Alan olla sata varma siitä, että Joulupukki on olemassa... Ainoa toive oli, että saisin PS4:lle GTA V -pelin ja kas kummaa, siellä se lahjakääreiden alta paljastui! Tosin kova on kutina myös siitä, että tuolla avopuolisolla on näppinsä tässä pelissä (kirjaimellisesti). Mutta hieno Joulu! Lapset oli liekeissä ja yhdessä hyvän ruoan, yhdessä olon ja GTA V pelin, niin voin käsi sydämelläni sanoa, että nappiin meni!
Ja kun jotain hyvääkin, niin aina on myös jotain pahaakin... Mulla todettiin keskivaikea uniapnea. Ka. oli 14 sek. hengittämättä yön aikana, pisin oli kestänyt 27 sek. ja yhteensä hengityskatkoksia 9h unien aikana oli massiivinen 160 kertaa... Eipä, ns kaasunaamari sitten joka yö naamalla tästä lähtien aina hautaan saakka (varmaan vielä sielläkin tuo häkki on naamalla). Toki asialle pystyy itsekin jotain tekemään kun lisää liikunnan taas samalle tasolle missä se oli ennen työn päättymistä + terveellinen ruoka niin ainakin lievemmäksi tuolla sen saa, mutta kyllähän se vituttaa kun on erittäin todennäköistä, että tuon kanssa sitten olen naimisissa siihen saakka kunnes kuolema meidät erottaa. Viikon mulla on tuo ollut ja vaikeita aikoja on ollut. On masentanut, vituttanut ja oikeastaan kaikki tunneskaalat äkkiseltään mietittynä käyty läpi ja edelleenkään en ole hyväksynyt tätä kohtaloa. En tiedä hyväksynkö koskaan, saa nähdä. Jos täällä on kohtalon tovereita niin mielelläni kuulisin kokemuksia tuon uniapnealaitteen kanssa olemisesta.