Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 359 471
  • 66 894

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ne hieromalaitosten aasialaiset sillä suunnalla tulevat aika usein heimosisariensa pyörittämiin kuppiloihin työpäiviensä jälkeen ja sen mitä olen niitä siellä nähnyt, niin en usko, että montaa happy endingia tilataan niiltä hieronnan yhteydessä. Tai mistä minä tiedän, voihan se olla, että jotkut diggaa sellaisia naisia ja markkinat käy kuumina.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tajusin juuri, että tänä kesänä Luukkonen ei karannut vankilasta. Siitä tietää, että on ollut ihan paska kesä, kun Luukkostakaan ei kiinnostanut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2007 oli lämmin kesä, silloin ei lomilta palattu. Dokasin naapurin kanssa, jolla oli lomanpidentäjä luonaan. Rannassa kun istuskeltiin niin lomanpidentäjä vähän kyyristyi kun kyttäauto näkyi tiellä. Sanoin etten ollut ennen ollut rannassa lomanpidentäjän kanssa ja kehuin kokemusta hyväksi. Oli jotenkin alakuloinen mies tämä lomanpidentäjä, yritin piristää. En tiedä onnistuinko.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lomanpidentäjiä on niin monenlaisia. Pari vuotta sitten heiniksessä istuskeli sellainen hyvän tuulinen nousuhumalainen, joka siinä vakuutteli vaimolleen, että älä huoli, eiköhän me tässä lähipäivinä törmätä poliseihin ja pääset taas ukostasi hetkeksi eroon. Kerran Hämeentiellä eräässä kämpässä oli hyvät tarjoilut ja lämminhenkinen tunnelma, kunnes jotkut siellä alkoi tappelemaan ja poliisit soitettiin paikalle ja kävi ilmi, että juhlien emännällä oli piippi päällä. Ihan hyvä emäntä oli, ystävällinen ja vieraanvarainen.

Frendi törmäsi joskus Valjakkalaan yöelämässä ja meni siltä kysymään, että oletko täällä ihan luvan kanssa vai omalla lomalla. Ei yllättänyt, että krauttifiili ja Bayern-fani NikitaJuha ei ymmärtänyt kysymystä ja sen episoodin seurauksia käsiteltiin valtakunnan medioissa asti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaverilla on unelma: vierailu hierontalaitoksessa. Täytyy sanoa sille, että tarjonta saattaa olla maturea. Sillä on kyllä kirjaimellisesti vakivosu, joka oli sanonut sille että hehän ovat vähän kuin pariskunta, mihin kaveri, että no, hän kyllä tässä myös maksaa. Toisaalta ihan rehellinen rahadiili.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lentsu sai meikäläisen kiinni jälleen matkattuaan välissä pari vuotta maailmaa. Se ei ole ikinä oikein ollut mun kaveri, aina se tulee paikalle vähän hankalaan aikaan. Nytkään ei olisi mitään motiivia olla sairaana, niin sitten mennään menemään nenäliina kourassa. Olenhan minä sitä yrittänyt pois tuhauttaa, mutta se hiivatti vaan on ja pysyy nenässäni! Pari litraa nestettä on jo nokasta tippunut parin päivän aikana, mutta ei vaan mokoma kusiaisenpenikka suostu läksimään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lentsu sai meikäläisen kiinni jälleen matkattuaan välissä pari vuotta maailmaa. Se ei ole ikinä oikein ollut mun kaveri, aina se tulee paikalle vähän hankalaan aikaan. Nytkään ei olisi mitään motiivia olla sairaana, niin sitten mennään menemään nenäliina kourassa. Olenhan minä sitä yrittänyt pois tuhauttaa, mutta se hiivatti vaan on ja pysyy nenässäni! Pari litraa nestettä on jo nokasta tippunut parin päivän aikana, mutta ei vaan mokoma kusiaisenpenikka suostu läksimään.
Chili avaa nenän melko hyvin hetkellisesti. Suosittelen lämpimästi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse vedin kerran viivat sitä syvähaavojen verenvuodon tyrehdyttävää pulveria, kun nokka ei meinannut lakata vuotamasta. Se toimi melkein tunnin ajan kuin junan vessa, mutta sitten lähti taas räkä valumaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suolaa jos vetäisi nenään, saattaisi saada helpotuksen oloonsa. Tai talkkia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemu Ramstedt on rimppakinttuineen, olemattomine hartioineen ja pullaposkineen niin kaukana liigakiekkoilijan perusmielikuvasta, että huhhuh.

Ei pistepörssejä punttisalilta voiteta ja pääasia että kiekko pysyy lavassa ja jalat liikkuu ja välillä laitetaan kavereiden kanssa maalivaloon eloa, mutta luulisi että joskus olisi vahingossa päässyt vähän lihastakin tarttumaan. Ei ole Ramu liikaa punttiksella aikaansa tuhlannut.

Tämä tuli mieleen, kun hänet taas kaupassa näin ja kelasin tälläkin kerralla, että ei helvetti sentään tuosta kaverista ei tietämätön uskoisi ikipäivänä että on kärkikategorian kiekkoilijoita liigassa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Tänään ekaa kertaa piilolinssit päässä. Aloin nyt illalla niitä poistamaan. Oikea lähti vahingossa, en edes huomannut aluksi. Sitten irroittamaan vasenta. Puristelin ja pahoinpitelin silmääni minuuttikaupalla, mutta ei lähde. Jossain vaiheessa huomasin, että vasemman silmän näkö on ihan paska, eli linssi taitaa olla irronnut. Nyt sitten olen yrittänyt taskulampun valolla sitä löytää mutta eipä näy missään, vaikka sen pitäisi olla tässä pöydällä kaiken järjen mukaan. Valaisin myös kaikkialta missä olen liikkunut, mutta ei näy. Voiko se olla silmässä? En ainakaan tunne mitään, ja näkö vasemmassa on niin paska kuin se vuosia on ollutkin. Huomenna pitää varmaan mennä hakemaan uusi tilalle, ja kysyä että eikö se varmasti ole silmässä. Tuli kyllä HIFK:mäinen (nimimerkki) olo tämän tapahtumaketjun myötä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voiko se olla silmässä? En ainakaan tunne mitään, ja näkö vasemmassa on niin paska kuin se vuosia on ollutkin.

Voi olla silmässä, mutta se on aika harvinaista vaan ei mahdotonta. Hankipa muuten nyt sitten kerralla kunnolliset eli kuukauden day/night -linssit. Ei ole mitään järkeä sählätä niiden kanssa päivittäin, kun ei se ole tarpeellista. Vaikka optikko ei siitä tykkää, niin voi niitä viisi tai kuusi viikkoa pitää ja sen sitten kyllä alkaa tuntea, kun on koko lailla pakko vaihtaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mulla meni joskus alkuaikoina linssi "hukkaan" silmään. Sitten kun yläluomea nostelin ja välillä räpyttelin, niin jostain se linssin reuna lopulta tuli näkyviin. Silloin sen kyllä tunsi että silmässä jotain ylimääräistä on.
 
Tänään ekaa kertaa piilolinssit päässä. Aloin nyt illalla niitä poistamaan.
...
Voiko se olla silmässä? En ainakaan tunne mitään, ja näkö vasemmassa on niin paska kuin se vuosia on ollutkin. Huomenna pitää varmaan mennä hakemaan uusi tilalle, ja kysyä että eikö se varmasti ole silmässä.

Kyllä sen lähes aina tuntee, jos piilari on uinut haneen esim. juuri yläluomen alle - mutta pyydä silti optikkoa tarkistamaan, kun olet vasta linssit hankkinut. Ja osta tosiaan kunnon satsi kuukausi- tai kertakäyttölinssejä, aloittelijalle sattuu ja tapahtuu noita pudotuksia ym. "missä se on" -tyyppisiä kähmäröintejä:) t. Nimim. Piilarinkäyttäjä jo muinaiselta 90-luvulta. On muuten tapahtunut huikea parannus linssien mukavuudessa ja valinnanvarassa sinä aikana.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kyllä sen lähes aina tuntee, jos piilari on uinut haneen esim. juuri yläluomen alle - mutta pyydä silti optikkoa tarkistamaan, kun olet vasta linssit hankkinut. Ja osta tosiaan kunnon satsi kuukausi- tai kertakäyttölinssejä, aloittelijalle sattuu ja tapahtuu noita pudotuksia ym. "missä se on" -tyyppisiä kähmäröintejä:) t. Nimim. Piilarinkäyttäjä jo muinaiselta 90-luvulta. On muuten tapahtunut huikea parannus linssien mukavuudessa ja valinnanvarassa sinä aikana.
Jooh kiitoksia neuvoista kaikille. Kävin tarkistuttamassa, eikä silmässä mitään ollut. Ostin samalla kolmen kuukauden kuukausilinssit, mutta voisi noita kertakäyttöisiäkin vielä hankkia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sillon kun Charlie Sheenillä oli se koksumania päällä joku vuosi takaperin, niin jossain videoblogissaan se ideoi sillon kirjaa, jonka nimeksi piti tulla ''Apocalypse Me!''. Onkohan tämä proggis vielä hengissä? Pelkän suunnitteluvaiheen perusteella se kuulosti jo maailman parhaalta kirjalta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
[
Sillon kun Charlie Sheenillä oli se koksumania päällä joku vuosi takaperin


En tiedä kuinka korrekti tämä kommentti on. Charlien herkkuruoka on metamfetamiini, jonka seurauksena on kohtuullisen pahat kudosvauriot. Meta hajottaa hampaat, ienkudoksen ja limakalvot.
Speknro 01:
Charlielle tehtiin uusiksi koko turpavärkki. Tarkoittaa ylä- ja alaleukaa tukevien haurastuneiden luu- ja pehmytkudosten remontointia ja kaikkien hampaiden uusimista.
Speknro 02:
Olette väärässä!
Spenktr:
Meta on… oikeastaan aika jee-es… *kikatusta* jupjupjup... jup 03
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Metamfetamiinin käyttäjä on työmyyrä, kokaiinin käyttäjä on visionääri. Charlien käytös viittasi kokaiiniin, koska ideoita tulvi siihen tahtiin pihalle, mutta ulkoinen olemus viittasi metamfetamiiniin. Voihan se tietysti olla, että Charlien kohdalla kyseessä oli kasipallon jetset-cocktail kumpaakin. Vodkaahan se litki myös niissä videoissa innokkaasti.

Sen takiahan maailman pörssikurssitkin heittelee miten sattuu, kun pankkiirit on kaikki koksupäissään ja sen takia niille tulee koko ajan tappavan hyviä ideoita päähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ostin samalla kolmen kuukauden kuukausilinssit, mutta voisi noita kertakäyttöisiäkin vielä hankkia.

Mietipä nyt vielä ja kerro sitten mihin ihmeeseen tarvitsisit molempia. Missä kohtaa tarvitset kertakäyttölinssejä, kun päässäsi on jo kunnon linssit. Ei niitä kuukausilinssejä jotenkin välillä mystisesti oteta pois, koska se idea on juurikin se, että niitä ei oteta pois eikä tarvitse ottaa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Mietipä nyt vielä ja kerro sitten mihin ihmeeseen tarvitsisit molempia. Missä kohtaa tarvitset kertakäyttölinssejä, kun päässäsi on jo kunnon linssit. Ei niitä kuukausilinssejä jotenkin välillä mystisesti oteta pois, koska se idea on juurikin se, että niitä ei oteta pois eikä tarvitse ottaa.
Lukemani perusteella piilolinssejä ei suositella käytettäväksi suihkussa eikä saunassa. Urheilun jälkeen on tapana käydä vähintään suihkussa. Kertakäyttölinssit voisivat toimia tällaisissa tilanteissa, mutta voihan kuukausilinssitkin käydä poistamassa urheilun jälkeen. Toki silmiä voi koittaa pitää tiukasti kiinni, mutta ameeba silmässä ei houkuttele. Minäkin varmasti gonahdan ja alan käyttää linssejä suihkussa jossain vaiheessa. Yksi vaihtoehto olisi poistaa linssit urheilun ajaksi, mutta odotan malttamattomana mitä terävä näkö (etenkin huonossa vasemmassa silmässä, en ole ikinä käyttänyt silmälaseja) tekee suorituksilleni kaukalossa.

En kyllä uskalla noin vain kasvattaa yhtien linssien pitoaikaa yli kuukauden. Olen lukenut netistä juttuja, joissa jotkut ovat pilanneet silmänsä pitämällä "vanhentuneita" linssejä.

Saamieni ohjeiden mukaan ensimmäisen kahden viikon aikana linssit on poistettava yöksi. Minulla on kontrolliaika parin viikon päässä, jota edeltävänä yönä pidän niitä ensimmäistä kertaa nukkuessa. Sen jälkeen kuulemma voi jopa kuusi yötä putkeen pitää päässä, jos silmissä tuntuu hyvältä.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Lukemani perusteella piilolinssejä ei suositella käytettäväksi suihkussa eikä saunassa. Urheilun jälkeen on tapana käydä vähintään suihkussa. Kertakäyttölinssit voisivat toimia tällaisissa tilanteissa, mutta voihan kuukausilinssitkin käydä poistamassa urheilun jälkeen. Toki silmiä voi koittaa pitää tiukasti kiinni, mutta ameeba silmässä ei houkuttele.

Itse olen viimeiset 5-6 vuotta toiminut sillä periaattella, että heitän linssit roskiin päästä kuukauden viimeisenä sunnuntai aamuna, ja maanantai aamuna laitan uuden satsin silmiin. Pois otan välillä vain jos joudun tekemään jotain pölyistä remonttihommaa, en muuten.
Linssini ovat Purevsionin Toricit.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Itse olen viimeiset 5-6 vuotta toiminut sillä periaattella, että heitän linssit roskiin päästä kuukauden viimeisenä sunnuntai aamuna, ja maanantai aamuna laitan uuden satsin silmiin. Pois otan välillä vain jos joudun tekemään jotain pölyistä remonttihommaa, en muuten.
Linssini ovat Purevsionin Toricit.
Kiitoksia tästä, vaikuttaa kiinnostavalta ja paljon halvemmalta kuin nykyiset. Täytyy näiden jälkeen kokeilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös