Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 228
  • 66 866

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mulla on kaksi juttua. Ensinnäkin miten mahtaa vaikuttaa oikeudenkäynnin tulokseen jos syytetty aloittaa oikeudenkäynnin sanomalla "herra tuomari, olet vitun ruma ja tyhmä mies, haista vittu". Toinen on mun omakeksimä elämänohje, jonka haluaisin lanseerata tässä tilaisuudessa. "Ei elämää kannata stressata. Jos menee liian huonosti aina voi tappaa itsensä". Siinä ne olikin.

Nyt tuli kolmaskin juttu mieleen SVT-kanavaa katsellessa eli sellainen, että Eurovision Young Musiciansit näyttäisivät olevan aika paljon lahjakkaampia kuin noi vanhempien ihmisten euroviisumuusikot.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla on kaksi juttua. Ensinnäkin miten mahtaa vaikuttaa oikeudenkäynnin tulokseen jos syytetty aloittaa oikeudenkäynnin sanomalla "herra tuomari, olet vitun ruma ja tyhmä mies, haista vittu". Toinen on mun omakeksimä elämänohje, jonka haluaisin lanseerata tässä tilaisuudessa. "Ei elämää kannata stressata. Jos menee liian huonosti aina voi tappaa itsensä". Siinä ne olikin.

Ensimmäinen olisi klassikko. Joko määrättäisiin mielentilatutkimuksiin tai sitten olisi vaan lisää syytteitä. Eikös tuota voisi laittomana pitää.

Jälkimmäinen on paskaa, vaikka mikäpä minä olen kenenkään elämänohjeita tuomitsemaan. Itse muotoilisin näin länsimaisen elintason turvaamana näin:" Ei elämää kannata stressata. Jos menee liian huon... Mennään posin kautta, jollain on aina asiat huonommin."
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Saatana. Muistui juuri mieleen ampiaisten pelko, kun parvekkeellani pörräsi ampiainen. Perseestä panikoida tuommoista, mutta minkäs teet
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomen puolustus on ilmeisesti tekstiviestien varassa. Minkälainen tekstiviesti se mahtoi olla, joka jäi Kataiselta huomaamatta? Varmaan oli känny äänettömällä housuntaskussa saunakamarissa, kun Jyrki otti löylyjä.

"Moi Jykä. Ryssät hyökkää, mitä tehään? Vastaax pliis nopeesti. T: Calle <3"
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
"Moi Jykä. Ryssät hyökkää, mitä tehään? Vastaax pliis nopeesti. T: Calle <3"

"OMG siis lol ei ne ny oikeesti hyökkää. Sitäpaitsi emt jos ne hyökkää et mitä tehää. Tuux muute huomen leffaa?! :D xd T. Jykkis"
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Jaahas, se olisi kolme asiaa mitä pitäisi kaupasta ostaa seuraavan kerran. Blenderi, vaaka ja hammasharjanpää. Blenderillä tulee sekoitettua vihannekset soosiksi ja sitten vain kurkusta alas. Helppoa ja terveellistä. Ei kiinnosta syödä kokonaista porkkanaa. Ruoka vaakaa, jotta tiedän paljon syön. Käyttö on hetkellistä, kunnes tietää ulkomuistista painot. Syksyllä vääntää sitten ruokavalio kuntoon. Kesällä ei vain voi. Onko joku ostanut sähköhammasharjaan pään? Itsellä vilkuttanut jo hetken punaista eli onko pään vaihtoa vaille vai mitä se meinaa?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kunnon ripulitauti on kova tapa laihduttaa. 3 päivää, 6 kiloa eikä loppua näkyvissä. Kohta kesäkunnossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto housut meinaa tippua. Tänään pistin ensimmäistä kertaa varmaan seitsemään tai kahdeksaan vuoteen vyön farkkuihin.

Varmaan jotain 15 vuotta yritin lihottaa itseäni ja nyt kun saavutin tavoitteeni, aloinkin laihtumaan. Pitäis vissiin muuttaa ruokavaliota. Eilen vedin päiväruuaksi kaljaa ja iltapalaksi pussillisen sipsiä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.

Olemme kaikki erilaisia? Minulla on tapana olla Stockmannin edustalla takapuoli paljaana soittamassa banjoa ja tanssin samalla hattuni ympärillä. Määräajoin vaihdan SM-liiga kerjuulippiksen väriä, ettei mikään/kukaan leimatuisi.

Tämä tietenkin vain kesäloma-aikana!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Trailer Park Boysissa oli se vapaus 35 -suunnitelma. Eli, että 35-vuotiaana pitää olla omaisuus ansaittuna ja voi jäädä eläkkeelle. Olen itse yrittänyt tähdätä samaiseen unelmaan erinäisin keinoin, mutta omaisuutta ei ole oikein kertynyt.
 

Ralph

Jäsen
Ranskan avoimien finaalin tuomarin nimi on Pascal Maria. Paskanmarjat, hehehe.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä en käsitä, miksi jotkut laittaa sokeria kahvin sekaan. En kyllä oikein käsitä kermaakaan, mutta sen voin vielä jollain tasolla ymmärtää, sokeria en.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.

On vain yksi Askaisten Visa.

Paljon on tosiaan kilpailuja ja visoja, onneksi kaikkiin ei tarvitse osallistua vaikka minullakin toisinaan tulee mieleen, että jospa kumminkin osallistuisin. Krobben kiperät jätän suosiolla sikseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.

Ihminen on utelias olento ja aikuisetkin tykkää kysellä kaikkea. Paljon on tosiaan visoja ja olihan siitä jo jotain puhetta, että voimat yhdistettäisiin ja sitten olisi joku suurempi sirkus.

Noin muuten ei kai nuo visat ketään haittaa, osallistuu niihin mihin jaksaa tai osaa. Tai ei osallistu.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Löysin eilen lenkin päätteeksi niskasta punkin. Ensimmäinen kerta, kun tuollainen iholle tarttui(ainakin tiedostetusti). Kokonaisena lähti, joten tuskin oli kerennyt vielä edes puremaan, mutta eipä noista aina tiedä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Löysin eilen lenkin päätteeksi niskasta punkin. Ensimmäinen kerta, kun tuollainen iholle tarttui(ainakin tiedostetusti). Kokonaisena lähti, joten tuskin oli kerennyt vielä edes puremaan, mutta eipä noista aina tiedä.
Kyllä sen sitten tietää jos on imemään alkanut, alkaa elukka muistuttaan ilmapalloa. nimim. kokemusta omaava.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Punkki on kyllä maailman vastenmielisin ja typerin elukka. Kerran olen sellaisen itsestäni löytänyt ja sehän tietysti ehti paskoa alleen ennen kuin se saatiin irrotettua. Onneksi siitä ei miään vakavampaa seurannut ja sain ajoissa lääkekuurin ym., mutta kyllä se sillon vähän säväytti, kun snaijasi, mitä oli tapahtunut ja sitä ennen oli ehtinyt kuulemaan sekä lukemaan kaikenlaisia kauhutarinoita punkin puremien seurauksista raajojen poistamisista lähtien.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös