Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 818
  • 66 869

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä se jälkeenpäin itkemiselläkään muuksi muutu, helppoa ja helpottavaahan se nimenomaan on naureskella jälkikäteen, kun ei tullut nyrkistä.
Mutta ei se vastustaja välttämättä edes nähnyt koko naureskelua ja mitä väliä vaikka olisi nähnyt. Meille katsojille vaan tuli fiilis että hävittiin, vaikka itse matsi voitettiinkin. Ja pelaajillekin tuli varmaan.

En mä kyllä mitään haastatteluja katsellut.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Suomi on AINA voittanut jääkiekon mm-kullan (-95 ja -11) ja euroviisut (-07) parittomina vuosina, joten tuskin on tänä vuonna menestystä luvassa. Mutta yritetään!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Lähikaupassa maksaa sekä kilon, että puolen kilon mötikkä samaa juustoa kumpikin vähän vajaa viisi euroa. Snadisti vajaata touhua. Mulle yksin asuvana juuston kohtuukäyttäjänä sopisi paljon paremmin se pienempi pakkaus, mutta en kyllä varmana lähde tuollaiseen kusetukseen. Pakko ostaa ihan periaatteesta se kilon jööti ja heittää kolmannes aina pois muutaman viikon kuluttua. Toivottavasti ovat Keskolla tyytyväisiä nyt sitten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä aina lukee uutisia että joku on vaan lähtenyt jonnekin, eikä ole kertonut kellekään mitään. Kadonnut minne lie maailmalle. Jotenkin kadehdittavan hieno ajatus. Ei kait aikuisena ole silleen mitään vastuutakaan kuten lapsena, milloin oli pakko mennä kouluun. Verotkin menee suoraan jne.

Edit. Tai no joillain lapsiperheillä nyt on varmaan hieman eri juttu, mutta ne on käynyt jo aiemmin sen pohdinnan että nyt lähtee osa vapaudesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, mut älä nyt jumalauta katoo, ennenku tavataa. Mieti niitä ilmaisia oluita, jotka kaivat sen mun ostaman kaljalaatikon pohjalta. Ajattele niitä, niin saat motivaatiota pysyä ainaki toistaseks täällä.

ei pettter mihkään lähe! Täytyy nyt jotenkin mun kiemurrella itteni paikalle kans.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs helvetin homotreffipalsta tästä on oikein tullut, kun nämä sopivat täällä jotain kolmen kimppaa? Vielä julkiselle paikalle, hyi.
 

sinikettu

Jäsen
Mulla on ollut sen reilu pari vuotta suhtkot tuuhea parta tuossa naaman peittona. Eilen sitten menin vetämään sen pois. Aika vitun outo tyyppi sieltä peilistä tätä nykyä katsoo takaisin. Ei sovi enää tämä parrattoman elämä minulle. Auktoriteetti ja karisma on kadonnut naamataulusta. Jäljellä on outo surusilmäinen hyypiö. Tämä kuva kertoo tilanteesta kaiken olennaisen.

Tunnen tämän tapauksen johdosta mitä suurinta empatiaa niille, joilla parta ei juurikaan kasva.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös