Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 732
  • 68 240

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Ralph

Jäsen
Näin junassa pojan, jolla oli Khouma Babacarin Fiorentina-pelipaita päällään. Ei mitenkään poikkeuksellista, että jollain kymmenvuotiaalla on joku futispaita päällä, mutta että Fiorentina ja että Babacar. Sille täytyy nostaa hattua, kerrankin poikkeuksellista.

Yleensä kun kaikkialla näkee Cristian Ronaldo-, Lionel Messi-, Fernando Torres- ja David Villa -paitoja juuri tuon ikäisillä. Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yleensä kun kaikkialla näkee Cristian Ronaldo-, Lionel Messi-, Fernando Torres- ja David Villa -paitoja juuri tuon ikäisillä. Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.

Mun eka tais olla Christian Vierin Inter-paita, joku toi sen tuliaisena jostain, kun olin jotain 5 v. Seuraavan paidan muistan paremmin, kahdeksan vanhana Lontoosta hankittu Frank Lampardin Chelsea-paita. Se on yhä tallessa, mutta päälle ei uskoakseni enää mene.

Nick Neim

Jäsen
Shevchenko ja Milan. Oli muuten pienempänä suosikkijengi ja pelaaja varmaankin tuon paidan johdosta, vaikka mitään en futiksesta (silloinkaan) ymmärtänyt. Paljon voi arvoa olla kämäisellä piraattipaidalla. Missähän paitapoloinen lie, ikävöiden pohdin ma.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mulla on kolme nimettyä, joista kaksi on aitoja. Marchision Juve-paita on hyvinkin aktiivisessa käytössä ja toinen Torresin Liverpool-aikojen paita. Sitten vielä feikeistä löytyy Robben Bayernissa. Nimettömiä löytyykin sitten useampia, joista erikoisin on pitkähihainen Inter Milanin paita. Huiveja on vain Juve ja Olympiakos.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto lähes neljä kiloa oon lihonut kuukaudessa. Yhdellä muijalla punnitsin itseni, miehillä varmaan harvemmin vaakaa onkaan. Jokunen päivä sitten laskeskelin että juodessa 15 Koffia saa noin 2000 kaloria, mikä monesti mainitaan päivittäisenä tarpeena, ja tonhan mä oon nyt viimeiset viikot vetänyt. Kaikki safka siis menee ton yli ja mä oon koukussa pikaruokaan. Pakko vetää joka päivä pizza tai kebabbi tai joku vastaava, vaikka ei ole nälkä. Ihan sairasta. Nyt tohon täytyy tulla stoppi. Mitään liikuntaakaan en harrasta, paitsi masturbeerausta.

No joo tänään ajattelin pistää ryyppyputken poikki, mutta paskat. Varttia yli 11 juoksin vikaan metroon ja eikun Kallion kapakkaan kittaamaan. Viis tuoppia imasin hätäseen. Tullessa vielä parit tossa Treffipubissa ja Alepan kautta kasa ykköskaljaa. Kuka muka pystyy kännissä "menemään" nukkumaan? No jotkut friikit vissiinkin, saatanan luonnonoikut. Mitä ne tekee sille himolle? Ei kait siinä millään pysty nukahtamaankaan.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Rüştü Reçber oli mun lempipelaaja aikoinaan. Taisi olla juurikin Rüştü joka seikkaili maalin takana ja kun hyökkäys muuttui puolustukseksi niin hyppäsi juuri ajoissa maalille ja teki jonkun haamutorjunnan. Pihapeleissä jos piti mennä maaliin niin fudiksessa torjuttiin aina Rüştüna ja lätkässä Dafoena. Nykyään en enää maaliin mene, mutta ulkojäille tullaan numerolla 88.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yhdellä muijalla punnitsin itseni, miehillä varmaan harvemmin vaakaa onkaan.

Hyi helvetti, onko muka jollakulla miehellä vaaka. Okei, jos oot vaikka nyrkkeilijä, niin sitten tarttet ehkä vaakaa kun on painonpudotusta ja sellasta, mutta mitä mies muuten vaa'alla tekis. Homothan on yleensä vähän läskejä, joten ei niilläkään oo vaakaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nuo kesätyttöehdokkaat ovat aivan paskat. Mitä helvettiä täällä on tapahtunut? Vaikka tuleva Emmerdale näyttelijä Gemma Atkinson (Google kuvahaku)vie noita jokaista täysin satanolla.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun ensimmäinen fanipaitani oli muuten Roberto Carloksen Brasilia-paita.
Minun ensimmäinen futispaitani oli Sami Hyypiän Liverpool-paita. Arvostin jo silloin(eli n. 5-vuotiaana) sitä, että kyseessä oli nimenomaan suomalaisen pelaajan paita.

Tästä tulikin mieleeni, Hyypiähän saattaa olla Huuhkajien seuraava päävalmentaja.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko kukaan lukenut tämän viikon Apu-lehdestä Sanna Kiisken ja Nina T.A. Mikkosen yhteishaastiksen? Ihan bluesia koko soori, ekasta lauseesta päätöspisteeseen.

Snagari

Jäsen
Olen huomannut itsessäni hieman huolestuttavia piirteitä viimeaikoina. Suutahdan ja vihastun aivan liian helposti, ei mulla ennen ole ollut normaalia enempää siihen taipumusta mutta nyt tulee sellaisia puuskia joistakin käytännössä pienistä asioista. Yleensä se lähtee jostain pienemmästä kertymään päivän aikana sisälle ja sitten jossain vaiheessa purkautuu kun joku asia vituttaa tai menee huonosti.

Enkä siis suutu välttämättä muille, vaan voin suuttua ihan helvetisti itselleni jos tunnen että olisin voinut tehdä jotain paremmin tai jättää tekemättä ja siitä sitten kauhea vitutus omaa itseä kohtaan. Tai sitten olen koko päivän vittuuntuneella tuulella itseeni ja tiuskaisen sen jotain minulle puhuvaa päin.

Tuntuu etten ole ihan oman kehoni herra tällä hetkellä vaan olen tällainen kävelevä vittupää. Onko muilla ollut tällaisia jaksoja? Jos on niin mitä olette tehneet asian ratkaisemiseksi tai auttamiseksi?

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko muilla ollut tällaisia jaksoja? Jos on niin mitä olette tehneet asian ratkaisemiseksi tai auttamiseksi?

On. Välillä on hyvä olla ihan rehellinen vittupää. Sillon saa luotua ihan helvetisti. Mitä ratkaisuun tulee, niin itse olen aloittanut viikon pituisen rännin. Kyllä se siinä matkalla unohtuu ja sen jälkeen on taas luova olotila. Jos ei ränni ole mahdollista tai sellaiseen ei ole haluja, niin sitten en osaa neuvoa.

godspeed

Jäsen
Vittu sen kun tietäisi.

Osaat varmaan kuitenkin erotella, koska tällainen käytös on alkanut tai missä asiayhteydessä ärtymys nousee pintaan? Sellaisia tilanteita kannattaa kokeilla ainakin vältellä, mikäli mahdollista.

Olisi helppo todeta internet-psykiatrina, että kärsit lievästä masennuksesta tai jonkinlaisesta väsymystilasta, joka oireilee vihaisuutena, joten voit vaikka tehdä jonkun nettitestin ihan pikkuisen suuntaa antavana. Jos tuo olotila jatkuu jatkumistaan viikkotolkulla, etkä järjellä ajatellen voi poisajatella sitä mikä risoo, tai et saa millään kiinni syystä joka saa pulssin kohoamaan, niin sitten ehkä kyse on edellä mainituista.

Snagari

Jäsen
Osaat varmaan kuitenkin erotella, koska tällainen käytös on alkanut tai missä asiayhteydessä ärtymys nousee pintaan? Sellaisia tilanteita kannattaa kokeilla ainakin vältellä, mikäli mahdollista.

Olisi helppo todeta internet-psykiatrina, että kärsit lievästä masennuksesta tai jonkinlaisesta väsymystilasta, joka oireilee vihaisuutena, joten voit vaikka tehdä jonkun nettitestin ihan pikkuisen suuntaa antavana. Jos tuo olotila jatkuu jatkumistaan viikkotolkulla, etkä järjellä ajatellen voi poisajatella sitä mikä risoo, tai et saa millään kiinni syystä joka saa pulssin kohoamaan, niin sitten ehkä kyse on edellä mainituista.
Niin, osaan mä niitä syitä tavallaan hakea. Erinäisistä syistä en ole voinut harrastaa liikuntaa nyt vähään aikaan. Se harmittaa tietysti heti. Olen vähän lukkiutunut talon sisälle niin sekin vituttaa kun on kuitenkin kesä eikä pääse sillä tavalla ulkoilemaan kuin haluaisi. Raha-asiat vituttaa ym.

Tuo väsymystila kuulostaa enemmän sopivalta kuin masennus. Täytyy tarkastella sitä vähän netistä.

Suosikkijoukkue
Mullakin tulee välillä sellaine fiilis, että olen aivan paska kaikessa ja riesaksi muille. Sitten alan räyhäämään itselleni eikä muutkaan tykkää siitä. Välillä onneksi onnistun unohtamaan oman kyvyttömyyteni, jota yritän kompensoida kirjoittamalla korulauseita jääkiekosta tykkääville kasvottomille hahmoille. Yleensä tällainen tilanne iskee päälle, kun töhöilen jossain asiassa, jota en oikeasti hallitse, vaikka kuvittelen osaavani (esim. viimeksi moottoriveneen peruuttaminen suoraan kohtalaisessa tuulessa, välillä paikalleen pysähtyen). Ja jos en siis jotain osaa, niin sitten alan ajatella, etten oikeasti osaa mitään kovin hyvin ja olen laiska paska josta kukaan ei oikeasti tykkää. Sitten syön ensimmäisen kerran sitten aamiaisen (tämä fiilis ei ikinä iske ennen n. kello kuutta illalla) ja olo vähän helpottaa. Siihen vielä univajeen paikkausta ja elämä hymyilee.

E: Onneksi on myttyä, mitä mennä polttamaan notskille Hervantaan kaiken retalejengin nähtäville.

godspeed

Jäsen
^

Mulla oli vuosikausia sellainen fiilis, että kaikki on aivan perseestä, ennen kuin sain lääkityksen joka tuntuu korjaavan kaikki fyysiset puutteet aivoista. Sen korjausliikkeen jälkeen henkinen puoli on toiminut aivan erilailla ja ongelmat on voinut käsitellä ns. terveellä tavalla. Tässä mielessä voin herkästi tyrkyttää samanlaista settiä sellaisillekin, jotka vain kärsivät normaalista vitutuksesta, eikä kyse ole muusta kuin vain henkisistä, eritoten väliaikaisista, vitutuksen tunteista jos jokin ei mene suunnitellusti. Ei ole mitenkään epänormaalia, että joskus tuntee olevansa vaillinainen, vaikka moni tuntuu hautaavan mahdolliset heikkouden hetket niin syvälle kuin mahdollista koska omaa haavoittuneisuuttaan ei sovi näyttää, sillä muuten sinut luokitellaan vammaiseksi. Pikemminkin sellaiset ikävätkin kokemukset auttavat juurikin jokaista olemaan parempi siinä mitä tavoittelee. On tavoittelun kohde sitten mielenrauha tai jokin duuni. Kaikki meistä kasvaa kokemusten ja ennen kaikkea pienten, konkreettisten asioiden kautta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Emilia Clarkesta ei tule Jatkoajan kesätyttöä tänäkään vuonna. Tuskin milloinkaan. Voi perustaa nevöevökerhon Tuomiston Sadun kanssa. Kerhon kunniajäsen on Olli Jokinen.

Suosikkijoukkue
^

Mulla oli vuosikausia sellainen fiilis, että kaikki on aivan perseestä, ennen kuin sain lääkityksen joka tuntuu korjaavan kaikki fyysiset puutteet aivoista. Sen korjausliikkeen jälkeen henkinen puoli on toiminut aivan erilailla ja ongelmat on voinut käsitellä ns. terveellä tavalla. Tässä mielessä voin herkästi tyrkyttää samanlaista settiä sellaisillekin, jotka vain kärsivät normaalista vitutuksesta, eikä kyse ole muusta kuin vain henkisistä, eritoten väliaikaisista, vitutuksen tunteista jos jokin ei mene suunnitellusti. Ei ole mitenkään epänormaalia, että joskus tuntee olevansa vaillinainen, vaikka moni tuntuu hautaavan mahdolliset heikkouden hetket niin syvälle kuin mahdollista koska omaa haavoittuneisuuttaan ei sovi näyttää, sillä muuten sinut luokitellaan vammaiseksi. Pikemminkin sellaiset ikävätkin kokemukset auttavat juurikin jokaista olemaan parempi siinä mitä tavoittelee. On tavoittelun kohde sitten mielenrauha tai jokin duuni. Kaikki meistä kasvaa kokemusten ja ennen kaikkea pienten, konkreettisten asioiden kautta.

Joo ei tässä lääkitykseen ole tarvetta, ei tämä mikään jokapäiväinen ilmiö ole.

Suosikkijoukkue
Onnittelut. Te olette normaali!

Ai hän? Niin olen kuullut eräiden siellä alhaalla kertovan. Ja kyllähän hän itse kovasti todistelee meille olevansa.

Ralph

Jäsen
Joskus iltaisin mä nousen lentoon viitta hulmuten. Ja mä pelastan tän maailman ja onnettomat sen.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Emilia Clarkesta ei tule Jatkoajan kesätyttöä tänäkään vuonna. Tuskin milloinkaan. Voi perustaa nevöevökerhon Tuomiston Sadun kanssa. Kerhon kunniajäsen on Olli Jokinen.

Äläl laita tätä jossain määrin kaunista Emiliaa samaan kategoriaan tuon Tuomiston kammotuksen kanssa. Nätti tyttö kuitenkin, vaikka brunettena paljon nätimpi kuin vaikka Game of Thronesissa on ollut. Sikäli voin liittyä klubiin, että Jennifer Love Hewit tuskin koskaan tulee kyseistä pystiä saamaan ja sen on helvetillinen vääryys.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy