Taas on netti loppu ja yövuoroa on jäljellä ihan liikaa sekä tänä yönä että tulevina öinä.
Mitä töitä teette?
Sosiaalipuolen hoitsuna väännän 11 tuntisia öitä ja vittuunnun sekä väsyn. Minä voisin ruveta miljardööriksi.Mitä töitä teette?
Yritän pitää kolmensadan hehtaarin aidatun alueen koskemattomana ulkopuolisilta ja odottelen, josko vaikka tuolla tehtaalla tapahtuu jotain äksidenttiä. Näin viikonloppuyönä oikeastaan se on ainoa asia, joka voisi meikäläistä työllistää ja sitä en tietty toivo, koska tällä alueella se saattaa tarkoittaa myös ihmishenkien menetyksiä / vammautumisia. Saahan tästä näin sunnuntaina tuplapalkkaa, mutta yksin kun olen, niin yksinäistä tuppaa olemaan. Arkisin sentään yöaikaan voi jotain hommaakin olla, nyt ei näy kameroista edes lastauspaikoilla ketään. Kolme tuntia enää, kolme tuntia enää, on se vaan pitkä aika odottaa, kun yksi pakollinen työ on enää tehtävänä viideltä ja siinäkin menee noin 15min.
Hyvä, että pääsit heti elämän perusasioiden pariin ennen siirtymistäsi huomattavasti vähemmän tärkeiden asioiden kuten jääkiekkoketjujen pariin. Huomaa myös menneisyyden syövereistä putkahtanut Kuppikoko-ketju, jolla on potentiaalia nousta samanlaiseksi kestoketjuksi.
Heh niin. No mua tuossa mielessä kakkonen ei ole koskaan kiinnostanut ;) toki tuotakin funtsin sen pienen hetken, mutta aavistelin kyseessä olevan jotain sellaista mistä mulla ei ole mitään käryä. Ja niin se myös olikin :)En tie muijastas, mutta kuka helvetti jättää vastaamatta kakkonen :/
Se perkele meni ja otti ja varasi ja samontein myös maksoi matkan Kanariansaarille! Viikko siellä marraskuun viimeisellä viikolla. Gran Canaria. Voihan elämäni syksy. Mä pääsen lentokoneeseen ekaa kertaa elämässäni, josta jokainen voi päätellä etten ole koskaan käynyt kovinkaan kaukana Suomesta. Tallinna on kauimpana missä on tullut käytyä. On tää jotain niin huikeaa ja käsittämätöntä huh huh. On mulla nainen, ei voi muuta sanoa!
Kiitos Musta Nuoli vinkistä. Tuota täytyy maistella. Passi ei ole voimassa, täytyy siis se uusia. Kannattaisiko käydä lekurissa ottamassa rokotteita? Jäykkäkouristusrokote ei välttämättä ole mulla enää voimassa niin se ainakin?
Mulla on muuten mennyt passi vanhaksi 06/2009 niin Kelpaako tuo enää siihen, että voin todistaa henkilöllisyyteni kun vissiin ajokortti ei siihen kelpaa? Ja muita kuvallisia henkkareita mulla ei ole.
Mulla on muuten mennyt passi vanhaksi 06/2009 niin Kelpaako tuo enää siihen, että voin todistaa henkilöllisyyteni kun vissiin ajokortti ei siihen kelpaa? Ja muita kuvallisia henkkareita mulla ei ole.
Ota ajokortti ja/tai vanha passi mukaan kyttikselle kuitenkin. Se kyttiksen toimistosetä/täti kyselee sulta hassunhauskoja kysymyksiä kuten vanhempien ja sisarusten nimiä, entisiä osotteita jne. ja näin varmentuu sun henkilöllisyydestä. Sitten se laittaa siihen passitilaukseen tiedon että saat luvan todistaa henkilöllisyytesi noutaessa jollain muulla välineellä jonka hän siihen kirjaa (joko ajokorttisi tai vanha passisi).
Kiitos Musta Nuoli vinkistä. Tuota täytyy maistella. Passi ei ole voimassa, täytyy siis se uusia. Kannattaisiko käydä lekurissa ottamassa rokotteita? Jäykkäkouristusrokote ei välttämättä ole mulla enää voimassa niin se ainakin?