Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 972
  • 66 888

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kuva Fifan rankingista tuosta sadan kohdalta: KLIK!

Huonoja uutisia uskovaisille. Satan is comin back!

Tekeekö Miroslav paluun NHL:ään vai mihin?

Ja ihan asiaakin oli.

Mistäs mahtaa olla peräisin nuo Suarezin saamat sakot, kun hän puri Chielliniä? Aika kohtuuttomalta kuullostaa. Jos esim. itse kävisin puremassa kaupungilla jotain niin millaiset sakot saan?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tekeekö Miroslav paluun NHL:ään vai mihin?

Ja ihan asiaakin oli.

Mistäs mahtaa olla peräisin nuo Suarezin saamat sakot, kun hän puri Chielliniä? Aika kohtuuttomalta kuullostaa. Jos esim. itse kävisin puremassa kaupungilla jotain niin millaiset sakot saan?

Kyllä FIFAlla riittää pykäliä. Luultavasti huonosta mainoksesta lajille tuli ja kansainvälisten normien rikkomisesta. Eihän UFC:ssäkään saa purra.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sulkuja pitää käyttää vain vähäsen (vähäsen vaan, niin että hyvä maku suuhun tulee [tajuajat gonna tajuta]). Sulut suluissa on yhtä mukava asia kuin ripulioksennus.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Sulkuja pitää käyttää vain vähäsen (vähäsen vaan, niin että hyvä maku suuhun tulee [tajuajat gonna tajuta]). Sulut suluissa on yhtä mukava asia kuin ripulioksennus.

Jos littipeukkua käyttäisin, näyttäisin sulkujen, en hakasulkujen, sisäiselle tekstille. Timppa oli viisas mies.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olen tehnyt huomion, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että niiden ei pitäisi puhua mitään. Jos pitää kommunikoinnin minimissä, eikä juurikaan puhu, näyttää siltä ulospäin, että on edes teoreettinen mahdollisuus, että ei ole idiootti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen tehnyt huomion, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että niiden ei pitäisi puhua mitään. Jos pitää kommunikoinnin minimissä, eikä juurikaan puhu, näyttää siltä ulospäin, että on edes teoreettinen mahdollisuus, että ei ole idiootti.

Tähän pyritään. Sitten jos on joku tutumpi, tulee puhuttua enemmän, koska tietävät jo valmiiksi puhujan idioottiuden. Kun kiertää pitkin somea ja yleisönosastoja, niin tyhmyys on lähes käsinkosketeltavissa. Tosielämässä idiootteja näkee vähemmän, mutta välillä sitäkin pahempia.

Ja minusta ei ole vääriä mielipiteitä. Jotkut ovat tosin erittäin huonoja. Omat mielipiteeni ovat toki hyviä, väärässä olen kuitenkin usein.

Sain myös sellaisen ahaa-elämyksen, että fiksummat tyypit ovat keskimäärin parempia mopoautoilijoita, kuin tyhmät. Autoilijoista en osaa sanoa, suomalaisista kuitenkin sen n. 85% on keskimääräistä huonompia kuskeja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On niin vaikeaa olla hyvännäköinen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Harva meistä tietää miltä tuntuu olla Timo Ahteen näköinen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pitää tietää vain vähäsen miltä Timo Ahde näyttää. Vähäsen vaan.
Näin pride-viikon kunniaksi, vaikkapa sen verran että hyvä maku suuhun tulee.

Otin tänään pari valokuvaa kotipaikkakuntani Alkon vähittäismyyntipisteestä. Tosin puhelimen kameralla, mutta kuviapa kuitenkin. Näin on starttipistoolin laukaus ikään kuin laskettu ilmoille. Seuraavaksi kuvaan maakunnan muita saman kauppaketjun myymälöitä, ja niin edespäin. Tästä en ota rasitetta, mutta ajattelin jos tuota ihmisellä olisi hyvä olla harrastuksia.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sattuman kautta avauduin omasta elämästä viime syksynä nykyisen työpaikan avajaisissa. No se täti kelle avauduin sattui olemaan tavallaan yhteistyökumppani meidän yhdistykselle tai me niinkun ollaan jäsenjärjestö heille. En sano nyt vielä mitään tarkemmin tästä, mutta tämä täti sanoi mulle silloin, että elämäsi tuntuu aika mielenkiintoiselta ja sellaiselta, että jos haluaisin kirjoittaa koko stoorin ylös niin se voitaisiin julkaista heidän lehdessään. No innostuin asiasta ja kirjoitin sitten elämän tarinani. Annettiin sitten asialle kuitenkin hautumisaikaa ja se oli hyvä juttu. No nyt keväällä sitten asia tuli mieleen, että nyt olisin valmis siihen, että se voitaisiin julkaista jos he vielä kiinnostuneita ovat. No olivathan he. Siellä oli työntekijät hiukan vaihtuneet ja eri nainen on nyt taustalla. Sellainen toimittajan hommia ja tekstin editointia 30 vuotta tehnyt ammattilainen. Annoin hänelle vapaat kädet tiivistää tekstiä, koska siitähän tuli pitkä kuin mikä.

No tän viikon to tuli häneltä sitten sähköpostia, että valmista on. Luin jutun ja olihan se tehnyt siitä hemmetin hyvän. Leipis otsikoineen ja väliotsikoineen oli tehty niin hyvin, että itkeä tihrutin lähes tulkoon kun luin sitä. Teksti muuten oli minun kirjoittama täysin, siihen ei silleen oltu puututtu. Mitä nyt paremmin jäsennelty ja tosiaan ne otsikot siinä ja jokunen asia jätetty pois ihan hyvästä syystä.

Tän kesän lehdessä se sitten julkaistaan. Vinjetti: Selvitymisen Tarina, Otsikko: Helmi, joka luuli itseään siaksi.

Nämä jo kosketti mua. Enempää en paljasta koko tekstistä enkä mikä lehti jutun julkaisee, mutta sanotaan vaikka silleen vihjeeksi, että 4 kertaa vuoteen se lehti tulee. Eli EI ole Seiska tai Apu esmes :)

Mutta enivei, tää on mulle helvetin iso ja kova juttu. Jo se, että joku taho on aidosti kiinnostunut mun elämän kaaresta ja siitä mitä se sisältää niin tuntuu hienolta. Kun kuitenkaan ei kovinkaan iisisti ole koskaan mennyt, paitsi tiestysti nyt kun huumeet jäi pois kuvioista. Tiistaina muuten tulee 3,5v täyteen kuivilla olemisesta. Se on oikeastaan se kaikkien aikojen kovin juttu mulle itselle. Mutta on tämä lehtijuttukin helevetin iso asia mulle. Ainoa mitä jutulla ja sillä "julkisuudella" toivon tuovan mukaan on se, että ne ketkä painii nyt samoissa jutuissa missä itte oli vielä 3,5v sitten, niin heille se valo sinne tunnelin päähän ja se toivon kipinä syttymään. Kun edes yksi ihminen saisi siitä jutun lukemisesta voimia taistella normaaliin elämään ilman päihteitä. Yksi ihminen pelastuisi niin silloin se lehtijuttu on onnistunut. Enkä minä oikeastaan edes saa henk. kohtaista julkisuutta (kartan myös sitä muutenkin) vaan mun elämä saa, ainakin tietyissä piireissä. Ja asia on enemmän kuin ok kun se menee silleen.

Ja ai niin, mullahan alkoi LOMA. 5 viikkoa, toivottavasti sää olisi kohdillaan kaiken tän kylmäkauden jälkeen ja jos jonkun minireissunkin saisi toteutettua emännän kanssa niin sit se ois siinä. Ja tämä lomahan on aivan erityinen. Viimeksi amiksen ekan vuoden jälkeen oo oikeasti ansainnut kesäloman. Eli siitäkin on aikaan lähes 15 vuotta. Sen jälkeen kesä"loma" on ollut nimenomaan lainausmerkeissä. Nyt se oikeasti ja aidosti ansaitsi niin voi olla hyvillä mielin lomafiilareissa.

Että eikun vaan hyviä lomia kaikille jatkislaisille kellä se heinäkuuksi alkaa :)

Ps. Musta on taitanut tulla joku ihme sunnuntaisatuilija kun sunnuntaina näitä pitkiä tekstejä tuntuu syntyvän. Jännä homaa sinällään.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tiistaina muuten tulee 3,5v täyteen kuivilla olemisesta. Se on oikeastaan se kaikkien aikojen kovin juttu mulle itselle. Mutta on tämä lehtijuttukin helevetin iso asia mulle. Ainoa mitä jutulla ja sillä "julkisuudella" toivon tuovan mukaan on se, että ne ketkä painii nyt samoissa jutuissa missä itte oli vielä 3,5v sitten, niin heille se valo sinne tunnelin päähän ja se toivon kipinä syttymään. Kun edes yksi ihminen saisi siitä jutun lukemisesta voimia taistella normaaliin elämään ilman päihteitä. Yksi ihminen pelastuisi niin silloin se lehtijuttu on onnistunut.

Ihan helvetin hieno juttu! Ikinä ei voi välittää liikaa, hieno homma että voit mahdollisesti auttaa ihmisiä jo pelkästään avautumalla omasta elämästäsi. En ole sinua ikinä henkilökohtaisesti tavannut, mutta jotenkin näiden kirjoitusten jälkeen aina tulee sellainen fiilis, että toivottavasti sulla menee jatkossakin hyvin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Luin lehdestä juttua muutaman ihmisen ryhmästä, jotka ruokailee kopiomailla luolamiesten aikaista meininkiä. Viikon, puolentoista välein ne mättää lihaa yltiölliseen täyttymykseen asti, jonka jälkeen sitten paastotaan. Kuulostaa aika dorkalta, mutta kai tollaisessa joku viehätyksensä on, kun kerran sitä pitää harrastaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tiistaina muuten tulee 3,5v täyteen kuivilla olemisesta. Se on oikeastaan se kaikkien aikojen kovin juttu mulle itselle. Mutta on tämä lehtijuttukin helevetin iso asia mulle. Ainoa mitä jutulla ja sillä "julkisuudella" toivon tuovan mukaan on se, että ne ketkä painii nyt samoissa jutuissa missä itte oli vielä 3,5v sitten, niin heille se valo sinne tunnelin päähän ja se toivon kipinä syttymään. Kun edes yksi ihminen saisi siitä jutun lukemisesta voimia taistella normaaliin elämään ilman päihteitä. Yksi ihminen pelastuisi niin silloin se lehtijuttu on onnistunut. Enkä minä oikeastaan edes saa henk. kohtaista julkisuutta (kartan myös sitä muutenkin) vaan mun elämä saa, ainakin tietyissä piireissä. Ja asia on enemmän kuin ok kun se menee silleen.

Että eikun vaan hyviä lomia kaikille jatkislaisille kellä se heinäkuuksi alkaa.

Hieno juttu kaikin puolin. Hyvää lomaa sinullekin näin toiselta lomalaiselta! Katsotaan jos se aurinkokin sieltä pilkistäisi taas välillä jahka kesäkuusta päästään eroon.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Otin tänään pari valokuvaa kotipaikkakuntani Alkon vähittäismyyntipisteestä. Tosin puhelimen kameralla, mutta kuviapa kuitenkin. Näin on starttipistoolin laukaus ikään kuin laskettu ilmoille. Seuraavaksi kuvaan maakunnan muita saman kauppaketjun myymälöitä, ja niin edespäin. Tästä en ota rasitetta, mutta ajattelin jos tuota ihmisellä olisi hyvä olla harrastuksia.

Muista tarkistaa onko "pitkäripaisen" edustalla nättejä kukkaistutuksia, jos asioit liikkeessä, katso onko kauniita rouvia myymässä. Ostoksien on hyvä olla etukäteen suunniteltu, reissun päällä voit majoittua matkustajakotiin, pullot pöydälle ja ruotua ihailemaan.
 

motamoro

Jäsen
Mitähän tapahtuu jos Yöketjuun kirjoittaa 06.01-23.59 välisenä aikana? Saako pelikieltoa vai pelkästään paheksuntaa muilta palstalaisilta?

Välillä lukenut mielenkiintoista keskustelua sieltä päiväseltään, muttei ole voinut osallistua mukaan väärän kellonajan takia ja sitten jos sattumalta on ollut hereillä yöllä niin asia on jo unohtunut.

Ei ole uskaltanut kokeilla rajojen rikkomista, eikä taida vieläkään...
 

dorka

Jäsen
Tein viikonloppuna mahtavan jäynän kavereilleni.

Oltiin katsottu porukalla kaikki nuo Kauna elokuvat putkeen muutama viikko sitten. Ei siinä mitään, semikuumottavia leffojahan ne on, ei mitään paniikkia aiheuttavia psykologisia mindfuck leffoja, vaan perinteistä jumpscary-paskaa. Jokainen nämä filmit katsonut tietää miten se ämmä pitää siinä tämän kaltaista narinaa. No, oltiin sitten oltu baarissa ja baarista kotiuduttu ystävälleni yöksi. Kaikki asettauduimme yhdessä nukkumaan olohuoneeseen ja pienen humalaisen rupattelun jälkeen saapui syvä hiljaisuus. Noin vartin kuluttua en ollut saanut unta, mutta huomasin ystävieni olevan juuri nukahtamaisillaan ja sain mestari idean. Päätin soittaa kännykästäni täysillä tuosta linkistä löytyvää narisevaa ääntä. Olisittepa nähneet ne reaktiot kun he kuulivat sen äänen, ei jumalauta. Hyvä kun eivät kusseet sentään alleen. Pulssi heillä oli varmaan 300 seuraavat kymmenen minuuttia. Aiheutin siis kolmelle ystävälleni niin sanotun paskahalvauksen.

Tykkääkö muut kirjoittelijat tehdä jäyniä? Jos tykkäätte, niin kertokaahan niistä mitä olette toteuttaneet.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Olen tehnyt huomion, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että niiden ei pitäisi puhua mitään. Jos pitää kommunikoinnin minimissä, eikä juurikaan puhu, näyttää siltä ulospäin, että on edes teoreettinen mahdollisuus, että ei ole idiootti.

Oikeastaan jokaisella ihmisellä pitäisi olla oma planeetta ettei tarvitsisi aina kuunnella jotakin paskaa ja ottaa osaa johonkin mukayhteiseen hommaan sekä käyttäytyä mukahyväksyttävästi vaikka kukaan ei kuitenkaan piittaa tippaakaan mitä toinen oikeasti tekee. Galaksissamme on niin monta miljardia asumiskelpoista planeettaa että jokaiselle ihmiselle löytyisi omansa eikä tarvitsisi saada naapurista vaivaa ja vastusta .Edes samassa aurinkokunnassa ei tarvitsisi olla ettei tarvitsisi kiikaroida naapuriplaneetan idioottia eikä ottaa vastaan sen idiootin radioaaltoja ja yhden hengen paskaterveisiä. Karttele ihmisiä, vältä lähimmäisiä niin siitä se oikea elämän laatu tulee. Pienisieluisuus ja paha puhe kasvavat suoraan samassa mittakaavassa ihmisten lukumäärään nähden. Yksin olo ---absioluuttinen laatu, ja kukapa ei täydellistä laatua haluaisi osakseen? Jotka ruikuttavat yksinäisyydestä istuvat kultasäkin nimeltä laatu päällä eivätkä tajua sitä. Jotkut jopa menevät julkiseen kapakkaan itsekseen istumaan ja juomaan kaljaa ja katsomaan kun muutkin ovat yksin vaikka halvemmaksi tulisi juoda kaljaa kotona missä ryyppykaverina on vain laatu. Laatua vituttaa, kun sitä ei huomata koskaan.Laatu on ihmisen paras kaveri!
Jokainen meistä on yksin tällä planeetalla mutta olosuhteitten pakosta joudumme olemaan jokainen omassa yksinäisyydessämme 6 miljardin muun kanssa kimpassa ja tässä sitä vaan pieretään toisiamme hengiltä ja ohennetaan otsonikerrosta, lentäisin täältä antromedaan samalla sekunnilla jos joku uhvo kyytiin edes säälistä ottaisi ja kippaisi jonnekin galaksin laitamille.
Kaikkea ei saa tässä elämässä, vaikka kuinka tahtoisi!

Vaimokkeeni laatua kunnioitan jokainen mahdollinen hetki kun voin, vittuun painumisen jaloa taitoa ei opi kuin harjoittelemalla tiänksmää : ( )
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tykkääkö muut kirjoittelijat tehdä jäyniä? Jos tykkäätte, niin kertokaahan niistä mitä olette toteuttaneet.

Joo, sovellan sitä Heikki Mälkiän legendaarista pukukoppi-jäynää säännöllisesti normielämän erinäisiin tilanteisiin. Se on toimii aina!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Polttariseurue pyysi minua strippariksi laivalla. Olivat muutenkin hyvällä maulla varustettuja.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen jos teet niin langetan kauhean kirouksen päällesi. Se on pyhä ketju, jonne kirjoitetaan vaan silloin, kun kellonaika antaa myöten. Tuliko selväksi? Häh?!

Olemme olleet jo kaksi päivää täällä nurkan takana asuntosi vieressä helapääpuukkojen ja puntarien kanssa väijymässä sinua ja odottamassa lipeämistäsi ...joka tulee vielä!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oltiin katsottu porukalla kaikki nuo Kauna elokuvat putkeen muutama viikko sitten. Ei siinä mitään, semikuumottavia leffojahan ne on, ei mitään paniikkia aiheuttavia psykologisia mindfuck leffoja, vaan perinteistä jumpscary-paskaa.

Katsoin joskus kaikki Kaunat exäni kanssa. Olivat kyllä aika kuraa. Ei oikein kolahtanut meikäläiseen. Tasoa "katsoo kerran, muttei toiste", mun mielestä. Aiheeseen vähän liittyen, katsoin jossain vaiheessa kaikki Ringu elokuvat. Niitä amerikkalaisia Ring leffoja en oo nähnyt, mutta alkuperäinen Ringu on aikas hyvä. Eipä noi kauhut oikein pelota. Jos leffassa on onnistuttu luomaan kunnollinen tunnelma ja leffaan uppoutuu sen ansiosta hyvin, niin sitten saattaa joskus harvoin säpsähtää, mutta eipä sen enempää.

Trillerit ja kauhut on mun lempigenreä kyllä ja tykkään kauhuelokuvista, vaikken erityisen säikkyhenkilö olekkaan. Enkä katso niitä sen takia, että pelottaisi, vaan sen vuoksi, että em. genret kiehtoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös