Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 991
  • 66 796

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Pakko kehua suomalaista (turkulaista) terveydenhoitoa. Kaulaani tuli viime viikonloppuna pahkura. Menin tiistaina työterveyslääkärille, joka otatti verikokeet ja kirjoitti Tyksiin lähetteen, koska imusolmuke oli kasvanut yli kolme senttiseksi. Torstaina pääsin Tyksiin, missä erikoislääkäri tutki nieluni ensin silmillä ja sitten pujotti kameran nenän kautta kurkkutorveen. Sitten röntgeniin jonka jälkeen patologin pakeille, joka otti patista ohutneulanäytteen. Sen jälkeen labran kautta takaisin työpaikalle. Sairaalassa tuohon kaikkeen meni aikaa kaksi tuntia. Ensi viikolla tulee tuloksia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa:
Isokiekkosukeltaja on ~ arveluttavan maineen näennäisenä raamikkaana kiekkoilijana saanut henkinen keskonen, joka keskittyy enemmän vastustajalle kalasteltaviin jäähyihin ja tuskaisiin ilmeisiin kuin itse varsinaiseen otteluun.
…tai sitten ötökkä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Isokiekkosukeltaja
Linkki vie: Acilius Sulcatuksen Wikipedia-sivulle.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkästä aikaa viihtyy koko illan television äärellä. Yleltä ensin lentopalloa ja heti perään jalkapalloa. Juoksemassa kävin jo ennen tätä, joten hyvillä mielin voi löhöillä.

Ps. Ojansivu on aika kova.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa:
Isokiekkosukeltaja on ~ arveluttavan maineen näennäisenä raamikkaana kiekkoilijana saanut henkinen keskonen, joka keskittyy enemmän vastustajalle kalasteltaviin jäähyihin ja tuskaisiin ilmeisiin kuin itse varsinaiseen otteluun.

Kyseinen laji taitaa Suomessa esiintyä enimmäkseen Oulun seutuvilla, mutta satunnaisia esiintymiä nähdään myös muualla. Euroopassa esiintyy entisen Tsekkoslovakian alueella laajalti,
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt himassa. Hitto illalla sammuin bussiin ja jossain Vuosaaren perukoilla se kuski hätisti ulos, tai Vuosaaren metroasema sieltä löytyi kun käppäilin. Pari tuntia piti odotella, mutta hitto sammuinko mä uudestaan vai mihin tunti hävisi. Eihän se tosta noin vaan katoa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...mutta hitto sammuinko mä uudestaan vai mihin tunti hävisi. Eihän se tosta noin vaan katoa.

Ettei vain Äksl Smit huumannut sinua ja tehnyt teistä sateenkaaren kirjavaa videoklippiä? Sitä on kuulemma vähän liikkeellä…
Kipuja peräpäässä?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jonotuslippuja? Pete-parka ei koskaan toivu kokonaisesta viikosta...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Heittelin tossa tikkaa 1-10 ja huomasin, että numero 4 on mulle vaikein. 1,2 ja 3 on helppo hakea ylhäältä ja 5 eteenpäin riittää, että heittää keskelle niin aina se johonkin osuu. Mutta toi #4 on jonkinlainen väliinputoaja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ryypätään niin ryypätään kunnolla eikä mitään nynnykännejä. Elämäni naisenkin löysin, mutta yksin heräsin bussin päättäriltä keskeltä skutsia. Ratikkaan jos olis vielä sammunut niin olis hattutemppu. Eikö ne vartijat tarkasta metroa. Joo tänäänkään ei nynnyillä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Klikinsäästäjää ei turhaan kehuta. Journalismi on ihan täysi vitsi, uskomatonta soopaa ne toimittajat kehtaavatkin kirjoittaa. Pari poimintaa lähipäiviltä:

Vesiselvä suomalainen ei päässyt sisään Tallinnan suosittuun pubiin - "Olin kuin puulla päähän lyöty"
Pubi oli kiinni.

Uskomattoman helppo niksi pitää vesipullon kylmänä tuntien ajan!
Jäädytä vesipullo.

Tietokoneen karu ilmoitus miehelle: "Olet muuttunut näkymättömäksi!"
Kyllä. Uutiskynnyksen on virallisesti ylittänyt se, että joku on käyttänyt selainta incognito-tilassa.

Lotta Hintsa hehkuu onnea häämatkallaan - palautuu aikaerosta
Aikaero Suomen ja Kenian välillä: 0 tuntia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Klikinsäästäjää ei turhaan kehuta. Journalismi on ihan täysi vitsi, uskomatonta soopaa ne toimittajat kehtaavatkin kirjoittaa. Pari poimintaa lähipäiviltä:

Vesiselvä suomalainen ei päässyt sisään Tallinnan suosittuun pubiin - "Olin kuin puulla päähän lyöty"
Pubi oli kiinni.

Uskomattoman helppo niksi pitää vesipullon kylmänä tuntien ajan!
Jäädytä vesipullo.

Tietokoneen karu ilmoitus miehelle: "Olet muuttunut näkymättömäksi!"
Kyllä. Uutiskynnyksen on virallisesti ylittänyt se, että joku on käyttänyt selainta incognito-tilassa.

Lotta Hintsa hehkuu onnea häämatkallaan - palautuu aikaerosta
Aikaero Suomen ja Kenian välillä: 0 tuntia.
Kyllä on jämäkkää otsikkoa ja juttua niiden takana, tarjolla.

Hintsan aikaerorasitus pysäytti ajattelemaan, jaksaako hän häämatkan rasitukset?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toisaalta ihmiset lukee pääasiassa uutisista kaiken paskan mieluummin kuin asiakirjoitukset. Lisäksi paskan kirjoittamisella on työllistävä vaikutus. Laatu ei parane koskaan niin kauan kun lukijat tukevat lukemaansa, ja muutosta on oikeastaan ihan turha odottaa niin kauan kuin ihminen on olemassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo on se hyvä kun toi futismatsi tuli uusintana. Eilisestä ei ole paljoa muistikuvaa tai oli tossa kaks pientä hetkeä, mutta varmaan sammuin ennen ratkaisua.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Noin viikko sitten sain tiedon, että pääsin yliopistoon, siihen tiedekuntaan mihin halusinkin. Olin ehkä illan verran tyytyväinen saavutuksesta.
Liian ohimenevää ja helppoa. Joten aloin miettimään, että pitäiskö hakea aivan toiseen tiedekuntaan ensi keväänä.
Raha kiinnostaa, voisin myydä sieluni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto ruuat pilaantuu jääkaappiin. Juhannukseksi ostin hirveät määrät lihaa ja eihän ryypätessä tarvitse syödä. Ja jos on ollut nälkä niin oon mennyt Mäkkäriin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ns. suvaitsevainen ehdotti, että erään jalkapalloilijan pitäisi ostaa hamekangasta. En tiennyt mitä sanoa. Kyllä nämä sellaisia epeleitä ovat.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto ruuat pilaantuu jääkaappiin. Juhannukseksi ostin hirveät määrät lihaa ja eihän ryypätessä tarvitse syödä. Ja jos on ollut nälkä niin oon mennyt Mäkkäriin.

Pakastimeen vaan jos ei ole vielä homeessa. Mitä olen esim. jauhelihaa ja kanaa pakastanut, ei maku ole kärsinyt juuri mitenkään, eri asia toki jos ravinto makaa pakkasessa vuosia.

Lisäksi olen huomannut että suurimman osan ruokatuotteiden ''viimeinen käyttöpäivä'' on hyvinkin ''varman päälle'' asetettu, eli valmistajat tuskin haluavat ottaa riskiä siinä että tuote on huonontunut merkittävästi ennen sitä merkattua päivämäärää, ja näin ollen se asetetaan jo hieman ennakkoon. Jauhelihaa, kanaa, leipätuotteita, valmisruokia ja muuta on tullut syötyä 1-3 päivää sen merkatun päivämäärän jälkeen, ja ainoastaan joidenkin valmisruokien kohdalla on ollut merkittävä ero maussa, ja silloinkaan ei ole tullut mitään vatsavaivoja.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hitto ruuat pilaantuu jääkaappiin. Juhannukseksi ostin hirveät määrät lihaa ja eihän ryypätessä tarvitse syödä. Ja jos on ollut nälkä niin oon mennyt Mäkkäriin.

Tuohan on silkkaa pöjyyttä. Jääkaapissa on hyvää mättöä mutta ei vaan viitsi nähdä vaivaa. Mäkkäri on sulle ehdottomasti sopivampi paikka kuin keittiö.
 
Kukapa nyt kännissä kokkaisi. Syödä voi jos muistaa ja huvittaa. Usein jää sekin tekemättä ja sitten on aamulla paha olo. No juhannuksina on kyllä tullut kännissä kokattua porukalle, siinä menee kyllä hyvä känni ja monta kesäpäivää hukkaan mutta ainakin muilla on hauskaa. Paitsi sinä yhtenä juhannuksena ei välttämättä ollut kun kaikki meni ihan vituiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös