Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 362 648
  • 66 900

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Törmäsin Facebookin kirppariryhmässä pariskuntaan, jolla on yhteinen Facebook-tili. Mitä vittua nyt taas? :D
Oliko mustalaisia? Mä oon nähny noita pariskunnan yhteisiä facebook-sivuja useammankin ja aika usein kyseessä on joku Lindeman tai Svart. Eipä siinä, kyllä noita pariskuntia meistä "kantasuomalaisistakin" löytyy. Mulla on yksi tuttu joka on tehny koiralleen oman facebook-sivun, ja ihan oikeasti päivittelee sitä aktiivisesti. Kuva jossa koira järsii luuta ja joku teksti että tässä iltapalalla. Kaikkea sitä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jatketaan some-asioilla nyt kun muut aloitti. Spottasin viikonloppuna Tinderistä viikonloppuna ala-asteaikaisen ihastukseni. Neljännellä luokalla ihastuin siihen, se oli sellainen poika-tyttö, pelas lätkää, oli hirveen suorapuheinen ja naureskeli jollekin pieruhuumorille muiden poikien kanssa. En mä ollut edes muistanu sitä vuosiin, mutta nyt sitten kävin mielenkiinnosta stalkkaamassa sen fb-seinää ja luonnollisesti laitoin Tinderistä jatkoon. Noh tässä kun tuota fb-seinää selailee, niin täytyy melkein toivoa ettei anna mulle sydäntä takaisin. Täällä seinällä on kaikki kliseiset JMT-päivitykset. Jounin kauppaa, MV-lehteä, Adressit.comin adressi kansanedustajien palkkojen pienentämisestä, meemikuvia mamuista, kaiken maailman T&J-arvontoja ja ehkäpä parhaimpana se oli jakanu kaverinsa Suomen rumin tatuointi-kilpailun kuvan jossa tämän käsi oli tatskattu täyteen kirkkoveneitä ja vittu-sanoja.

Ehkä ihan jees ettei menty kihloihin sillon 10-vuotiaana.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@JYP#44:n viesti tarjoaa meikäläiselle aivan loistavan aasinsillan. Nimittäin viikonloppuna putsailin hieman Facebookin kaverilistaani ja monoa sai aika moni peruskoulussa samalla tai rinnakkaisluokalla ollut tyyppi. Ihmeen paljon tuosta porukasta on väkeä jäänyt sossupummiksi ja elämäntaiteilijaksi, jolla ei ole peruskoulun jälkeen käytännössä minkäänlaista koulutus- tai työhistoriaa, vaikka ikämittari lähentelee jo kolmeakymmentä. Kuvat ovat jostain hämäristä kellaribileistä ja kaikki päivitykset aiemmin mainittua Jounin Kauppa yms. -osastoa. Joillain vieläpä lukee oikeasti profiilin koulutuksen kohdalla "elämän koulu", yhdellä kaverilla taas työhistorian ainoa merkintä on ammattikouluaikainen työharjoittelu isän firmassa.

Jännä juttu, sillä viimeisimmät muistot em. porukasta ovat yläasteelta, joka oli aikanaan ylivoimaisesti elämäni helpointa ja huolettominta aikaa. Mutta nykyään samojen kavereiden suhteen jo pelkkä vilkaisu fb-seinälle aiheuttaa suurehkoa epäuskoa. Kai sitä on sitten itse tullut tehtyä elämässä jotain oikein.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noh tässä kun tuota fb-seinää selailee, niin täytyy melkein toivoa ettei anna mulle sydäntä takaisin. Täällä seinällä on kaikki kliseiset JMT-päivitykset. Jounin kauppaa, MV-lehteä, Adressit.comin adressi kansanedustajien palkkojen pienentämisestä, meemikuvia mamuista, kaiken maailman T&J-arvontoja ja ehkäpä parhaimpana se oli jakanu kaverinsa Suomen rumin tatuointi-kilpailun kuvan jossa tämän käsi oli tatskattu täyteen kirkkoveneitä ja vittu-sanoja.

Ehkä ihan jees ettei menty kihloihin sillon 10-vuotiaana.

Tällasia kokemuksia on varmaan monilla. Mulla sellanen, että yks ihan jees leidi, jonka kanssa lukiossa dokattiin ja mokattiin (ei pantu, se oli mun frendin muija), on tai oli mun FB-kaveri, mutta otin sen pois "seurannasta", kun se oli sitä "Cheekit luureihin ja juoksumatolle" -meininkiä unohtamatta "jäkiksen" MM-kisoissa katsomossa heilumista ja "skumpan" juomista "älyttömän kovan työ viikon jälkeen".

Kansanedustajillahan on ihan paskat liksat, joten miks niitä pitäs alentaa? Vastaavassa asemassa yksityisellä puolella maksetaan kaksinkertaisesti, vähintään. Etujenkin kanssa on oltava todella tarkkana, ettei joku vitun kyylä hermostu, "käytti taksiseteliään aamuyöstä".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@JYP#44Jännä juttu, sillä viimeisimmät muistot em. porukasta ovat yläasteelta, joka oli aikanaan ylivoimaisesti elämäni helpointa ja huolettominta aikaa. Mutta nykyään samojen kavereiden suhteen jo pelkkä vilkaisu fb-seinälle aiheuttaa suurehkoa epäuskoa. Kai sitä on sitten itse tullut tehtyä elämässä jotain oikein.
Joo, mutta toisaalta ehkä ne ajattelee samoin. Nekin on valinnut oikein. Voivat ryypiskellä mahtavissa kellaribileissä jne, eivätkä joudu vastentahtoisesti kravatti kaulassa painamaan hommia ja heräilemään aamuseiskalta. Se tietenkin riippuu mikä on elämässä tärkeintä. Varsinaisessa elämässähän ei sillä työpaikan tittelillä ole niin väliä. Kaikki saa valita mikä on, paitsi jotkut äärihölmöt. Kolmekymppisenä vielä pystyy menemään kouluun jos niin haluaa, tai vaikka viiskymppisenä, mutta ei kait se ole silleen mikään mittari, paitsi nörteille. Joo on kyllä lottovoitto syntyä Suomeen. Täällä riittää monia, jotka maksaa veroja enemmän kuin itse niistä hyötyvät. Tulevaisuudesta nyt ei voi tietää miten käy.
 

Ralph

Jäsen
Joku valokuvaaja ottanut kuvia tatuoiduista ihmisistä vaatteet päällä ja ilman, eli miten ulkonäkö muuttuu kun tatuoinnit paljastuvat. Eniten niistä kuvista minua hämäsi tämä. Kauanko tuo nainen tuolla taustalla ehti olla jähmettyneenä paikallaan? Oli menossa kotiinsa, kun huomasi, että joku valokuvaa hänen kotitalonsa nurkalla. Järkyttyi siitä niin kovasti, että jäi seuraamaan tilannetta, kun valokuvattavakin ehti riisutua välissä.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Joillain vieläpä lukee oikeasti profiilin koulutuksen kohdalla "elämän koulu", yhdellä kaverilla taas työhistorian ainoa merkintä on ammattikouluaikainen työharjoittelu isän firmassa.

Laittaako porukka Facebookiin omaa työhistoriaansa? Vähän niin kuin CV? Itse en ole laittanut edes nykyistä työpaikkaani puhumattakaan edellisistä. Koulutustakaan en ole laittanut, mutta koulujen nimet kyllä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kansanedustajillahan on ihan paskat liksat, joten miks niitä pitäs alentaa? Vastaavassa asemassa yksityisellä puolella maksetaan kaksinkertaisesti, vähintään. Etujenkin kanssa on oltava todella tarkkana, ettei joku vitun kyylä hermostu, "käytti taksiseteliään aamuyöstä".

Juuri oli jossain, että johtuuko kansanedustajien heikko taso niiden paskoista liksoista. En lukenut juttua, koska yritän pysyä politiikan ulkopuolella, mutta nopeasti ja järjellä ajateltuna niinhän se on. Vaatii melkoista harrastuneisuutta lähteä tuohon leikkiin noin huonolla palkalla. Onhan se huvittavaa, että jotkut ovat kateellisia kuinka ne muka tienaavat paljon.

En kuitenkaan haluaisi nähdä tilannetta missä niiden palkat nostettaisiin yksityiselle tasolle. Ei maata voi johtaa joku yksittäinen pienyritys. Tai no tietenkin voi, mutta sen nimi on diktatuuri. Ja toisaalta kuten tunnettua, niin diktatuuri voi olla ja on erittäin toimiva valtiomuoto. En silti välttämättä sitä Suomeen haluaisi eli jatkamme suossa tarpomista.

Laittaako porukka Facebookiin omaa työhistoriaansa? Vähän niin kuin CV? Itse en ole laittanut edes nykyistä työpaikkaani puhumattakaan edellisistä. Koulutustakaan en ole laittanut, mutta koulujen nimet kyllä.

Joillain ja aika monilla on. Enpä ole itse laittamassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomaatteko, miten kateelliset poistelee ketjunavausoikeuksia?

Sää-lit-tä-vää.

En huomannut, mutta kävin sitten kurkistelemassa ja penalttihan sieltä löytyi. Tästä on puhuttu jo aikaisemminkin vaan asiaan ei ole tullut muutosta. Pitäisi tietää mikä ketju ja mitä on siinä on sanottu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En huomannut, mutta kävin sitten kurkistelemassa ja penalttihan sieltä löytyi. Tästä on puhuttu jo aikaisemminkin vaan asiaan ei ole tullut muutosta. Pitäisi tietää mikä ketju ja mitä on siinä on sanottu.
Yksi avauskielto siitä kun Tuppurainen toivottiin ajettavan levyiksi, toinen mukahassuttelusta huonointa jääkiekkotoimittajaa kysyttäessä.

Ehkä vähän kohtuuttomat tuomiot, etenkin kun olettaa että toinen on tehty vittuuntuneena ja pienessä maistissa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pistetäänkö sika hengiltä vai pannanko se hengiltä?! Syysjuhlat pimentyvällä hiekkarannalla saavat nolon käänteen juhlakohteen karattua kesken seksiaktin.
Iltaskeidis: ”Korsettiin puettu kondomikorvainen porsas löydettiin Oulun Hietasaaresta”
Oikeutta eläimille: ”Spermalla täytetty rosvopaisti on rikos ja maistuu pahalle”
Novaja Russkiya: ”Syyriassa ei ole venäläisjoukkoja”
 

Nick Neim

Jäsen
Vähän reipas viikko kesälomaan. Pari viikkoa firman pikkujouluihin (jes, pääsee katsomaan ja nauramaan muiden perseilyille) ja ei ole edes kovia pakkasiakaan ollut. Taitaa olla paras marraskuu mitä meikäläiselle on koskaan osunut kohdille, kun ei edes pahemmin vituta.
 

Nick Neim

Jäsen
Onhan nyt jo neljäs päivä kuitenkin, sun kannattaisi tässä välissä koputella kaikkia puupintoja mitä löytyy.
Nää neljä vitutuksetontakin päivää lienee jo jokin ennätys... Paljon huonommaksi ei voi enää mennä, vaikka loput kuusta palautuisikin normaalitilaan.

Ylivoimasesti vuoden paskin kuukausi, ja kohtahan se onkin jo lusittu.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
YLE Puheella jotain Nenäpäivä-hässäkkää, Ali Harakiri vetää 24 tunnin lähetyksen. Jarkko Ruutu kävi jo mussuttamassa omiaan, muita vierastärppejä

13.00 Pekka Sauri
13.30 Jukka Lindström
14.00 Ruben Stiller
15.30 Petteri Sihvonen
17.30 Lauri Törhönen
19.00 Pete Poskiparta
20.00 Tosimiesten tunti
21.30 Teemu Potapoff
22.30 Hyrkäs & Aalto - Mokoma
 

cornix

Jäsen
YLE Puheella jotain Nenäpäivä-hässäkkää, Ali Harakiri vetää 24 tunnin lähetyksen. Jarkko Ruutu kävi jo mussuttamassa omiaan, muita vierastärppejä

13.00 Pekka Sauri
13.30 Jukka Lindström
14.00 Ruben Stiller
15.30 Petteri Sihvonen
17.30 Lauri Törhönen
19.00 Pete Poskiparta
20.00 Tosimiesten tunti
21.30 Teemu Potapoff
22.30 Hyrkäs & Aalto - Mokoma

Petterillä on jokaisena päivänä vuodessa punainen nenä-päivä, eli hyvä haku tuonne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kun palvelin parasta isänmaatamme Puolustusvoimissa, niin kärsin ankarista poskionteloperäisistä tuskista. Ultraäänikuvan mukaan minulla oli mahtava poskiontelotulehdus. Hoitona oli punkteeraus, myssiiniä ei edes ehdotettu. Vaan eipä siellä ollut kipenettää mätää!

Puudutuksen jälkeen piikki rusahti ruston läpi, ja ontelosta valui keltaista mutta kirkasta nestettä. Se oli kystanestettä, ja pääsinpähän sanomaan, että olen aina tiennyt olevani kuspiä, ja että nyt se on todistettu.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kun palvelin parasta isänmaatamme Puolustusvoimissa, niin kärsin ankarista poskionteloperäisistä tuskista. Ultraäänikuvan mukaan minulla oli mahtava poskiontelotulehdus. Hoitona oli punkteeraus, myssiiniä ei edes ehdotettu. Vaan eipä siellä ollut kipenettää mätää!
Sillä se lentsu lähtee, vaan olisiko sinunkin lentsu seikkailujen lopuksi löytänyt itsensä Idi Aminin mustan, muhevan nenän?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sillä se lentsu lähtee, vaan olisiko sinunkin lentsu seikkailujen lopuksi löytänyt itsensä Idi Aminin mustan, muhevan nenän?

Idi ehti kuolla ennen meikän lentsua. Vaan ehkäpä tauti päätyi itsensä Kim Jong-ilin littinenään. Taidanpa mennä istumaan onton huolainniekan sisään kuuntelemaan tikanpentujen vikinää, keittää pannukahvit ja polttaa piipullisen "Sikarinlehteä" kun mietin tätä erinomaista asiaa. Eipä taida olla ontossa kelossa Wireless Fidelityä (Wi-Fi).
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Urheiluruudun mukaan Karri Kivi on valittu Ilveksen tulevaksi päävalmentajaksi. Eiköhän se ole niin, että Kivi on palkattu ja jos jotain on valittu, niin Kivi on valinnut Ilveksen. Toivottavasti Rauman Lukko valitaan tämän kauden mestariksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olemmeko valittuja? Aattelin ens syksynä kävästä Yhdysvalloissa ja melko pian ymmärsin että siellähän on se NHL, jota olis kiva käydä paikan päällä tsiigaamassa. Floridan Panttereita vissiin pääsee kattomaan, jos kävelee ovesta sisään, siitä saatetaan jopa maksaa, mutta Tampa Bay L. pelaa about naapurissa ja siellä voi olla tungosta, kun kylän ämmät käy kuolaas Filppulaa. Miten käy? Kaveri retosteli Dallasin reissullaan ja se vitutti rankasti, kohta pääsee jätkä maistamaan omaa lääkettään. Saatan olla minäkin valittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös