Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.
Siis sisällä asti? Itse tyydyn vain ikkunaostoksille.
Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.
Kyllä sen sitten tietää jos on imemään alkanut, alkaa elukka muistuttaan ilmapalloa. nimim. kokemusta omaava.Löysin eilen lenkin päätteeksi niskasta punkin. Ensimmäinen kerta, kun tuollainen iholle tarttui(ainakin tiedostetusti). Kokonaisena lähti, joten tuskin oli kerennyt vielä edes puremaan, mutta eipä noista aina tiedä.
Ajateltiin leikkiä kaveriporukalla (8 henkeä) kunnon juntteja ja lähdetään neljättä kertaa putkeen juhannusfestareille, vieläpä samalle paikkakunnalle kuin edellisinäkin vuosina. Jonkin näköistä - mahdollisimman junttia toki - yhteisvaatetusta oltaisiin vailla. No niin juntit, ehdotuksia?
Ajateltiin leikkiä kaveriporukalla (8 henkeä) kunnon juntteja ja lähdetään neljättä kertaa putkeen juhannusfestareille, vieläpä samalle paikkakunnalle kuin edellisinäkin vuosina. Jonkin näköistä - mahdollisimman junttia toki - yhteisvaatetusta oltaisiin vailla. No niin juntit, ehdotuksia?
Flip-onit, vyölaukku, maiharit/sukat+sandaalit, musta vaimari, jossa lukee jotain mukahassua, verkkarit. Okei flip-onit menisi vähän överiksi, samoin ehkä vyölaukku.