Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 323 083
  • 66 828
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Koittakaas nyt tulla kirjoittamaan jotain. On niin pirun tylsää roikkua täällä, kun kaikki vaan mököttävät uuden palstasoftan takia.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Niin onkin tylsää. Vanha oli paska ja lagasi, mutta sitä paskaa rakastettiin kai sitten. No, sehän on suomalaista että aina voi valittaa. Itse ainakin uskon, että jo parin kuukauden päästä tämä uusi palsta toimii vanhaa paremmin, eikä edes hajota silmiä. Kai se joskus täytyy uudistua - tähän oli jopa perustelut. (ne lukee tuolla bugiketjussa).

Niin, eipä täällä nyt jengiä pyöri. Ehkä ne kaikki tilasi Änärin NetAnttilasta ja pelaa jo? Tosin sekin on paska, silti se ostetaan ja pelataan satoja pelejä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

Tähän on nyt tultu.

Lieneekö uusi foorumisofta ja jatkuvasti minua vainoava täysvalkoinen, ikuisesti lataava ikkuna hermostuttanut elimistöäni, mutta pakki meni sekaisin. Kauhea vatsan kivistys, johon heräsin alkuillasta oltuani pienillä torkuilla. Toista tuntia tuskanhikeä ja vatsanväänteitä, sitten ennakkojäristyksiä ja kovettuneen kivimassan työntymistä tulivuoren aukosta ulos, ja lopulta spektaakkelimainen mutta helpottava Vesuviuksen purkaus, jossa sula ruskea laava lopulta sinkosi eteenpäin useina kertoina. Hetken luulin rauhan koittavan, mutta ei kun vesilasin juominen ja viisi minuuttia, niin jo alkoi seuraava isku olla äkkikuolemavaiheessa. Toinen vesilasi ja kymmenen minuuttia. Sitten tovi vääntöä uuden JA-foorumin kanssa ja kaksi minuuttia. Ei varmaan enempää tänä iltana uskalla tätä käyttääkään, jos haluan välttää rajuimmat jälkijäristykset.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meinasin toiseen ketjuun kirjottaa mutta ehkä tänne menee paremmin, että vanha palstasofta oli ihan yhtä nopea kuitenkin, se että sitä ajettiin vanhalla koneella ei tee niistä queryistä sinne nopeampia, siinä mielessä palsta ei ole oikeasti nopeutunut yhtään, oikeastaan nyt on ollut kaikenmoista hikkaa, mikä on hidastanut tätä touhua. Olisikin varmaan karua luettavaa jos samanlaisilla koneilla ajaisi vanhaa softaa ja uutta ja jättäisi renderöinti(kait)ajat näkyviin. Molemmat tietääkseni kuitenki perustuu sql:n päälle ja se kysyminen sieltä databasesta ja sen nopeus ei muutu sillä että kysyjä muuttuu.

Minä en usko että totun koskaan tähän tyyliin missä saa rullata niin pärkeleesti että pääsee alas/ylöspäin suhteessa kirjainten kokoon ja missä on ihan tolkuttoman kokosia kuvia joka asialle. Se ei vain ole luonteva tapa käyttää sitä tilaa sitä informaatiota varten. Mitä tulee muuten silmiin niin esim noiden nimi laatikoiden pohja kun olisi vaikka vaalean sininen kuten tuo tänne on tullut lisää viestejä ja tämä alalaatikon pohja ja tuo oikean laidan palkkikin voisi olla vaikka tumman harmaa, niin se vähentäisi sitä silmiin osuvan kontrastin pinta-alaa. Siinä vanha softa oli uutta parempi. Nyt kirjoitus on aiva liian ohutta ja korkeaa suhteessa luonnolliseen tekstiin esim. kirjoissa ja aiheuttaa pakollista tarkentamista ihmissilmälle, mikä rasittaa, kuivattaa ja väsyttää silmiä.

Ei tälläset asiat vain poistu vaikka kuinka tottuu... valitettavasti.
Eikä uudistuksissa ole mitään vikaa, jos ne uudistukset vie touhua oikeasti eteenpäin, nyt e ole löytänyt mitään sellaista "uudistusta" mikä olisi jotain uutta sen vanhan päälle, vanhaankin olisi muuten saanut modityökaluja lisää ja pikavastaus systeemiä jne. ne oikeat uudistuksetkin kuten youtube linkit meni heti kieltoon, missä siis ne uudistukset? Siinä että voi seurata mitä joku toinen palstalainen puuhaa?
 

Ralph

Jäsen
Pitäisiköhän ryhtyä jääkiekkoilijaksi. Esimerkiksi Jesse Puljujärvi on pelannut minua yhden ottelun enemmän ammattilaisliigassa ja on jo supertähti. Ehkä minäkin olen melkein.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hieman harmittaa se fakta maaseudulla asumisessa, että tämä paikkakunta sijoittuu katvealueeseen jonne ei saa digitan tai dna:n verkon kautta, toisin sanoen antennin avulla, teräväpiirtokanavia. Se taas tarkoitaa että esimerksi plustv ei tulisi täällä toimimaan. Ainoa vaihtoehto olisi sateliitti ja canal digital on sen verran tyyris kanavapaketteineen ettei se ole meidän talouteen järkevä investointi. Täytyy siis tyytyä nettilähetyksiin ja yrittää saada nettilähetyksen kuva telkkariin. Johdot ja adapterit on jo tilattu. Kiinasta vaan kestää hieman saada paketit tänne.
 

Ralph

Jäsen
En ole mitenkään varma asiasta, mutta veikkaisin, että lentopalloilija Eemeli Koukin suosikkilätkäjoukkue on Tappara.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Afrikassa kaikilla ei ole puhdasta vettä ja meitsi makoili äsken puolitoista tuntia suihkun lattialla. Hoh. Kolme krapulakaljaakin tempasin naamariin. Kohta voisin käydä syömässä kanakebabin ja ostamassa kaupasta kymmenkunta kaljaa. Illaksi olis liput yhdelle keikalle, mutta saa nähdä selviääkö tässä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Afrikassa kaikilla ei ole puhdasta vettä ja meitsi makoili äsken puolitoista tuntia suihkun lattialla. Hoh.

Hyvät Sulle! Mietin niitä labratyyppejä. Jos tykkäisivät suihkuttelusta, niin kävisivät varmaan sinun luonasi kylmässä vilpoisassa suihkussa eikä siellä, Ebola-Valtiossa, jossa vettä on puhdasta vähemmän – Pennsylvania?

Jos tuntuu, että he olevat sinun kanssa samaa mieltä ja vielä uskaltaisivat, he tulevat samaan yhteiseen suihkuun kanssasi. Ole jalo, ota vastaan haasteesi! Vaihda muistaessasi ne pienet pesulaput ja muista pestä ronskisti veesee-istuimen –rengas. He eivät ole immuuneja meidän pohjoiseen bakteereille!

Vice Versa: Älä syö iltapalalla tarjoamasi aurajuustosi tai viinirypäleitäsi ilman kondomia. Pilko palat oikein, jotta voit syödä annostelukondomisi helpommin, käytä salattikastikkeita. Maku kyllä silikonin kanssa aavistuksen häiriintyy, mutta muista ystävällinen katse jokaisella kondomipalalla!

Uskon, että olet ”melko lailla” kokenut mies, joten annan sinulle jo potentiaaliset kaksi virtuualituoppia mahdollisesta saavutuksestasi.
Lisäksi: suuseksi ilman hammaslääkärisi lupaa ja paikallaoloa voi olla turmiollista teille kaikille.

JK: Muista iloiset valokuvat JA:n -privaattipalstalle!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Piruuttani kokeilin, miltä palsta näyttäisi hieman eri taustavärillä. En viitsi tuonne palauteosioon enää laittaa, mutta täällä aa kai myös spämmätä toista lähes samanlaista ehdotelmaa.

Liukuväri on ihan vaan hifistelyä. Heh :D
 

Liitteet

  • JA.jpg
    JA.jpg
    502,8 KB · kertaa luettu: 257
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äitini löysi uuden hyvän hierojan kun vanha lopetti toimintansa. Ekan kerran jälkeen vaihtoivat puhelinnumerot ja sopivat että vaikka tekstaavat jatkokäynneistä. Äitini ilman silmälaseja kirjoitti tyttärelleni tekstiviestin "hei söpöliini, mitä kuuluu?" Mutta arvatenkin lähetti viestin vahingossa hierojalle. Eikä edes huomannut sitä kokonaiseen päivään korjatakseen asian. No selvishän se, mutta hierojasta ei oo kuulunut sen koommin, paitsi et on "kuumessa". Pitää puumaäiskän vissiin etsiä uusi hieroja taas.

Mua naurattaa tää niin et kierin kohta lattialla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Äitini löysi uuden hyvän hierojan kun vanha lopetti toimintansa. Ekan kerran jälkeen vaihtoivat puhelinnumerot ja sopivat että vaikka tekstaavat jatkokäynneistä. Äitini ilman silmälaseja kirjoitti tyttärelleni tekstiviestin "hei söpöliini, mitä kuuluu?" Mutta arvatenkin lähetti viestin vahingossa hierojalle. Eikä edes huomannut sitä kokonaiseen päivään korjatakseen asian. No selvishän se, mutta hierojasta ei oo kuulunut sen koommin, paitsi et on "kuumessa". Pitää puumaäiskän vissiin etsiä uusi hieroja taas.

Mua naurattaa tää niin et kierin kohta lattialla.
Selittikö puumaäiti tämän väärinkäsityksen? Hauskaahan tuo on kuitenkin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äitini löysi uuden hyvän hierojan kun vanha lopetti toimintansa. Ekan kerran jälkeen vaihtoivat puhelinnumerot ja sopivat että vaikka tekstaavat jatkokäynneistä. Äitini ilman silmälaseja kirjoitti tyttärelleni tekstiviestin "hei söpöliini, mitä kuuluu?" Mutta arvatenkin lähetti viestin vahingossa hierojalle. Eikä edes huomannut sitä kokonaiseen päivään korjatakseen asian. No selvishän se, mutta hierojasta ei oo kuulunut sen koommin, paitsi et on "kuumessa". Pitää puumaäiskän vissiin etsiä uusi hieroja taas.

Mua naurattaa tää niin et kierin kohta lattialla.
En saa lyhenneltyä, kun ei palstan uudistuksen jälkeen pääse kirjoituskenttää räpläämään enää ollenkaan.

Hierojien kanssa sattuu ja tapahtuu. Meidän silloin parivuotias tyttö äitinsä puhelinta räpläillen onnistui lähettämään vaimoni hierojalle Youtube-linkin johonkin muumivideoon, viestissä luki vaan "Katso tämä video..." ja linkistä käynnistyi joku pätkä hemulin touhuista.

Nauratti ihan perkeleesti kun tuo huomattiin, mahtoi siinä hieroja illalla kotonaan olla ihmeissään. Varmaan katseli videon ja mietti, että ahah, just.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meni Eurojackpotin päävoitto yhdellä numerolla ohi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1.10.2013 se alkoi. Palkkatukityö ja nyt se on ohi. Vuoden kun saa olla ja lomat pidettävä. Hiton hieno tunne kun tämä on mun elämän ensimmäinen loppuun saakka vedetty juttu sitten peruskoulun. Voitte vain kuvitella mitkä mulla oli fiilikset ja miten tunteet oli pinnassa torstaina kun viimeinen päivä oli. Huh huh MÄ TEIN SEN! Mä todella tein sen. En lusmuillut, olin kolme päivää vain saikulla ja sekin viime viikolla kun kauhea hengen ahdistus oli. Pomon sanoin; "olit eniten paikalla viimeisen vuoden aikana" hän myös oli ihmetellyt kuinka tunnollinen olin. Kävelin tammikuussa nilkat paskana 30 asteen pakkasessa joka päivä töihin puolitoista kuukautta, kertaakaan en jättänyt menemättä. Melkoinen suoritus.

Nyt sitten iski kuumeflunssan, kolmas päivä menossa. Toivottavasti hellittäis kun voimat vie kohtuu hyvin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
1.10.2013 se alkoi. Palkkatukityö ja nyt se on ohi. Vuoden kun saa olla ja lomat pidettävä. Hiton hieno tunne kun tämä on mun elämän ensimmäinen loppuun saakka vedetty juttu sitten peruskoulun. Voitte vain kuvitella mitkä mulla oli fiilikset ja miten tunteet oli pinnassa torstaina kun viimeinen päivä oli. Huh huh MÄ TEIN SEN! Mä todella tein sen. En lusmuillut, olin kolme päivää vain saikulla ja sekin viime viikolla kun kauhea hengen ahdistus oli. Pomon sanoin; "olit eniten paikalla viimeisen vuoden aikana" hän myös oli ihmetellyt kuinka tunnollinen olin. Kävelin tammikuussa nilkat paskana 30 asteen pakkasessa joka päivä töihin puolitoista kuukautta, kertaakaan en jättänyt menemättä. Melkoinen suoritus.

Nyt sitten iski kuumeflunssan, kolmas päivä menossa. Toivottavasti hellittäis kun voimat vie kohtuu hyvin.

Hieno homma, onnittelut! Ei siis tietenkään onnitteluja kuumeflunssasta vaan työnteosta ja sen tunnollisesta hoitamisesta. Vastaava asenne ei olisi pahitteeksi monessa muussakaan työpaikassa.

Toki aina pitää muistaa tehdä hommia voimiensa mukaan, eikä sairaana saa töitä paiskia. Kuume vie voimat, sen tiedän erittäin hyvästä kokemuksesta. Viisas lepää kun levätä pitää. Nyt voit lepäillä hyvällä omallatunnolla.
 

dorka

Jäsen
Koskakohan Sport ja TPS kannattajat saapuisivat samaan aikaan Poriin? Olisi aivan älyttömän houkutteleva idea lähteä takavasemmalta vittuilemaa näille avottomille apinoille ja provosoida spedejä ottamaan matsia keskenään. Sitten lopuksi voisi katsella vierestä mitä saavat aikaiseksi ja naureskella sen jälkeen lopputulokselle. Ehkä myös videokuvaaminen voisi käydä mielessä, jotta tämä sirkushuvi voitaisiin jakaa kaikille.

"Hei, sä kannattat väärää jengiä ja sen takia mun tarvitsee ladata sua lättyyn!" Oikeesti hei, aikuiset miehet, aika helvetin naurettavaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
"Hei, sä kannattat väärää jengiä ja sen takia mun tarvitsee ladata sua lättyyn!" Oikeesti hei, aikuiset miehet, aika helvetin naurettavaa.

Tää on ihan totta. Tosimies hakkaa esim. kämppää paskaksi jos pitkäveto kusee.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ne viisaammat turhaan sano, että pidä yksi kuumeeton lepopäivä kuumeen jälkeen ennenkuin ulos. No eilen ei ollut kuumetta ja myöhään illalla emännän kanssa hupiajelulle joka sisälsi ulkonakin oloa. Tulos: kuumeflunssa tuli takaisin. Saikkua tää ja huominen ja huomenna keuhkokuviin kun epäillään uniapneaa... Ei tässä muuten, mutta tää yskä on ihan tajuttoman hirveä. Tuntuu, että rykii keuhkot pihalle kun oikein kunnolla riipasee. Kohta viikko jo podettu paskaa oloa. Ai niin ja kun toiseen korvaan sattuu niin siellä pientä punoitusta lääkärin mukaan kun sopivasti oli tälle päivälle aika muutenkin varattuna. Kai sitä pitäis ihan oikeasti levätä vaan. Onneksi tänään haettavissa PS4+NHL15 niin on jotain tekemistä tämän loman ajan jota parisen viikkoa jäljellä.

Hyvää tiistaita kaikille :)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kokoonpanovertailut - avain korkeampaan ymmärtämiseen urheilussa.

Tarkoitat siis pelaaja pelaajalta-vertailuja? Nehän ovat loistava keino kokonaisuuden hahmottamiseen ja osoittavat pala kerrallaan, mistä syystä toinen joukkue vaan on absoluuttisesti parempi kuin toinen. Jos tarkoitat pintapuolisempaa tarkastelua, niin olen eri mieltä. Siis tyyliin hyökkäys vs. hyökkäys, puolustus vs. puolustus, valmennus vs. valmennus jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös