Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 825
  • 66 851

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hieman oli kylmä Tallinnassa ja vettäkin välillä tihkusi. Näpit oli jäässä ja korvat kanssa, mutta kikkeliä ei palellut. Tyttären peräsuolessa oli plus 36 ja risat. Vähän kuin Teneriffalla, drinkki kädessä palmun alla... Siis miettikää jätkät. Ai jai jai.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen asunut lahdessa lokakuun lopulta alkaen ja tähän mennessä olen tullut huomanneeksi, että Lahdessa on kyllä kohtalaisen paljon ihan ok näköisiä naisia mutta poissaolollaan loistavat todella näyttävän näköiset naiset - sellaiset, jotka olemuksellaan eroavat harmaasta massasta positiviisessa mielessä. Onhan kuitenkin huomioitava, että syksystä talveen aika on sellainen jolloin kovin moni todella hyvännäköinenkin nainen putoaa harmaaseen massaan asuvalintojensa myötä, mutta näin keväänkään koitettua kovin harvoin - jos kertaakaan - on tullut eteen sellainen hetki, että ohikulkevan naisen nähdessäni olisi tehnyt mieleni huudahtaa "WOW!"

Niin, tällaisia naisia näki Lappeenrannassa huomattavasti useammin, tietyissä kaupoissa lähes päivittäin, mutta Lahden puolustukseksi on todettava, että Lappeenrannassa suurin osa - lähes kaikki - näin tämän "efektin" naisista tuli rajan toiselta puolelta eli Venäjältä.

Viestini voi tuntua naisten esineellistämiseltä, mutta sellaiseksi en sitä tarkoita, se on vain toteamus naisista yhden seikan perusteella. Omalla kohdallani ihastumiseen puhumattakaan rakastumisesta vaaditaan muuta kuin pelkkä näyttävä ulkonäkö - ja ollakseni rehellinen tällä pärställä ei niitä näyttävän ulkonäön naisia edes kannata iskeä vaan on tyydyttävä siihen harmaaseen massaan, jos siis haluaisin iskeä jonkun naisen - mutta kun en halua.

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eilen vetäsin jo toisen päiväristeilyn tälle viikolle. Aika tuiskeessa taisin olla kun himaan tulin. Hirveästi en edes muista. Nukuinkin varmaan kellon ympäri, mikä on hyvä kun viime aikoina oon nukkunut aika huonosti. Maanantain risteilylle lähdin niin etten nukkunut sekuntiakaan. Sitä se kalja teettää...
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Joillakin on iso kaljamaha, toisilla lärvi täynnä syyliä ja joillakin on kilometrinen otsa. Silti nämä martinaaitolehdot ja taylorswifhtit tuntuvat olevan miesten suosiossa. Jälkimmäinen on kunnostautunut myös ihmisen ja hevosen huomiohuoraavana sekasikiönä, joka vain lisää hämmästystäni.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis miten tollanen seinillä kiipeilevä peppu tehdään? Pitääkö siinä olla valmiiksi sellanen muhkea peffa vai voiko tällasesta meikäläisen lättänästä valtavansuuresta takapuolesta saada tuollasen puffelin? Oon ny kymmenen kertaa käyny vaklaamassa noita kesätyttöketjun pyllyjä ja mua vähänniiko sattuu selkään jo pelkkä katsominen.
 
Tai no voisin itsekin pitää, mikäli en tietäisi neidin historiaa ja en näkisi päätä.

Mihin viittaat neidin historialla? Ai sitä, että on jakanut kiekkoilijoille kenties römpsää? Hui miten luotaantyötävää ja poikkeuksellista naiseläimen käytöstä... eikä tuo ole mielestäni mikään erityisen tyhmä ihminen - naiseksi.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Joo hieman oli kylmä Tallinnassa ja vettäkin välillä tihkusi. Näpit oli jäässä ja korvat kanssa, mutta kikkeliä ei palellut. Tyttären peräsuolessa oli plus 36 ja risat. Vähän kuin Teneriffalla, drinkki kädessä palmun alla... Siis miettikää jätkät. Ai jai jai.

Lämpötilan mukaan alkava rigor mortis. Eikö elävät, ei lähisukulaiset, kiinnosta?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lämpötilan mukaan alkava rigor mortis. Eikö elävät, ei lähisukulaiset, kiinnosta?

Ai peräsuolessa on hitusen kuumempaa. 0,6 astetta sanoo Wikipedia. Äsken luin. En ole koskaan persiistä mitään mittaillut. Kainalossa mulla oli äsken 35,6 kun huvikseni kokeilin.

Parin minuutin päästä toisesta kainalosta tuli lukema 36,1, hmm...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ai peräsuolessa on hitusen kuumempaa. 0,6 astetta sanoo Wikipedia. Äsken luin. En ole koskaan persiistä mitään mittaillut. Kainalossa mulla oli äsken 35,6 kun huvikseni kokeilin.

Parin minuutin päästä toisesta kainalosta tuli lukema 36,1, hmm...
On tuossa perää (sic), kokeile. Laitat ensin etusormen juurta myöten persreikääsi. Havainnoit hetken lämpötilaa pitämällä sormea paikallaan. Sen jälkeen otat sormen pois persiistä ja siirrät sen suuhusi. Eikös tunnukin puolisen astetta vilpoisemmalta?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tuossa perää (sic), kokeile. Laitat ensin etusormen juurta myöten persreikääsi. Havainnoit hetken lämpötilaa pitämällä sormea paikallaan. Sen jälkeen otat sormen pois persiistä ja siirrät sen suuhusi. Eikös tunnukin puolisen astetta vilpoisemmalta?

Siis hyi hitto! Tää maistuu ihan kakalta.

Mut mä koitan kerran vielä pepusta kun se tuntui niin kivalta...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettter, ens viikolla meinasin Tallinnas käydä. Minne mä meen ja mitä mä teen siellä!?
Käppäile vanhassakaupungissa ja katsele vanhoja rakennuksia. Niiden seinissä olevissa laatoissa lukee sen rakennuksen historiasta. Vanhoja kirkkoja ja torneja. Jokunen kiva museokin jos kiinnostaa. Kalja on halpaa ja seksi myös. Netistä löytyy sivustot. Strippibaarit vie rahat.

Ja ostoksia voi saada halvemmalla, jos esimerkiksi autoon tai kotiin jotain tarvitsee. Mä kävin maanantaina parturissa.

Välillä mä lataan bussikorttiin esim. kolme vuorokautta ja kiertelen niitä ankeiden lähiöiden nuhjuisia kuppiloita. Erittäin mielenkiintoista.

Jo laivalla iskee se mahtava fiilis...
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Kiitos... E-ei sanaakaan tyttäristä t-t-tai kehon lämpötiloista... Mitä täällä todellakin tapahtuu!? Haha!! )))
 

Ralph

Jäsen
Suomalainen kestävyysjuoksija Oona Kettunen kertoo uusimmassa Urheilusanomissa olevansa sekä rasisti että gloryhunter. Häneltä kysyttiin urheiluidolia, niin vastasi että se kestävyysjuoksija, joka on vaalea ja pärjää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Suomalainen kestävyysjuoksija Oona Kettunen kertoo uusimmassa Urheilusanomissa olevansa sekä rasisti että gloryhunter. Häneltä kysyttiin urheiluidolia, niin vastasi että se kestävyysjuoksija, joka on vaalea ja pärjää.

Oli hieno vastaus, ja todenmukainen. Näin minäkin ajattelen kaikissa eri juoksumatkoissa satasesta maratoniin - tai 5000 km matkaan, pidempiä en jaksa katsoa. Kymppitonnikin on saatanan tylsää katsottavaa, kun lauma Afrikan neekereitä jolkottaa kimpassa ensin 26 minuuttia ja risat, sitten vedetään viimeisellä kierroksella vähän kiriä ja päästään johonkin 27-28 minuuttin, vai mitä tuo nyt kestääkään.

Kyllä valkoisen miehen tai naisen menestys aina silmää miellyttää sekä esteettisesti että tuloksellisesti. Kunhan ei ole doping-kreikkalainen, kuten usein on.

Mutta nyt on Kettusen vastauksen takia vähemmistövaltuutetulla varmasti kädet täynnä töitä rasismiurheilun takia. Lisäksi elokuvateattereissa Jaffa mainostaa tuotteitaan Suvivirren tahdissa. Kohta joku fundamentalistiateisti varmasti jo tekee kantelun suu vaahdossa, pää täristen siitä tuskasta jonka tämän kammottavan uskonnonharjoittamisen kuuleminen elokuvateatterissa on aiheuttanut.
 

Ralph

Jäsen
Ei tullut lottovoittoa vieläkään. Kaikki merkit viittasivat siihen, että eilliseltä kierrokselta olisi tullut seitsemän oikein, mutta ei sitten.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jotenkin tuntuu, että tämän Poliisit -tv-sarjan taso on laskenut ihan helvetisti vuosien saatossa. Alaspäin laskevan käyrään pohjautuen voisin ennustaa, että seuraavalla tuotantokaudella päästään seuraamaan Rantasalmen, Tyrnävän ja Iisalmen nimismiehien hektistä arkea.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaksoihan tuota viikon pitää Jatkis-taukoa. Huomenna sitten luvassa pitkästä aikaa työn iloa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaimo haluaisi istuttaa pihalle sireenejä, mutten suostu. En kestäisi sitä ulinaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siis miten tollanen seinillä kiipeilevä peppu tehdään? Pitääkö siinä olla valmiiksi sellanen muhkea peffa vai voiko tällasesta meikäläisen lättänästä valtavansuuresta takapuolesta saada tuollasen puffelin? Oon ny kymmenen kertaa käyny vaklaamassa noita kesätyttöketjun pyllyjä ja mua vähänniiko sattuu selkään jo pelkkä katsominen.

Lyhyesti: syö oikein, nuku riittävästi ja kyykkää. Geeneillä on toki osuutensa asiassa, mutta aika paljon voi vaikuttaa itsekin :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Siis miten tollanen seinillä kiipeilevä peppu tehdään? Pitääkö siinä olla valmiiksi sellanen muhkea peffa vai voiko tällasesta meikäläisen lättänästä valtavansuuresta takapuolesta saada tuollasen puffelin? Oon ny kymmenen kertaa käyny vaklaamassa noita kesätyttöketjun pyllyjä ja mua vähänniiko sattuu selkään jo pelkkä katsominen.

Lyhyesti: syö oikein, nuku riittävästi ja kyykkää. Geeneillä on toki osuutensa asiassa, mutta aika paljon voi vaikuttaa itsekin :)

Tai sitten varaa aika kirurgille:

butt implants.

Tietty onhan siinä hiukka huijauksen makua jos implanteilla sen takapuolen saa aikaan, mutta huijataanhan elämässä muutoinkin, joten mitäpä väliä sillä on vaikka nyt takamus velkarahalla koreammaksi pistetäänkin.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Suostu toki, mutta tietysti sillä ehdolla, että sireenien tullessa pihalle ilmestyy myöskin seireenejä.
Timo Jutila veti kalanperkuuharjoituksia Tapparan junnuille, eli mitä seuraavista paikallismurteella:

a. Ahvenreenejä
b. Turskareenejä
c. Seireenejä
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tietty onhan siinä hiukka huijauksen makua jos implanteilla sen takapuolen saa aikaan, mutta huijataanhan elämässä muutoinkin, joten mitäpä väliä sillä on vaikka nyt takamus velkarahalla koreammaksi pistetäänkin.

Aitouden voi varmistaa katsomalla reisiä: peppua on koko lailla mahdoton treenata kunnolla treenaamatta samalla reisiä ja jalkoja muutenkin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös