kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vieläköhän Slovakiasta saa Karo -nimistä röökiä? Muistan, kun sitä joskus mulle tarjottiin, että sitä tuprutellessa meinasi taju lähteä. Oli sen verran vahvaa tavaraa.
Slovakiasta en tiedä, mutta täältä voi tilata, jos tarve tulee: Karo Cigarettes,Cheap Karo Cigarettes Online Sale Shop - Cigarettes Purchase Online Sale
Linkki vie nettitupakkakauppaan.
Harmi kun noi tupakkatuotteiden nettikaupat ovat, noh, vähintään arveluttavia. Muuten voisin jopa harkita tilaamista.
Ennen mä raahasin Tallinnasta viinaa, nyt eilen mä toin vaan vettä. Maailma muuttuu.
Ennen mä raahasin Tallinnasta viinaa, nyt eilen mä toin vaan vettä. Maailma muuttuu.
On pullovedet halvempia, mutta noissa joissakin on jotain mineraaleja yms.Onko vesi halvempaa siellä?
Tästä nytkin mun edessä möllöttävästä pullosta löytyi Youtubesta tuollainen mainosvideo... Kannattaa katsoa, heh.
Mitäs arveluttavaa tuon näköisessä nettikaupassa on? Se on sitten eri asia jääkö tulliin. Vai saako röökiä tilata, en ole tutustunut. Hyvinkin tilaisin tuolta, jos tarvetta ilmenisi.
Muutenkin laitat vain googleen puljun nimen ja joku review perään, niin selviää muutamassa sekunnissa millaisesta puljusta on kyse.
Harmillista, jos laillisia hyvin toimivia kauppoja syyttä epäillään.
Makunsa kullakin. Sara Sieppi on vain luonnollista jatkumoa Satu Tuomiston äänestämiselle. Aina löytyy kannattajia jollekin muoviselle ja tyhjälle, joita onkin ollut kosolti tarjolla koko perinteen historian. Onneksi Jokereita ei voi ehdottaa.Tai no voisin itsekin pitää, mikäli en tietäisi neidin historiaa ja en näkisi päätä.
Joo, se kyllä lopullisesti katkaisisi mainitsemasi trendin.Onneksi Jokereita ei voi ehdottaa.
Pian minut laskettaisiin legendaksi, kun olen päivän päätteksi ylittänyt 20 000 viestin rajan.
No tuolla kokoomuksesta tunnetulla matikkapäällä päässee legendaariseksi kirjoittajaksi muutenkin. 20 000 < 480 :D60 x 8 = 480
Ei ihan riitä yksi päivä.
Kohta yöksi töihin, hyvät lisät tiedossa. Palkka juoksee, mutta minä en! Hehehhehehhehehhehehehheh...
Tai no voisin itsekin pitää, mikäli en tietäisi neidin historiaa ja en näkisi päätä.