Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 434 868
  • 67 209

Ralph

Jäsen
Onko klikkihuoraaminen silloin klikkihuoraamista, kun otsikossa ei ole varsinaisesti miinaa, mutta kuitenkin on? Iltasanomat julistaa "Kuningas siirtyy FC Lahteen".
Ihmiset haluavat selvempiä otsikoita, mutta nyt kun niin selkeä kuin olla ja voi, ihmiset valittavat. Joku kommenteissa valittaa harhaanjohtavasta otsikosta. Tuo on juuri niin simppeli kuin tarvitaan, mainitaan pelaajan nimi ja joukkue. Ei yhtään harhaanjohtava.

Zaborsky siirtyy IFK:hon
Sillanpää siirtyy Jokereihin
Kuningas siirtyy FC Lahteen

Jos alin on huono otsikko, on kaksi ylempääkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiset haluavat selvempiä otsikoita, mutta nyt kun niin selkeä kuin olla ja voi, ihmiset valittavat. Joku kommenteissa valittaa harhaanjohtavasta otsikosta. Tuo on juuri niin simppeli kuin tarvitaan, mainitaan pelaajan nimi ja joukkue. Ei yhtään harhaanjohtava.
Jep, juuri sitä ajoin takaa. Kaikin puolin selkeä otsikko, mutta varmasti kerää kuitenkin enemmän klikkauksia kuin "Virtanen siirtyy FC Lahteen". Korkeintaan voi miettiä, olisiko jonkun juniori-ikäisen alasarjapelaaja Mikko Virtasen siirtyminen FC Lahteen ylittänyt Iltasanomien uutiskynnystä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ihmiset haluavat selvempiä otsikoita, mutta nyt kun niin selkeä kuin olla ja voi, ihmiset valittavat. Joku kommenteissa valittaa harhaanjohtavasta otsikosta. Tuo on juuri niin simppeli kuin tarvitaan, mainitaan pelaajan nimi ja joukkue. Ei yhtään harhaanjohtava.
Niin, toisaalta on, toisaalta ei; kuinka monelle urheilua - saati erityisesti jalkapalloa - seuraavalle Kuningas tuo ensimmäisenä mieleen Mikko Kuninkaan? Minä en ainakaan ollut kuullutkaan kyseisestä pelaajasta.
Zaborsky siirtyy IFK:hon
Sillanpää siirtyy Jokereihin
Kuningas siirtyy FC Lahteen
Esimerkit eivät ole sikäli rinnasteiset, että Zaborsky-nimisten pelaajien osalta ei ole minkäänlaista erehtymisen vaaraa, ja kukaan tuskin kuvittelee, että esimerkiksi Olli, Frans Emil tai Jari siirtyisivät Jokereihin. Tilanne on hieman samantyyppinen kuin vuosia sitten Jatkoajan verkkolehdessä, kun SaiPa purki Riku Dufvan sopimuksen. Asia uutisoitiin otsikolla "Dufvan sopimus purettu", mikä oli myöskin täysin totuutta vastaava sanamuoto. Silti sen laatija johtaa täysin tietoisesti ja takuuvarmasti otsikon klikkaajan harhaan.

"Mikko Kuningas siirtyy FC Lahteen" ja "(Riku) Dufva ei jatka SaiPassa" olisivat hyvin todennäköisesti olleet otsikoita ennen klikkiaikakautta, mutta nyt mennään näillä. Valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Huominen päivä jännittää melko todella paljon. Joudun ehkäpä suurimpaan henkiseen testiin, missä olen tähän mennessä ollut. Sinällään pieni asia mutta muutos tässä ennen kaikkea pelottaa. En nyt parempaa ketjua tähän hätään löytänyt, joten antaa mennä tänne. Toivottakaa tsemppiä.
 

faro

Jäsen
Huominen päivä jännittää melko todella paljon. Joudun ehkäpä suurimpaan henkiseen testiin, missä olen tähän mennessä ollut. Sinällään pieni asia mutta muutos tässä ennen kaikkea pelottaa. En nyt parempaa ketjua tähän hätään löytänyt, joten antaa mennä tänne. Toivottakaa tsemppiä.
Tsemppiä!

Kiintoisaa olisi, jos avaisit hiukan enemmän tätä "asiaa".
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Kiintoisaa olisi, jos avaisit hiukan enemmän tätä "asiaa".
En nyt julkisesti viitsi hirveästi avata asiaa ainakaan vielä. Melko vaikea aihe edes nimimerkin takaa avautua sen enempää. Pari kuukautta takaperin kirjoittelin rohkeudesta tähän samaiseen ketjuun ja sanotaanko että nyt olen saanut rohkeutta päästä ehkäpä suurimmasta pelostani yli. Olotila tällä hetkellä pelokas, ylpeä, onnellinen sekä paljon muutakin mitä vaikea kuvailla. Kiitos tsempeistä. Uskon, että parin kuukauden päästä minulla menee paremmin kuin koskaan ja se nyt luo voimaa huomiselle.

Vähän dramaattisen oloinen viesti :D Hiton iso asia minulle, vaikka todellisuudessa itseasiassa ihan pikku juttu. Pelko oli vain kasvanut itse asiaa suuremmaksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kiitos? Postasin mitä ja minne ryhmään? Milloin?
Ihan näin meidän kesken. Tietämättömäksi tekeytyminen toimii ihan helvetin hyvin, kun bustataan jo kolmannelta foorumilta kusettamasta jengiä.

Mitää? Kenellä on paskat housussa? Missä? Kaverilta sain paskaiset housut. Milloin on ollut paskaa housussa?

Vituttaa toi lätinä --> ignore --> moro.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jouluaattona latasin viimeksi kännykkää ja vieläkin on akkua 4/5. On kyllä niin hölmöläisten hommaa ne älyluurit, joiden akku kestää vaan päivän. Mitä älyä se muka on jos ei älyä kestää pitempään.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jouluaattona latasin viimeksi kännykkää ja vieläkin on akkua 4/5. On kyllä niin hölmöläisten hommaa ne älyluurit, joiden akku kestää vaan päivän. Mitä älyä se muka on jos ei älyä kestää pitempään.

Samsungissa on ainakin superpaska akku, latasin puhelimen yöllä täyteen ja päivällä puhelin oli tunnin verran latauksessa mutta taas aivan tyhjä akku. Olisi paketissa kaksi uutta akkua mutta en ole niitä vielä koeponnistanut.

Nokian peruskapulaa latasin töissä viimeksi tapaninpäivänä ja vielä on puolet akkua jäljellä. Mistähän älyluureihin saisi samalaisen akunkeston?
 

sinikettu

Jäsen
Huomenia arvon aamukukkujat. Ihminen se vaan on jännä otus. Viime yönä nukuin helvetin sikeästi yhdeksän tuntia ja koko päivän oli sellainen fiilis, että minua oltaisiin tempaistu halolla päähän. Tänä yönä sitten kuorsailin noin kuutisen tuntia hieman katkonaista unta heräten viiden jälkeen ja olo ei voisi olla virkeämpi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itse nukuin tosiaan sen 2 ja puoli tuntia. Saa nähdä millainen jetlag tässä tulee ihan kotimaassa saatua aikaan loman jäljiltä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
^ Meil samat. Kahdentoista maissa nukkumaan, nukahdin joskus kahden jälkeen ja heräsin puoli viiden jälkeen. En tiedä vaikuttiko alitajunnassa koulun alkaminen tänään. Eipä haittaa, sain todistaa Detroitin voittoa. Nyt on virkeä olo, saa nähdä onko tunnin päästä kun istun talonrakennuksen tunnilla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viime aikoina olen enimmäkseen katsellut Youtube-videoita joissa ulkomaalaiset maistelevat suomalaisia karamelleja.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan näin meidän kesken. Tietämättömäksi tekeytyminen toimii ihan helvetin hyvin, kun bustataan jo kolmannelta foorumilta kusettamasta jengiä.

Mitää? Kenellä on paskat housussa? Missä? Kaverilta sain paskaiset housut. Milloin on ollut paskaa housussa?

Vituttaa toi lätinä --> ignore --> moro.

Vittu sinä oot pihalla :D Sorry nyt vain, mutta en ole kusettanut yhdelläkään foorumilla. Tiedän kyllä, että sinä puhut nyt paidoista joita olen myynnyt TÄÄLLÄ öö 2 tai 3 kappaletta. MISSÄÄN MUUALLA en ole niitä myynyt. Eikä täälläkään ollut kusetus mielessä missään vaiheessa.

Olet kyllä uskomattoman typerä tapaus jos kuvittelet minun olevan tuo muron pelle. Ei millään pahalla, mutta olet nyt enemmän kuin väärässä.

Ja tiedoksi sinulle jos vielä tämän näet, tuo Facebookin juttu mistä @Ötökkä puhui ei liity milläänlailla pelipaitoihin. Hän tarkoitti sitä Uusi Toivo nimisen lehden julkaisemaa juttua minne kirjoitin ja jonka jutun julkaisin pari päivää sitten ihan eri ryhmässä missä sinä luulet, mutta ethän sinä vatipää älyä tätä vaan vetelet ihmeellisiä johtopäätöksiä vähän joka sanasta mikä minuun liittyy.

@KiVi ihan nyt meidän kesken, mikä vituttaa?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suuret ihmiset osaavat lopettaa ajoissa. En väitä itse osaavani, mutta mutta... Sanotaanko näin, että nimimerkin ajojahti palstalla on aika naurettavaa, voisi näitä asioita muuallakin selvitellä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävin just k-kaupassa ja totesin, että ostoskärryissä on tätä nykyä tabletit asennettuina. Nyt on kaikki nähty.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Oli lauantaina Lotossa 5+1 oikein. Tunnen olevani onnekas, mutta samalla koen että minua on petetty.
 

Ralph

Jäsen
Oli lauantaina Lotossa 5+1 oikein. Tunnen olevani onnekas, mutta samalla koen että minua on petetty.
Joku kuukausi sitten itsellä oli 4+0 oikein, mutta niin, että neljä ensimmäistä numeroa osui kohdille. Siinä vaiheessa jo funtsin kaikenlaista, kunnes totuus paiskahti päin kasvoja ja loput kolme meni metsään.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tänään loppui kirjoituskielto, jes! Kylläpä tässä viikon aikana on tullut uusia ketjuja ja vanhoja nostettu pinnalle. Paljon olisi ollut asiaa ja Evertonin kisakin meni ohi, kun ei näköjään voi edes yksityisviestejä bännin aikana lähettää. Oli aika kiva uudenvuoden toivotus modeilta. Ei mahda mitään, eka porttikielto kärsitty kun lomalla oli enemmän aikaa kirjoitella ja heti rankaistiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävipä tänään niin, että laitoin auton käymään ja tein lumityöt. Tämän jälkeen huomasinkin auton ovien olevan lukossa ja avaimien sisällä. Onneksi kyseessä oli autoliikkeen auto ja sieltä tulikin asiansa osaava autoonmurtautuja ja avasi auton oven.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kävin just k-kaupassa ja totesin, että ostoskärryissä on tätä nykyä tabletit asennettuina. Nyt on kaikki nähty.
Pyörittivätkö vaan mainoksia vai oliko niillä ihan joku käyttötarkoitus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös