Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 386 122
  • 66 973

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taisin aiemminkin mainita että nyt joulukuussa osallistuin eri puljujen nettijoulukalentereihin ja muihin vastaaviin kilpailuihin. Lähemmäs tunti meni päivässä kun tietoja näpyttelin, vaikka aika nopeaa se oli kun tää vekotin tunnistaa automaattisesti osoitteen jne. Mutta siis seitsemästä napsahti voitto. Pieni ravintolalahjakortti, pieni lahjakortti Stokkalle, ilmaislippu tiedekeskukseen, luontaistuotekaupasta pieni paketti, lelukaupasta on tulossa joku paketti, fanitapaaminen ja sitten illallinen kahdelle. Plus Mäkkärin sovelluksesta tuli joku pieni kokisnalle-avaimenperä, jos sekin lasketaan. Tarkemmin en noista varmaan viitsi kertoa kun joissakin saattaa joskus olla nimi netissä. Tai no tuskinpa noissa nyt on.

Ja mistä sitä tietää jos postissa jotain muutakin vielä tipahtaa...
 

Ralph

Jäsen
Jes, olin eka joka kirjoitti tälle palstalle vuonna 2015. Koen olevani nyt ainakin viisi prosenttia parempi ihminen kuin esim. viime vuonna.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vuoden ensimmäinen viesti? Check. Parempaa vuotta kaikille! Viskiä kehiin, nyt.

EDIT: Ralph, mäkin itken. Vuosi meni pilalle. Tehkääs tilaa kalsarikänniketjussa.
 

sinikettu

Jäsen
Lasketaanko homoiluksi, jos saa poskisuukon miespuoliselta ihmiseltä uuden vuoden kellonlyömällä? Tekeekö asian paremmaksi/pahemmaksi, että tekijä on ranskalainen? Näin teoriassa vain kyselen, minua ei ole syytä epäillä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Happy new year everyone. It's 2015. What you like that Esko EpäKesko, Virveliä Kainaloon, GoYote and Ralph? Eli hyvää uuttavuotta kaikille. Toivotaan kaikki yhdessä Arizona Coyotesille mestaruutta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Happy new year everyone. It's 2015. What you like that Esko EpäKesko, Virveliä Kainaloon, GoYote and Ralph? Eli hyvää uuttavuotta kaikille. Toivotaan kaikki yhdessä Arizona Coyotesille mestaruutta.

No perskeles tykkäänhän minä. Muttei Yotesille mestaruutta, veivät Teppo Winnipegin Winnipegistä, mutteivät Winnipegiä Teppo Winnipegistä. Shein Doup, ja, ei mitään. Onko siellä edes ollut lähtijöitä? NPL:n yleisökeskiarvokin on isompi, kuin Joudiissin kaikkien aikojen yhteenlaskettu yleisömäärä. Mä häpeän, me kaikki hävitään. Arizonan voi ottaa pois Coyotesista ja Coyotesin Arizonasta. Viva Las Vegas, let's rock, sano ZZ Top kun ylituuheat kahvat heilu ja saksofoni soi. Toivotahan sen sijaan Ilveksen kiekkojaoston edustusryhmälle mestaruutta, niin saavat olla jälleen sinisilmättömiä kolmekymppisiä 2045. "Sillon oli Pentikäisen Atte kun minä olin nuori! Hyviä aikoja." Katosta roikkuu #82 ja Välimaa. We are the kinks!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
#VIVALAVEHMA JA SPORTTIKOTKA NE JUTTELI KAHAREN KESKEN
JÄTÄ SINÄ PÄÄLLE SE KÄPSLOKKI NIIN MINÄ KIRJOTAN RYAN VESCEN
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Nainen lävisti itseään vielä kerran.
Vuoti ja kuivui.
Jossain hehkui palava tanssilava.
Olimme hetken kuin ruodottomat kalat ja sinä olit siinä niin.
Ja lepattivat kaukaiset tähdet.
Loppu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nainen lävisti itseään vielä kerran.
Vuoti ja kuivui.
Jossain hehkui palava tanssilava.
Olimme hetken kuin ruodottomat kalat ja sinä oli siinä niin.
Ja lepattivat kaukaiset tähdet.
Loppu.


>>>>>Omat runot

Linkki Jatkoaikaan.

Sellaista asiaa oli.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Wikipediasta Steven Gerrardin artikkelista poimittua:

"Gerrard vieraili pojan luona sairaalassa lahjoittaen tälle pojan suosikkipelaajan, Manchester Unitedin ja Gerrardin maajoukkuetoveri Wayne Rooneyn nimikirjoituksella varustetut jalkapallokengät."


Mahtaa olla tyytyväinen lapsi. Ei moni poika saa omaa suosikkipelaajaansa, valioliigaseuraa ja jonkun tusinafutarin nappulatossuja.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Ei ihme että MANUlla on mennyt niin paskasti viime aikoina jos koko jengiä johtaa joku sairas muksu.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Löytyi vahongossa käyttäjä @Lunatico Facebookista. Postasi sinne ryhmään saman jutun, kun tänne palstalle.

PS: Sulla on komia paita!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
^ Kai sinä näit kirjoitustyylistäkin, että kyseessä on täysin eri henkilö!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jaa. Sekoilen sitten vissiin taas vaihteeksi - jotain en lukenutn kunnolla. No, Jatkislainenhan tuo on anyways?
 

sinikettu

Jäsen
Ei helvetti, tajusin noin pari minuuttia sitten, että nyt on loppiainen. Pitäisi varmaan poistua useammin internetin ruhtinaskunnasta. Ulkona on vaan liian kylmä, että uskaltaisin nenääni sinne tunkea.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Heidi Suomi näyttää edelleen helvetin nätiltä. Perseetön hän toki on, mutta muuten hän kestää katseen jos toisenkin. Toinen naikkonen, jonka kuvia huomasin taas kerran tuijottaneeni pitkähkön tovin, on pygmi nimeltään Anna Abreu. Ei liene ensimmäinen eikä tasan tarkkaan viimeinen kerta, kun kehun hänen ulkoista habitustaan, sillä onhan tuossa tytössä edelleen sitä jotain.

Siti Jaffa kuluu huomattavasti nopeammin käytössä kuin Siti Cola.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko klikkihuoraaminen silloin klikkihuoraamista, kun otsikossa ei ole varsinaisesti miinaa, mutta kuitenkin on? Iltasanomat julistaa "Kuningas siirtyy FC Lahteen". En arvellut sen Kuninkaan siirtyvän enää pelaamaan, mutta kenties johonkin valmennuspestiin.

Mikko Kuningas siirtyy PEPO:sta FC Lahteen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös