Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 438 803
  • 67 236

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Missä on jatkot, Titanic , Harva meistä on rautaa, Tshingis Khan, pystyttekö mainitsemaan Cheekiltä yhtään kappaletta, joka peittoaisi nuo Reetun teokset?
Biisin nimeä en muista kuollaksenikaan, mutta sanat meni jotenkin näin: Äää äää öööh ää ääää~äääööö äää ää *kertosäe* äääää ää öööh äääääh

Siinä ollaan vakavien asioiden äärellä ja sangen kova kilpailija Reetun syvältä kairaavalle tuotannolle.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Siinä taas lisää todisteita. Ainoastaan Reetu voi vetää noin tiukkaa Remu-henkistä räppiä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Istuin eilen persun kanssa samassa pöydässä. Se tarjosi kaksi tuoppia, nyt minä harkitsen puoluekirjan hankkimista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä tuopin tarjoamisesta suomalainen jo puolueeseen liittyy. Eräskin äijä meni Väyrysen tanssinavettaan ja isäntä tietenkin ovella kättelemässä tansseihin saapujat, kuten tapoihin kuuluu. Äijä sanoi, että äänestää sitten Väyrystä. Halvassa on pohjoisen rehellisen miehen ääni, mutta tämänhän jo tiesimmekin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ehdottomasti. Suurin osa persujen nykyisistä edustajistakin vaikuttaa sille, että ne ovat lähteneet siihen juttuun mukaan tuoppipalkalla. Niiden jutuista tulee suoraan mieleen tiistaiaamujen Ministerin kulmapöydän äijät.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Minulla on unelma. Minulla on unelma, että vielä jonain päivänä saamme nähdä mielenilmauksen, jossa pääkaupunkiseudun kaduilla esiintyvät Paleface ja Pertti Kurikan Nimipäivät.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauttasaaren sillan kupeessa oleva Herkkulautta on näemmä ylennetty K-Extrasta K-Marketiksi. Miten pieniä ne oikeat K-Extrat sitten onkaan, kun jo tuolla tuntuu suunnilleen siltä että tavarat putoaa hyllystä, ellei kävele sivuttain? Oli tosin Kilpisjärven Kilpishallikin vielä jokunen vuosi sitten K-Extra, vaikka tuota Herkkulauttaa mittapuuna pitämällä se menisi supermarketiksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chisun paluusingle on kyllä kaikkea muuta kuin ihana. Toivottavasti koko tuleva albumi ei ole samanlaista heliumlaulua. Melkoinen pettymys tyylikkään Kun valaistun-albumin jälkeen.

Chisu - Ihana (virallinen musiikkivideo) - YouTube

E: Missäs hemmetin ketjussa minä oikein olen? No, sopii se tännekin kuten oikeastaan mikä tahansa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jollekkin ACAB-äijälle sanoin eilen, että mellakka on aina parempi kuin marssi ja se oli samaa mieltä. Sen jälkeen ne jatkoi marssiaan ja minä menin muualle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Chisun paluusingle on kyllä kaikkea muuta kuin ihana. Toivottavasti koko tuleva albumi ei ole samanlaista heliumlaulua.
Ei kuulemma ole; kyseisen singlen ja uuden levyn muiden kappaleiden välillä pitäisi artistin itsensä mukaan olla eroa kuin yöllä ja päivällä. Siihen on luottaminen.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Katsoin about kaksi viikkoa sitten a-studion, jossa oli ensin Stubb haastateltavana ja sitten pari äijää Suomen koulutusjärjelmästä tms. Katsoin koko ohjelman intensiivisesti, koska toimittajana oli mukavasti muodokas varmaan 50-vuoden korvilla oleva nainen. Nainen tuli mieleeni ja etsin jakson areenasta. Kyseessä on Seija Rautio. Joku siinä naisessa saa mut ihan hullaantuneeksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Oli dynaaminen viesti se ''tunkekaa innovaatiot perseeseenne''. Huumeet kondomin sisällä on näistä perseeseen tungettavista innovaatioista varmaan vieläkin se suosituin, mutta eiköhän niitä kohta ala tulla muitakin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oli dynaaminen viesti se ''tunkekaa innovaatiot perseeseenne''. Huumeet kondomin sisällä on näistä perseeseen tungettavista innovaatioista varmaan vieläkin se suosituin, mutta eiköhän niitä kohta ala tulla muitakin.
Itänaapurissa on kuulemma innovoitu jo neuvostoajalla joku päristin, jonka tuotekehittely on edelleen kesken.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, niiden ei olisi missään nimessä pitänyt päästää Erziä seurasta pois. Tulee vielä kostautumaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lääkäri vois ehdottaa että siirtyisin kannattamaan jotain vitun Barcaa. Tai no eihän se mikään vitun Barca oo, ihan hyvä joukkue, muttei mun joukkue. Sama kun ton vitun Sotkamon Jymyn kanssa. Niissä on sekin että ottavat pesäpallon tosissaan, vissiin eivät edes sopupelaa, ennen oli paremmin, rennommin. Sotkamo on pilannut hienon kansallispelin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kaisaniemen Tiikerit oli sentään hetki ennen ottelun alkua ärrällä koko joukkueen voimin lyömässä lappuja sisään isoilla panoksilla. Sitten ihmettelivät, kun syytettiin sopuilusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös