kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Taas jännä ''yhteensattuma'', että Reetulle ei ole buukattu yhtään keikkaa Cheekin Alpha Omega Tourin ajalle.
Syksy on tulossa, koulut ovat alkaneet ja sen kunniaksi olen saanut taas jonkun vittumaisen räkätaudin. Töistä ei kuitenkaan voi skipata yhtään, joten mielenkiintoiset päivät edessä sekä minulla että asiakkaillani.
Taas jännä ''yhteensattuma'', että Reetulle ei ole buukattu yhtään keikkaa Cheekin Alpha Omega Tourin ajalle.
Vahvempi voittaa. Cheek on uusi Reetu.
Vahvempi voittaa. Cheek on uusi Reetu.
Kyllä Reetu on aina ollut Reetu. Ja se on niitä asioita, joista ei ole tapana keskustella. Cheek on uusi Danny.
Itse uskon edelleen siihen teoriaan, että Reetu on Cheek.
Wanha ja culunut witsi.Pohdittiin tänään duunissa, että milloinkahan Aki Sirkesalo nousee takaisin pinnalle?
Biisin nimeä en muista kuollaksenikaan, mutta sanat meni jotenkin näin: Äää äää öööh ää ääää~äääööö äää ää *kertosäe* äääää ää öööh ääääähMissä on jatkot, Titanic , Harva meistä on rautaa, Tshingis Khan, pystyttekö mainitsemaan Cheekiltä yhtään kappaletta, joka peittoaisi nuo Reetun teokset?
Olisiko tämä? Cheekin paras, joskin tahattomasti.Biisin nimeä en muista kuollaksenikaan, mutta sanat meni jotenkin näin: Äää äää öööh ää ääää~äääööö äää ää *kertosäe* äääää ää öööh äääääh
Siinä ollaan vakavien asioiden äärellä ja sangen kova kilpailija Reetun syvältä kairaavalle tuotannolle.