Hehhe.Polta ne. Ei jää todistusaineistoa.
Hehhe.Polta ne. Ei jää todistusaineistoa.
Milloin pääkaupungin herroilla on bönde alkanut kiinnostamaan?Nyt niitä on kaksi. Iltapaska sen kertoi.
Milloin pääkaupungin herroilla on bönde alkanut kiinnostamaan?
Ja sitten kuolet jonkun jyväjemmarin kalaverkkoon.On se norpan elämä leppoisaa. Uit, nait, kalastat, makaat kivellä ja teet lumiluolia.
Parempi sekin kuin zombiksi lääkittynä suomalaisessa 'palvelutalossa'.Ja sitten kuolet jonkun jyväjemmarin kalaverkkoon.
Joo, mut älä nyt jumalauta katoo, ennenku tavataa. Mieti niitä ilmaisia oluita, jotka kaivat sen mun ostaman kaljalaatikon pohjalta. Ajattele niitä, niin saat motivaatiota pysyä ainaki toistaseks täällä.
Mikäs helvetin homotreffipalsta tästä on oikein tullut, kun nämä sopivat täällä jotain kolmen kimppaa? Vielä julkiselle paikalle, hyi.
Eliteprospects.com - Player stats from NHL
Kikkailin Eliteprospectsillä Suomelle pari lisävahvistusta.
Painelin paria nappia, tarkoituksenani laittaa suomalaisia molareita järjestykseen torjuntaprosentin mukaan, mutta ei toiminut halutulla tavalla.En tiedä miten tuo saitti toimii, mutta siis sotkit huviksesi noita pelaajien tilastoja/tietoja tms.?
Terävä on kirves!Mulla on ollut sen reilu pari vuotta suhtkot tuuhea parta tuossa naaman peittona. Eilen sitten menin vetämään sen pois. Aika vitun outo tyyppi sieltä peilistä tätä nykyä katsoo takaisin. Ei sovi enää tämä parrattoman elämä minulle. Auktoriteetti ja karisma on kadonnut naamataulusta. Jäljellä on outo surusilmäinen hyypiö. Tämä kuva kertoo tilanteesta kaiken olennaisen.
Tunnen tämän tapauksen johdosta mitä suurinta empatiaa niille, joilla parta ei juurikaan kasva.
@Turha Kaukalo ja @pettter, anteeksi häiriö, mutta mitäs kaljaa mä sit ostaisin? Joo, antakaa mun tarjota edes laatikollinen. Ostakaa sit ite lisää, jos koette tarpeelliseksi! Mun pitää viedä tytär Lintsille, et en tiedä ehinkö ihan yheksää, mut yritetään! Koita Turhis pyristellä paikalle!
Masentui vissiin ja kömpi takaisin metsään, kun joutui kilpailemaan päivän media-apajilla turkulaisen hirven kanssa.Hälytys! Tiedotus koko valtakuntaan! Haminassa nähdystä karhusta ei ole uusia näköhavaintoja.