Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luetteko koskaan murhainfoa? Siellä on ihmeellistä.
Oon lukenu sen loppuun. Kyllä. En pelleile. Vuosien saatossa oon lukenu joka ikisen vähänkään pidemmän keskustelun sieltä eli semmosen missä on vähintään kolme sivua kommentteja. Vituttaa jo valmiiks nykyää nukkumaan meno, ku tietää, ettei siel oo mitään iltalukemista. Joo, joku pari kommenttia lisää romaneja koskien tai Kaarinan murhaan, mut siinä se. Saatana.
[Eli mä persoonana ärsytän? Sille en voi mitää.
Tulee nyt uusintana. Muuten jännä seurata, mutta spoilasit jo loppuratkaisun.Yle Teemalta tuli äsken ohjelma nimeltä Odotus. Ohjelma kesti puoli tuntia ja siinä yritettiin saada Loch Nessin hirviö videolle. 26 minuuttia samaa järvimaisemaa. Nolla hirviötä. Tää on taidetta.
E: "Ohhoh" siks, et kelasin sun kännipäissäs siellä vaan ärsyyntyneen ja huutelevan, mut asia jämpti.
Olen aikonut sanoa tuon saman, mutta nyt ei ole tarvetta, kun menit sanomaan, Ja enkä nykyään kovinkaan usein jaksa eli huvitu sanomaan. Joku muu sanoo kuitenkin ensin. Mutta sentään myönsi, että otos on hesalaisista. Se selvittää paljon. Sopisi teoria myösmyös (sic!) turkulaisiin.En vain ymmärrä miksei kirjoita normaalisti, kun kyse on mediasta, jossa puhutaan yleisesti ymmärrettävää kirjakieltä ja yleisesti kaikille mahdollisille lukijoille ympäri maan. Kyse on kirjoittamistyylistä, jonka kaikki ymmärtävät eikä huomio keskity pelkästään tyyliin vain sisältöön. Lienet jonkinlainen taiteilija lopulta, koska tämä on niin vaikea ymmärtää. Puhekieli ja murteet erikseen, se on tsättimeininkiä joissain piireissä. Persoonaan en kajoa yleensä, enkä kajoa siihen nytkään. Egoilua sen sijaan on sellainen minuuttaan esiintuova käytös, että mielivaltaisesti vain tuputtaa omaa tyyliään ottamatta ketään muita huomioon. Minua tai ketään muutakaan tuskin kiinnostaa ketä muslimeita tunnet, tai sattuuko viesteissäsi olemaan kiroilua tai muuta alatyylistä.
Yhtä "tyhmä" nimitys kuin puolustava puolustaja. Onko jossain puolustaja, jonka ei tarvitse puolustaa?Kahden suunnan sentteri on lopulta aika typerä nimitys. Onko jossain joskus pelannut sellaista sentteriä, jonka ei olisi kahteen suuntaan täytynyt tehdä hommia? Eikö se kuulu sentterin toimenkuvaan ihan ensimmäisestä päivästä asti.
Niinpä. Kyllä minä siitä alkuperäisestä Hartosta niin pidin.Kahden suunnan sentteri on lopulta aika typerä nimitys. Onko jossain joskus pelannut sellaista sentteriä, jonka ei olisi kahteen suuntaan täytynyt tehdä hommia? Eikö se kuulu sentterin toimenkuvaan ihan ensimmäisestä päivästä asti.
Kai se on myös vähän sellainen pehmeä ja kiltti tapa kuvata sentteriä joka ei niin saa pisteitä aikaan ja siksikin profiloituu puolustavampaan rooliin parhaalla tasollaan. Samoin kuin puolustava puolustaja tarkoittaa, ettei oikein osaa luistella, hallita kiekkoa, tai omaa avauspelisilmää, vaan paras ominaisuus on se 1v1 puolustaminen.Kahden suunnan sentteri on lopulta aika typerä nimitys. Onko jossain joskus pelannut sellaista sentteriä, jonka ei olisi kahteen suuntaan täytynyt tehdä hommia? Eikö se kuulu sentterin toimenkuvaan ihan ensimmäisestä päivästä asti.
Kokonaisuudessaan aivan mahtavaa luettavaa.Minä taidan olla onnellinen mies. Etuoikeutettu.
Joo tuo voisi olla hyvä idea.Pitäisi malttaa olla ottamatta osaa keskusteluihin, joissa joutuu vain typeriin vaikeuksiin. Tai keksiä jokin alkolukko tai jotain.
Eikö tosiaan puhelimiin myydä alkolukkoa, joka viisarin värähtäessä evää pääsyn niin someen kuin exien puhelinnumeroihinkin, mutta sallii soittamisen vaimolle, isoäidille sekä kirkkoherralle?
Itse kukin taitaa tietää sen tunteen aamulla, kun muistaa kirjoittaneensa someen, mutta ei sitä mitä tuli kirjotettua. Siinä sitten kädet täristen ja sydän jyskyttäen pohtii uskaltaako kännykkää avata enää ikinä.