Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon niinkun toi Pertsa, jota näyttelee Juha Veijonen. Tosin oon vaan yksinkertainen maisteri.
Siis ymmärsinkö oikein: Olet katsomassa keikkaa paikan päällä, mutta kirjoitat silti Jatkoaikaan?Kornin keika menossa. Varsin ok meno yleisössä, mutta hieman vaisu alku itse bändillä @Hellfest
Siis ymmärsinkö oikein: Olet katsomassa keikkaa paikan päällä, mutta kirjoitat silti Jatkoaikaan?
Okei. Kuulostaa silti omaan korvaan erikoiselta. Luulisi nimittäin, että keikalla olisi muutakin tekemistä kun näprätä puhelinta.En näe mitään ongelmaa asiassa. On sitä itsekin kesken otteluiden joskus Jatkoaikaan ja twitteriin viestejä näpytellyt.
Sitäpaitsi nykyisessä dorkateknologiakuplassa, jossa elämme, on hyvin tavallista jo ihan pienillä klubikeikoillakin, etä jengi tapittaa puhelimiaan, vaikka luulisi että haluaisi keskittyä siihen musiikkiin kun on pääsylipustakin maksanut, mutta näin ei näytä olevan.
Kysymys ei ole niin yksiselitteinen. Lain mukaan julkisella paikalla saa kuvata, enkä ole varma onko ravintola julkinen paikka vai ei, vaikka sinne olisi pääsymaksu. Käytännössähän toki lentäisi "niskavilloista vittuun", eikä siinä minusta mitään väärää ole, mutta periaatteen tasolla tällaista oikeutta kuvauskieltoon ei välttämättä ole, riippuu siitä julkisen paikan määritelmästä. Oikeus valita asiakkaansa millä perusteella tahansa toki on. Googleen hakusanoja: ravintola julkinen paikka pääsymaksu, niin löytää paljon vääntöä aiheesta.Tästä toisaalta positiivisena poikkeuksena mainittakoon, että nykyään on myös Suomessa klubeja joissa kuvaaminen on ehdottomasti kielletty. Ilmeisesti ihan lain mukaankin näin pitäisi olla tai ainakin omistajalla on oikeus se kieltää. Niskavilloista vittuun vaan jos minulta kysytään. Lätkämatsit tässä poikkeus.