Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 547
  • 66 811

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No, nykyään on miesten keskuudessa ihan vitun okei, että valitetaan ihan vitun kaikesta, joten on vain hyvä, että naisetkin alkavat suuntautua miehisiin harrasteisiin, kun nykymies on sellainen, että kirjoittaa kirjan miehisestä kunniasta ja käy jussina kertomassa Naisten Linjan FB-seinällä, että vittu teidät raiskataan.

PS: se on bisse.
Miehetkinkö on tuohon alkaneet? Auts... oikeasti hyvin rasittavaa kuunnella ihmistä, jolla on kaikesta negatiivinen asenne. Joskus tuohon meinasin itsekin sortua, mutta koulutin itseni siitä pois (kyllä, se on mahdollista). Siis lähinnä sellainen loputon negatiivisuus asioita kohtaan, joille ei mitään voi. Itselle tulee paha mieli, kuuntelijalle tulee paha mieli ja sitten mietitään uusia asioista joista voi mielensä pahoittaa (kuten siitä kun työkaveri lähtee kahvipöydästä pois, kun ei jaksa kuunnella miten perseestä muut työkaverit on).

Vielä ärsyttävämpää on naisten draamailu. Oon kai kasvanu liikaa poikaporukassa ja isä hoitanu liikaa kakarana... sen siitä saa - en ymmärrä naisia!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liikaa on miehissä kitisijöitä!

Koska asun punavihreässä kuplassa, tiedän tämän. Nämä ihmiset, aikuiset, eivät ota vastuuta, eikä heillä omasta mielestään ole mitään velvollisuuksia. Miehet eivät kasvata lapsiaan, vaan kitisevät ja ovat kuin lapsia itse.

Itse olen kaikin puolin etuoikeutetussa asemassa oleva ihminen ja yritän pitää sen mielessä, että olen kaikin puolin etuoikeutettu ihminen.

Vittu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olenko mä vähemmän nainen, jos menen puutyökurssille? :D

No et tietenkään siis jos olet itse sinut asian kanssa. Tosin ekan sorvatun kynttilänjalan jälkeen voi alkaa tahdoton klitoriksen liikakasvu, joka voi kehittyä jopa pieneksi penikseksi. Tämän mahdollisen peniksin mitta sitten voi olla kiinni tulevistasi töistäsi. Vaikkapa jos väsäät kivan yöpöydän männystä paremmin kuin urospuolinen opiskelukaverisi niin klitorispenilksesi mitta voi kasvaa jopa muutamia millejä.

Todellisiin miehisiin mittoihin voit päästä vaikkapa niin, että vuolet puukolla Ron Jeremy- näköispatsaan oikeilla mittasuhteilla? Tuossa tapauksessa heppi on jo sellaisissa mitoissa, että koulutoverisi saavat pitää perseistään kiinni. Samalla äänesi on saanut syvän ja matalan soundin, rintasi eivät eritä enää maitoa ja keksit tekosyitä naispuolisille frendeillesi, miksi pitää taas lähteä jätkien kanssa bisselle.

Ja kuseminen kaupungilla helpottuu pirusti. Ihan hyvän koulutuksen valitsit juu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onkohan lähes kaikki amerikkalaiset homoja... minä katselin tuossa sarjaa nimeltä "alone" ja siellä ne vaelteli metsässä ja huuteli "hey bear, hey bear"

Mietin vaan...
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Omassa fb-newsfeedissäni on käynnissä mamu-asioissa sen luokan hysteerinen uutisspämmäys, että tekisi mieleni äänestää ensi vaaleissa pahinta rasistia ja fasistia, mitä vaalipiirissä löytyy ihan vain vastareaktiona tälle kaikelle. Ja kyllä, minut voi lukea tuohon vihervasuri-luokkaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Perkeleen vesisade. Tarkoitus oli kierrellä Kalliota tänään, mutta infernaalinen tihku sai minut hakemaan suojaa sisätiloista. Kaksi takkia läpimärkinä, samoin farkut ja lenkkarit. Tällainen sää toimii ainoastaan golfkentällä.
 
Lukemani perusteella piilolinssejä ei suositella käytettäväksi suihkussa eikä saunassa. Urheilun jälkeen on tapana käydä vähintään suihkussa. Kertakäyttölinssit voisivat toimia tällaisissa tilanteissa, mutta voihan kuukausilinssitkin käydä poistamassa urheilun jälkeen. Toki silmiä voi koittaa pitää tiukasti kiinni, mutta ameeba silmässä ei houkuttele. Minäkin varmasti gonahdan ja alan käyttää linssejä suihkussa jossain vaiheessa. Yksi vaihtoehto olisi poistaa linssit urheilun ajaksi, mutta odotan malttamattomana mitä terävä näkö (etenkin huonossa vasemmassa silmässä, en ole ikinä käyttänyt silmälaseja) tekee suorituksilleni kaukalossa.

En kyllä uskalla noin vain kasvattaa yhtien linssien pitoaikaa yli kuukauden. Olen lukenut netistä juttuja, joissa jotkut ovat pilanneet silmänsä pitämällä "vanhentuneita" linssejä.

Saamieni ohjeiden mukaan ensimmäisen kahden viikon aikana linssit on poistettava yöksi.

Et kertonut paljon sulla on miinusta, mutta veikkaan että tulet anyway yllättymään iloisesti (näkö)kentän muutoksesta kaukalossa:) Mutta höpön: nykylinsseillä voi käydä saunoa ja suihkutella ihan rauhassa.Yöksi tai yli parin tunnin unien ajaksi kannattaa poistaa aina.
Ja joo: älä_ylitä_käyttöaikaa ja pidä muutenkin hygieniasta huolta. T. Nimim. Silmätulehdus paskaisesta kotelosta vm. 1999 nevöföget.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Omassa fb-newsfeedissäni on käynnissä mamu-asioissa sen luokan hysteerinen uutisspämmäys, että tekisi mieleni äänestää ensi vaaleissa pahinta rasistia ja fasistia, mitä vaalipiirissä löytyy ihan vain vastareaktiona tälle kaikelle. Ja kyllä, minut voi lukea tuohon vihervasuri-luokkaan.


Saatanpa tietää mitä tarkoitat. Vituttaa lukea sitä keuhkoamista, siksi olenkin vähentänyt FB-käyntejäni, koska en ole niin innostunut siitä, että tiedetään mikä on oikein, ja nämä jotka tekevät väärin ovat sitten siinä tilanteessa, että heille voi tehdä mitä vaan. Kahta mittakeppiä käytetään armotta. Edellisen lauseen viimeinen sana on mielestäni tärkeä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perkeleen vesisade. Tarkoitus oli kierrellä Kalliota tänään, mutta infernaalinen tihku sai minut hakemaan suojaa sisätiloista. Kaksi takkia läpimärkinä, samoin farkut ja lenkkarit. Tällainen sää toimii ainoastaan golfkentällä.

Miten Kalliota kierrellään muuten kuin pubista toiseen tai yleiseen saunaan. Sisätiloissa siellä aina ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jokunen vuosi sitten kiskaisin aamupalalla todella ison kasan pekonia. Koko loppupäivän tuntui siltä, kuin olisin hikoillut rasvaa. Pekoniin kuten muihinkin elämän nautintoihin kuuluu se, että kohtuudella paras.
Toki se tuntuu siltä. Nyt oli kuitenkin tarkoituskin tankata, sillä ohjelmassa oli ~20km pyörälenkki ja 2h sulkapalloa siihen päälle. Ei ole lainkaan rasvainen olo.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti piti loman loppumetreiksi iskeä joku hemmetin lenssu. Pitää varmaan hakea korvauksia VR:ltä, kun ensioireet iskivät eilen junassa istuessa. Ei voi tapahtua noilla hinnoilla.

Mistähän muuten johtuu, että ainakin meikäläisen kipeään kurkkuun tuntuu market-kurkkupastillit, kuten Vicks Blue purevan paremmin kuin apteekkitavara, kute Strepsils? Samaten joku salmiakki, mistä jää kunnon lima suuhun, tepsii hyvin ainakin kutisevaan kurkkuun.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mehevä flunssa, mutta jotain hyvää siinäkin. Pääsin näin hienosti eroon muutaman päivän moraalia koetelleesta pohdinnasta, lähteäkö pariksi päiväksi Savoon seuraamaan juniorin SM-karsintoja vai omien pelikaverien kanssa viikonlopun kestävälle mökkireissulle.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Juuri nyt on pohjoisella taivaalla aivan upeat revontulet, täysikuun lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Juuri nyt on pohjoisella taivaalla aivan upeat revontulet, täysikuun lisäksi.

Siellä olisi ihmisen hyvä olla. Täällä etelän metropolihelvetissä, vaikka metsäisellä järvenrannalla nyt aikaani vietänkin, saadaan nauttia ainoastaan kerrassaan aivan uskomattoman häikäisevästä täysikuusta. Kiinnitin tuossa äskettäin huomiota, että heijasteleepa Aurinko Kuun pinnasta kirkkaana helmeilevää valoa, joka saa järven kimmeltämään leikitellen, kuiskutellen öistä romantikkoa luokseen kuutamouinnille kera rakkaan kätensä. Näemme, että myös muut kansamme vahvan, pohjoisen, urhoolliset jäsenet ovat empiirisesti päätyneet samoihin tuloksiin observoidessaan tätä ikiaikaista, mutta niin yllätyksellistä luonnoilmiötä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siellä olisi ihmisen hyvä olla. Täällä etelän metropolihelvetissä, vaikka metsäisellä järvenrannalla nyt aikaani vietänkin, saadaan nauttia ainoastaan kerrassaan aivan uskomattoman häikäisevästä täysikuusta. Kiinnitin tuossa äskettäin huomiota, että heijasteleepa Aurinko Kuun pinnasta kirkkaana helmeilevää valoa, joka saa järven kimmeltämään leikitellen, kuiskutellen öistä romantikkoa luokseen kuutamouinnille kera rakkaan kätensä. Näemme, että myös muut kansamme vahvan, pohjoisen, urhoolliset jäsenet ovat empiirisesti päätyneet samoihin tuloksiin observoidessaan tätä ikiaikaista, mutta niin yllätyksellistä luonnoilmiötä.
Voi vittu, että on kauniisti kirjoitettu. Luojalle kiitos, että jäi lukio käymättä aikanaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voi vittu, että on kauniisti kirjoitettu. Luojalle kiitos, että jäi lukio käymättä aikanaan.

No joo vittu mä oon kyl tääl koittanut opetella talon tavoille, mut ei tää ylä_aste_kieli vaan enää onnistu. Tämä oli väkinäinen viesti. Sisällötön viesti. Nopea viesti. Ja näin. Hih. Monesko paxusmi viestin loppuun tääkin oli jo multa, varmaan jotain kymmenes?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No joo vittu mä oon kyl tääl koittanut opetella talon tavoille, mut ei tää ylä_aste_kieli vaan enää onnistu. Tämä oli väkinäinen viesti. Sisällötön viesti. Nopea viesti. Ja näin. Hih. Monesko paxusmi viestin loppuun tääkin oli jo multa, varmaan jotain kymmenes?
Älä nyt loukkaanu hyvä mies. Aidosti oli kaunis kirjoitus ja aidosti olen katkera, että jotkut osaa kirjoittaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Älä nyt loukkaanu hyvä mies. Aidosti oli kaunis kirjoitus ja aidosti olen katkera, että jotkut osaa kirjoittaa.

Voi kuule, mähän en loukkaannu juuri mistään. Tai no, joidenkin mielestä mä loukkaannun, mutta yleensä mä kyllä lähinnä vittuunnun. No, nyt en ainakaan loukkaantunut, mieliä ei pahoitettu, tunteita ei silputtu karkeasti pihvivasaralla graniittitasoa vasten mäiskäytellen. Ai mitäkö yli_opistossa oppii? No, jallu on ainakin aika hyvää. Ja petollista.

Huom. Tällä viikolla on jäänyt jallut ym. vähemmälle hra Lentsun takia. Nytkään en ole humalassa, enkä ymmärrä, miksi tällaista paskaa selvissä päin naputtelen. Aika vähän itse asiassa tänne olen humalassa kirjoittanut, viimeksi taisin kirjoittaa jotain Yöketjuun, olikohan viime viikon torstaina? Siinä tulikin oltua viikko aika tuiterissa. Ei mulla väsyneenäkään mitään itsekritiikkiä ole, ettei sinänsä. Tänään, eli eilen, olen ollut nukahtaa pystyyn siitä lähtien, kun pystyyn pääsin ja unettavan luennon jälkeen jälleen ruotoni suoristin ylös noustakseni (tosin ei yhtä korkealle kuin the one and only mothafuckin Jesse tahi Ika vitun Ros). Huvittavinta on, että nukuin kuitenkin 8 tuntia viime yönä, täysin selittämätön väsymystila siis.

No okei, yhden otin kun rillasin tossa tunti... Eiku mitä, neljä tuntia sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voi kuule, mähän en loukkaannu juuri mistään. Tai no, joidenkin mielestä mä loukkaannun, mutta yleensä mä kyllä lähinnä vittuunnun. No, nyt en ainakaan loukkaantunut, mieliä ei pahoitettu, tunteita ei silputtu karkeasti pihvivasaralla graniittitasoa vasten mäiskäytellen. Ai mitäkö yli_opistossa oppii? No, jallu on ainakin aika hyvää. Ja petollista.
Ethän vittuuntunutkaan? Mä olen sen verran idiootti, että en ymmärrä sinun ala_viiva vittuilua. Koulutetut ymmärtää paremmin. Sen voin sanoa, että jalmari on miehiä vienyt mennessään, joten varuillaan saa olla.

Sä jatkoit tarinaa näköjään. Otitko siis yhden jallun? Pullo vai näkäräinen?

Enkä mä nyt sun kanssa muutenkaan kättä vääntäisi. Ainoa sielunkumppani eräässä ketjussa täällä.

Kesä rupeaa olemaan ohitse ja täällä mä taas roikun. Ajattelin jo, että antaa olla tämän palstan kirjoitusten suhteen, mutta ei. Ei ainakaan tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ethän vittuuntunutkaan? Mä olen sen verran idiootti, että en ymmärrä sinun alaviiva vittuilua. Koulutetut ymmärtää paremmin. Sen voin sanoa, että jalmari on miehiä vienyt mennessään, joten varuillaan saa olla.

Vain yhden tähden saa taas tähdentää. En vittuuntunut, en vittuillut, eikä mua ole viety mihinkään. Ne on ne ammattilaiset sitten erikseen. Olen ihan flow-tilassa tähän kirjoittamiseen, nyt tulee taas sellaista paskaa liukuhihnalta, että kun taas havahdun ympäröivään maailmaan, saan ihmetellä, että mitä taas tuli sepitettyä. Niitä hetkiä, tiedättekös, kun innostuu liikaa. Hjalmarsson ei ole ollut läsnä tänään, eikä eilen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös