Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ja kaljat näppikselle.Herkkulautta
Ja kaljat näppikselle.Herkkulautta
Itse ajattelin laittaa kohta tuoppiin. Kaljaa kävin kyllä ostamassa.Ja kaljat näppikselle.
Oikein!Itse ajattelin laittaa kohta tuoppiin. Kaljaa kävin kyllä ostamassa.
Hagiksen torilla oli alkamassa mielenosoitus, mutta minä kävelin Karhupuistoon ja ostin homolta kahvin!
Ei kuulemma ole; kyseisen singlen ja uuden levyn muiden kappaleiden välillä pitäisi artistin itsensä mukaan olla eroa kuin yöllä ja päivällä. Siihen on luottaminen.Chisun paluusingle on kyllä kaikkea muuta kuin ihana. Toivottavasti koko tuleva albumi ei ole samanlaista heliumlaulua.
Itänaapurissa on kuulemma innovoitu jo neuvostoajalla joku päristin, jonka tuotekehittely on edelleen kesken.Oli dynaaminen viesti se ''tunkekaa innovaatiot perseeseenne''. Huumeet kondomin sisällä on näistä perseeseen tungettavista innovaatioista varmaan vieläkin se suosituin, mutta eiköhän niitä kohta ala tulla muitakin.
Noiden kotikenttä oli ilmeisesti viritetty sille samalle kentälle, missä nykyään pidetään konsertteja?Kaisaniemen Tiikerit oli sentään hetki ennen ottelun alkua ärrällä koko joukkueen voimin lyömässä lappuja sisään isoilla panoksilla. Sitten ihmettelivät, kun syytettiin sopuilusta.
Noiden kotikenttä oli ilmeisesti viritetty sille samalle kentälle, missä nykyään pidetään konsertteja?
Oikeastaan muuta ei ole mielessä koko joukkueesta kuin joku lehtijuttu, missä se yksi Kallio-seuran kommarinimby Ritva Hartzell oli itkemässä tästäkin. Enää pitäisi tietää, miten Kaisaniemi liittyy Kallioon.