Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On niin vaikeaa olla hyvännäköinen.
Harva meistä tietää miltä tuntuu olla Timo Ahteen näköinen.
Näin pride-viikon kunniaksi, vaikkapa sen verran että hyvä maku suuhun tulee.Pitää tietää vain vähäsen miltä Timo Ahde näyttää. Vähäsen vaan.
Tiistaina muuten tulee 3,5v täyteen kuivilla olemisesta. Se on oikeastaan se kaikkien aikojen kovin juttu mulle itselle. Mutta on tämä lehtijuttukin helevetin iso asia mulle. Ainoa mitä jutulla ja sillä "julkisuudella" toivon tuovan mukaan on se, että ne ketkä painii nyt samoissa jutuissa missä itte oli vielä 3,5v sitten, niin heille se valo sinne tunnelin päähän ja se toivon kipinä syttymään. Kun edes yksi ihminen saisi siitä jutun lukemisesta voimia taistella normaaliin elämään ilman päihteitä. Yksi ihminen pelastuisi niin silloin se lehtijuttu on onnistunut.
Tiistaina muuten tulee 3,5v täyteen kuivilla olemisesta. Se on oikeastaan se kaikkien aikojen kovin juttu mulle itselle. Mutta on tämä lehtijuttukin helevetin iso asia mulle. Ainoa mitä jutulla ja sillä "julkisuudella" toivon tuovan mukaan on se, että ne ketkä painii nyt samoissa jutuissa missä itte oli vielä 3,5v sitten, niin heille se valo sinne tunnelin päähän ja se toivon kipinä syttymään. Kun edes yksi ihminen saisi siitä jutun lukemisesta voimia taistella normaaliin elämään ilman päihteitä. Yksi ihminen pelastuisi niin silloin se lehtijuttu on onnistunut. Enkä minä oikeastaan edes saa henk. kohtaista julkisuutta (kartan myös sitä muutenkin) vaan mun elämä saa, ainakin tietyissä piireissä. Ja asia on enemmän kuin ok kun se menee silleen.
Että eikun vaan hyviä lomia kaikille jatkislaisille kellä se heinäkuuksi alkaa.
Otin tänään pari valokuvaa kotipaikkakuntani Alkon vähittäismyyntipisteestä. Tosin puhelimen kameralla, mutta kuviapa kuitenkin. Näin on starttipistoolin laukaus ikään kuin laskettu ilmoille. Seuraavaksi kuvaan maakunnan muita saman kauppaketjun myymälöitä, ja niin edespäin. Tästä en ota rasitetta, mutta ajattelin jos tuota ihmisellä olisi hyvä olla harrastuksia.
Ei ole uskaltanut kokeilla rajojen rikkomista, eikä taida vieläkään...
Olen tehnyt huomion, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että niiden ei pitäisi puhua mitään. Jos pitää kommunikoinnin minimissä, eikä juurikaan puhu, näyttää siltä ulospäin, että on edes teoreettinen mahdollisuus, että ei ole idiootti.
Tykkääkö muut kirjoittelijat tehdä jäyniä? Jos tykkäätte, niin kertokaahan niistä mitä olette toteuttaneet.
Polttariseurue pyysi minua strippariksi laivalla. Olivat muutenkin hyvällä maulla varustettuja.
Sen jos teet niin langetan kauhean kirouksen päällesi. Se on pyhä ketju, jonne kirjoitetaan vaan silloin, kun kellonaika antaa myöten. Tuliko selväksi? Häh?!
Oltiin katsottu porukalla kaikki nuo Kauna elokuvat putkeen muutama viikko sitten. Ei siinä mitään, semikuumottavia leffojahan ne on, ei mitään paniikkia aiheuttavia psykologisia mindfuck leffoja, vaan perinteistä jumpscary-paskaa.
Tervehdys pitkästä aikaa taas kaikille! Menköön asiani tähän ketjuun. Ajattelin kertoa kuulumisiani.
Tietysti aivot tuottavat efedriiniä myös jonkun tärkeän ihmisen takia. :)
Hyvää kesää ja loppuvuotta koko palstan väelle! Teitäkin mussukoita tulee kyllä vielä ikävä.
#JouluksiKotiin #Comeback2015
Onnea inttiin! Olinkin jo kerennyt ihmettelemään, minne se Jaws on oikein kadonnut kun ei ole viestejä näkynyt.
Hienoa, että asiat tuntuvat järjestyneen hyvälle mallille tuon tärkeän ihmisen kanssa.
Hyvät kesät!
Miksi elton ottaa kaiken KHL:ään liittyvän niin henkilökohtaisesti?