Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kunnon ripulitauti on kova tapa laihduttaa. 3 päivää, 6 kiloa eikä loppua näkyvissä. Kohta kesäkunnossa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto housut meinaa tippua. Tänään pistin ensimmäistä kertaa varmaan seitsemään tai kahdeksaan vuoteen vyön farkkuihin.

Varmaan jotain 15 vuotta yritin lihottaa itseäni ja nyt kun saavutin tavoitteeni, aloinkin laihtumaan. Pitäis vissiin muuttaa ruokavaliota. Eilen vedin päiväruuaksi kaljaa ja iltapalaksi pussillisen sipsiä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käyn aina silloin tällöin Stokkalla aikaa tappamassa. Se on mukavaa puuhaa, kun voi plärätä kaikenmaailman rahamiesten tuotteita ja tuijotella ryssiä siinä sivussa.

Olemme kaikki erilaisia? Minulla on tapana olla Stockmannin edustalla takapuoli paljaana soittamassa banjoa ja tanssin samalla hattuni ympärillä. Määräajoin vaihdan SM-liiga kerjuulippiksen väriä, ettei mikään/kukaan leimatuisi.

Tämä tietenkin vain kesäloma-aikana!

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trailer Park Boysissa oli se vapaus 35 -suunnitelma. Eli, että 35-vuotiaana pitää olla omaisuus ansaittuna ja voi jäädä eläkkeelle. Olen itse yrittänyt tähdätä samaiseen unelmaan erinäisin keinoin, mutta omaisuutta ei ole oikein kertynyt.

Ralph

Jäsen
Ranskan avoimien finaalin tuomarin nimi on Pascal Maria. Paskanmarjat, hehehe.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en käsitä, miksi jotkut laittaa sokeria kahvin sekaan. En kyllä oikein käsitä kermaakaan, mutta sen voin vielä jollain tasolla ymmärtää, sokeria en.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen huomannut, että Jatkoaika on ihan täynnä kaikennäköisiä visoja nykyisin.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.

On vain yksi Askaisten Visa.

Paljon on tosiaan kilpailuja ja visoja, onneksi kaikkiin ei tarvitse osallistua vaikka minullakin toisinaan tulee mieleen, että jospa kumminkin osallistuisin. Krobben kiperät jätän suosiolla sikseen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Ihminen on utelias olento ja aikuisetkin tykkää kysellä kaikkea. Paljon on tosiaan visoja ja olihan siitä jo jotain puhetta, että voimat yhdistettäisiin ja sitten olisi joku suurempi sirkus.

Noin muuten ei kai nuo visat ketään haittaa, osallistuu niihin mihin jaksaa tai osaa. Tai ei osallistu.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Löysin eilen lenkin päätteeksi niskasta punkin. Ensimmäinen kerta, kun tuollainen iholle tarttui(ainakin tiedostetusti). Kokonaisena lähti, joten tuskin oli kerennyt vielä edes puremaan, mutta eipä noista aina tiedä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Löysin eilen lenkin päätteeksi niskasta punkin. Ensimmäinen kerta, kun tuollainen iholle tarttui(ainakin tiedostetusti). Kokonaisena lähti, joten tuskin oli kerennyt vielä edes puremaan, mutta eipä noista aina tiedä.
Kyllä sen sitten tietää jos on imemään alkanut, alkaa elukka muistuttaan ilmapalloa. nimim. kokemusta omaava.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punkki on kyllä maailman vastenmielisin ja typerin elukka. Kerran olen sellaisen itsestäni löytänyt ja sehän tietysti ehti paskoa alleen ennen kuin se saatiin irrotettua. Onneksi siitä ei miään vakavampaa seurannut ja sain ajoissa lääkekuurin ym., mutta kyllä se sillon vähän säväytti, kun snaijasi, mitä oli tapahtunut ja sitä ennen oli ehtinyt kuulemaan sekä lukemaan kaikenlaisia kauhutarinoita punkin puremien seurauksista raajojen poistamisista lähtien.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että kyllä sä olet dorka äijä.

Nick Neim

Jäsen
Ajateltiin leikkiä kaveriporukalla (8 henkeä) kunnon juntteja ja lähdetään neljättä kertaa putkeen juhannusfestareille, vieläpä samalle paikkakunnalle kuin edellisinäkin vuosina. Jonkin näköistä - mahdollisimman junttia toki - yhteisvaatetusta oltaisiin vailla. No niin juntit, ehdotuksia?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ajateltiin leikkiä kaveriporukalla (8 henkeä) kunnon juntteja ja lähdetään neljättä kertaa putkeen juhannusfestareille, vieläpä samalle paikkakunnalle kuin edellisinäkin vuosina. Jonkin näköistä - mahdollisimman junttia toki - yhteisvaatetusta oltaisiin vailla. No niin juntit, ehdotuksia?

Flip-onit, vyölaukku, maiharit/sukat+sandaalit, musta vaimari, jossa lukee jotain mukahassua, verkkarit. Okei flip-onit menisi vähän överiksi, samoin ehkä vyölaukku.

dorka

Jäsen

Mustat sämpyläkengät, liian pitkät Jack&Jones shortsit ja aukinainen havaijipaita ilman aluspaitaa. Sitten vielä mahdollisimman värikkäät Wayfarer kopiot päähän sekä geelillä hyppyritukka.

Noilla seteillä pillun saanti olisi taattua.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars

Eläinpuvut, peiliarskat, kova känni ja jatkuva määkiminen pikkutytöille. Tästä on junttimaisen yhteisvaatetus tehty.

Tietysti ylimielinen asenne sitä kohtaan, että "me ollaan tosi hauskoja".

Nick Neim

Jäsen
Flip-onit, vyölaukku, maiharit/sukat+sandaalit, musta vaimari, jossa lukee jotain mukahassua, verkkarit. Okei flip-onit menisi vähän överiksi, samoin ehkä vyölaukku.

Viime vuonna meidän porukasta yksi toteutti jo "unelmaa", ja asusteena oli valkoiset, lähes polveen asti ylettyvät sukat sandaaleiden kanssa, vyölaukku Venäjän MM-kisoista vuodelta 2000 sekä päässä sellainen "sateenvarjohattu", vai onko se sitten olevinaan aurinkovarjo. Nämä ja kunnolliset amisviikset oli kyllä aika kova yhdistelmä.

Jonkinlainen eläinpuku olis varmaan kova, kuten Waqu tuossa jo ehdotteli. Saas nähdä. Kai sitä jotain keksii.

Ralph

Jäsen
Yllä oleva Kari Runkin viesti oli 11 000. vastaus tähän viestiin. Merkkipaaluketjuun nämä, mutta tänne voi kirjoittaa oli asia mikä tahansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy