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävelin Lauttasaaren ympäri ja koko saari oli täynnä jotain kännykkäänsä tuijottavia zombeja. Varmaan niitä Mokepon-pelaajia. Ei vielä eilen näkynyt, kun tein saman lenkin.

Pitäisi ruveta herättämään hämmennystä ja pelata sitä ilman kännykkää. "Tossa on yksi, tossa toinen. Vihreä! Niitä on kaikkialla! Ne tulee kimppuun!"
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Yle Teemalta tuli äsken ohjelma nimeltä Odotus. Ohjelma kesti puoli tuntia ja siinä yritettiin saada Loch Nessin hirviö videolle. 26 minuuttia samaa järvimaisemaa. Nolla hirviötä. Tää on taidetta.

Linkistä voi katsoa koko spektaakkelin areenan kautta, vaikka spoilasinkin jo lopputuloksen. Toivottavasti joskus saadaan jatko-osa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon lukenu sen loppuun. Kyllä. En pelleile. Vuosien saatossa oon lukenu joka ikisen vähänkään pidemmän keskustelun sieltä eli semmosen missä on vähintään kolme sivua kommentteja. Vituttaa jo valmiiks nykyää nukkumaan meno, ku tietää, ettei siel oo mitään iltalukemista. Joo, joku pari kommenttia lisää romaneja koskien tai Kaarinan murhaan, mut siinä se. Saatana.

Mulla on paljon lukematta. Eilen sain tietää, että Sallassa iso lintu oli vienyt lapsen, tytön. Samankokonen veli oli sittemmin seonnut asiasta, ymmärrettävästi. Katellu taivaalle ja ettinyt siskoaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
[Eli mä persoonana ärsytän? Sille en voi mitää.

En vain ymmärrä miksei kirjoita normaalisti, kun kyse on mediasta, jossa puhutaan yleisesti ymmärrettävää kirjakieltä ja yleisesti kaikille mahdollisille lukijoille ympäri maan. Kyse on kirjoittamistyylistä, jonka kaikki ymmärtävät eikä huomio keskity pelkästään tyyliin vain sisältöön. Lienet jonkinlainen taiteilija lopulta, koska tämä on niin vaikea ymmärtää. Puhekieli ja murteet erikseen, se on tsättimeininkiä joissain piireissä. Persoonaan en kajoa yleensä, enkä kajoa siihen nytkään. Egoilua sen sijaan on sellainen minuuttaan esiintuova käytös, että mielivaltaisesti vain tuputtaa omaa tyyliään ottamatta ketään muita huomioon. Minua tai ketään muutakaan tuskin kiinnostaa ketä muslimeita tunnet, tai sattuuko viesteissäsi olemaan kiroilua tai muuta alatyylistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei helkutti. Katson just vuoden 95 Stanley Cuppia. Tuohan vilisee kunnon pelaajia, näitä mä fanitin. Musta lienee tullut wirallisesti wanha. No joo, kalsarikänniketjuunkin tää ois voinut mennä.

Mä alotin loman, ni eikös tähän aikaan jo saa, onhan aurinko yli sen kuuluisan raa'an nokan?
 

Ralph

Jäsen
Yle Teemalta tuli äsken ohjelma nimeltä Odotus. Ohjelma kesti puoli tuntia ja siinä yritettiin saada Loch Nessin hirviö videolle. 26 minuuttia samaa järvimaisemaa. Nolla hirviötä. Tää on taidetta.
Tulee nyt uusintana. Muuten jännä seurata, mutta spoilasit jo loppuratkaisun.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En vain ymmärrä miksei kirjoita normaalisti, kun kyse on mediasta, jossa puhutaan yleisesti ymmärrettävää kirjakieltä ja yleisesti kaikille mahdollisille lukijoille ympäri maan. Kyse on kirjoittamistyylistä, jonka kaikki ymmärtävät eikä huomio keskity pelkästään tyyliin vain sisältöön. Lienet jonkinlainen taiteilija lopulta, koska tämä on niin vaikea ymmärtää. Puhekieli ja murteet erikseen, se on tsättimeininkiä joissain piireissä. Persoonaan en kajoa yleensä, enkä kajoa siihen nytkään. Egoilua sen sijaan on sellainen minuuttaan esiintuova käytös, että mielivaltaisesti vain tuputtaa omaa tyyliään ottamatta ketään muita huomioon. Minua tai ketään muutakaan tuskin kiinnostaa ketä muslimeita tunnet, tai sattuuko viesteissäsi olemaan kiroilua tai muuta alatyylistä.
Olen aikonut sanoa tuon saman, mutta nyt ei ole tarvetta, kun menit sanomaan, Ja enkä nykyään kovinkaan usein jaksa eli huvitu sanomaan. Joku muu sanoo kuitenkin ensin. Mutta sentään myönsi, että otos on hesalaisista. Se selvittää paljon. Sopisi teoria myösmyös (sic!) turkulaisiin.

Kesätyttö-ääneä en ole vielä antanut. Finaalissa on alkuerien kaksi parasta, niin ei tämä helppoa ole!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on pakko pettää antamani lupaus, sillä tuli pakottavaa asiaa mieleeni:

Huomasin tänne saapuessani, että Vapaassa keskustelussa oli uusin viesti pantu Aleksis Valavuoren ketjuun, jolloin aivojeni vähäisyydessä kaikui: mitä se on nyt tehnyt.

Millaisia mielteitä palstaveljille ryntäilee ilmoille tai ehkä ennemminkin ei-ilmoille eli korvien väliseen tilaan, kun näkevät jossain ketjussa aktiviteettia?

NHL:n Breaking The Law -ketju toki aiheuttaa ensin ns. korvamadon, mutta sen perään tulee mieleen, että minä ne Kanen äpäräpojat nyt ovat tehneet.

Päätänkin nyt, että jatkan tähän ketjuun kirjoittamista. Linkki vie Wikipediaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten sulla menee?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
AIka urheilupainotteiseksi television katsomiseni on näemmä mennyt, kun äsken avasin toosan varmaan ensimmäistä kertaa viikkoon. Miksi? Huomasin, että uusin Star Wars on esitetty perjantaina ensimmäisen kerran Viasatilla ja lauantainakin uusintana. Seuraavan kerran varmaan huomenna? Hevonvitut, vasta yli viikon päästä tiistaina. Vihaan internet-aikaa.

En muuten varmaan ole tuolta Viasatilta katsonut yhtään leffaa, vaikka leffapakettikin on näkynyt varmaan vuoden päivät. Taitaa muuttua pelkäksi Sportiksi, kunhan tuo määräaikainen tarjous joskus loppuu.

E: kahden viikon, viikon. Mitä väliä...
 

sinikettu

Jäsen
Kahden suunnan sentteri on lopulta aika typerä nimitys. Onko jossain joskus pelannut sellaista sentteriä, jonka ei olisi kahteen suuntaan täytynyt tehdä hommia? Eikö se kuulu sentterin toimenkuvaan ihan ensimmäisestä päivästä asti.
 

Ralph

Jäsen
Kahden suunnan sentteri on lopulta aika typerä nimitys. Onko jossain joskus pelannut sellaista sentteriä, jonka ei olisi kahteen suuntaan täytynyt tehdä hommia? Eikö se kuulu sentterin toimenkuvaan ihan ensimmäisestä päivästä asti.
Yhtä "tyhmä" nimitys kuin puolustava puolustaja. Onko jossain puolustaja, jonka ei tarvitse puolustaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös