Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 325 915
  • 66 839

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi ollut korvatulehdus joskus alle 10-vuotiaana, mutta on sen verran jomottanut, että huomenna selviää, onko sellainen päällä. Torstaista sunnuntaihin on vaan pahimmillaan/parhaimmillaan joka päivälle livemusiikkia tyrkyllä, niin pitäisiköhän sitä huomenna mennä K-Raudan kautta hakemaan Peltorit ennen kuin menee Ossia ja Mustaa Sapattia katsomaan, kun joulukuusien tunkeminen korviin ei ole ehkä hyvä idea. Tyylitaju ennen kaikkea.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katsoin hetken aikaa TV7:ää ja täytyy sanoa, että termi "taivaskanavat" sai ihan uuden merkityksen. Kanava kun on umpikristillinen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Katsoin hetken aikaa TV7:ää ja täytyy sanoa, että termi "taivaskanavat" sai ihan uuden merkityksen. Kanava kun on umpikristillinen.
Nimen omaan umpi-, TV7 on suht kiihkokristillinen propagandatorvi. MOT:n kaivamien tietojen perusteella TV7 on myös tehokas rahankeruuapparaatti. YLE:n artikkelin mukaan kanava onnistui keräämään vv. 2007-2012 noin 11,5 miljoonan euron tukirahat toimintaa pyörittävän Ristin Tuki ry:n kautta. Samassa artikkelissa TV7:n perustaja-toimitusjohtaja Matti Ojares viittaa noin 3 mEUR vuotuiseen lahjoituspottiin, joka on siis ollut tilanne noin muutama vuosi sitten. Ilmeisesti aika moni haluaa tukea pajunköyden kuten luomisopin syöttämistä.

Liitän oheen TV7 -aiheisen nettikeskustelun tiede.fi -sivustolta: TV7:n lähetys kuin hullujenhuoneelta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
TV7:ssä on se(kin) hauska juttu, että niiden toimipaikka on Kansan Uutisten vieressä. Samaa menoa mutta eri paketissa. Olen 2-3 kertaa joutunut käymään Kansan Uutisten toimituksessa ja hieno hetki oli tajuta, että vieressä päivystää tämä toinen sakki.

Eivät sentään samassa rapussa ole:


Kansan Uutiset Oy
Vilhonvuorenkatu 11 C 7, 00500 Helsinki

*

Toimipisteet
Helsinki

TV7 / Ristin Tuki ry / Lighthouse Network Ltd Oy
Vilhonvuorenkatu 11 A 3. krs
00500 Helsinki
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon jo pitkään miettinyt tuleeko Christiano Ronaldoa ja muita vastaavia fanittaville heteromiehille ensimmäisenä noista mieleen ällöttävä, kuvottava jne. Tietty jotkut seuraa matsit pelkästä teksti-tv:stä, mutta että jos näkee ruudusta sen kaiken, siis ulkonäkö ja koko olemus, eleet jne. Maaleja noi tosi hyvät pelaajat osaa tietenkin tehdä ja sitä arvostetaan, mutta että oikein fanittaa.

Tai sitten mä oon tietämättäni joku homokammoinen tai jotain. Yhdessä vaiheessa mulla kyllä oli enemmän homokavereita kuin heteroita, mutta ei ne ollut läheskään noin fägärihenkisiä ja -tyylisiä, mikä väkisinkin pistää koko ajan silmään kun ei se noiden joka pelissä tekemä yks maali kestä kuin ehkä 10 sekuntia ja koko peli sen puolitoista tuntia, minkä ajan tuijotat ruutua ja näet sen siellä vastenmielisesti pomppivan. Noista maista olevat filmaakin muita enemmän ja vielä sillä BB-Nikon tyylillä.

Joo tosi hyvä pelaaja.
 
Mä oon jo pitkään miettinyt tuleeko Christiano Ronaldoa ja muita vastaavia fanittaville heteromiehille ensimmäisenä noista mieleen ällöttävä, kuvottava jne. Tietty jotkut seuraa matsit pelkästä teksti-tv:stä, mutta että jos näkee ruudusta sen kaiken, siis ulkonäkö ja koko olemus, eleet jne.

Tai sitten mä oon tietämättäni joku homokammoinen tai jotain.
Ronaldon eleistä en tiedä mutta jos jonkun mulkku olisi pakko ottaa suuhun niin kyllä se sopisi olla Antoine Griezmannin. Löysänä. Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".
 

Liitteet

  • mariah_ronaldo.jpg
    mariah_ronaldo.jpg
    29,8 KB · kertaa luettu: 425
  • antoine.jpg
    antoine.jpg
    6,1 KB · kertaa luettu: 402

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".
Okei. Aina kun mä näen sen niin mä mietin että sen muna olis sun suussa.

Lehdessä luki että Nooralotta Neziri on eronnut. Hitto mulla ja sillä olis paljon yhteistä. Me molemmat syödään Subwayssa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tutkimuksieni mukaan >2l kahvia vuorokaudessa saa sydämen lyömään epäsäännöllisesti, verenpaineen koholle ja kädet tärisemään. Onneksi en ole hammaslääkäri tai kirurgi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
ottaa suuhun niin kyllä se sopisi olla Antoine Griezmannin. Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".

Jaa, meillä on siis samanlainen miesmaku. Joo, ottaisin. Ja seuraan myös, hyvä syy kannustaa Ranskaa. Muukin kuin saksavastaisuuteni (fudiksessa) vuoksi.

Onhan tuossa paljon enemmän miestä kun jossain Ronaldossa.
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    59,6 KB · kertaa luettu: 354

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Perun pahat sanani. Manuel Neuer sittenkin. Jos siis olis pakko valita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on taas lisää ohjelmaa tiedossa. Tänään varasin bussimatkat Ouluun ja sieltä Kuusamoon, Tallinnan risteilyn, liput Bolshoi-baletin live-lähetykseen Finnkinon teatteriin ja rannekkeen Linnanmäelle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Löysin sisäisen Glory Hunterini: tekisi mieli lisätä suosikkijoukkueisiin Portugalin miesten maajoukkue. Tai ihan vain tuo yksi nimi, sillä onhan Glory Hunter yksilöiden perään:

Cristiano Ronaldo
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä olen itseni mielestä, kuten moni muukin itsensä mielestä, maailman paras ja ymmärtäväisin olento.
Tosiasiassa olen itseäni hyväksytyksi janoava ihminen, joka tietää aatteensa olevan jykeviä ja haluavan elää niiden vuoksi, mutta oma henkilökohtainen "kipeä" menee kaiken muun edelle.
Olipa vitun vaikea teksti, muttta jotka ymmärtää, ymmärtää...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eihän tossa sentään mitään vaikeaa ollu.

Ja kuulostipa varsin täydelliseltä piikittelyltä meikäläisen silloin tällöin traumaperäsen stressihäiriön oireillessa palstalle oksentamiani itkuja kohtaan. En tietenkään väitä, että näin olisi, mutta näin haluan ajatella. Älä tule poksauttamaan mun kuplaa väittämällä puhuvasi tosiaankin itsestäsi.
POKS. Ihan itestäni puhuin.
 
Ja ohan tää hienoo olla ihminen, eikä vaikkapa jumala. Niin paljon saattaa ymmärtää, mutta ei lähes mitään kuitenkaan. Niin paljon saattaa osata, mutta ei lähes mitään kuitenkaan! Ja se on hienoa siksi, että juuri siksi tarvitsen sinua ja tarvitsen teitä. Jos kaiken saattaisin osata ja ymmärtää olisin varmasti maailmankaikkeuden yksinäisin hahmo.
Joo, olen samaa mieltä että on hienoa, mutta onko sitä nyt pakko ääneen toitottaa. Keskitytään mieluummin negatiivisiin puoliin kaikessa ja valitetaan vain.
 

Ralph

Jäsen
Teki mieli tehdä lastensuojeluilmoitus, kun näin kaupassa jonkun noin 3-4-vuotiaan pojan, jolla oli Tapparan t-paita päällään. En keksi mitään yhtä nöyryyttävää asiaa pienelle lapselle ja kyllä tuo kertoo siitä, että vanhempansa eivät ole täysjärkisiä eli kyvykkäitä hoitamaan lastaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Teki mieli tehdä lastensuojeluilmoitus, kun näin kaupassa jonkun noin 3-4-vuotiaan pojan, jolla oli Tapparan t-paita päällään. En keksi mitään yhtä nöyryyttävää asiaa pienelle lapselle ja kyllä tuo kertoo siitä, että vanhempansa eivät ole täysjärkisiä eli kyvykkäitä hoitamaan lastaan.

Joo, nää on just näitä pahoja juttuja. Kerran näin jollain skidillä Ilves-paidan ja soitinkin heti Seiskaan, poliisille ja lastensuojeluun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suurin osa ihmisistä joista pidän, on joko musikantteja tai homoseksuaaleja tai jopa molempia.
Sateenkaari!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks ei nauttisi kesästä 24/7? Miks ei nauttisi elämästä 365? Joo kännissähän tässä. Aina ei ymmärrä työssäkäyviä. Miten ne selittää sen jutun itselleen? Joku raha ei riitä syyksi. Ai että saa ajan kulumaan kuten vanhukset sanoo? Muuttakaa kaupunkiin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Miksi ei nauttisi elämästä 24/7 tai 365? Selvinpäin, niin jää muistojakin. Aina ei jaksa ymmärtää työnvieroksujia tai kadulla laahustavia. Miten ne perustelee itselleen tekemättömyyden? Joku vapaa-aika tai riippumattomuus ei riitä syyksi. Ai että aika kuluu kiirehtimättä, kuten vanha kansa sanoo? Muuttakaa maalle ja oppikaa oma-aloiteellisuuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös