Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai perkele. Roskildessa sataa viikon ennen festareita. Onkohan siellä paikat kuravellissä. Pitääkö se kaupunkilaispojan mennä lantsariostoksille. Ei mulla ole minkäänlaisia sadevehkeitäkään. Joskus ihan pikkulapsena oli viimeksi. Täytyy vissiin kierrellä kauppoja tänään.

Ja hitto toissaviikolla ostin Cittarista 15 euroa maksaneen teltan kun -50 % oli. Ei tolla varmaan sateeseen uskalla lähteä. Täytyy vissiin ostaa parempi.

Ja tossa mietiskelin että kännykässä akku kestää maksimissaan päivän ja reissu sen kahdeksan päivää. Pitäiskö se perkele käydä ostamassa joku parin kympin luuri matkaan. En mä kyllä puhelinta tarvitse, mutta vähän tuli sellaista viestiä hameväeltä...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ostat siihen teltan päälle halvalla jonkun pressun, niin kivasti pärjäät sateessa. Sitten jostain käyt hommaan puhelimen matkalaturin jonka lataat täyteen ennen reissua, niin saat latailtua puhelintasi reissun päällä.
 

Ralph

Jäsen
Hyvä idea ostaa toi jokaiselle päivälle oma puhelin. Sitten vaan vaihtelet niitä niin aina kun toisesta loppuu akku. Varmasti halva ratkaisu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä idea ostaa toi jokaiselle päivälle oma puhelin. Sitten vaan vaihtelet niitä niin aina kun toisesta loppuu akku. Varmasti halva ratkaisu.

Mä katselin että esimerkiksi Gigantin nettisivuilla joku Nokialainen näyttää maksavan 19.90. Samsung olisi vitosen halvempi. Noissa varmaan se akku kestää pitkään, toisin kuin älypuhelimissa. Reissuun ja varsinkin festereille ei muutenkaan mitään kovinkaan kallista uskaltaisi ottaa.

Nettiä ei noissa halvoissa taida olla, mutta eihän se nyt mikään pakollinen juttu ole. Eikä ne netit muutenkaan ole montaa vuotta noissa luureissa ollut. Ja mitä ihmettä sä jossakin netissä tekisit, siis muuta kuin lukisit Jatkoaikaa?
 

Ralph

Jäsen
Jos sinulla on nyt käytössä älypuhelin ja yrität vaihtaa johonkin köyhään nokialaiseen, niin tuskin sim-korttisi menee sinne. Älypuhelimiin menee pienemmän, vanhoihin "paskoihin" isommat, joten arapterin tarvitset vielä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kuva Fifan rankingista tuosta sadan kohdalta: KLIK!

Huonoja uutisia uskovaisille. Satan is comin back!
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kiva tämä Norwegianin Wifi-yhteys lentokoneessa. Alicanten lentokentällä on muuten helvetin kallis ovi. Sen avaamisesta joudit maksamaan 220,000€ ellei kyseessä ole hätätilanne. Heh, jos olisin miljonääri, voisi aina välillä käydä availemassa sitä ovea ja sekoittaa lentokentän täydellisesti. Ranskan lennonjohto on muuten tänään lakossa, jonka takia joka ikinen lento myöhästyi tunneilla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Uudet Putous-tähdet on valittu!

Putouksen uusia näyttelijöitä ei kuitenkaan ole vielä julkaistu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiva lenkkikeli olisi ollut ja päivällä ajattelinkin, että pitää lähteä kipittelemään ennen matsia. No, Paavo Nurmi Gamesit onkin tänään, joten korkkasin oluen ja katson urheilua koko illan.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Hahaa, olin treffeillä tänään ja kuten ehkä voisi tästä jatkoaikaan raportoimisesta päätellä, ei ihan natsannut kyseisen neitokaisen kanssa. Vaikutti oikeinkin teräväpäiseltä ja normaalilta tapaukselta juhannuksena kun tavattiin, mutta olikin harvinaisen kummallinen tapaus nyt kun kahdestaan oltiin.

Ei sillä että mä jotain vaimoa olisin hakemassa ollut, mutta jonkin sortin kesäheila olisi ollut ihan jees. Oli vaan sen verran käsittämätön muija etten kyllä ihan hevillä uudestaan näe. Onneksi baarissa tuli sentään kaverin kämppis vastaan ja ei tarvinnut yksin ryypätä. Nyt on ainakin pää suht tyhjänä ja paras darrajuoma (3l omenamehua) kylmässä huomisaamua varten. Saatana kun nyt missasin hudin takia futiksen MM-kisatkin tältä illalta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeinen työpäivä tänään ennen kesälomaa, seuraavan kerran töihin 4.8. On kesällä kaverin nelikymppiset, Ilosaari ja mökillekin matkaa alle 20 kilometriä. Niin ja venekin tuli ostettua kaverin kanssa, joten kalastellessakin tulee kesää vietettyä. Ja mikä parasta, enää neljä viikkoa vitutukseen, joka alkaa loman loppumisen häämöttäessä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sillä Nelosen puhelinvisan savoa puhuvalla blondilla juontajalla on aika isot tissit.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kuvaa kehiin tai en usko.

Valitettavasti en löytänyt kuvaa. Googlen kuvahaullakin löytyi kaikki muut paitsi se haettu - jopa Kaj Kunnas tuli hakutuloksissa vastaan. Lähetin kuitenkin Neloselle viestiä, että saisiko siitä juontajasta kuvia yläosattomissa, joten katsellaan mitä ne sieltä vastaa. Uskoisin, että ne lähettää kuvasarjan, kuten on pyydetty.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina kun näen Jipun jossain lehtijutussa tai muualla mediassa, ajattelen vain että hänellä on takapillu. Onko muita (siis joilla on samoja aatoksia, saa toki kertoa jos on takapillukin)?

edit: Nytkin kun näin lööpin että Jippu on raskaana, kykenin vain miettimään että mites se takavittu synnytykseen sitten vaikuttaa, pitääkö laittaa tyyny perseen alle vai eikös kontallaan synnyttäminen ole ihan mahdollista vai mitä ihmettä?
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nusaisen hieman takapillun pilkkua ja huomautan, että nimike oli takavittu. Ja kyllä, siitä lähtien kun luin sen Parviaisen kirjoituksen, on sen jälkeen aina tullut mieleen tämä takavittu-juttu Jipun yhteydessä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nusaisen hieman takapillun pilkkua ja huomautan, että nimike oli takavittu. Ja kyllä, siitä lähtien kun luin sen Parviaisen kirjoituksen, on sen jälkeen aina tullut mieleen tämä takavittu-juttu Jipun yhteydessä.

Parviaisen tekstit olivat mielenkiintoista, vaikkakin häiriintynyttä luettavaa. Vieläköhän ne näyttävimmät purkaukset ovat netissä?

Takavittu-Jipun raskaus on kyllä ikävä uutinen tulevan lapsen kannalta, ainakin jos Jipun persoona on yhtä vakaa ja herttainen kuin mitä lukuisat mediajutut ja kuulopuheet antavat ymmärtää. Kaikkien ihmisten ei pitäisi lisääntyä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ostin Veikkauksen liiga-arvan. Niille keille nämä eivät ole tuttuja, kotijoukkueen maalisarakkeen ollessa suurempi, sillä voittaa voittosarakkeessa olevan summan. Kolmannen erän kohdalla raaputin vastustaja joukkueen maalisarakkeen. Siinä oli 1. Tämän jälkeen raaputin voittosarakkeen jossa oli 50 000. Tässä vaiheessa alkoi hieman jänskättämään. Huokaisin ennen kuin aloin raaputtamaan kotijoukkueen maalisaraketta. Jos sieltä paljastuu 2 tai suurempi, voittosumma on minun. Numero alkaa paljastua ja se on... Nolla. PERKELE!

Tämä tarina on tosi.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ostin Veikkauksen liiga-arvan. Niille keille nämä eivät ole tuttuja, kotijoukkueen maalisarakkeen ollessa suurempi, sillä voittaa voittosarakkeessa olevan summan. Kolmannen erän kohdalla raaputin vastustaja joukkueen maalisarakkeen. Siinä oli 1. Tämän jälkeen raaputin voittosarakkeen jossa oli 50 000. Tässä vaiheessa alkoi hieman jänskättämään. Huokaisin ennen kuin aloin raaputtamaan kotijoukkueen maalisaraketta. Jos sieltä paljastuu 2 tai suurempi, voittosumma on minun. Numero alkaa paljastua ja se on... Nolla. PERKELE!

Tämä tarina on tosi.

Kuka raaputtaa voittosarakkeen ennen kuin tietää, että voittaako? Itse ainakin raaputan voittosarakkeen viimeisenä, voitin tai en.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kuka raaputtaa voittosarakkeen ennen kuin tietää, että voittaako? Itse ainakin raaputan voittosarakkeen viimeisenä, voitin tai en.
Eihän siinä ole paljon jännitystä jos tietää voittaneensa mutta ei summaa. Jos tietää millaiset summat ovat pelissä, jännittää enemmän.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän siinä ole paljon jännitystä jos tietää voittaneensa mutta ei summaa. Jos tietää millaiset summat ovat pelissä, jännittää enemmän.

No kyllä minua ainakin jännittäisi, että tuleekohan sieltä 5€ vai 100 000€.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sain monta vuotta sitten (noin vuonna 1995) 6 peräkkäisestä Ässä-arvasta pienen voiton, jolla sai kuitattua seuraavan arvan. 6. arvan kohdalla alkoi ärsyttämään ja lunastin voiton rahana. Ostin olutta.. Useasti olen miettinyt, että olisiko se 7. arpa tuonut päävoiton ja suuret rikkaudet.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mutta kuulkaas tätä!

Vuosia sitten (joskus 2007-2008 tienoilla) olin R-kioskilla ruokatauolla pelaamassa Tuplapottia. Sain siinä sitten voitoksi jotain 60 senttiä tms. Päätin sitten painaa tuplausta ja tuplata tappiin asti. Joka kerta viimeistä kertaa lukuunottamatta tulokseksi tuli klaava. En muista, kuinka paljon tienasin tuolla tuplauksella (jotain 10-15 euron luokkaa taisi kuitenkin olla.) Voitin tuolla pelikerralla koneesta ~25 euroa. Se oli ihan hauskaa, kun pari kaveria katsoi epäluuloisena tuplaustani ja hoki, että "ota nyt kruuna!"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mutta kuulkaas tätä!

Vuosia sitten (joskus 2007-2008 tienoilla) olin R-kioskilla ruokatauolla pelaamassa Tuplapottia. Sain siinä sitten voitoksi jotain 60 senttiä tms. Päätin sitten painaa tuplausta ja tuplata tappiin asti. Joka kerta viimeistä kertaa lukuunottamatta tulokseksi tuli klaava.

Onko Tuplapotissa muka kruunaa? No on siinä, mutta klaava on varma valinta.

Oulussa oli muinoin Hiidenkeidas-niminen hämärä kittaamo. Rankaisin Pokeria markan panoksella, voitin kolmosilla kolme markkaa. Älytön kunnianhimo iski, ja tuplasin kolme markkaa 96 markkaan yhdistelmällä suuri, suuri, suuri, suuri, pieni. Puliukot loivat pitkiä katseita. Ostin rahoilla Spar-kaupasta suklaatia, muita kompiaisia ja litran viskiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös