Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 386 049
  • 66 972

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaisaniemen Tiikerit oli sentään hetki ennen ottelun alkua ärrällä koko joukkueen voimin lyömässä lappuja sisään isoilla panoksilla. Sitten ihmettelivät, kun syytettiin sopuilusta.
Noiden kotikenttä oli ilmeisesti viritetty sille samalle kentälle, missä nykyään pidetään konsertteja?

Oikeastaan muuta ei ole mielessä koko joukkueesta kuin joku lehtijuttu, missä se yksi Kallio-seuran kommarinimby Ritva Hartzell oli itkemässä tästäkin. Enää pitäisi tietää, miten Kaisaniemi liittyy Kallioon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pihkalassa 80-luvun alussa oli tunnelmaa. Vois nyt käydä tsiigaas Kaisaniemessä pesäpalloa jos siellä sitä pelattas. Mihinkään Roihuvuoreen tai Meilahteen en lähde. Ylipäänsä en poistu raitsikkalinjojen alueelta, enkä laske nyt tota nelosta tähän. Tai kymppiä. Kutonenkin on hankala. Melkein kaikki. Kolmosella ja ykkösellä on turvallista. Suhtaudun myös epäilyksellä Manskun länsipuoleen, mutten tuomitse, Nordiksen pohjoispuolella en mielelläni käy. Menen taksilla lentokentälle ja lennän ulkomaille. Maaseutua en voi sietää. Mutta jos joku em. mestoista diggaa niin sopii mulle, maailma on vapaa ja silleen. Tahtosin kyl joskus käydä Vimpelin Saarikentällä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhden pelin kävin katsomassa pesäpalloa isäni kanssa silloin, kun Kaisaniemen Tiikerit pelasi superpesistä. Juha Lind heitti avausheiton siinä pelissä. Vettä satoi koko pelin ajan ja isäni harmitteli, että kun käy kerran 20 vuodessa katsomassa pesäpalloa, niin totta kai silloin pitää sataa. Vessajonot olivat ihan älyttömän pitkät.

Voisin kyllä joskus toistekin käydä katsomassa pesäpalloa, mutta ehkä Sotkamossa, josta sukuni on kotoisin. Se peli voisi olla kokemus. Vielä kun olisi kyseessä Suomen mestaruuden ratkaiseva peli, jonka jälkeen laulettaisiin "Nälkämaan laulu". Ukkini siskon hautajaisissa laulettiin kyseinen hieno laulu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noiden kotikenttä oli ilmeisesti viritetty sille samalle kentälle, missä nykyään pidetään konsertteja?

Oikeastaan muuta ei ole mielessä koko joukkueesta kuin joku lehtijuttu, missä se yksi Kallio-seuran kommarinimby Ritva Hartzell oli itkemässä tästäkin. Enää pitäisi tietää, miten Kaisaniemi liittyy Kallioon.

Joo, siinähän ne pelasi. Ei noista paljoa muuta ole jäänyt itsellekkään mieleen kuin sopupelit ja seuran logo, josta tuli aina mieleen Iggy Popin rotsi Raw Powerin takakannessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Raw Power on hyvä biisi.

Mua joskus väsyttää Iggy, en tiedä miks, oon enemmän Alice Cooperin miehiä. Tässä on näitä kulttuurieroja. Toisaalta en osaa päättää kummasta diggaan enemmän, Elton Johnista vai David Bowiesta. Bowie oli Lynchin elokuvassa mutta se kaamee Seattlen bändi koveroi Bowien biisin. Joskus 84 koulunpihalla kinattiin ettäkö WASP vai Twisted Sister.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ainakin koksunokkailussa Elton John pieksi Bowien ihan sata nolla. Mojossa oli joskus Elton Johnista pääjuttu, josta kävi ilmi, että Eltonin tahdissa ei meinannut kukaan kestää, kun alettiin nokkia vetämään. Bowie oli jo kooman partaalla, kun Lennon vielä jotenkin sinnitteli mukana, mutta seuraavana päivänä sekin luovutti ja Elton jatkoi niistämistä muina miehinä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Bowiella on komee eukko mutta Lennonilla oli se kaamee japski. Vai onko ne eronnut, siis se Bowien pariskunta, Lennonhan kuoli ajat sitten kun ensin oli se kaamee japski vääntäytynyt samaan kuvaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä se taitaa vieläkin sen näyttävän vaimon kanssa olla kimpassa. Lennonillehan aikoinaan joku toimittaja sanoi, että jos haluat maailmaan rauhan, niin aloita se proggis tukkimalla akkasi turpa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaan Beatles-akan kuitenkin pokasi Ringo Starr - taitavat vieläkin olla naimisissa. Barbara Bach siis.

Linda oli varmasti sympaattisempi tapaus kuin Yoko, mutta Macca teki uralleen hallaa ottamalla sen bändiin mukaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ringo sai parhaan naisen ja George oli kaikista sympaattisin. Macca on vähän monimutkainen tapaus, Lennon sanoi siitä joskus, että se tekee musaa aikuisten sunnuntabrunsseille. Toisaalta Lennonkin teki kaikenlaista roskaa ja pisti vielä Yokon määkimään osan siitä ääniripulista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lennonista en oo niin välittänyt, Harrisonista oon digannut. Ringo tais olla hyvä seuramies ja that's enough. Macca on se hankala tapaus, mutta mä diggaan siitä.

Andy kuulemma sanoi Nassesta, että se on bändissä siksi kun se osaa bailata. Onko Seriffi McCoyssa tää tarina? En muista. Hanoin Ringo oli siis Nasse.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sillon Lontoon aikoina kaikki muut oli sitä mieltä, että Nassen kannattaisi vähän himmata tahtia, mutta Andy tuki Nassen elämäntyyliä ja vetosi siihen, että Nassen sekoilu kasvattaa bändin mainetta. Vielä nykyäänkin saa aina joskus sellaisen mitä helvettiä -reaktion maailmalla, kun kertoo jollekkin tietämättömälle, että Nassesta tuli ihan oikea kemisti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toi Nassen elämä on upee. Diggaan.

Englannissa kun piipahdin opiskelemassa, heti kärkeen menin levykauppaan tarkistamaan tilanteen ja kyllä, Hanoin levyjä oli myynnissä. Okei, kävin ihan ensin pubissa, mutta jokin raja sitä vienninedistämiselläkin on.

Joku nolo norjalainen narttu tunsi 22-Pistepirkon. Sehän on sinänsä hyvä bändi mutta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ite juttelin kerran skotlantilaisen äijän kanssa, joka tiesi Jack Meatbeatin. Joku fleimarit olisi ollut paljon ymmärrettävämpi tietous, joten se tuli aika yllätyksenä. Varsinkaan kun sillä äijällä ei ollut mitään kontakteja tänne suuntaan.

Sitten joku tanskalainen tsubu tiesi Killerin. Sanoin sille, että hyvä kun joku niitä muistaa, kun on tupannut Suomessakin unohtumaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon käynyt katsomassa yhden pesäpallopelin. Peli oli ratkaiseva viides finaali Hyvinkäällä Tahkon ja Sotkamon välillä ja siinä Tahko voitti mestaruuden. Vuotta en muista. Ihan kivaa viihdettä, mutta ei toi peli niin kauheasti sytyttänyt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hyvin näkee, kun Allulla on taas narahtanut korkki auki, niin alkaa tulla ulos korkealentoista matskua. Allu elää ja N-A-U-T-T-I-I. Selviää marraskuussa. #CAMA
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En aikoinani päässyt katsomaan Pihkalaan, kun olin sairaalassa (itse-aiheutettu tila, ei ollut alkoholismi vaikka sitä nyt heti huudellaankin saatana, toki oon dena mutta voi vittu kun aina jaksetaankin vittuilla), mutta oli se upea hetki, syksy 2007. Ei toistu taas ihan heti. Nevö.

Ei muuten antanut mulle se 22-Pistepirkon tuntija, oli jotenkin niin, että tahtoi vähän parempaa seuraa eikä tällasta kaameeta alkoholistia, joka olis kuitenkin ollut tekijämies vaikka itse sanonkin. Nää tsubut kävi kerran enintään kaksi nussimassa jotain länsimaista aktivistia ja sitten siirtyivät afromunaan, joka taatusti oli asiallista sekin, mutta olis ne mullekin voinut antaa, mun käytöstavat oli samanlaiset kuin afromunaisilla eli annoin kunnon kyytiä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo. Once you go black, you go deaf -ilmiö on käynyt monelle suureen maailmaan muuttaneelle tiedostavalle älykkötsubulle. Joku pollenarkki sanoi joskus lusikkaa keitellessään, että once you go brown, you'll never be down ja ajattelin, että on siinä lauseessa varmasti vinhaa perää. Sitten taas Ku Klux Klanin äijät jorasi kännipäissään White Weddingiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tää yks balkanilainen opetti mulle, miten Brixtonissa se White Christmas menee. Mä olin ainoa joka uskalsi nauraa. Siis valkosista. Negget nauro kans.

Ei sillä, kyllä mäkin mielelläni olisin mustaa naarasta laittanut, mutta ei siitä mitään tullut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä keihäskarsintaa odotellessa tuli mieleen, että Aki Riihilahti rasittaa mua.

Ja nyt näkyy harjoituskentällä Shelly Ann!!!!!!! Vittu mä rakastan sitä. Usain Bolt me ass, Shelly Ann's ass is me kinda ass.

Tolla Boltin pösilöllä on videokamera mukana palkintojenjaossa. En tykkää. Olen Gatlinin miehiä, olen ollut aina.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kerran musta nainen raahasi minut sänkyyn nukkumaan, kun olin sammunut keittiön lattialle. Toisen kerran kaaduin toisen mustan naisen päälle, kun jalat ei enää kantaneet. Sekin sanoi, että viekää toi johonkin nukkumaan päätään selvemmäksi.

Jos olisin ollut Usain Bolt, niin olisin vaan vetänyt jotain typeriä poseerauksia ja olisi nuokin kokemukset jääneet kokematta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei oo montaa päivää kun käppäilin Linjoilla ja hieromalaitoksen ovesta meni sisään semmoinen aasiatar, joka oli oikeestaan aika kauheen näkönen. Pettymys. Olin kuvitellut, että hieromalaitosten tsubut olis hyvännäkösiä, jotta maksavalla asiakkaalla olisi myönteinen fiilis. Tai ehkä se oli madame. Tai joku vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös