Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 284
  • 66 844

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka en Euroviisuja juurikaan seuraa ja Suomen menestys näissäkin kisoissa on yhdentekevää, niin silmiin osui jostain netin syövereistä Suomen tämän vuotinen esitys. Biisi oli mitäänsanomaton ja esiintyjän asu hirveä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto hirveä krapula. Aivan satanolla. Yrjö lentää ja sperma roiskuu. Kaks tuntia meni suihkun lattialla sikiöasennossa. Via dolorosa ja brontosauruksen yö. Ei tästä tule mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai tossa Roihuvuoressa olis kirsikankukkajuhla. Pitäiskö sinne vääntäytyä, kaljakaupan kautta. Tytöt mä meen katselee kukkia. Romantiikkaa uu la laa. Mulla on tunteet ja kaikki. Petri näyttää herkän puolen. Poika poloinen on nyt vaan krapulassa. Pitää puhaltaa jos on pipi. Antakaa hellyyttä ja läheisyyttä. Antakaa lämpöä ja rakkautta. Antakaa tissiä ja pyllyä. Vähän vaan maistan. Edes vartin. Ei tästä tule mitään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Antakaa lämpöä ja rakkautta.

Internetiin kirjoittelun tarkoitus on, että joku lainaisi viestiäsi. Jos mummot eivät olisi jo heinää kasvamassa, niin myisin ne, kunhan joku vain lainaisi viestiäni ja kommentoisi jotain.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käytiin läntisessä Helsingissä. Siellä oli merta ja kaikkee. Espoo näkyi horisontissa. Huh-huh.

Aina puhutaan Itä-Helsingistä. Onko myös Länsi-Helsinki? Helvetti olinko se minä kuka nukkui mantsan tunneilla, vaikka mielestäni kartoista jotain ymmärrän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aina puhutaan Itä-Helsingistä. Onko myös Länsi-Helsinki? Helvetti olinko se minä kuka nukkui mantsan tunneilla, vaikka mielestäni kartoista jotain ymmärrän.

Oudoltahan tuo kuulostaa, mutta minä itse ajattelen niin, että läntistä Helsinkiä on alue Manskulta - länteen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Länsi-Helsinki nyt on vielä ymmärrettävissä, mutta mietipä termiä ja aluetta Itä-Espoo tai itäinen Espoo. Aikanaan kun tuon ensi kerran kuulin, niin meni hetki pohtiessa, että missä mahtaa moinen alue sijaita.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Itse tänään piereskelin toimistossa oikein kunnolla, kun mahassa väänti. Aivan järkyttävä haju leijaili varmaan 30min kämpässä, hieman meinasi hävettää kun alaisia kävi kyselemässä jotain ja piti kouluttaakin yksi juttu. Ajattelin, että olisin voinut olla käryissäni ihan yksin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Euroviisuissa ollut "dokumentti" ja nyt Luxemburgin liiton kautta Putin-liigaan pyrkivä Crowns. Onko Studio Julmahuvi näytetty hiljattain Ruotsin TV:ssä?
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Vakava-kokeesta tuli kutsu heittämällä soveltuvuuskokeisiin. Tuli luettua ja stressattua liikaa, tämähän oli ihan iisiä. Tosin tuo helpottunut fiilis tuli jo koepaperia katsoessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nykyään on kaikenlaisia kokeita, ennen mentiin ihan miten sattuu suck and fuck all night long. No, lopputulos on sitten tämä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salakuvaileekohan täällä monikin tyttöjen pyllyjä? Miks muuten edes tarvitsisi kamerassa zoomia. No lintubongarit ja luontokuvaajat nyt varmaan tarvitsee, mutta että kaupungissa.

Joo ihan kohtalaiset kokoelmat löytyy. Pari kertaa nyt on räpsähdyskin vahingossa kuulunut kun kännyssä on äänet jäänyt päälle. Harvoin sillä kyllä kuvailen, paitsi jossain liukuportaissa jne. En mä edes tiedä miten tosta saa sen kuvausäänen pois ellei koko kännykkää pistä äänettömälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös