Mä oon usein miettinyt että on neljä asiaa, mitä sulla on mielessä: kalja, pillu, IFK ja rock'n roll. Noi kait vie 99-prosenttia kaikista ajatuksista. Tai no kesällä ei silleen lätkää mieti, paitsi nyt vähän noita MM-kisoja ja musiikkikaan ei silleen ole mielessä, paitsi jos sitä kuuntelee, tai no joskus nyt sattuu fiilistelemään jotain tulevaa keikkaa tms. Mutta vaikka noi kaks katoaa, ei tilalle tule mitään politiikkaa tai vitun taidehistoriaa.
Onko muut miettinyt miten teidän ajatukset jakaantuu?
Baarissa kun joskus kuuntelee muiden juttuja niin jotkut miettii jotain työjuttuja. Mitä helvettiä. En mä töissäkään mieti mitään työjuttuja.
Hauska kirjoitus, mutta ei ehkä ihan totuudenmukainen, koska kyllähän sä aika paljon myös ajattelet nörttejä (kirjoituksista päätellen).
Itsellä pyörii usein ajatuksissa urheilu (sekä penkkiurheilu että oma kuntoilu), seksi, lapset (kun toinen on jo maailmalla, että miten se pärjää kun ei ikinä ilmoittele mitään), hyvät vedonlyönti kohteet ja oikeastaan mun aivot käy koko ajan ja jatkuvasti siellä muhii joku ajatus. Kohta onneksi pääsee taas nollaamaan kun lähden Tallinnaan 23.5. Sitä odotellessa ajatukset jatkaa juoksuaan muuten tyhjässä päässä.