Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 889
  • 66 802

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieti nyt, jos vetää pidennetyn viikonlopun (esim. 4 päivää) putkeen viinaa ja sitten vielä Kari Runk oli erehtynyt vetämään jotain chiliviinaa siihen päälle. Voin kuvitella, että hetkeen ei ole hyvä olo.
Juu. Vitsillähän minä tuon heitin, opiaateissa kun tuo paskominen on hankalaa, kun rännää sitä muutaman päivän tai pidempään. Ei nimittäin paska irtoa kuin itkemällä, jos silläkään.
 

Nick Neim

Jäsen
Oon ehkä nolo, mutta jouduin googlaamaan varmuudeksi opiaatin. Olin hajulla, että lääkkeistä oli kyse. Olisinpa vetänytkin niitä mieluummin...

Tänään on jo hieman helpottanut.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Haloo Helsingin musiikki on aivan helvetin karseaa. Se emomuija on varmaan funtsinut, että lyriikoita kirjoittaessa menee pullo ja äänityskopissa toinen. Keikalla sitten varmaan kolmas. Tosin eipä suomalaisella "mainstream" musiikilla muutenkaan mene hyvin. Jos suurimmille artisteille annettaisiin tehtäväksi kirjoittaa biisi banaanista, niin Antti Tuisku ei pääsisi alkua pidemmälle ennen kuin hänelle tulisi suunnaton tarve työntää inspiraation lähteenä oleva banaani rektumiinsa. Arttu Wiskari ostaisi kaksi isoa ja kaksi pientä banaania, heittäisi ison banaanin mäkeen ja vonkaisi yh-banaanimammalta pillua ja kahvimaitoa. Myöskään Samuli Edelmann ei saisi itkultaan mitään aikaan, kun banaani muistuttaisi liikaa niistä hetkistä Satulinnassa, Veskun kainalossa. Elastinen nyökyttelisi päänsä irti ihan muuten vaan, kukaan ei tiedä miksi. Matias Mikkonen tekisi kunniaa perheensä nimelle ja levyttäisi singlen nimeltä Banaani Kamut, joka keräisi yhden liken ja 3500 unlikea Youtubessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Roast-ketju on näemmä perustettu. Minua on mielestäni vuosien saatossa paahdettu täällä sen verran riittävästi, ja itsekin olen paikoin roastannut ilman ketjuakin, että siinäpä on ketju, jossa en varmasti käy ehdolle ilmoittautumassa. Kyllä nyt tässä asiassa ostan itselleni hamekangasta. On niin sielu arpinen ja herkkä, että.

Johanna Kurkela - Rakkauslaulu
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sit mää vaa miättisi et kumpi mua tännää huvitti enemmäst: UFC-taiteilija Makvan Amirkaanin twiitti, jossa vieressään istuva 150 cm sulka päässä urheiluvaikuttaja näyttämässä peukkua ja teksti "Valavuori is the man!" VAI tuo Byggmaxin korjattu mainos.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sit mää vaa miättisi et kumpi mua tännää huvitti enemmäst: UFC-taiteilija Makvan Amirkaanin twiitti, jossa vieressään istuva 150 cm sulka päässä urheiluvaikuttaja näyttämässä peukkua ja teksti "Valavuori is the man!" VAI tuo Byggmaxin korjattu mainos.

Myös tuo byggmaxin mainos suomipopilla, jossa he kertovat saaneensa "paheksuvan tuomio" tai jotain sinne päin on timanttine.

myös tuo "rentouttavaa kesää itse kullekin" on aika näppärä heitto
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Haluan laittaa pari riviä miehestä, jolla on reppu. Reppumiehen repliikit kirjoitettuna viivojen perään, suluissa on yleensä turhaa ainesta, niin nytkin, mutta tarinan takia ne kannattaa lukea.

- Sullahan on se reppu, otatko mukkaan.
- No mikäpä hänessä.

Aikaa kuluu. Reppumies toteaa, että hänpä keittää joutessaan kahvit ja väsää eväät reppuun, koska reppuhan on hänen. Niin menettelee reppumies. Keittiöstä kysytään, että "missä se offi on?"

- Tuolla etteisen hyllyssä. ("Laitakko sen sinne reppuus?, entä vesipullot? nekin mahtuu sinne reppuun!")
- Jees, totta kai voin. Mahtuuhan ne.
('Miten se talouspaperi, pittääkö se ottaa mukkaan, entä sinappi?") Ääni kuuluu vessasta, jossa henkilö ehostaa kasvojaan.
- Tottahan tuota sinappi ja talouspaperi... reppuun... saatana... ("Entä limukka?") saatana perkele...
- Limukka on mukana.

Kaikki on mukana. Reppumies vastaanottaa reppuun vielä makkarapaketit, karkit yms. kunnes reppu painaa kymmenisen kiloa. Vesistö on hänen vieressään, reppu on matkannut auton takapaksissa. Nyt repun on aika siirtyä repun omistajan selkään, onhan se hänen reppunsa. Tuossa olisi polttopuita, mutta kun ei mahu reppuun. No eiköhän periltä löydy.

Muutamia kilometrejä kävelyä, kunnes nuotiopaikka saavutetaan. Ei puita. Reppumies purkaa repun. Hänellä myös sattumoisin on puukko repussa, jota voi käyttää väliaikaisena kirveenä nuotiohommissa. Koska puukko on hänen, hän suorittaa nuotiotyöt löytämistään kepeistä ja muista hätätarpeista. ("Annatko sen sinapin?, annatko sen paperin?, ehitkö antaa vesipullot?, kahvi maistuisi!, ET SITTEN muistanut kuppeja?") saatanan saatana.

- Puita pitäisi lähteä hakemaan, että saadaan nuotio. Huomatkaa! ääni on jo vaimeampi reppumiehellä. ("Hae sinä, sunhan reppu se on")
- Minä voin lähteä. Tässä vaiheessa reppumies on jo lähes lakannut olemasta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Sit mää vaa miättisi et kumpi mua tännää huvitti enemmäst: UFC-taiteilija Makvan Amirkaanin twiitti, jossa vieressään istuva 150 cm sulka päässä urheiluvaikuttaja näyttämässä peukkua ja teksti "Valavuori is the man!" VAI tuo Byggmaxin korjattu mainos.
Managerimoguli on iskenyt. Tapaus Byggmax on minulle vieras.
 

Ralph

Jäsen
Näin junassa pojan, jolla oli Khouma Babacarin Fiorentina-pelipaita päällään. Ei mitenkään poikkeuksellista, että jollain kymmenvuotiaalla on joku futispaita päällä, mutta että Fiorentina ja että Babacar. Sille täytyy nostaa hattua, kerrankin poikkeuksellista.

Yleensä kun kaikkialla näkee Cristian Ronaldo-, Lionel Messi-, Fernando Torres- ja David Villa -paitoja juuri tuon ikäisillä. Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yleensä kun kaikkialla näkee Cristian Ronaldo-, Lionel Messi-, Fernando Torres- ja David Villa -paitoja juuri tuon ikäisillä. Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.

Mun eka tais olla Christian Vierin Inter-paita, joku toi sen tuliaisena jostain, kun olin jotain 5 v. Seuraavan paidan muistan paremmin, kahdeksan vanhana Lontoosta hankittu Frank Lampardin Chelsea-paita. Se on yhä tallessa, mutta päälle ei uskoakseni enää mene.
 

Nick Neim

Jäsen
Shevchenko ja Milan. Oli muuten pienempänä suosikkijengi ja pelaaja varmaankin tuon paidan johdosta, vaikka mitään en futiksesta (silloinkaan) ymmärtänyt. Paljon voi arvoa olla kämäisellä piraattipaidalla. Missähän paitapoloinen lie, ikävöiden pohdin ma.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mulla on kolme nimettyä, joista kaksi on aitoja. Marchision Juve-paita on hyvinkin aktiivisessa käytössä ja toinen Torresin Liverpool-aikojen paita. Sitten vielä feikeistä löytyy Robben Bayernissa. Nimettömiä löytyykin sitten useampia, joista erikoisin on pitkähihainen Inter Milanin paita. Huiveja on vain Juve ja Olympiakos.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto lähes neljä kiloa oon lihonut kuukaudessa. Yhdellä muijalla punnitsin itseni, miehillä varmaan harvemmin vaakaa onkaan. Jokunen päivä sitten laskeskelin että juodessa 15 Koffia saa noin 2000 kaloria, mikä monesti mainitaan päivittäisenä tarpeena, ja tonhan mä oon nyt viimeiset viikot vetänyt. Kaikki safka siis menee ton yli ja mä oon koukussa pikaruokaan. Pakko vetää joka päivä pizza tai kebabbi tai joku vastaava, vaikka ei ole nälkä. Ihan sairasta. Nyt tohon täytyy tulla stoppi. Mitään liikuntaakaan en harrasta, paitsi masturbeerausta.

No joo tänään ajattelin pistää ryyppyputken poikki, mutta paskat. Varttia yli 11 juoksin vikaan metroon ja eikun Kallion kapakkaan kittaamaan. Viis tuoppia imasin hätäseen. Tullessa vielä parit tossa Treffipubissa ja Alepan kautta kasa ykköskaljaa. Kuka muka pystyy kännissä "menemään" nukkumaan? No jotkut friikit vissiinkin, saatanan luonnonoikut. Mitä ne tekee sille himolle? Ei kait siinä millään pysty nukahtamaankaan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Rüştü Reçber oli mun lempipelaaja aikoinaan. Taisi olla juurikin Rüştü joka seikkaili maalin takana ja kun hyökkäys muuttui puolustukseksi niin hyppäsi juuri ajoissa maalille ja teki jonkun haamutorjunnan. Pihapeleissä jos piti mennä maaliin niin fudiksessa torjuttiin aina Rüştüna ja lätkässä Dafoena. Nykyään en enää maaliin mene, mutta ulkojäille tullaan numerolla 88.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yhdellä muijalla punnitsin itseni, miehillä varmaan harvemmin vaakaa onkaan.

Hyi helvetti, onko muka jollakulla miehellä vaaka. Okei, jos oot vaikka nyrkkeilijä, niin sitten tarttet ehkä vaakaa kun on painonpudotusta ja sellasta, mutta mitä mies muuten vaa'alla tekis. Homothan on yleensä vähän läskejä, joten ei niilläkään oo vaakaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nuo kesätyttöehdokkaat ovat aivan paskat. Mitä helvettiä täällä on tapahtunut? Vaikka tuleva Emmerdale näyttelijä Gemma Atkinson (Google kuvahaku)vie noita jokaista täysin satanolla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.
Minun ensimmäinen futispaitani oli Sami Hyypiän Liverpool-paita. Arvostin jo silloin(eli n. 5-vuotiaana) sitä, että kyseessä oli nimenomaan suomalaisen pelaajan paita.

Tästä tulikin mieleeni, Hyypiähän saattaa olla Huuhkajien seuraava päävalmentaja.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko kukaan lukenut tämän viikon Apu-lehdestä Sanna Kiisken ja Nina T.A. Mikkosen yhteishaastiksen? Ihan bluesia koko soori, ekasta lauseesta päätöspisteeseen.
 

Snagari

Jäsen
Olen huomannut itsessäni hieman huolestuttavia piirteitä viimeaikoina. Suutahdan ja vihastun aivan liian helposti, ei mulla ennen ole ollut normaalia enempää siihen taipumusta mutta nyt tulee sellaisia puuskia joistakin käytännössä pienistä asioista. Yleensä se lähtee jostain pienemmästä kertymään päivän aikana sisälle ja sitten jossain vaiheessa purkautuu kun joku asia vituttaa tai menee huonosti.

Enkä siis suutu välttämättä muille, vaan voin suuttua ihan helvetisti itselleni jos tunnen että olisin voinut tehdä jotain paremmin tai jättää tekemättä ja siitä sitten kauhea vitutus omaa itseä kohtaan. Tai sitten olen koko päivän vittuuntuneella tuulella itseeni ja tiuskaisen sen jotain minulle puhuvaa päin.

Tuntuu etten ole ihan oman kehoni herra tällä hetkellä vaan olen tällainen kävelevä vittupää. Onko muilla ollut tällaisia jaksoja? Jos on niin mitä olette tehneet asian ratkaisemiseksi tai auttamiseksi?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko muilla ollut tällaisia jaksoja? Jos on niin mitä olette tehneet asian ratkaisemiseksi tai auttamiseksi?

On. Välillä on hyvä olla ihan rehellinen vittupää. Sillon saa luotua ihan helvetisti. Mitä ratkaisuun tulee, niin itse olen aloittanut viikon pituisen rännin. Kyllä se siinä matkalla unohtuu ja sen jälkeen on taas luova olotila. Jos ei ränni ole mahdollista tai sellaiseen ei ole haluja, niin sitten en osaa neuvoa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vittu sen kun tietäisi.

Osaat varmaan kuitenkin erotella, koska tällainen käytös on alkanut tai missä asiayhteydessä ärtymys nousee pintaan? Sellaisia tilanteita kannattaa kokeilla ainakin vältellä, mikäli mahdollista.

Olisi helppo todeta internet-psykiatrina, että kärsit lievästä masennuksesta tai jonkinlaisesta väsymystilasta, joka oireilee vihaisuutena, joten voit vaikka tehdä jonkun nettitestin ihan pikkuisen suuntaa antavana. Jos tuo olotila jatkuu jatkumistaan viikkotolkulla, etkä järjellä ajatellen voi poisajatella sitä mikä risoo, tai et saa millään kiinni syystä joka saa pulssin kohoamaan, niin sitten ehkä kyse on edellä mainituista.
 

Snagari

Jäsen
Osaat varmaan kuitenkin erotella, koska tällainen käytös on alkanut tai missä asiayhteydessä ärtymys nousee pintaan? Sellaisia tilanteita kannattaa kokeilla ainakin vältellä, mikäli mahdollista.

Olisi helppo todeta internet-psykiatrina, että kärsit lievästä masennuksesta tai jonkinlaisesta väsymystilasta, joka oireilee vihaisuutena, joten voit vaikka tehdä jonkun nettitestin ihan pikkuisen suuntaa antavana. Jos tuo olotila jatkuu jatkumistaan viikkotolkulla, etkä järjellä ajatellen voi poisajatella sitä mikä risoo, tai et saa millään kiinni syystä joka saa pulssin kohoamaan, niin sitten ehkä kyse on edellä mainituista.
Niin, osaan mä niitä syitä tavallaan hakea. Erinäisistä syistä en ole voinut harrastaa liikuntaa nyt vähään aikaan. Se harmittaa tietysti heti. Olen vähän lukkiutunut talon sisälle niin sekin vituttaa kun on kuitenkin kesä eikä pääse sillä tavalla ulkoilemaan kuin haluaisi. Raha-asiat vituttaa ym.

Tuo väsymystila kuulostaa enemmän sopivalta kuin masennus. Täytyy tarkastella sitä vähän netistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös